|
|
| Pagina 75 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
marcel schreef: Gunni schreef: Pas op eh marcel da ge hunne sjieke tribune ni doe inschijten,allé ja,kiekekot 't is te hoepn da ge daar een dak boven u hoofd hebt me zo een weer Achter de goal ist onoverdekt, nice. Dat probleem ivm aantal zitplaatsen is inmiddels opgelost: ze hebben er bijgezet......onoverdekte wel te verstaan. De slechtst mogelijke verplaatsing om eventueel kampioen te spelen, laat het ons maar uitstellen tot tegen Antwerp. ja, laat het ons uitstellen tot tegen den antwerp! |
| 10 Mei 2007, 16:46 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
El Corredor schreef: marcel schreef: Antwerp heeft niets meer te winnen of te verliezen. En ze mogen gerust den boel opkuisen achter doel, dienen blok gaat toch volledig verdwijnen. ge vergist aa hein, eir ploeg goat verdwoinen... Tis allienj een kweste van joaren... ![]() da kan, mor ik peis dat eir ploeg tein op dezelfde moment ook zal verdwoinen. |
| 10 Mei 2007, 16:57 |
|
|
marcel schreef: El Corredor schreef: marcel schreef: Antwerp heeft niets meer te winnen of te verliezen. En ze mogen gerust den boel opkuisen achter doel, dienen blok gaat toch volledig verdwijnen. ge vergist aa hein, eir ploeg goat verdwoinen... Tis allienj een kweste van joaren... ![]() da kan, mor ik peis dat eir ploeg tein op dezelfde moment ook zal verdwoinen. ![]() |
| 10 Mei 2007, 19:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Wij hebben immers supporters om zoiets tegen te houden.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Mei 2007, 20:14 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2007, 12:33 Berichten: 65 Locatie: welle |
Bericht dender joden
| 10 Mei 2007, 20:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: dender joden
de staaf schreef: Ze beschuldigen ons van jaloezie. Als dat dan al zo zou zijn is dat enkel op hun sportieve prestaties. Zij zijn welliswaar even jaloers op ons, om onze aanhang. Draai en keer het zoveel je wil, het is zo ... langs beide kanten. Maar, wat ook waar is, is dat onze sportieve prestaties de hunne op termijn kunnen evenaren. Maar zij nooit ons publiek. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Mei 2007, 20:41 |
|
|
Vaste Waarde |
vinnie is er ook bij natuurlijk ![]() _________________
|
| 10 Mei 2007, 20:50 |
|
|
Duivelke
Casual1919 schreef: de staaf schreef: Ze beschuldigen ons van jaloezie. Als dat dan al zo zou zijn is dat enkel op hun sportieve prestaties. Zij zijn welliswaar even jaloers op ons, om onze aanhang. Draai en keer het zoveel je wil, het is zo ... langs beide kanten. Maar, wat ook waar is, is dat onze sportieve prestaties de hunne op termijn kunnen evenaren. Maar zij nooit ons publiek. Hmm jaloers op jullie aanhang toch maar lekker niet! we hebbe zelf genoeg volk enkel mss nog wa te weining sfeer, mo liever ons supp dan een bende verkes gelek bij ulle! (een deel) |
| 10 Mei 2007, 21:36 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
steamerboy schreef: enkel mss nog wa te weining sfeer
En dat in de fleur van jullie bestaan! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Mei 2007, 21:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
hun groot probleem is dat ze zelf jaloers zijn op ons. en dan denken ze dus da wij jaloers zijn op hun. voor geen geld van de wereld!!! van zo'n kakploeg. ook al worden ze dit jaar verdiend kampioen in 2de
| 10 Mei 2007, 22:26 |
|
|
a moil steamerboy
iendracht oilst back to glory ![]() _________________
|
| 10 Mei 2007, 22:44 |
|
|
gaan der veel gasten van ier no dender - antwerp gaan zien als er een pak gaan ga ik ook ewa plezier gaan maken tesamen me die van den antwerp kotje zal der te klein zen
| 10 Mei 2007, 22:56 |
|
|
steamerboy schreef: Casual1919 schreef: de staaf schreef: Ze beschuldigen ons van jaloezie. Als dat dan al zo zou zijn is dat enkel op hun sportieve prestaties. Zij zijn welliswaar even jaloers op ons, om onze aanhang. Draai en keer het zoveel je wil, het is zo ... langs beide kanten. Maar, wat ook waar is, is dat onze sportieve prestaties de hunne op termijn kunnen evenaren. Maar zij nooit ons publiek. Hmm jaloers op jullie aanhang toch maar lekker niet! we hebbe zelf genoeg volk enkel mss nog wa te weining sfeer, mo liever ons supp dan een bende verkes gelek bij ulle! (een deel) alleen al als ge fier zijt op uwen nick zegt da genoeg over uw karakter.......... pussy! |
| 11 Mei 2007, 10:09 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
ik peis dat zijnen naam eerder verwijst nor ne café in DDL.
En om verder te gaan op het voorgaande: feit is dat we elkaar niet kunnen uitstaan, maar peis toch niet dat jaloezie daar veel mee te maken heeft. En voor de rest hoop ik dat er zich in de Denderstreek nooit een mogelijk Waasland-scenario voordoet, maar ik ben niet zo naïef om te denken dat dat niet tot de mogelijkheden behoort. Supporters of geen supporters, bij Lokeren en Beveren staan ze ook zowat met de rug tegen de muur. |
| 11 Mei 2007, 10:45 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
marcel schreef: ik peis dat zijnen naam eerder verwijst nor ne café in DDL. En om verder te gaan op het voorgaande: feit is dat we elkaar niet kunnen uitstaan, maar peis toch niet dat jaloezie daar veel mee te maken heeft. En voor de rest hoop ik dat er zich in de Denderstreek nooit een mogelijk Waasland-scenario voordoet, maar ik ben niet zo naïef om te denken dat dat niet tot de mogelijkheden behoort. Supporters of geen supporters, bij Lokeren en Beveren staan ze ook zowat met de rug tegen de muur. Ik denk ook dat het in het Waasland een beetje te vergelijken is met onze situatie in de Denderstreek, qua rivaliteit tussen beide supportersclans. Maar het is nu wel heel duidelijk dat ze zich daarvan in 't Waasland GEEN BAL gaan van aantrekken! Dat is dan wat niet vergelijkbaar is, want hier komt het er niet van hoor... _________________ es da ier e fistjen... |
| 11 Mei 2007, 10:48 |
|
| Pagina 75 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 711 Volgende |