Transfers 2007-2008 - Pagina 41 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Is idd al van een tijdje geleden. Ik denk dat iedereen hel hier wel graag zite terug keren. Wat mij opvakt is dat we vooral veel transfers voor het verdedigend compartiment doen. Een meer dan degelijke middenvelder en ne goed scorende spits mag er voor mij nog bij, waarom gene jonge topschutte uit 1ste prov?

Nogmaals, der is nog tijd hé, tis niet omdat er nu vooral verdedigers bekend gemaakt worden dat er enkel verdedigers gaan aangeworven worden. En ge moet wel weten wat ge wilt hé, den ene keer moet het ne naam zijn à la Arijs en de volgende keer moet het ne jonge topschutter zijn uit eerste provinciale ;-) . Het verschil trouwens tussen eerste provinciale en den top in derde klasse is toch nog enorm denk ik, het is niet omdat er ne jonge gast wat goals maakt in eerste provinciale dat die automatisch meekan bij ons.

04 Mei 2007, 10:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
In HLN van vandaag zegt Filipovic dat hij volgend seizoen op de linksback wil staan bij Lokeren en niet meer halflinks zoals al anderhalf jaar het geval is. Zijn beste positie is linksback, zo zegt hij.

Stel u voor dat hij naar den Iendracht komt door tussenkomst van zijn schoonmoeder! Betaald worden door uw schoonmoeder: kan ne mens nog dieper vallen?

04 Mei 2007, 10:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Titus schreef:
Is idd al van een tijdje geleden. Ik denk dat iedereen hel hier wel graag zite terug keren. Wat mij opvakt is dat we vooral veel transfers voor het verdedigend compartiment doen. Een meer dan degelijke middenvelder en ne goed scorende spits mag er voor mij nog bij, waarom gene jonge topschutte uit 1ste prov?

Nogmaals, der is nog tijd hé, tis niet omdat er nu vooral verdedigers bekend gemaakt worden dat er enkel verdedigers gaan aangeworven worden. En ge moet wel weten wat ge wilt hé, den ene keer moet het ne naam zijn à la Arijs en de volgende keer moet het ne jonge topschutter zijn uit eerste provinciale ;-) . Het verschil trouwens tussen eerste provinciale en den top in derde klasse is toch nog enorm denk ik, het is niet omdat er ne jonge gast wat goals maakt in eerste provinciale dat die automatisch meekan bij ons.

Ik weet wat ik wil, maar aangezien niemand is voor een naam uit tweede omdat die zogezegd toch alleen maar komen om te profiteren moet het dan maar zo. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Arijs ons veel zou kunnen bijbrengen zeker als hij een seizoen meemaakt zoals vorig seizoen, ook nu is hij weer onder stoom aan het geraken.

Maar blijkbaar zijn namen zoals Arijs te duur voor ons daarom dat ik zei dat ze dan maar een in eerste prov moeten zoeken eh. Liever dan zo enen bij dan geen spits meer bij, maar als ik moet kiezen is het duidelijk ;).

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

04 Mei 2007, 11:05
Nationale Ploeg

elfahem schreef:
In HLN van vandaag zegt Filipovic dat hij volgend seizoen op de linksback wil staan bij Lokeren en niet meer halflinks zoals al anderhalf jaar het geval is. Zijn beste positie is linksback, zo zegt hij.

Stel u voor dat hij naar den Iendracht komt door tussenkomst van zijn schoonmoeder! Betaald worden door uw schoonmoeder: kan ne mens nog dieper vallen?

Klinkt niet echt als iemand die weg wil gaan en dan zijn ze al met drie op back links.

04 Mei 2007, 11:08
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Proficiat met de transfer gasten! Volgend jaar zal er wel eens een afvaardiging van de supporters van Roel komen kijken :D . En ik zie ullen zeker al op 8 augustus.

04 Mei 2007, 11:10
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Ik zou zeggen: Welkom Streepje! Als speler vind ik het een hele goeie transfer. Als hij dan zijn streken een beetje kan beperken, dan komt het helemaal goed. Eén ding is zeker: die jongen blijft voor mij wel "Streepje". Al is dat niet slecht bedoeld he, maar hij heeft nu eenmaal zijn naam gemaakt... :grijns:

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

04 Mei 2007, 11:13
Ancien

Leeftijd: 45
Titus schreef:
waarom gene jonge topschutte uit 1ste prov?

Ik denk, als ge Kevin Goossens in eerste provinciale zou zetten, dat ge uwe jonge topschutter al hebt....

04 Mei 2007, 11:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Titus schreef:
elfahem schreef:

Klinkt niet echt als iemand die weg wil gaan en dan zijn ze al met drie op back links.

Correctie: er staat niet dat hij op de linksback bij Lokeren wil staan, maar linksback tout court. De ploeg waar dat moet gebeuren is niet genoemd, maar ik denk dat hij in dat artikel wel degelijk Lokeren bedoelt.

