Eerste klasse - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Fillou schreef:
Bartos schreef:
boris clitoris schreef:
Ik denk (en hoop) wel dat de Club er volgend seizoen terug staat hoor... Matthijssen zal de vedetten wel met beide voetjes op de grond zetten. De juiste man op de juiste plaats...

Ik denk dat het probleem bij Brugge gewoon is dat er geen vedetten die naam waardig meer zijn. Als ze top willen spelen, hebben ze zeker een stuk of 8- 9 echte aanwinsten nodig, of het moet zijn dat Mathijssen met deze kern voor een heus mirakel gaat zorgen. Maar van mannen als Ishiaku, Gvozdenovic, Valgaeren, Priske, Vandelannoite en dergelijke kunt ge zelfs geeneens zeggen dat ze maar middenmaat in de Belgische eerste klasse zijn, want zelfs dat niveau halen ze niet.

Met de kern die ze hebben, moeten ze in België altijd meespelen voor de titel. Het grote probleem is dat er te veel gasten bij zitten die er hun voeten aan vegen. dat is al een paar jaar bezig, maar kon meestal nog een beetje gecamoufleerd en opgevangen worden. Waarom denk je dat Verheyen vorig jaar gestopt is? Hij kon het niet meer aanzien. Geloof me, dat is geen cafepraat. Die ploeg is al twee-drie jaar op drift en dat wordt vandaag heel pijnlijk duidelijk.

Maar goed, volgend seizoen beter zeker he. Er zal echter veel moeten veranderen. En dat zal niet gebeuren, zolang "de baron" van die club voorzitter blijft. Iemand op zijn positie die geen gram kritiek kan verdragen, heeft een heel nefaste werking op elke organisatie. Hij is ook de reden waarom ik er geen cent meer wil aan geven. Zo lang D'Hooghe er zit, ga ik niet meer kijken.

allez aa verstand komt mé de joaren :zat:

09 Mei 2007, 13:46
Freak

Fillou schreef:
Bartos schreef:
boris clitoris schreef:
Ik denk (en hoop) wel dat de Club er volgend seizoen terug staat hoor... Matthijssen zal de vedetten wel met beide voetjes op de grond zetten. De juiste man op de juiste plaats...

Ik denk dat het probleem bij Brugge gewoon is dat er geen vedetten die naam waardig meer zijn. Als ze top willen spelen, hebben ze zeker een stuk of 8- 9 echte aanwinsten nodig, of het moet zijn dat Mathijssen met deze kern voor een heus mirakel gaat zorgen. Maar van mannen als Ishiaku, Gvozdenovic, Valgaeren, Priske, Vandelannoite en dergelijke kunt ge zelfs geeneens zeggen dat ze maar middenmaat in de Belgische eerste klasse zijn, want zelfs dat niveau halen ze niet.

Met de kern die ze hebben, moeten ze in België altijd meespelen voor de titel. Het grote probleem is dat er te veel gasten bij zitten die er hun voeten aan vegen. dat is al een paar jaar bezig, maar kon meestal nog een beetje gecamoufleerd en opgevangen worden. Waarom denk je dat Verheyen vorig jaar gestopt is? Hij kon het niet meer aanzien. Geloof me, dat is geen cafepraat. Die ploeg is al twee-drie jaar op drift en dat wordt vandaag heel pijnlijk duidelijk.

Maar goed, volgend seizoen beter zeker he. Er zal echter veel moeten veranderen. En dat zal niet gebeuren, zolang "de baron" van die club voorzitter blijft. Iemand op zijn positie die geen gram kritiek kan verdragen, heeft een heel nefaste werking op elke organisatie. Hij is ook de reden waarom ik er geen cent meer wil aan geven. Zo lang D'Hooghe er zit, ga ik niet meer kijken.

allez aa verstand komt mé de joaren :zat:

09 Mei 2007, 13:46
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
nen triplepost :shock:

09 Mei 2007, 15:17
forumlegende

Leeftijd: 69
Dries schreef:
Een triootje :kwijl:

09 Mei 2007, 15:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Postenjager :mrgreen:

10 Mei 2007, 10:43
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Dries schreef:

en der bestaan gewoon mensen die een triootje weigeren he :mrgreen:

10 Mei 2007, 14:35
Nationale Ploeg

lot schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Dries schreef:

en der bestaan gewoon mensen die een triootje weigeren he :mrgreen:

Mah gewoon compleet :offtopic: :mrgreen:

10 Mei 2007, 14:48
Ancien

Beveren: "Vereffening lijkt enige oplossing"

za 12/05/07 - Volgens Kris Rotthier komt er geen fusie tussen Beveren en Lokeren. De supporters van Beveren willen het stadion bezetten en Roberto Giacomi mag de club verlaten. Lierse gelooft nog in de eindronde.
Volgens Kris Rotthier, lid van de vzw van Beveren, komt er voorlopig geen fusie met Lokeren.

