|
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bartos schreef: rivelinho schreef: AlostanA schreef: s@té schreef: suppo schreef: Hij was toch niet echt enthusiast bij het scanderen van zijn naam Al enkele weken niet meer zo heb ik de indruk. C'est ca, was ook verre van vriendelijk tegen de supps achteraf. Komaan jonges eej alstublieft, wat ge hier weer allemaal leest?! 'niet zo enthousiast bij het scanderen', 'niet zo vriendelijk', jonges toch, en daaruit gaat geir vanalles afleiden. Onvoorstelbaar. Ik was just hetzelfde aan het peizen. Ik denk dat er hier zijn die spoken zien. Of gewoon de realiteit onder ogen zien...waarmee ik niet zeg dat hij weg gaat, het is gewoon een vaststelling. Waarschijnlijk zal hij voor zichzelf eerst wel afwegen wat de beste optie is, en misschien is die blijven. Trouwens hij heeft zelf gezegd dat hij alle opties openlaat, moest hij echt willen blijven, had hij dit zeker niet gezegd. Wat hij ook doet, het maakt ons niet uit zolang we maar weer meedoen voor de prijzen, mé of zonder Troch. |
| 07 Mei 2007, 13:23 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik las ergens "te kort voor tweede"? we zullen zien he
feit is dat hij maar een halve kans nodig heeft om te scoren en dat hij in staat is om hele mooie dolepunten te maken, voorig jaar redelijk veel gescoord , dit jaar topschutter... ik denk dat hij alles heeft om het wél te maken in tweede (misschien zelfs eerste) georges arts, ibrahim salou, sterchele, ruytinckx, er zijn voetballers genoeg die de (grote) stap maakten en toch slaagden... het zou dwaas zijn te denken dat er in de top van tweede geen interesse zou zijn in spelers als nguekam en troch... en allicht ook voor spelers als seminck, dugardeyn, aelbrecht en van holm en misschien nog anderen clubspelers of niet.. nekeer dat het om het geld gaat, dan wordt het altijd een ander verhaal hoor... we moeten realistisch blijven (ik vrees ook voor een vertrek) jammer want net als de meesten hoop ik heel hard dattem toch blijft...en gezien zijn clausule waarvan hier sprake kan hij dus wél gratis weg ... dubbel jammer , maar realistisch over het hele jaar bekeken stak hij er toch een beetje boven uit bij ons... op verschillende vlakken... als leider op het veld, als diegene die zich elke keer enorm inzette, als maker van vele mooie doelpunten, als aangever van verschillende doelpunten ... hopelijk blijft em .. tzou zoeals eerder gezegd onzen besten "transfer " zijn |
| 07 Mei 2007, 13:28 |
|
|
Freak
ik zou een vertrek van seminck of verheyden erger vinden dan troch, maar das natuurlijk mijn PERSOONLIJKE mening.
Enfin als hij gaat, zal het niet makkelijk zijn om hem te vervangen. Maar als ge ziet da het bestuur Dugardein geen nieuw contract geeft en Coulibaly (= een verbeterde versie) aantrekt, dan peis ik da er voor troch ook wel nen degelijke vervanger zal komen. Want ik vrees da hij inderdaad weg is naar KVM. Allez we zullen wel zien wie er half juli in de kern zit, en als ik nie content ben van de transfers, ten zal ik wel beginnen memmen. Das beloofd! |
| 07 Mei 2007, 13:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Volgens mij kan hij wel degelijk tweede klasse of meer aan ze, al zal hij soms iets soberder moeten voetballen om echt top te worden.
|
| 07 Mei 2007, 13:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
El Corredor schreef: troch kan (for free) weg mits hij naar een profploeg gaat. Anders moet er betaald worden. Gisteren was onze nieuwe aanwinst Van Dender er ook. Amai da s ook mor een klein maneken zé. Ge dacht nu toch niet dat die Van Dender in Holland nog gegroeid was, zeker? En hoe weet ge dat Troch weg mag wanneer er een profclub komt? Komt dat van "enen die dat wist uit goeie bron" of is 't echt "een goeie bron"? "Profclub" is trouwens een vaag en vooral juridisch weinig waterdicht begrip, hé ... |
| 07 Mei 2007, 14:02 |
|
|
Freak
Iendracht02 schreef: El Corredor schreef: troch kan (for free) weg mits hij naar een profploeg gaat. Anders moet er betaald worden. Gisteren was onze nieuwe aanwinst Van Dender er ook. Amai da s ook mor een klein maneken zé. Ge dacht nu toch niet dat die Van Dender in Holland nog gegroeid was, zeker? En hoe weet ge dat Troch weg mag wanneer er een profclub komt? Komt dat van "enen die dat wist uit goeie bron" of is 't echt "een goeie bron"? "Profclub" is trouwens een vaag en vooral juridisch weinig waterdicht begrip, hé ... heeft al in de krant gestaan. Definitie van profclub is nie moeilijk zé. Antwerp en KVM in tweede, en de rest van eerste klasse. |
| 07 Mei 2007, 14:05 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Bericht Re: Thomas Troch
[quote="ne zwetzak"]Heb vandaag na de match GEHOORD van enkelingen die zouden vernomen hebben van Thomas dat hij zou vertrekken naar KVM...
