de Dendertopic - Pagina 74 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 72 73 74 75 76 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Sinds wanneer zijn wij trouwens zo vriendelijk om die van Dender te verwittigen dat ze in hun ongeluk lopen ? :shock: :zot:

08 Mei 2007, 16:44
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
placietjen schreef:

dus relax, 't zou spijtig zijn moest die topic hier dicht moeten voor de opknoping.

van wie? :mrgreen:

Direct de mensjen ophangen, gewoon omdammen nie echt overeenkomen?? :shock: :shock:

:mrgreen:

Er wordt hier voor de rest toch rustig gereageerd? :huh:

08 Mei 2007, 17:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
marcel schreef:
Ik bedoel dat sommigen er plezier in scheppen om zich constant denigrerend uit te laten over ons aantal supporters, sfeer en zo, maar dat je ze niet hoort piepen als het gaat over de sportieve machtsverhoudingen in de Denderstreek. Voetbal wordt in de eerste plaats nog altijd gespeeld op het veld, en niet ernaast. Sommigen lijken dat maar niet te willen snappen. En ja, we zijn met minder (logisch, om tal van redenen) en zullen wellicht wat minder decibels produceren, maar dat wil niet zeggen dat we ons onderling niet zouden amuseren. En daarenboven beleven we al 2 ronduit fantastische, onverhoopte seizoenen, met hopelijk nu zondag de kers op de taart.

Als het gaat over de sportieve machtsverhouding,in voetbal kan dat snel keren.Nu zijn jullie het hoogst geklasseerd en jullie zijn fier op je ploeg.Zoals wij dat ook zijn ook al zitten we maar in derde.Binnen 3 of 4 jaar kan dit totaal omgekeerd zijn en zijn wij misschien het hoogst geklasseerd,zo gaat dat nu eenmaal.Jullie kampioen?awel proficiat dan,als ge kampioen wordt dan heb ge da verdiend,al was het in 2de of 4de of provinciale.Maar dat van ,wij hebben minder supporters ,ge kent de reden(jullie zijn een grote stad en wij niet)vind ik dikke zever altijd.'T is ni omda ge een club zijt in een grote stad da ge meer supporters haalt eh.En Aalst supporters zijn net zoals jullie supporters niet enkel uit de stad of de gemmeente waar de ploeg speelt eh.Ik ken vele supporters die niet van Aalst zijn ze,waaronder ik,want ik woon dichter bij jullie stadion dan dat van ons,en zo zullen er veel zijn in België.
Maar mekaar een beetje opjutten op het forum da mag er altijd bij zijn natuurlijk :grijns:

08 Mei 2007, 17:53
Freak

gisteren op teletekst een bericht over de moeder van alle fusieclubs. ze nemen op dessel maar liefst 800 man mee !!!! :huh: :shock: :shock: :shock:

10 Mei 2007, 13:43
Rode kaart
Rode kaart

El Corredor schreef:
gisteren op teletekst een bericht over de moeder van alle fusieclubs. ze nemen op dessel maar liefst 800 man mee !!!! :huh: :shock: :shock: :shock:

Dat zullen er wel een stuk meer zijn, gezien de enorme vraag op ons secretariaat, en dan nog: maakt dat uw rekening? :eh: Of moet ge misschien met 40.000 man op verplaatsing zijn om u ewa te amuseren? :roll:

't Zal daar sjiek worden, een "fantastisch" bezoekersvak en "schitterend" weer voorspeld voor de zondag... :roll:

10 Mei 2007, 14:06
Reserve

Laat u maar nekeer goe gaan ze Marcel :cheer: :cheer:

10 Mei 2007, 15:08
Rode kaart
Rode kaart

AN schreef:
Laat u maar nekeer goe gaan ze Marcel :cheer: :cheer:

Ge meegt gerest zen! :sante:

10 Mei 2007, 15:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
marcel schreef:
El Corredor schreef:

Dat zullen er wel een stuk meer zijn, gezien de enorme vraag op ons secretariaat, en dan nog: maakt dat uw rekening? :eh: Of moet ge misschien met 40.000 man op verplaatsing zijn om u ewa te amuseren? :roll:

't Zal daar sjiek worden, een "fantastisch" bezoekersvak en "schitterend" weer voorspeld voor de zondag... :roll:

Kunt ge eigelijk nog een erger stadion vinden om kampioen te spelen.. Triestigste stadion dat ik ooit heb gezien denk ik .. provinciale veldjes uit vierde nie meegerekend

Bergen speelde er enkele jaren geleden ook al kampioen

10 Mei 2007, 15:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
marcel schreef:
El Corredor schreef:

Kunt ge eigelijk nog een erger stadion vinden om kampioen te spelen.. Triestigste stadion dat ik ooit heb gezien denk ik .. provinciale veldjes uit vierde nie meegerekend

Bergen speelde er enkele jaren geleden ook al kampioen

10 Mei 2007, 15:19
Nationale Ploeg

Pas op eh marcel da ge hunne sjieke tribune ni doe inschijten,allé ja,kiekekot :zot: 't is te hoepn da ge daar een dak boven u hoofd hebt me zo een weer :D

10 Mei 2007, 15:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
grappig die mannen uit Dessel, toen ze enkele jaren geleden niet genoeg zitplaatsen hadden hebben ze daar allemaal hun tuinstoeltjes buiten gehaald :haha:.

10 Mei 2007, 15:40
Rode kaart
Rode kaart

Gunni schreef:
Pas op eh marcel da ge hunne sjieke tribune ni doe inschijten,allé ja,kiekekot :zot: 't is te hoepn da ge daar een dak boven u hoofd hebt me zo een weer :D

Achter de goal ist onoverdekt, nice.

Dat probleem ivm aantal zitplaatsen is inmiddels opgelost: ze hebben er bijgezet......onoverdekte wel te verstaan. :shock:

De slechtst mogelijke verplaatsing om eventueel kampioen te spelen, laat het ons maar uitstellen tot tegen Antwerp. :twisted:

10 Mei 2007, 16:01
Nationale Ploeg

marcel schreef:
Gunni schreef:

Achter de goal ist onoverdekt, nice.

Dat probleem ivm aantal zitplaatsen is inmiddels opgelost: ze hebben er bijgezet......onoverdekte wel te verstaan. :shock:

De slechtst mogelijke verplaatsing om eventueel kampioen te spelen, laat het ons maar uitstellen tot tegen Antwerp. :twisted:

Zou kunnen dat er dan ook niet meer veel zitplaatsen zullen zijn NA de match... :boks: :boks: :boks: :zot:

10 Mei 2007, 16:09
Rode kaart
Rode kaart

Antwerp heeft niets meer te winnen of te verliezen. En ze mogen gerust den boel opkuisen achter doel, dienen blok gaat toch volledig verdwijnen.

10 Mei 2007, 16:17
Freak

marcel schreef:
Antwerp heeft niets meer te winnen of te verliezen. En ze mogen gerust den boel opkuisen achter doel, dienen blok gaat toch volledig verdwijnen.

ge vergist aa hein, eir ploeg goat verdwoinen... Tis allienj een kweste van joaren... :fluit:

10 Mei 2007, 16:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 72 73 74 75 76 711