"Er is een complete wanverhouding tussen beide clubs", zegt hij in het Laatste Nieuws. (Photonews) "Dinsdag is de deadline voor het dossier, maar de vereiste meerderheid voor een fusie zal niet gehaald worden."

"Als er niets gebeurt, is een vereffening de enige oplossing. Beveren heeft 2,5 miljoen euro schulden. Het laatste seizoen alleen al is er 500.000 euro verlies gemaakt."

De Beveren-supporters zijn van plan om zaterdag pas tien minuten na de aftrap tegen Bergen het stadion binnen te komen.

Na afloop willen ze het stadion blijven bezetten om zo het bestuur te dwingen uitleg te geven, schrijft Gazet van Antwerpen.

12 Mei 2007, 18:26
forumlegende

Leeftijd: 38
Ocharme de supporters van Beveren... We weten maar al te goed wat ze meemaken...

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

12 Mei 2007, 18:49
Ancien

Vicky schreef:
Ocharme de supporters van Beveren... We weten maar al te goed wat ze meemaken...

Vicky

Achja, het zal hen verdomme goed doen, een vereffening! Want zoals het daar nu al jaren aan de gang is... pfff, dan ben je beter dat je met een propere lei herbegint in derde (zonder al die Ivorianen, en met heel wat eigen jeugd)

Ik denk dat Beveren toch, net als ons, op termijn een degelijke tweedeklasser moet kunnen zijn.

12 Mei 2007, 18:55
forumlegende

Akkoord, maar op dit moment moet het toch pijn doen he...

En op een iets egoïstischere noot: euhm... vereffening... Moeten ze dan naar derde? Zoals onze reeks? Das ni zo goed denk ik...

Vicky

12 Mei 2007, 18:59
Ancien

Vicky schreef:
Akkoord, maar op dit moment moet het toch pijn doen he...

En op een iets egoïstischere noot: euhm... vereffening... Moeten ze dan naar derde? Zoals onze reeks? Das ni zo goed denk ik...

Vicky

Tja, dat valt af te wachten, die gaan volledig vanaf nul moeten herbeginnen, en dat zet je niet zomaar in enkele maanden tijd volledig op punt. Alleen op den iendracht kunnen ze da! :grijns:

12 Mei 2007, 19:01
forumlegende

Dan ist goed! Ik hoop trouwens ook dat Geel nog kan promoveren... Die mannen mogen van mij echt wel uit ons reeks ze... En trouwens, als je naar het klassement kijkt: op basis van gehaalde punten zijn ze kampioen he, hadden ze die min 6 ni gehad.

Ik ben wel ergens content dat Doornik weg is uit 3e... Ik zou ni graag moeten teruggaan naar dat stadion. Brrr... Koude rillingen!

Péruwelz daarentegen.... daar hebben we een eitje mee te pellen!

Vicky

12 Mei 2007, 19:03
Reserve

Leeftijd: 39
diene Gouillot (of oe schrijfde da :grijns: ) heeft daar ook veel kapot gemaakt...

ale dan zou het wel eens kunnen da we detlef lorré tegenkomen volgend jaar???

12 Mei 2007, 19:03
Reserve

Leeftijd: 39
Vicky schreef:
Dan ist goed! Ik hoop trouwens ook dat Geel nog kan promoveren... Die mannen mogen van mij echt wel uit ons reeks ze... En trouwens, als je naar het klassement kijkt: op basis van gehaalde punten zijn ze kampioen he, hadden ze die min 6 ni gehad.

Ik ben wel ergens content dat Doornik weg is uit 3e... Ik zou ni graag moeten teruggaan naar dat stadion. Brrr... Koude rillingen!

Péruwelz daarentegen.... daar hebben we een eitje mee te pellen!

Vicky

Geel, denk ik dat zo heel veel niet meer zal voorstellen volgend jaar. als ge eens ziet wie er van daar al vertrokken is naar KVSK...
gisteren nog robby vandeweyer.

12 Mei 2007, 19:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 500