|
|
| Pagina 37 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Jean schreef: Davy Claessens is gewoon heel sterk op de flank en zal daar zeker spelen, hij is snel en heeft een goeie voorzet in de voet. Shabi of Van Dender zullen op linksback spelen, Van Dender speelde dit seizoen trouwens centraal achterin!!! Wat Joachim en Arne betreft, heel waardevolle spelers maar... niet echt snel en daar is onze club blijkbaar naar op zoek : snelle spelers. Dugardeyn ni snel? Gij hebt ni gezien zeker hoeveel km diejen aflegde met zijn lange benen? Ma soit,Arne is verleden en we moeten naar de toekomst kijken e Kben echt benieuwd wie er nog bij zal komen... _________________
|
| 02 Mei 2007, 21:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jean schreef: Davy Claessens is gewoon heel sterk op de flank en zal daar zeker spelen, hij is snel en heeft een goeie voorzet in de voet. Shabi of Van Dender zullen op linksback spelen, Van Dender speelde dit seizoen trouwens centraal achterin!!! Wat Joachim en Arne betreft, heel waardevolle spelers maar... niet echt snel en daar is onze club blijkbaar naar op zoek : snelle spelers. |
| 02 Mei 2007, 21:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
s@té schreef: Jean schreef: Davy Claessens is gewoon heel sterk op de flank en zal daar zeker spelen, hij is snel en heeft een goeie voorzet in de voet. Shabi of Van Dender zullen op linksback spelen, Van Dender speelde dit seizoen trouwens centraal achterin!!! Wat Joachim en Arne betreft, heel waardevolle spelers maar... niet echt snel en daar is onze club blijkbaar naar op zoek : snelle spelers. Exact dezelfde reactie hier. Nu kunt ge Davy veel kwaliteiten toedichten en het is zeker een nuttige speler, maar wie Davy snel noemt, heeft hem nog niet veel zien spelen hoor, want zijn snelheid is juist met voorsprong zijn zwakke punt. |
| 02 Mei 2007, 22:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
zondag werd hij juist belachelijk gemaakt, die gast van berchem liep hem er gewoon vanaf de eerst meter af
|
| 02 Mei 2007, 23:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Stijn schreef: Jean schreef: Davy Claessens is gewoon heel sterk op de flank en zal daar zeker spelen, hij is snel en heeft een goeie voorzet in de voet. Shabi of Van Dender zullen op linksback spelen, Van Dender speelde dit seizoen trouwens centraal achterin!!! Wat Joachim en Arne betreft, heel waardevolle spelers maar... niet echt snel en daar is onze club blijkbaar naar op zoek : snelle spelers. Dugardeyn ni snel? Gij hebt ni gezien zeker hoeveel km diejen aflegde met zijn lange benen? Ma soit,Arne is verleden en we moeten naar de toekomst kijken e Kben echt benieuwd wie er nog bij zal komen... tis een verschil tussen uithouding en snelheid hé, maar als verdedigende mid is snelheid niet zo belangrijk, de uithouding des te meer |
| 02 Mei 2007, 23:51 |
|
|
Reserve
Iendracht02 schreef: placietjen schreef: Vanbelle - Seminck geef ze eens het volle vertrouwen ! Seminck speelde een goed seizoen dit jaar, maar met Van Belle gaat ge in derde bij regelmaat accidenten tegenkomen, let op mijn woorden! De centrale verdediging blijft voor mij, zowel in breedte als in kwaliteit, het zwakste deel van deze spelersgroep. Daar blijf ik bij. In vierde heeft de verdediging letterlijk quasi geen enkele keer onder druk gestaan. Dat zal in derde bij regelmaat anders zijn. Ge kunt in derde gerust met Seminck en Van Belle starten als ge tevreden zijt met een rustig seizoen. Als ge echter echt de top wil spelen, moet ge daar zeker nog eentje hebben die zijn sporen in derde al verdiend heeft, of 't zou moeten zijn dat die speler van Lokeren echt ne graaaaaaaaaalekkke goeien is ... Wat de spitsen betreft, hebt ge volgens mij kwaliteit genoeg voor de top van derde, maar zullen we wellicht in de problemen komen als er al te veel schorsingen/blessures opduiken. Daar ligt het probleem mijns inziens dan ook in de breedte. Als ge niet in 't geld zwemt, moet ge natuurlijk altijd keuzes maken ... Het verschil met derde is in mijn ogen niet zo groot dan sommigen hier beweren. Vanbelle heeft nog progressiemarge en gaat nog fouten maken. Maar Seminck kan gerust de beste verdediger van derde worden, ik denk dat je het seizoen van Seminck dit jaar serieus onderschat. Hij valt niet op maar heeft serieus wat steken opgeraapt. De beste verdediging is nog altijd de aanval! |