Weet iemand meer? zijn ma wist gisteren te vertellen dat hij 'waarschijnlijk' wel zou blijven.maar we zullen moeten wachten jongens. _________________ iendracht! |
| 07 Mei 2007, 16:43 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
rollo29 schreef: ne zwetzak schreef: Heb vandaag na de match GEHOORD van enkelingen die zouden vernomen hebben van Thomas dat hij zou vertrekken naar KVM... Weet iemand meer? zijn ma wist gisteren te vertellen dat hij 'waarschijnlijk' wel zou blijven.maar we zullen moeten wachten jongens. vraag het ne keer aan jossen, als die het niet weet, dan weet troch zelf het ook nog niet. |
| 07 Mei 2007, 16:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
rivelinho schreef: AlostanA schreef: s@té schreef: suppo schreef: Hij was toch niet echt enthusiast bij het scanderen van zijn naam Al enkele weken niet meer zo heb ik de indruk. C'est ca, was ook verre van vriendelijk tegen de supps achteraf. Komaan jonges eej alstublieft, wat ge hier weer allemaal leest?! 'niet zo enthousiast bij het scanderen', 'niet zo vriendelijk', jonges toch, en daaruit gaat geir vanalles afleiden. Onvoorstelbaar. Afleiden? ooit al van het begrip vaststelling gehoord? als dit mijn en ook de mening is van suppo, dan is dat zo. Gij zijt altijd de eerste om er weer uw gedacht in te zien. dat vind ik onvoorstelbaar. |
| 07 Mei 2007, 17:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Nee gij zijt onvoorstelbaar.
'hij is niet enthousiast bij het afroepen van zijn naam', dus wil hij niet blijven. Oh my god jong, lees die zin nog eens heel goed. Als ge hem zo graag eens enthousiast gezien had he, had ge vorige week na Berchem ne keer wa langer moeten blijven hangen. Ge zou nogal ogen getrokken hebben. Hij maakt 21 goals, en geeft 20 assists. Daarenboven is hij heel belangrijk voor de hele ploeg. In plaats van wanhopig te zitten zoeken naar kleine elementen of hij al dan niet blijft, doe ne keer volwassen en wacht gewoon af. Het zal wel op de officiële site komen. |
| 07 Mei 2007, 17:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik heb trouwens liever ene die niet te enthousiast reageert als ze zijne naam omroepen. Daarvoor worden ze niet betaald. ze worden betaald om te presteren en dat doet hij.
We hebben er in het verleden genoeg gehad bij wie het omgekeerd was. Laatst gewijzigd door Stijn op 07 Mei 2007, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Mei 2007, 17:48 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Dat de competitie maar rap begint (moet ge dan de dag na de laatste match zeggen), dat er hier nog 'ns over iets kan geklapt worden, want de sfeer zal er hier de komende maanden weer goed in zitten, denk ik zo precies. Drink eens een pintje en relax, jongens ...
En dat laatste van rivelinho vind ik een heel verstandige opmerking in deze tijden van euforie ... ![]() |
| 07 Mei 2007, 17:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
[quote="rollo29"][quote="ne zwetzak"]Heb vandaag na de match GEHOORD van enkelingen die zouden vernomen hebben van Thomas dat hij zou vertrekken naar KVM...
Weet iemand meer? Nicholas Delange die gaat naar Mechelen da weet ik ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 07 Mei 2007, 18:12 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Kunnen we nog eens lachen?
We zijn kampioen. Joepieeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Get a fuckin life zeikerds Er is nog iets anders in het leven dan transfers: Bier, vrouwen, festivals, leuke jobs waar je je ei kwijt kan, lekker eten, drinken, concertje, tentje, zonneken, bbq, mmmm mooi is het leven, LAAT DE ZON IN JE HART _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 07 Mei 2007, 18:24 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
rivelinho schreef: Nee gij zijt onvoorstelbaar. 'hij is niet enthousiast bij het afroepen van zijn naam', dus wil hij niet blijven. Oh my god jong, lees die zin nog eens heel goed. Als ge hem zo graag eens enthousiast gezien had he, had ge vorige week na Berchem ne keer wa langer moeten blijven hangen. Ge zou nogal ogen getrokken hebben. Hij maakt 21 goals, en geeft 20 assists. Daarenboven is hij heel belangrijk voor de hele ploeg. In plaats van wanhopig te zitten zoeken naar kleine elementen of hij al dan niet blijft, doe ne keer volwassen en wacht gewoon af. Het zal wel op de officiële site komen. Dit is het laatste wat ik erover zeg. Ik heb het niet nodig om te blijven hangen na de match, ik kom naar de match kijken en dat is voor mij voldoende. Het stoort me mateloos dat jij steeds altijd commentaar moet geven op andermans mening, de mijne, die van suppo, die van Dani. Blijkbaar mensen die het wel met mij eens zijn. Heb daar dan ook respect voor, want jouw tomeloze arrogantie tov andermans mening werkt behoorlijk op de zenuwen. |
| 07 Mei 2007, 19:41 |
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |