|
|
| Pagina 44 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Mannekes geir kenjt kreften en zoagen zeg
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 06 Mei 2007, 12:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
roddel of niet, feit is dat filipovic aanwezig was en steeds in de buurt van geert de ridder, nog een feit is dak e stik in men kloeiten em
|
| 06 Mei 2007, 23:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
69 schreef: roddel of niet, feit is dat filipovic aanwezig was en steeds in de buurt van geert de ridder, nog een feit is dak e stik in men kloeiten em Feit is ook dat Filipovic vandaag zei dat de mensen die het in Lokeren voor het zeggen hebben, volgens hem geen kloten verstand hebben van voetbal, maar dat hij tegelijkertijd ontkende dat hij in derde klasse naar Aalst zou terugkeren ... Arnold was ook samen met De Ridder op Dender zaterdagavond, of moet ik zeggen zaterdagnamiddag, hé. Voor alle duidelijkheid: ik was daar niet maar had wel mijn spion ter plaatse. Gelukkig wil dat dus niet altijd veel zeggen ... |
| 06 Mei 2007, 23:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Ik volg u hier volledig in, maar ge moogt hier nog zo u best doen om het uit te leggen ze gaan u nog altijd als zaag beschouwen. Ik klap niet voor iedereen en niet voor alle situaties, maar dikwijls is zaag wel de enige juiste omschrijving . |
| 07 Mei 2007, 4:17 |
|
|
forumlegende
Ik vind het overigens ook correct omschreven: de foliekes van van Belle...zalig!
de manier waarop hij dat gat in de luicht trapte gisteren....top in derde is echt wel te hoog gegrepen hoor. uiteraard aan de speler zelf om het tegendeel te bewijzen |
| 07 Mei 2007, 9:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
als ge da soms ziet in eerste klas of europees voetbal of internationaal voetbal, wrm mag onze van belle da dan ni?
| 07 Mei 2007, 10:48 |
|
|
forumlegende
... omdat je dat in een wedstrijd tegen Wijgmaal (één van de zwakste ploegen in 4de) gewoonweg nooit mag tegenkomen.
|
| 07 Mei 2007, 11:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Kmoet nu wel zeggen dat ons plein schoon van ver lijkt maar ver van schoon ligt.
|
| 07 Mei 2007, 11:04 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Mannekes,
Het is nu eens een schitterend seizoen geweest en ik ben er de man niet naar om kritiek te geven op mensen op voetbaltechnisch gebied, omdat ik verdekke nooit het geluk heb gekend op een bal te shotten, maar ik lees hier zaken als "droomtransfer" Roel Van Den Brande, met alle respect, maar heb al meerdere eerstenationaler een gat in de lucht zien trappen. We spelen godbetert wel in derde klasse aub. Spelers op CL-niveau gaat ge hier niet meer zien. Dan volgt er eens één slechte actie en ge gaat gaan focussen. Motiveer u spelers ne keer ipv altijd te zeiken en als ge het allemaal zoveel beter kunt, waarom kunnen we u dan niet in ons witzwarte gestreepte shirt aan het werk zien? Verwacht niet dat wij volgend jaar los kampioen gaan spelen, we gaan een zorgeloos jaar nastreven om in alle rust en sereniteit te bouwen aan een ploeg die klaar is voor het ligavoetbal. De transfers die nu gerealiseerd (zullen) worden zijn er met het oog op een degelijke organisatie achterin. Leg nu nog wat druk op Jenske Podevijn, ge gaat er echt ne zeer goeie speler van maken. Mental coaching is nihil bij sommigen. Elke speler leest hier mee hé seg en mocht ik soms in hun schoenen staan, ik zou ook eens zeggen dat ge allemaal mijn kl...kunt kussen (pardon my language hé seg) Relativiteitszin is het begin van ieders geluk, ik kan dat weten en velen met mij. Ge speelt volgend jaar in derde klasse, dat is nog altijd geen internationaal niveau. Ik neem het nu niet specifiek op voor Kristof, wel voor alle spelers van EA, die zich dit jaar niet alleen als speler van VC E.Aalst hebben geprofileerd, maar ook als winners en supporters van en voor onze club. Deze club was vorig jaar op sterven na dood en wint nu afgetekend een weliswaar bescheiden nationale voetbalcompetitie. Het feit dat wij 11 punten voorsprong hebben op de nummer 2 zegt genoeg. Bovendien spelen we met vier jongens die bij ons het klappen van de zweep hebben geleerd, getuige het zilveren label voor onze jeugdopleiding. De club zit in de lift, supporters van ver buiten Aalst vinden de weg terug naar het stadion. Jullie kunnen jullie toevlucht zoeken in het feit: "Kritiek moet er zijn om de ploeg beter te maken" Goed, maar laat hem een beetje in perspectief geplaatst worden en een ietwat gefundeerd zijn aub. Ge maakt u dus absoluut niet interessant, noch geliefd door spijkers op laag water te gaan zoeken. Etymologisch gezien betekent "support" nog altijd "steun". Houd dat eens in het achterhoofd als ge een uitspraak doet. Is het de bedoeling om afbreuk te doen aan uw spelers of gaat ge ze steeds bekritiseren? Motivatie doet veel, en ik spreek verdomme eens uit eigen ervaring, ja, maar de manier waarop sommigen bezig zijn is verre van motiverend voor éénder welke bezieler en betrokkene van deze fantastische club hoor. Dus, allemaal merci mensen: Entourage, technische staff en een spelersgroep die we ons nog zeer lang gaan herinneren. Merci ook OPC en alle supporters die vanuit een buikgevoel mét en voor deze club leven, al dan niet gedeeltelijk. Gelukkig vormen wij het leeuwendeel van wat in de J en de K en op verplaatsing elke week weer te bewonderen is. Amen Gaat u allen heen in vrede en vergeef ons alle schulden, gelijk ook ik vergeve mijne schuldenaar, Oilsjt is een h... Thomas _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 07 Mei 2007, 11:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Ik heb trouwens gehoord dat Denis Dessaer (nu Dilbeek ex-Dender) onze rangen zou komen versterken richting volgend seizoen, centraal verdediger, dacht ik
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 07 Mei 2007, 11:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Even vermelden:
Na dat Roel Van den Brande, voor Van Laethem en De Buyser, de heenronde afsloot als beste speler gingen wij, als Z-Block gisteren opzoek naar de speler van de terugronde om zo de speler van het seizoen te kunnen bepalen. De Gouden Schoen werd echter niet alleen uitgereikt, neen, er waren nog enkele nevencategoriën namelijk de Gouden Stud (De Buyser), de Gouden Pint (Spinoy) en de Gouden Goal (Van Laethem). Soit, over tot de hoofdprijs natuurlijk. De terugronde werd een nek-aan-nekrace tussen De Buyser en Stanus met de strateeg De Buyser als winnaar. Maar over een geheel seizoen won, JULLIE TRANSFER, Roel Van den Brande uiterst nipt de Gouden Schoen. Bij het overhandigen van de schoen werd ook geheel gepast de Zwette Man gespeeld. Voor de gelegenheid was zijn kapsel trouwens licht aangepast. _________________
|
| 07 Mei 2007, 11:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
en toch zal em zenne zaalvoetbal mogen vergeten
| 07 Mei 2007, 11:52 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gisteren een klapke gedaan met Filipovic en em wist te vertellen dat em liefst zou vertrekken bij Lokeren maar normaal nog 1 seizoen daar blijft en dan terugkeert naar ons
al is da natuurlijk altijd af te wachten . Zen snelheid, voorzetten en al zijn nog altijd in orde al speelt em bij Lokeren niet op zijn plaats volgens hemzelf en das een feit ook. Twas ook zeer duidelijk dat em het zeer spijtig blijft vinden dat em van Roda niet de kans gekregen heeft om naar PSV te gaan.
Sympathieke gast de Predrag :) _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 07 Mei 2007, 21:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Verbechio schreef: Gisteren een klapke gedaan met Filipovic en em wist te vertellen dat em liefst zou vertrekken bij Lokeren maar normaal nog 1 seizoen daar blijft en dan terugkeert naar ons al is da natuurlijk altijd af te wachten . Zen snelheid, voorzetten en al zijn nog altijd in orde al speelt em bij Lokeren niet op zijn plaats volgens hemzelf en das een feit ook. Twas ook zeer duidelijk dat em het zeer spijtig blijft vinden dat em van Roda niet de kans gekregen heeft om naar PSV te gaan.Sympathieke gast de Predrag :) 'k stond daar psies bij toen hij dat gezegd heeft |
| 08 Mei 2007, 8:40 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
kvrees da den braven jongen verschillende keren zen verhaal heeft (moeten doen) gedaan
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 08 Mei 2007, 12:04 |
|
| Pagina 44 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 149 Volgende |