Thomas Troch | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Thomas Troch 
Auteur Bericht
Miniem

Bericht Thomas Troch
Heb vandaag na de match GEHOORD van enkelingen die zouden vernomen hebben van Thomas dat hij zou vertrekken naar KVM...
Weet iemand meer?

grtz

06 Mei 2007, 20:28
Ancien

Leeftijd: 38
Ik hoop dat dit een gigantische roddel is.
Als het waar is, is dit een serieuze streep door de rekening.

06 Mei 2007, 20:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Gehoord....afwachten,hopen dat hij blijft. in geval van vertrek kan ook thomas vervangen worden he,ons bestuur zal in geval van zen vertrek wel al een vervanger op het oog hebben.
Ik denk dat Filipovic bij ons komt spelen,hij was er vandaag.Zo ziet ge maar dat ge veel dingen kunt denken eh.

06 Mei 2007, 20:42
forumlegende

Als hij weg wil laat hem dan, hij is zeker niet onmisbaar!

06 Mei 2007, 20:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Jean schreef:

Toch een goede en jonge nummer tien hoor. Ik hoop dat ie blijft.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

06 Mei 2007, 21:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Titus schreef:
Jean schreef:

Toch een goede en jonge nummer tien hoor. Ik hoop dat ie blijft.

wij hopen het allemaal, maar ik vrees ervoor heb al dender en kvm horen vallen (maar echt iets zeker nog niet)
afwachten dus... :roll:

06 Mei 2007, 21:06
Scholier

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
Ik heb dan liever dat het nu is dat hij vertrekt .Dan kan ons bestuur toch rustig naar een vervanger zoeken,dan dat hij in augustus vertrekt en ons bestuur ijlings naar een vervanger zoekt.Dit wel als de geruchten waar zijn natuurlijk.

http://www.flemishreds.be

06 Mei 2007, 21:17
forumlegende

Leeftijd: 69
Indien hij vertrekt gelieve dan volgend seizoen geen speler de naam "ajoin" te geven want het jaar nadien zijn ze weg :dom:
Er is maar èèn echten "ajoin" en dat is Jenske Podevijn. :fluit:

06 Mei 2007, 21:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Hij ligt nog onder contract, dus als hij weg wil, zal er toch iets moeten tegenover staan. Dat is het enige waar we nu al werkelijk 100% zeker kunnen van zijn.
Onmisbaar is vanzelfsprekend overigens niemand, maar de ene is wel makkelijker vervangbaar dan de andere, hé jongens, en ik zou het liefst hebben dat ze Troch toch niet moeten vervangen. Het is op zich makkelijker om een stormram als Arnold te vervangen, dan een speler die van een bal ter hoogte van de 16 op zijn eentje een gemaakte goal kan maken, zoals Thomas.
Van dat "horen zeggen" daar moet ge wel, gelukkig zou ik zo zeggen in dit geval , altijd mee opletten, hé jongens, want van al wat ge hoort zeggen rond een voetbalveld is letterlijk 80 procent niet waar. Iedereen begint naar vanalles te gissen op het einde van een seizoen; er is er eentje die van ver met een half oor een halve waarheid heeft gehoord; die verteld dat voort als 't laatste grote nieuws en 't spel zit op de wagen. En van al dat ongenoegen dat Troch nu blijkbaar uit, tja, ik denk dat dat een beetje de aard van het beestje is. Hij bedoelt het ongetwijfeld altijd zeer goed, maar ik heb hem dit seizoen op het veld bij wijze van spreken ook van speeldag 1 tot en met speeldag 30 zien mekkeren op vanalles en nog wat. Ik denk dat hij gewoon zo is en dat als het bestuur hem zegt dat hij moet blijven, hij volgend jaar wel met evenveel inzet voor den Iendracht zal spelen als nu ...
Troch is trouwens een schitterende speler, maar van Mechelen en Dender speelt er minstens één, mijns inziens veel kans toe zelfs twee volgend jaar in eerste. En het is niet omdat ge een goeie zijt in vierde, dat ge mee kunt in eerste, hé. Veel kans toe dat hij dan ook zijn werk nog eens moet opgeven en si en la, dus wait and see ...

06 Mei 2007, 21:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Troch is een goeie speler en kan zeker in 3e mee, maar voor 1e of 2e is hij te traag om echt mee te kunnen volgens mij. Enfin, hij mag altijd blijven zelle, maar als hij weg wil, dat hij het dan nu direct zegt maar niet wacht tot augustus.

06 Mei 2007, 21:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
the_red_ant69 schreef:
Troch is een goeie speler en kan zeker in 3e mee, maar voor 1e of 2e is hij te traag om echt mee te kunnen volgens mij. Enfin, hij mag altijd blijven zelle, maar als hij weg wil, dat hij het dan nu direct zegt maar niet wacht tot augustus.

Volledig mee eens!

06 Mei 2007, 21:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik denk wel dat dit zal kloppen eerlijk gezegd, er zijn iets teveel geruchten ..

06 Mei 2007, 21:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
Ik denk wel dat dit zal kloppen eerlijk gezegd, er zijn iets teveel geruchten ..

Troch is één van de beste spelers van de enige ploeg die in de nationale reeksen met 11 punten voorsprong kampioen speelde. Andere hoger spelende ploegen volgen vanzelfsprekend de voetbalactualiteit en het zou nogal straf zijn moest iemand zoals Troch niet de interesse opwekken van één van die ploegen, maar er is nog een hemelsbreed verschil tussen dat en nu doen alsof dat Troch volgend seizoen zeker ergens anders speelt. Zoals al gezegd: die ligt nog onder contract, dus het is al zeker niet zo dat ons bestuur in deze beslissing niks in de pap te brokken zal hebben. En ook zoals al gezegd: er is nog een hemelsbreed verschil tussen de top van vierde en die van tweede, of zeker de staart/middenmoot van eerste. Dat weten ze op een ander ook wel ...

06 Mei 2007, 22:04
Ancien

Leeftijd: 38
Zoals Jeroen zegt, waar rook is, is vuur.
Ik hoop nog steeds van niet, maarja als KVM of Dender komt voor 1e en 2e klasse...

06 Mei 2007, 22:09
Reserve

Hij was toch niet echt enthusiast bij het scanderen van zijn naam

06 Mei 2007, 22:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11