|
|
| Pagina 6 van 6 |
[ 77 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
zuzuby schreef: belgianiron schreef: zuzuby schreef: belgianiron schreef: Mariner schreef: Uiteindelijk 10u vandemorgen in mijn bed geraakt, tfeestje was er weer over. Ben wel megawrak en ik peis dat zuzuby ook nie al te fris zal lopen eje diene al ooit fris gezien????? ![]() hehe ah al wakker kben vandaag al lang wakker ze, twas ni echt te laat gisteren eh ![]() nee ma twas wel ferm he zot??? ![]() |
| 13 Mei 2007, 16:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: zuzuby schreef: belgianiron schreef: zuzuby schreef: belgianiron schreef: Mariner schreef: Uiteindelijk 10u vandemorgen in mijn bed geraakt, tfeestje was er weer over. Ben wel megawrak en ik peis dat zuzuby ook nie al te fris zal lopen eje diene al ooit fris gezien????? ![]() hehe ah al wakker kben vandaag al lang wakker ze, twas ni echt te laat gisteren eh ![]() nee ma twas wel ferm he zot??? ![]() idd da mag nog isj gebeure ze ![]() _________________ Honour and Loyalty
|
| 13 Mei 2007, 16:17 |
|
| Pagina 6 van 6 |
[ 77 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 |