Transfers 2007-2008 - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Een degelijke middenvelder en spits met ervaring hebben we nodig, toch als ge top in derde wilt spelen.

Spits met ervaring niet hé, nen topspits hebben we met Arnold al. Als er nog ne spits bijkomt, moet dat in het beste geval iemand zijn voor in het geval er iets met Arnold gebeurt, daar moet ge dan ook geen stukken van mensen aan geven.

02 Mei 2007, 15:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Titus schreef:
Een degelijke middenvelder en spits met ervaring hebben we nodig, toch als ge top in derde wilt spelen.

Spits met ervaring niet hé, nen topspits hebben we met Arnold al. Als er nog ne spits bijkomt, moet dat in het beste geval iemand zijn voor in het geval er iets met Arnold gebeurt, daar moet ge dan ook geen stukken van mensen aan geven.

ik zou toch 2 spitsen willen hebben die al iets bewezen hebben hoor .. Dat systeem met één echte spits gaat niet blijven renderen hoor, zeker niet als onze flanken niet serieus versterkt worden (met snelle spelers die een actie in huis hebben)

02 Mei 2007, 16:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Op enkele plaatsen zou ik toch graag wat versterking nog zien.
Achter rechts
Centraal een ervaren man
achter links zou het misschien gaan tussen Van dender en Shabi,die eventueel op middenlinks zal uitkomen,dus daar zitten we denk ik vrij goed,
en midden centraal.
Als Troch blijft zitten we vooraan misschien vrij goed,hoewel Troch eventueel iets meer naar middenveld kan verschoven worden en maar dan zou'k er toch nog extra spits bijkomen

02 Mei 2007, 18:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
kbegrijp eigelijk ook niet goed dat Claessens dan wel mag blijven, als zelf Dugardein weg moet :eh:

02 Mei 2007, 18:22
Scholier

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
Das de nog altijd de vraag van 1 miljoen. Blijft Troch.

http://www.flemishreds.be

02 Mei 2007, 18:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
flanken moeten gewoon offensief veel meer kunnen klaar brengen (2de helft dit seizoen gebeurde dit veel te weinig) en dan klopt dit systeem als een bus.
Aelbrecht is in mijn ogen ongeveer de enige die in dat plaatje past (uit de kern van dit seizoen) nog iets meer constante in zijn spel en hij is even "hot" als Troch/Nguekam. Ook Claessens kan wel nog van nut zijn. verder zouden de backs beter kunnen en moeten als je in 3de een rol wilt spelen, 'k hoop dat Landuyt deze zomer zijn niveau kan opkrikken door eens blessurevrij aan het seizoen te beginnen, al vrees ik er toch ook wat voor (S@té haalde het ook al aan). De centrale as daarentegen staat PAL. Vanbelle - Seminck geef ze eens het volle vertrouwen ! Verheyden - Dugardeyn was ook een duo dat er stond, kijken hoe Patrick dat zonder Arne nu gaat aanpakken. en Troch-Nguekam daar zal niemand wel twijfels bij hebben veronderstel ik ?

02 Mei 2007, 18:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Akkoord,maar ik bedoel meer een waardige vervanger voor als er centraal een gekwetste speler uitvalt voor paar weken,zodat je het niet met een jong onervaren iemand moet doen.Dit jaar hadden we gelukkig niet te veel last van blesures.Maar gaat dit volgend seizoen ook zo zijn?
En daar sluit ik me volledig bij aan,Waarom Arne weg en Claessens dan blijven?Wat niet wegneemt dat ik Davy niet goed vond he dit jaar.Maar dit zal ongetwijfeld wel zen reden hebben en heb ik dan respect voor want ik weet dat het bestuur gewoon goed bezig is.

02 Mei 2007, 18:28
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
Jeroen schreef:
kbegrijp eigelijk ook niet goed dat Claessens dan wel mag blijven, als zelf Dugardein weg moet :eh:

Kheb gehoord dat Dugardeyn het dubbele van vorig seizoen vroeg...

Er moet toch een reden zijn om zo een goede speler weg te laten gaan :huh:

02 Mei 2007, 18:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Davy heeft gewoon nog altijd wat te kampen met de kritiek die hij kreeg toen we 2 keer zakten en hij dan op linksback stond... 'k denk dat iedereen daardoor nog wat wantrouwig is tegenover hem. Maar op linksmid wist hij mij toch te overtuigen vant jaar ze. Voor de rest vind ik het oneerbiedig tegenover Davy om te zeggen van Arne moet vertrekken en Davy mag wel blijven... Davy heeft niet beslist over de toekomst van Arne hé.

02 Mei 2007, 18:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
Stijn schreef:
Jeroen schreef:

Kheb gehoord dat Dugardeyn het dubbele van vorig seizoen vroeg...

Er moet toch een reden zijn om zo een goede speler weg te laten gaan :huh:

Jij hoorde dat Dugardeyn het dubbele van vorig seizoen vroeg? Wel ik hoorde dat met Arne niet eens gepraat werd over een contractverlenging?

