Thomas Troch - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11
 Thomas Troch 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Ik zeg 1 ding en dan vin ik moogt ge deze nutteloze topic sluiten,komt blijkbaar alleen ruzie van :fluit:
Moest ik bij een ploeg als de onze spelen en tot de beste speler behoren dan zal dit een ongelooflijk goed gevoel geven en voldoening.MAAR !Als ik de kans zou krijgen als speler om hogerop te gaan spelen bij een topclub,1ste of 2de,ik zou niet aarzelen.Ook al zijn er op Aalst veel trouwe en enthousiaste supporters die je op handen dragen en waar je jezelf super zou voelen.Maar een goeie voetballer heeft altijd de ambitie om zo hoog mogelijk te willen spelen.
Zo simpel is't :fluit:
Tenzij je voor jezelf zou uitmaken om nooit te voetballen als prof natuurlijk.

07 Mei 2007, 20:52
Vaste Waarde

als hij blijft ben ik enorm content want ik zie'm graag spelen en ook als persoon is't wel ne "meelever" (gezien op de kampioenenviering)

als hij niet blijft en hij hogerop kan is da heel jammer maar niet onbegrijpelijk voor ne speler van 26 en wil ik hem enorm bedanken voor zijn bijdrage aan het kampioenschap!!!!!!! (euh, als hij wel blijft ook zelle.... :mrgreen:

07 Mei 2007, 20:58
Nationale Ploeg

Dat is natuurlijk ook het nadeel van onze positie in vierde/derde klasse, de spelers die erboven uit steken en ambitie hebben...

07 Mei 2007, 21:04
Reserve

AOL: rollo29
da was gene zever hé gasten van zijn ma, en tegen je moeke vertel je toch alles hé :D

07 Mei 2007, 21:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
rollo29 schreef:
da was gene zever hé gasten van zijn ma, en tegen je moeke vertel je toch alles hé :D
gij misschien :zot:

08 Mei 2007, 9:24
forumlegende

In de jouren 50-ig :mrgreen: verliet Karel Vooght EA voor Bari(in Itoljen). Werd netjes vervangen.
Idem vér Troch : niemand es onmisbaar en iedere speler eit het recht oit te mouken wor zen toekomst leit.
Bleift em , dés te beter natierlek; vertrekt em : adios amigos (weir zellen a né vergeten )

08 Mei 2007, 9:50
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Tjeezes... Iedereen weet hier natuurlijk weer alles...

Voor mij is het simpel: ik zou ni liever hebben als dat Thomas blijft (zowel als speler als als mens), maar als hij zich kan verbeteren door te vertrekken dan zou ik niet in zijn weg willen staan... Ik gun hem die kans! Of hij nu blijft of niet, hij heeft een groot aandeel in onze titel en ik zal hem daar eeuwig dankbaar voor blijven! Misschien moeten we eerst daar eens aan denken vooraleer we gaan speculeren over een eventueel vertrek...

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

08 Mei 2007, 20:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Op het forum van kvm (malinwa.be) hebben ze de roddel over Troch van ons forum overgenomen. Hun reactie komt erop neer dat ze hem te plat vinden voor 2de klasse en zeker voor 1e.
Ge moet wel eerst inloggen en bevestiging krijgen van hun beheerder.

09 Mei 2007, 9:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
elfahem schreef:
Op het forum van kvm (malinwa.be) hebben ze de roddel over Troch van ons forum overgenomen. Hun reactie komt erop neer dat ze hem te plat vinden voor 2de klasse en zeker voor 1e.

Tja, het getuigt vooral van héél veel voetbalintelligentie als ge zo'n dingen kunt zeggen over een speler die ge (waarschijnlijk) nog nooit in uw leven zien spelen hebt. Voor mij niet gelaten, het bestuur van KVM mag er gerust ook zo over denken, maar ik denk dat die hem misschien wel al zien spelen hebben ...
Ze zouden daar overigens bij Mechelen in het vervolg beter zien dat ze, als profclub met gemiddeld 8000 supporters, een "boerenbuiten"-club als Dender van de titel in tweede kunnen houden, in plaats van dergelijke onzin te verkopen op hun Forum.

09 Mei 2007, 10:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
elfahem schreef:

Dat denk ik er ook over.

09 Mei 2007, 11:07
Freak

Leeftijd: 42
Kben het ermee eens dat als Thomas hogerop kan en wil, dat hij dat zeker niet moet laten. Het zal voor hem (en ons ;)) geen gemakkelijke beslissing zijn om onze club te verlaten maar ik gun het hem wel. Hopelijk wordt het vrij snel duidelijk of hij blijft (is moeilijk natuurlijk nu de competities nog lopen en er nog maanden tijd is voor transfers) zodat de club weet of het ne vervanger moet gaan zoeken of eerder iemand in de breedte

(heb niet de moeite gedaan om deze topic volledig te lezen, uit bovenstaande posts weet ik al genoeg hoe het hier verlopen is)

09 Mei 2007, 12:07

Thomas is een schatje :dans:

Laatst gewijzigd door Lobke op 09 Mei 2007, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Mei 2007, 13:03

Iedereen wilt natuurlijk dat Troch blijft, maar als da ventjen naar een hogere klasse wilt gaan dan vindk datm zeker gelijk heeft! Maar eerst nog afwachten en duimen dat hij blijft :snif:

09 Mei 2007, 13:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
maandag gaan we normaal meer weten :roll:

10 Mei 2007, 22:24
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
WALDAN schreef:
maandag gaan we normaal meer weten :roll:

waarom maandag?

10 Mei 2007, 22:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11