| 03 Mei 2007, 10:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
da ze dienen ene van berchem frederick janssenens das dienen bak die davy vantijd is voorbij ging en de eerste goal scoorde
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 03 Mei 2007, 10:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
borre31 schreef: da ze dienen ene van berchem frederick janssenens das dienen bak die davy vantijd is voorbij ging en de eerste goal scoorde laat maar zo, tis nie omdat ze is treffelijk spelen tegen ons da ge ze meteen moet aantrekken hé |
| 03 Mei 2007, 10:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Jeroen schreef: borre31 schreef: da ze dienen ene van berchem frederick janssenens das dienen bak die davy vantijd is voorbij ging en de eerste goal scoorde laat maar zo, tis nie omdat ze is treffelijk spelen tegen ons da ge ze meteen moet aantrekken hé shabi? nee , hij speelt al een heel seizoen goe en heeft gestalte...._________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 03 Mei 2007, 10:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
borre31 schreef: da ze dienen ene van berchem frederick janssenens das dienen bak die davy vantijd is voorbij ging en de eerste goal scoorde Zo ne goeie vond ik dat niet. De eerste helft heeft hij een paar goei dingen gedaan, de tweede helft kwam hij er nog maar weinig aan te pas. En in de heenronde werd hij zelf helemaal dolgedraaid door Glorieux. |
| 03 Mei 2007, 10:53 |
|
|
tja wie werd der niet zotgedraaid door glorieux e
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 03 Mei 2007, 10:56 |
|
|
Reserve
manman wat een affaire
ik heb het artikkel gelezen van van Holm waar ie zelf aangaf geen reden te vinden waarom hij niet mag blijven. Enkele 3de klassers hebben interesse in hem. Ik heb hier op het forum gelezen dat Jo zelf aangaf 3de niet aan te kunnen en nu zou hij verhuizen naar een andere 3de klasser
Men spreekt altijd over de kern verbreden maar als ik nu de kern zie met arne en Jo erbij, dan pas hadden we een brede kern.
ma soit gaat het om het financiële? niemand zal het ooit weten Ik vind het vooral spijtig dat arne weg is. Hij was voor mij DE grote man (met toekomst) op het middenveld. ne kleine yves vanderhaege(= 4 longen, duels winnen, nen echten breker) juist kon arne geen passen geven zoals Yves. Toch spijtig dat hij weg is. Delange: Al bij al goeie vervangers aangetrokken (op papier) maar volgens mij is de kern nog niet breed genoeg. Vooral het middenveld en de aanval, daar moeten nog spelers bij. Voor de rest dank u wel bestuur en spelers voor een schitterend seizoen 2006-2007. Den iendracht is jullie dankbaar Op naar den titel in 3de ![]() |
| 03 Mei 2007, 11:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
borre31 schreef: da ze dienen ene van berchem frederick janssenens das dienen bak die davy vantijd is voorbij ging en de eerste goal scoorde |
| 03 Mei 2007, 11:11 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
eendracht4ever schreef: Men spreekt altijd over de kern verbreden maar als ik nu de kern zie met arne en Jo erbij, dan pas hadden we een brede kern.Ah, ik wist niet dat de transferperiode er al op zit? _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Mei 2007, 11:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boris clitoris schreef: eendracht4ever schreef: Men spreekt altijd over de kern verbreden maar als ik nu de kern zie met arne en Jo erbij, dan pas hadden we een brede kern.Ah, ik wist niet dat de transferperiode er al op zit? ![]() |
| 03 Mei 2007, 11:22 |
|
| Pagina 37 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 149 Volgende |