Wat zal het nu zijn? Ergens int midden? Elk heeft zn eigen versie en feit is dat Arne dient te vertrekken.
Hoe erg ik persoonlijk het ook vind, en hoe erg Arne het zelf ook vindt.

Ik onthoud hem vooral als de grote, onberispelijke verdedigende middenvelder die samen met alle anders spelers ons lieten genieten van een schitterend seizoen, en bekroond met de titel en bijbehorende promotie!

Veel succes bij je zoektocht naar een nieuwe club Arne! Hoewel... zoektocht... de aanbiedingen zullen vanzelf wel komen :-)

02 Mei 2007, 18:46
toevallige voorbijganger

placietjen schreef:
flanken moeten gewoon offensief veel meer kunnen klaar brengen (2de helft dit seizoen gebeurde dit veel te weinig) en dan klopt dit systeem als een bus.
Aelbrecht is in mijn ogen ongeveer de enige die in dat plaatje past (uit de kern van dit seizoen) nog iets meer constante in zijn spel en hij is even "hot" als Troch/Nguekam. Ook Claessens kan wel nog van nut zijn. verder zouden de backs beter kunnen en moeten als je in 3de een rol wilt spelen, 'k hoop dat Landuyt deze zomer zijn niveau kan opkrikken door eens blessurevrij aan het seizoen te beginnen, al vrees ik er toch ook wat voor (S@té haalde het ook al aan). De centrale as daarentegen staat PAL. Vanbelle - Seminck geef ze eens het volle vertrouwen ! Verheyden - Dugardeyn was ook een duo dat er stond, kijken hoe Patrick dat zonder Arne nu gaat aanpakken. en Troch-Nguekam daar zal niemand wel twijfels bij hebben veronderstel ik ?

Een zeer goede analyse. Volledig met u akkoord. We hoeven het niet ver te zoeken. Het talent is er. Dat hebben we bewezen in de oefen en bekerwedstrijden. Ze werden allemaal naar huis gespeeld. Een ploeg wordt niet gekocht maar gevormd.

02 Mei 2007, 20:15
toevallige voorbijganger

placietjen schreef:

Een zeer goede analyse. Volledig met u akkoord. We hoeven het niet ver te zoeken. Het talent is er. Dat hebben we bewezen in de oefen en bekerwedstrijden. Ze werden allemaal naar huis gespeeld. Een ploeg wordt niet gekocht maar gevormd.

02 Mei 2007, 20:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
placietjen schreef:
Vanbelle - Seminck geef ze eens het volle vertrouwen !

Seminck speelde een goed seizoen dit jaar, maar met Van Belle gaat ge in derde bij regelmaat accidenten tegenkomen, let op mijn woorden! De centrale verdediging blijft voor mij, zowel in breedte als in kwaliteit, het zwakste deel van deze spelersgroep. Daar blijf ik bij. In vierde heeft de verdediging letterlijk quasi geen enkele keer onder druk gestaan. Dat zal in derde bij regelmaat anders zijn. Ge kunt in derde gerust met Seminck en Van Belle starten als ge tevreden zijt met een rustig seizoen. Als ge echter echt de top wil spelen, moet ge daar zeker nog eentje hebben die zijn sporen in derde al verdiend heeft, of 't zou moeten zijn dat die speler van Lokeren echt ne graaaaaaaaaalekkke goeien is ...
Wat de spitsen betreft, hebt ge volgens mij kwaliteit genoeg voor de top van derde, maar zullen we wellicht in de problemen komen als er al te veel schorsingen/blessures opduiken. Daar ligt het probleem mijns inziens dan ook in de breedte. Als ge niet in 't geld zwemt, moet ge natuurlijk altijd keuzes maken ...

02 Mei 2007, 20:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
placietjen schreef:
Davy heeft gewoon nog altijd wat te kampen met de kritiek die hij kreeg toen we 2 keer zakten en hij dan op linksback stond... 'k denk dat iedereen daardoor nog wat wantrouwig is tegenover hem. Maar op linksmid wist hij mij toch te overtuigen vant jaar ze. Voor de rest vind ik het oneerbiedig tegenover Davy om te zeggen van Arne moet vertrekken en Davy mag wel blijven... Davy heeft niet beslist over de toekomst van Arne hé.

Hier ben ik akkoord mee. K vind dat Davy het dit seizoen zeker goed gedaan heeft als linksmidden. In de periode dat het even minder ging, hebben we iemand als hem gemist. Altijd nuttig, altijd blijven gaan, geen dribbelkont maar efficiënt, een goed schot en af een toe een goaltje.

02 Mei 2007, 20:44
forumlegende

Davy Claessens is gewoon heel sterk op de flank en zal daar zeker spelen, hij is snel en heeft een goeie voorzet in de voet.
Shabi of Van Dender zullen op linksback spelen, Van Dender speelde dit seizoen trouwens centraal achterin!!!

Wat Joachim en Arne betreft, heel waardevolle spelers maar... niet echt snel en daar is onze club blijkbaar naar op zoek : snelle spelers.

02 Mei 2007, 20:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 149