|
|
| Pagina 22 van 32 |
[ 480 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Juist terug.
Pfff wat te denken van dees match. Eerste helft was overduidelijk voor Standard, ik vond de tweede voor RSCA. Raar dat Standard dan ook in die tweede helft scoorde. Zitka had zijn eerste mindere dag dit seizoen... Ik denk dat Anderlecht meer kans zou gehad hebben als Hassan van in het begin meedeed. Die Mbokani kan toch duidelijk iets hoor. Ik zie in hem zeker een alternatief voor Frutos en/of Tchité. _________________
|
| 10 Mei 2007, 2:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Sorry voor de anderlechtsupporters hier op't forum maar ik ben héél tevreden dat Standard won
Ik supporter namelijk voor iedere ploeg die het opneemt tegen anderlecht,zowel europees als nationaal,heb grondige hekel aan die club ![]() _________________
|
| 10 Mei 2007, 7:12 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Sven KSK Opwijk schreef: Die Mbokani kan toch duidelijk iets hoor. Ik zie in hem zeker een alternatief voor Frutos en/of Tchité. En zeggen dat Mbokani dicht bij ons stond met de winterstop, die jongen heeft alles om het te maken. |
| 10 Mei 2007, 9:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Juist terug. Pfff wat te denken van dees match. Eerste helft was overduidelijk voor Standard, ik vond de tweede voor RSCA. Raar dat Standard dan ook in die tweede helft scoorde. Zitka had zijn eerste mindere dag dit seizoen... Ik denk dat Anderlecht meer kans zou gehad hebben als Hassan van in het begin meedeed. Die Mbokani kan toch duidelijk iets hoor. Ik zie in hem zeker een alternatief voor Frutos en/of Tchité. Beide ploegen wouden nochtans wel voor een open match zorgen door allebei met 10 man te starten . Shit zeg, wat waren Lukunku en Von Schleebrugge werkelijk abominabel slecht. |
| 10 Mei 2007, 9:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Die Mbokani kan toch duidelijk iets hoor. Ik zie in hem zeker een alternatief voor Frutos en/of Tchité. En zeggen dat Mbokani dicht bij ons stond met de winterstop, die jongen heeft alles om het te maken. Ik vond nochtans dat het bij momenten iets te snel ging voor hem, niet abnormaal natuurlijk voor een jongen die nog maar net op dit niveau komt kijken, maar hij maakt natuurlijk wel weer zijn doelpunt en daarvoor staat een spits er uiteindelijk wel. Het is alleszins een jongen met een neus voor doelpunten, das het minste dat je kan zeggen. |
| 10 Mei 2007, 9:48 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Die Mbokani kan toch duidelijk iets hoor. Ik zie in hem zeker een alternatief voor Frutos en/of Tchité. En zeggen dat Mbokani dicht bij ons stond met de winterstop, die jongen heeft alles om het te maken. Ik vond nochtans dat het bij momenten iets te snel ging voor hem, niet abnormaal natuurlijk voor een jongen die nog maar net op dit niveau komt kijken, maar hij maakt natuurlijk wel weer zijn doelpunt en daarvoor staat een spits er uiteindelijk wel. Het is alleszins een jongen met een neus voor doelpunten, das het minste dat je kan zeggen. Von Schleebrugge, pfff, ik versta niet wat ze in hem zien. Ook het feit dat Vercauteren begint aan een match die ge moet winnen met twee doelpunten verschil met drie verdedigende middenvelders snap ik niet. Ja het ging inderdaad iets te snel maar zoals ge zegt. Hij weet duidelijk de goal staan. Hij is redelijk snel, kan makkelijk een bal aannemen en een man uitspelen lijkt hem ook geen al te grote moeite. Die komt er wel denk ik. @Gunni: Is niks. Ik ben dat al gewoon dat iedereen, buiten de Anderlecht-supporter, Anderlecht niet uit kan staan. Hoge bomen vangen veel wind hé _________________
|
