Eerste klasse - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
Ik denk (en hoop) wel dat de Club er volgend seizoen terug staat hoor... Matthijssen zal de vedetten wel met beide voetjes op de grond zetten. De juiste man op de juiste plaats...

Ik denk dat het probleem bij Brugge gewoon is dat er geen vedetten die naam waardig meer zijn. Als ze top willen spelen, hebben ze zeker een stuk of 8- 9 echte aanwinsten nodig, of het moet zijn dat Mathijssen met deze kern voor een heus mirakel gaat zorgen. Maar van mannen als Ishiaku, Gvozdenovic, Valgaeren, Priske, Vandelannoite en dergelijke kunt ge zelfs geeneens zeggen dat ze maar middenmaat in de Belgische eerste klasse zijn, want zelfs dat niveau halen ze niet.

30 Apr 2007, 19:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
voor Mathijsen was Brugge in mijn ogen niet echt de beste carrièrebeslissing die hij kon nemen maar bon, een uitdaging zal het in ieder geval wel zijn. Hij heeft 1 voordeel: de druk bij Brugge zal er denk ik niet zijn zoals andere jaren, hij zal een tijdje krediet krijgen (hoop ik althans voor hem) maar ik zie hem niet in staat om Brugge eigenlijk terug op de rails te zetten daarvoor zijn andere veranderingen nodig die dieper gaan dan een trainerswissel. Voor Genk ligt de weg in ieder geval open om het nr 2 van België te worden

30 Apr 2007, 19:48
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
boris clitoris schreef:
Tja, Roeselare is toch één van die ploegen die jullie groei afremt? Waarom er dan op voorhand zo'n schrik van hebben? :eh:

Je zou kunnen zeggen: Brugge is er wel twee keer van verloren. Maar in hoeverre dat een referentie is dit seizoen... :D

Hoe tragisch het in Brugge ook is, ik vind het wel hilarisch, die mannen kunnen echt gewoon tegen niemand meer winnen hé :grijns: .

Als gij al peist dat het hilarisch is, stel u dan is voor hoe ik mij tegenwoordig voel :D

01 Mei 2007, 4:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Als gij al peist dat het hilarisch is, stel u dan is voor hoe ik mij tegenwoordig voel :D

Ik heb wel het voordeel dat ik dan nog eens ga kunnen lachen als Racing Genk kampioen wordt ook :grijns: .

01 Mei 2007, 9:28
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
boris clitoris schreef:
Ik denk (en hoop) wel dat de Club er volgend seizoen terug staat hoor... Matthijssen zal de vedetten wel met beide voetjes op de grond zetten. De juiste man op de juiste plaats...

Ik denk dat het probleem bij Brugge gewoon is dat er geen vedetten die naam waardig meer zijn. Als ze top willen spelen, hebben ze zeker een stuk of 8- 9 echte aanwinsten nodig, of het moet zijn dat Mathijssen met deze kern voor een heus mirakel gaat zorgen. Maar van mannen als Ishiaku, Gvozdenovic, Valgaeren, Priske, Vandelannoite en dergelijke kunt ge zelfs geeneens zeggen dat ze maar middenmaat in de Belgische eerste klasse zijn, want zelfs dat niveau halen ze niet.

Met de kern die ze hebben, moeten ze in België altijd meespelen voor de titel. Het grote probleem is dat er te veel gasten bij zitten die er hun voeten aan vegen. dat is al een paar jaar bezig, maar kon meestal nog een beetje gecamoufleerd en opgevangen worden. Waarom denk je dat Verheyen vorig jaar gestopt is? Hij kon het niet meer aanzien. Geloof me, dat is geen cafepraat. Die ploeg is al twee-drie jaar op drift en dat wordt vandaag heel pijnlijk duidelijk.

Maar goed, volgend seizoen beter zeker he. Er zal echter veel moeten veranderen. En dat zal niet gebeuren, zolang "de baron" van die club voorzitter blijft. Iemand op zijn positie die geen gram kritiek kan verdragen, heeft een heel nefaste werking op elke organisatie. Hij is ook de reden waarom ik er geen cent meer wil aan geven. Zo lang D'Hooghe er zit, ga ik niet meer kijken.

01 Mei 2007, 9:59
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
viva d'hooghe :mrgreen:

01 Mei 2007, 11:23
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ik heb wel het voordeel dat ik dan nog eens ga kunnen lachen als Racing Genk kampioen wordt ook :grijns: .

Aj, da gaat ge nog een paar jaar moeten wachten :D

01 Mei 2007, 18:05
Nationale Ploeg

Fillou schreef:
Bartos schreef:
boris clitoris schreef:

Met de kern die ze hebben, moeten ze in België altijd meespelen voor de titel. Het grote probleem is dat er te veel gasten bij zitten die er hun voeten aan vegen. dat is al een paar jaar bezig, maar kon meestal nog een beetje gecamoufleerd en opgevangen worden. Waarom denk je dat Verheyen vorig jaar gestopt is? Hij kon het niet meer aanzien. Geloof me, dat is geen cafepraat. Die ploeg is al twee-drie jaar op drift en dat wordt vandaag heel pijnlijk duidelijk.

Maar goed, volgend seizoen beter zeker he. Er zal echter veel moeten veranderen. En dat zal niet gebeuren, zolang "de baron" van die club voorzitter blijft. Iemand op zijn positie die geen gram kritiek kan verdragen, heeft een heel nefaste werking op elke organisatie. Hij is ook de reden waarom ik er geen cent meer wil aan geven. Zo lang D'Hooghe er zit, ga ik niet meer kijken.

Zo lang ik Oilsjteneir ben ga ik naar dn Iendracht zien. Al wint brugge of anderlecht de champions league, dan nog is er maar één ploeg in belgië, dn iendracht miljaar. Vorige week nog uitnodiging gehad voor Brugge met eten en al bij, awel, ze mochten het zelf opeten, dn dezen op dn iendracht :grijns: .

01 Mei 2007, 18:27
Reserve

GROTE WASE FUSIECLUB IN DE MAAK"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De vergadering in Beveren werd dinsdag
geschorst en naar een latere datum ver-
schoven. Ondertussen is er volgens Het
Nieuwsblad een grote fusie in de maak.

De eerste stap van het project zou een
fusie tussen Beveren en Lokeren zijn.
In een tweede fase zouden 2e-klassers
Waasland en Hamme en 3e-klasser Sint-
Niklaas samensmelten. Vanaf 2009-2010
komt er misschien één grote fusieclub.

Het zijn plannen achter de schermen,
maar er zou ook al gedacht zijn aan een
nieuw, neutraal stadion. Dat zou er
kunnen komen op een stuk grond van 14
hectare aan de kmo-zone in St-Niklaas.
­­­­ :shock:

de pillekes in Lokeren zijn denk ik op :zot: of anders hebben ze orlans zijn mening gevolgd :dom:
man man als ge zo'n toekomstvisie hebt dan spelen we binnen 5 jaar met amper 10 ploegen in 1ste klasse: 1 ploeg per provincie
da ze zo iets toelaten in het belgisch voetban :dom:

09 Mei 2007, 9:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
eendracht4ever schreef:
GROTE WASE FUSIECLUB IN DE MAAK"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De vergadering in Beveren werd dinsdag
geschorst en naar een latere datum ver-
schoven. Ondertussen is er volgens Het
Nieuwsblad een grote fusie in de maak.

De eerste stap van het project zou een
fusie tussen Beveren en Lokeren zijn.
In een tweede fase zouden 2e-klassers
Waasland en Hamme en 3e-klasser Sint-
Niklaas samensmelten. Vanaf 2009-2010
komt er misschien één grote fusieclub.

Het zijn plannen achter de schermen,
maar er zou ook al gedacht zijn aan een
nieuw, neutraal stadion. Dat zou er
kunnen komen op een stuk grond van 14
hectare aan de kmo-zone in St-Niklaas.
­­­­ :shock:

de pillekes in Lokeren zijn denk ik op :zot: of anders hebben ze orlans zijn mening gevolgd :dom:
man man als ge zo'n toekomstvisie hebt dan spelen we binnen 5 jaar met amper 10 ploegen in 1ste klasse: 1 ploeg per provincie
da ze zo iets toelaten in het belgisch voetban :dom:

Laat ze maar doen. Hoe minder ploegen er over blijven, hoe sneller onze opgang kan gaan.

09 Mei 2007, 11:05
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
Ik kijk al uit naar de truitjes in geel-blauw-zwart-rood-wit.

09 Mei 2007, 12:19
Rode kaart
Rode kaart

Smetje schreef:
Laat ze maar doen. Hoe minder ploegen er over blijven, hoe sneller onze opgang kan gaan.

Denkt ge dat? Ik denk eerder dat dit op termijn de mogelijkheden om door te stoten naar 1ste klasse serieus zullen doen slinken.

09 Mei 2007, 12:19
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
Ik snap toch niet goed hoe bestuursmensen ervan uitgaan dat mensen de weg naar het stadion nog gaan willen zetten. Iemand die al jaren supporter is van Beveren, gaat toch niet vol enthousiasme naar een fusieploeg met Lokeren kijken? Wanneer Beveren dit jaar dan nog eens zakt (naar alle waarschijnlijkheid) lijkt het op niets anders dan een opslorping door het 'grote' Lokeren.

Een fusie kan volgens mij enkel werken wanneer alle banden met de vorige clubs gebroken worden. Geen spoor meer van vroeger clubkleuren of namen als men als gelijke in een nieuw geheel wil stappen. Anders blijf je enkel over met de aanhang van de grootste en misschien wat enkele nieuwkomers (mochten de sportieve successen volgen).

09 Mei 2007, 12:26
Reserve

Leeftijd: 39
en de profliga wil fusies nog extra aanmoedigen door fusieclubs de tv-gelden van beide oude clubs te geven, las ik in HNB vandaag. dus binnenkort speelt ge wedstrijden gelijk Zulte-Waregem-Lokeren-Beveren-Sint-Niklaas waar ge al een atlas nodig hebt om te weten welke 2 ploegen tegenover elkaar staan.

09 Mei 2007, 13:44
Freak

Leeftijd: 45
Fillou schreef:
Bartos schreef:
boris clitoris schreef:

allez aa verstand komt mé de joaren :zat:

09 Mei 2007, 13:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 500