|
|
| Pagina 35 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
de langen schreef: Tot vorig seizoen had ook nog niemand van Arnold gehoord.Ik denk dat ge beter nen onbekende buitenlander meerdere keren gaat scouten die voor een aanvaardbaar loon wil spelen, ipv een spits met naam uit 1ste of 2de klasse te halen, die veel geld vraagt.Remember Lecompte en De Langhe. Arnold was bij mijn weten een tester. Ze blijven die jongen zijn naam fout schrijven e ![]() |
| 01 Mei 2007, 22:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Normaal zou diene spits van tegen denderfusie toch nog eens komen testen, diene kameraad van Massart.
|
| 01 Mei 2007, 23:09 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
nieven ajoin schreef: iendracht02, nooit aan schrijver worden gedacht? ![]() Neen, ge wordt daar niet rap genoeg rijk van ... ![]() |
| 01 Mei 2007, 23:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Smetje schreef: Normaal zou diene spits van tegen denderfusie toch nog eens komen testen, diene kameraad van Massart. Arnold was trouwens inderdaad een tester maar ze hadden diene wel al langer opt oog dacht ik. |
| 01 Mei 2007, 23:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Arijs wordt blijkbaar bij Oudenaarde genoemd. Pas maar op volgend seizoen van die mannen.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 01 Mei 2007, 23:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Malinwa heeft een nieuwe speler beet. De beloftevolle Nicholas Delange komt vrij over van Eendracht Aalst.
Nicholas Delange is een jonge Belgische spits die dit seizoen met Eendracht Aalst kampioen werd in vierde klasse B. Hij speelde daar vijftien wedstrijden waarin hij eenmaal scoorde. Hij tekende nu bij KV Mechelen een contract voor twee seizoenen. De sportieve staf van Malinwa ziet Delange vooral als een wissel op de toekomst. Delange wordt overigens pas op 30 september 18 jaar. Daar horen we volgens mij niet meer af. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 01 Mei 2007, 23:58 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Titus schreef: Malinwa heeft een nieuwe speler beet. De beloftevolle Nicholas Delange komt vrij over van Eendracht Aalst. Nicholas Delange is een jonge Belgische spits die dit seizoen met Eendracht Aalst kampioen werd in vierde klasse B. Hij speelde daar vijftien wedstrijden waarin hij eenmaal scoorde. Hij tekende nu bij KV Mechelen een contract voor twee seizoenen. De sportieve staf van Malinwa ziet Delange vooral als een wissel op de toekomst. Delange wordt overigens pas op 30 september 18 jaar. Daar horen we volgens mij niet meer af. Dit is eigenlijk een mooi bewijs van hoe voorzichtig je moet zijn met dingen die je over spelers leest in de pers/op clubwebsites. Als je dit bericht leest, is het net alsof Delanghe ongeveer een half seizoen een vaste waarde was in onze kampioenenploeg, dit terwijl hij dus een speler was die -met een hele grote nadruk op- misschien wel iets in zijn mars heeft, maar alles nog moet bewijzen en slechts enkele keren van bij het begin van een match aan de aftrap verscheen. Dat men in Aalst niet eens de moeite deed om een tegenvoorstel te doen toen hij, na een eerder akkoord, in één keer met nieuwe, omhooggevallen eisen afkwam, laat men er ook gemakkelijkheidshalve maar af. Ze wezen er gezegend mee bij Mechelen ... En wat Oudenaarde betreft: die mogen zich gerust wat versterken met oude vedetten als Leleu, Dhondt en Arijs, want als ze volgend jaar het seizoen aanvatten zoals ze dit jaar hun terugronde gespeeld hebben, dan is de eerste zakker van derde A al gekend. |
| 02 Mei 2007, 0:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Smetje schreef: Normaal zou diene spits van tegen denderfusie toch nog eens komen testen, diene kameraad van Massart. Stond geloof ik onlangs in de krant dat die op een ander teste en daar werd aangeworven.Er stond nog bij dat hij bij ons teste ook maar wat te licht bevonden werd.Vraag me wel ni meer welke ploeg. _________________
|
| 02 Mei 2007, 6:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Delange naar KVM, dit bevestigt alleen maar het verhaal van het bestuur dat die jongen het een beetje te groot ziet... E.Zele had ook interesse, hij had daar beter getekend en een basisplaats proberen afdwingen.
Laatst gewijzigd door Gijzegem Vaneigest op 02 Mei 2007, 8:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Mei 2007, 7:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Arijs wordt blijkbaar bij Oudenaarde genoemd. Pas maar op volgend seizoen van die mannen. Mja, het zijn toch allemaal jongens in de nadagen van hun carrière die ze daar binnenhalen, ik vraag me af of het de goeie tactiek is. Al zullen dat voor een ploeg als Oudenaarde wel knappe aanwinsten zijn zeker. De vraag is natuurlijk of een topspits als Jan De Langhe dan nog aan de bak zal komen . |
| 02 Mei 2007, 8:04 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 27 Apr 2007, 13:06 Berichten: 15 |
ik denk idd ook dat de langhe beter nog een jaartje had gebleven of voor zele had gekozen, die jongen gaat ni veel tot spelen komen denk ik.
Maar ja zijn we allemaal niet jong en onbezonnen geweest? (ik ben dat nog steeds!) |
| 02 Mei 2007, 11:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Zouden we nog transfers mogen verwachten of zou ons huiswerk af zijn?
Dit is onze kern tot dusver (20 spelemansen): Doel: De Veirman / Lambrecht Achter rechts: Landuyt Achter links: Van Dender Achter centraal: Seminck / Van Belle / De Schutter Midden rechts: Aelbrecht / Podevijn Midden links: Shabi / Claessens Midden centraal: Verheyden / Coulibaly Voor: Troch / Arnold / Goossens Bank: Vervaene, Maxime Seminck, Spotbeen, Van Vaerenbergh Zijn er nog ? |
| 02 Mei 2007, 11:12 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik denk wel dat we nog wat mogen verwachten, vooral centraal op het middenveld zitten we toch vrij krap en een bijkomende spits met ervaring lijkt geen overbodige luxe.
|
| 02 Mei 2007, 11:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Er moeten zeker nog wa spelers bij als we de top in derde willen spelen. Tot hiertoe zijn de vertrekkers vervangen zonder extra (behalve enkele jongeren in de breedte). K hoop nog op ne rechtsback (die ook centraal kan spelen), nog ne middenvelder en zeker ook nog ne spits. Maar k denk da ons bestuur nog wel voor de nodige versterking zal zorgen.
En k hoop natuurlijk ook dat er, behalve de genoemden, niemand meer vertrekt. |
| 02 Mei 2007, 14:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Een degelijke middenvelder en spits met ervaring hebben we nodig, toch als ge top in derde wilt spelen.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 02 Mei 2007, 15:20 |
|
| Pagina 35 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 149 Volgende |