| 10 Mei 2007, 12:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Die Mbokani kan toch duidelijk iets hoor. Ik zie in hem zeker een alternatief voor Frutos en/of Tchité. En zeggen dat Mbokani dicht bij ons stond met de winterstop, die jongen heeft alles om het te maken. Ik vond nochtans dat het bij momenten iets te snel ging voor hem, niet abnormaal natuurlijk voor een jongen die nog maar net op dit niveau komt kijken, maar hij maakt natuurlijk wel weer zijn doelpunt en daarvoor staat een spits er uiteindelijk wel. Het is alleszins een jongen met een neus voor doelpunten, das het minste dat je kan zeggen. Von Schleebrugge, pfff, ik versta niet wat ze in hem zien. Ook het feit dat Vercauteren begint aan een match die ge moet winnen met twee doelpunten verschil met drie verdedigende middenvelders snap ik niet. Ja het ging inderdaad iets te snel maar zoals ge zegt. Hij weet duidelijk de goal staan. Hij is redelijk snel, kan makkelijk een bal aannemen en een man uitspelen lijkt hem ook geen al te grote moeite. Die komt er wel denk ik. @Gunni: Is niks. Ik ben dat al gewoon dat iedereen, buiten de Anderlecht-supporter, Anderlecht niet uit kan staan. Hoge bomen vangen veel wind hé als de stam dan de nek moet voorstellen, zijn het garantie knotwilgen. Maar die zijn dan weeral niet zo hoog natuurlijk... ![]() |
| 10 Mei 2007, 12:29 |
|
|
Fillou schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Die Mbokani kan toch duidelijk iets hoor. Ik zie in hem zeker een alternatief voor Frutos en/of Tchité. En zeggen dat Mbokani dicht bij ons stond met de winterstop, die jongen heeft alles om het te maken. Ik vond nochtans dat het bij momenten iets te snel ging voor hem, niet abnormaal natuurlijk voor een jongen die nog maar net op dit niveau komt kijken, maar hij maakt natuurlijk wel weer zijn doelpunt en daarvoor staat een spits er uiteindelijk wel. Het is alleszins een jongen met een neus voor doelpunten, das het minste dat je kan zeggen. Von Schleebrugge, pfff, ik versta niet wat ze in hem zien. Ook het feit dat Vercauteren begint aan een match die ge moet winnen met twee doelpunten verschil met drie verdedigende middenvelders snap ik niet. Ja het ging inderdaad iets te snel maar zoals ge zegt. Hij weet duidelijk de goal staan. Hij is redelijk snel, kan makkelijk een bal aannemen en een man uitspelen lijkt hem ook geen al te grote moeite. Die komt er wel denk ik. @Gunni: Is niks. Ik ben dat al gewoon dat iedereen, buiten de Anderlecht-supporter, Anderlecht niet uit kan staan. Hoge bomen vangen veel wind hé als de stam dan de nek moet voorstellen, zijn het garantie knotwilgen. Maar die zijn dan weeral niet zo hoog natuurlijk... ![]() Voila, I rest my case _________________
|
| 10 Mei 2007, 13:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
zijn er ier soms da naar de finale gaan gaan zien?
_________________ Honour and Loyalty
|
| 20 Mei 2007, 12:22 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Als ik me niet vergis, is die al uitverkocht
_________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Mei 2007, 12:23 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
zuzuby schreef: zijn er ier soms da naar de finale gaan gaan zien? Ja ... op den TV! ... Als ik niet aan 't werk ben tenminste ... |
| 20 Mei 2007, 17:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bercheux, de ploeg dat ons nog uit de beker wipte helemaal in het begin van dit seizoen legt de boeken neer. Na hun degradatie uit de 4de klasse stoppen ze er ginder nu mee.
Wat ik mij herinner van die match was nochtans dat die mannen een heel leger supporters mee hadden en ons vocaal wegbliezen (de staantribunes waren wel nog niet open toen) _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Mei 2007, 17:56 |
|
|
Miniem
Is er iemand gisteren naar de bekerfinale gaan zien?
Ik was al van in de namiddag naar Brussel afgezakt maar spijtig genoeg wel zonder ticket, ondanks toch een fantastisch dagje uit ![]() _________________ Probably the best club in the world. |
| 27 Mei 2007, 10:30 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ik heb er op den TV naar gekeken. Wa een ongelooflijke schijtmatch!
Brugge was de minst slechte ploeg en daarmee is meteen alles gezegd. _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Mei 2007, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
inderdaad,k had meer van die "topaffiche" verwacht zenne, Eigelijk had ik het standard is gegund na de zovele keren van net niet,maar gisteren hadden ze het eigelijk ook ni echt verdiend eh
| 27 Mei 2007, 10:47 |
|
| Pagina 22 van 32 |
[ 480 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 32 Volgende |