Champions League - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 161
 Champions League 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
was al van na de groepsfases mijn favoriete duel

02 Mei 2007, 13:00
Ancien

Leeftijd: 65
De Reds hebben het toch maar weer gedaan...
Niet met het meeste geld, niet met de beste spelers en al zeker niet met de grootste vedetten...
Wel met goede voetballers,een geweldig teamgevoel, een fantastische inzet en een ongelooflijke twaalfde (en dertiende en veertiende...) man (allez, gelijk den iendracht maar dan een paar trappekes hoger).
Van kippevel gesproken, elke YNWA en een paar minuten voor tijd uit één mond: "We won it 5 times", kon tellen als sneer naar Mourinho en de zijnen.

Het wordt hoe dan ook een fantastische finale:

Liverpool-Manchester United...
of de twee meest traditierijke clubs van Engeland

of

Liverpool-Milan
of een revanche voor de meest onwaarschijnlijke EC-finale ooit (of was dat Liverpool-Alaves?)

En ge hebt weer het gevoel: hoe moet Liverpool dat bolwerken, net als tegen Barça en Chelsea? Ge weet nooit hé,
MAKE US DREAM...

02 Mei 2007, 18:03
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Het zal dus een rematch worden van de finale twee jaar geleden.
Niks tegen in te brengen, Man Utd was vandaag NIETS waard.

02 Mei 2007, 22:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:

Ondanks het feit dat Man Utd dit seizoen het beste voetbal brengt, vind ik dit niet echt erg eigenlijk. Ik haat Europese finales tussen twee ploegen van hetzelfde land. Liverpool tegen Man Utd, het zou toch evengoed een match uit de Premier League kunnen zijn hé. En het Milan van vandaag was trouwens uitermate indrukwekkend hoor. Diene Seedorf, der kan misschien soms eens mee gelachen worden, maar das toch nog altijd absolute wereldklasse hoor.

02 Mei 2007, 22:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
1 klein opmerkingske in uw post Bart: Seedorf is niet altijd wereldklasse, enkel wereldklasse als hij er zin in heeft en bij trainer die hem vertrouwen geeft. Denk trouwens dat dit seizoen ongeveer zijn beste uit zijn carrière moet zijn

02 Mei 2007, 22:49
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ondanks het feit dat Man Utd dit seizoen het beste voetbal brengt, vind ik dit niet echt erg eigenlijk. Ik haat Europese finales tussen twee ploegen van hetzelfde land. Liverpool tegen Man Utd, het zou toch evengoed een match uit de Premier League kunnen zijn hé. En het Milan van vandaag was trouwens uitermate indrukwekkend hoor. Diene Seedorf, der kan misschien soms eens mee gelachen worden, maar das toch nog altijd absolute wereldklasse hoor.

Amai nog ni. Die eerste goal, hij lijkt die bal blind naar binnen te koppen maar zijt er maar zeker van, hij wist goed wat hij doet. Bij zijn goal, die snelle reactie op die vallend bal... Net zoals de manier waarop hij op een gegeven moment een schitterende beweging doet. Totale klasse. Maar kom: hij kan toch geen penalty's zetten :D

02 Mei 2007, 22:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
1 klein opmerkingske in uw post Bart: Seedorf is niet altijd wereldklasse, enkel wereldklasse als hij er zin in heeft en bij trainer die hem vertrouwen geeft. Denk trouwens dat dit seizoen ongeveer zijn beste uit zijn carrière moet zijn

Hij staat toch al jaren en jaren in de basis bij de absolute Europese top. Ondertussen toch al enkele jaren onbetwist basisspeler bij dit Milan dat toch wereldtop is. En bovendien de Champions League al gewonnen met 3 verschillende clubs. Het valt misschien niet altijd even goed op, maar ge moet hem eens in het oog houden, die raakt been bal verkeerd op een ganse match.
Juist penalty's moet ge hem inderdaad niet laten trappen :grijns: .

02 Mei 2007, 22:55

Ik denk toch dat hij dit jaar bv. tegen Anderlecht 2 keer enorm bleekjes was.
Langs den andere kant geeft hij wel den assist voor de 0-1 van Kaka dachtek... enfin 'k vind het ook een zeer goede speler maar dit is toch wel het eerste seizoen dat hij redelijk constant blijft in zijn niveau... vorige trainers verweten hem ook een gebrek aan constante, 't is meestal alles of niets bij Seedorf. Bij Oranje bewees hij trouwens ook al genoeg dat de omstandigheden hem moeten laanstaan om te kunnen presteren.

02 Mei 2007, 23:15
toevallige voorbijganger

ik vind het toch spijtig dat het niet man u is die doorgaat. Het was precies of de ganse ploeg een off-day had gisteren. Mislukte balcontroles, slechte passes,... Hoe dan ook op basis van de match van gisteren gaat Milan wel verdiend door.

03 Mei 2007, 14:08
forumlegende

Manchester kwam méér dan één stap te kort, amai!
Als je ziet dat Ronaldo bij balverlies gewoon blijft staan, in de beslissende wedstrijd richting finale, dan stel ik me vragen bij de mentaliteit.

Betaal hem anders nog 50.000€ per dag meer, misschien raakt hij dan wel gemotiveerd! Omhooggevallen vedetten.

03 Mei 2007, 15:11

Dani schreef:
Manchester kwam méér dan één stap te kort, amai!
Als je ziet dat Ronaldo bij balverlies gewoon blijft staan, in de beslissende wedstrijd richting finale, dan stel ik me vragen bij de mentaliteit.

Betaal hem anders nog 50.000€ per dag meer, misschien raakt hij dan wel gemotiveerd! Omhooggevallen vedetten.
dat zal bij Milan niet veel beter zijn vrees ik hoor ;)

03 Mei 2007, 15:22
toevallige voorbijganger

Ja ik denk dat op da vlak wel een beetje gelijk is, op gebied van verdienen. Maar Dani heeft wel een punt dat Manchester gewoon niet gemotiveerd leek om er voor de volle 100% tegenaan te gaan.

Ik blijf het toch spijtig vinden maar de winaar verdiende het ook wel van te winnen.

04 Mei 2007, 12:02
forumlegende

Leeftijd: 45
denk dat we vanavond eens naar Genk rijden, toch nog in congé en zal wel ferm matchke worden,Bosniers altijd sfeer normaal dus...
als er nog zijn die meewillen hoor ik het wel

31 Jul 2007, 16:54

Leeftijd: 37
had ook graag gegaan maar moest nogs naar tkliniek bij mij metjen...

moet wel zeggen, racing zorgt voor goeie sfeer, en da voor ni in een staantribune te staan... :o

31 Jul 2007, 20:41
Freak

Leeftijd: 42
Dikke goal van Sarajevo :roll: kkijk dan es ff en dan zieje da weer :oops: ze zijn er belange nog ni azo
met 1-1 naar ginder trekken is ni echt gunstig.

31 Jul 2007, 21:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 161