Laatst gewijzigd door elfahem op 04 Mei 2007, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Mei 2007, 11:21
Nationale Ploeg

boris clitoris schreef:
Titus schreef:

Ik denk, als ge Kevin Goossens in eerste provinciale zou zetten, dat ge uwe jonge topschutter al hebt....

Ik bedoelde meer iemand zoals Oris dan ( ik weet dat dat vierde klasse was), rond de twintig en een pak goals gescoord. Om alles op de bijna 18- jarige Goossens te zetten dat is toch wat riskant.

04 Mei 2007, 11:22
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Titus schreef:
boris clitoris schreef:
Titus schreef:

Ik bedoelde meer iemand zoals Oris dan ( ik weet dat dat vierde klasse was), rond de twintig en een pak goals gescoord. Om alles op de bijna 18- jarige Goossens te zetten dat is toch wat riskant.

Kindjes,

Ik denk dat het de jaren zijn of het haarverlies, maar ik ga een woord uitspreken, waarvan ik nooit dacht dat het in mijn woordenboek stond: GEDULD

04 Mei 2007, 11:49
Nationale Ploeg

wheel's armée schreef:
Titus schreef:
boris clitoris schreef:
Titus schreef:

Kindjes,

Ik denk dat het de jaren zijn of het haarverlies, maar ik ga een woord uitspreken, waarvan ik nooit dacht dat het in mijn woordenboek stond: GEDULD

We zijn gewoon wat over type spelers bezig. Ik weet ook dat de transferperiode nog lang is.

We zouden bijna vergeten dat we weer een nieuwe speler hebben. VDB heeft tegen ons bewezen dat hij talent heeft en als hij dat tegen ons kan zal hij dat ook tegen menig derdeklasser kunnen. Een waardig alternatief voor Landuyt dus en nog jong.

04 Mei 2007, 11:58
Nationale Ploeg

Van het immer betrouwbare VK:

kapitein Joachim Van Holm zal moeten opvangen. De 27-jarige verdediger, die komende zondag niet zal spelen tegen Wijgmaal wegens een operatie, kan volgens de geruchten rekenen op de interesse van FCN Sint-Niklaas en verlaat Eendracht zeker.

FCN is zeker een mooie club voor Van Holm.

04 Mei 2007, 12:02
Reserve

gaan we nu nog streep op a bakkes blijven roepen? :huh: eerlijk toegegeven: op opwijk heb ik me er wel een kriek mee gelachen. Roel ma smoelen trekken op da veld en al de sups kwaad :grijns:

zolang dat hij zijn manieren houd en zijne middevinger maar ni opsteekt als er wa kritiek is. Wat als speler weet ge da, als ge in aalst komt spelen moede tegen kritiek kunnen anders kan hij het voorbeeld van lecompte volgen ....exit....

04 Mei 2007, 13:14
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
eendracht4ever schreef:
gaan we nu nog streep op a bakkes blijven roepen? :huh: eerlijk toegegeven: op opwijk heb ik me er wel een kriek mee gelachen. Roel ma smoelen trekken op da veld en al de sups kwaad :grijns:

zolang dat hij zijn manieren houd en zijne middevinger maar ni opsteekt als er wa kritiek is. Wat als speler weet ge da, als ge in aalst komt spelen moede tegen kritiek kunnen anders kan hij het voorbeeld van lecompte volgen ....exit....

Dat is ook mijn 'schrik'. In Aalst is het allemaal plezant als het goed gaat, maar als het minder gaat, gaat hij moeten kritiek kunnen verdragen. Daarmee zal hij het misschien wat lastig hebben.

Het is wel iemand die de supporters ENORM opjut en die speelt voor de supporters. Dit jaar sprong hij bijna tot bij ons toen hij scoorde!

Jullie hebben een talent binnen gehaald die in het begin van dit seizoen twee tweedeklassers het schaamrood op de wangen deed krijgen in de beker. Speel hem uit als back rechts of als diepe spits en Roel zou wel eens de grootste verrassing kunnen worden volgend jaar.

Toch nog even bovenhalen, misschien ne mooiere foto voor op de site :D

Afbeelding

04 Mei 2007, 13:28
Reserve

Leeftijd: 43
Nooit gedacht dat iemand die zijn broek afstak naar mij nu bij mijn favoriete ploeg gaat spelen :fluit:

Mabon, Roel as ge de volgende keer uw broek afsteekt dan hoop ik dat dat is bij de kampioenenviering (binnen 1 of 2 jaar) :cheer:

Voor de rest ben ikzelf in de zevende hemel...competitie nog niet gedaan en huiswerk is al voor 3/4 gemaakt voor volgend seizoen...Hoeveel ploegen kunnen dat zeggen ???

04 Mei 2007, 13:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 149