Eerste klasse - Pagina 39 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Vicky schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Trouwens, wie de reactie van Deschacht hoorde gisteren na de match op de radio, die zal RSCA nog meer beschouwen als dikkenekken :D

wat heeft blondie nu weer gezegd?

Vicky

Vanop sporza.be

Olivier Deschacht: "Sorry voor mijn arrogantie, maar nu de titel binnen is durf ik toch zeggen dat ik heel constant gespeeld heb. Een heel seizoen haalde ik een hoog niveau. Ik ben trots dat ik als Vlaming hier bij Anderlecht kan slagen. Laat ze maar praten over mij, ik heb al 3 titels. Dit jaar stonden we er als het moest."
(hij heeft hier wel gelijk vind ik maar soit)

Nog dingen die ik mij herinner:
"Ja we hebben vandaag wel bewezen wat het verschil is tussen top en subtop. Genk is subtop, wij zijn top"

"Ik ga een hele week feesten. In Bergen kijken ze uit naar hun match van het jaar. Wel, ze mogen ze hebben, hun match."

13 Mei 2007, 18:23
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Tja... Arrogantie heeft hij altijd al gehad he... De meeste trouwens bij Anderlecht...

Maar merci voor de info Sven!

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

13 Mei 2007, 18:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Sven KSK Opwijk schreef:

Vanop sporza.be

Olivier Deschacht: "Sorry voor mijn arrogantie, maar nu de titel binnen is durf ik toch zeggen dat ik heel constant gespeeld heb. Een heel seizoen haalde ik een hoog niveau. Ik ben trots dat ik als Vlaming hier bij Anderlecht kan slagen. Laat ze maar praten over mij, ik heb al 3 titels. Dit jaar stonden we er als het moest."
(hij heeft hier wel gelijk vind ik maar soit)

Nog dingen die ik mij herinner:
"Ja we hebben vandaag wel bewezen wat het verschil is tussen top en subtop. Genk is subtop, wij zijn top"

"Ik ga een hele week feesten. In Bergen kijken ze uit naar hun match van het jaar. Wel, ze mogen ze hebben, hun match."

Tja, zelfs in de grootste kampioenenploegen hebt ge, naast de sterren die het échte verschil maken, ook een aantal serieuze waterdragers nodig. Sommige van die waterdragers gaan dan wel eens naast hun schoenen lopen in een moment van euforie ...

13 Mei 2007, 18:28

Vicky schreef:
Tja... Arrogantie heeft hij altijd al gehad he... De meeste trouwens bij Anderlecht...

Vicky

En zolang het over België alleen gaat, is de arrogantie terecht :D

13 Mei 2007, 18:41
Nationale Ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:
Vicky schreef:

Vicky

waarom zijn ze dan pas op de voorlaatste speeldag kampioen geworden en zijn ze uitgeschakeld voor de beker?

Anderlecht is verdiend kampioen, daar valt niet over te discussiëren. Als je gasten zoals biglia ziet huilen na zijn eerste doelpunt, dat is prachtige emotie waarvoor je als fan naar een Club gaat kijken. Zelfs Deschacht die de eerste ogenblikken even woorden te kort komt zijn knap.

Maar dan even later komt die hoogdravendheid waarom je als niet-fan die ploeg uit Brussel gaat haten, ineens weer boven. Vercauteren, Van Holsbeek, Deschacht, Bousouffa, noem ze maar op. En dan is het weer ineens kotsen geblazen, gaat de televisie uit en moet de fiollet hier thuis een paar snabben verdragen omdat ik een tijdje averecht loop. Gelukkig gaat dat met ouder worden steeds sneller over. Als ze er op tv niet te veel meer over lullen, is het tegen woensdag, donderdag wel over. Tenzij ik dan nog ergens aan paarswitte vlag aan een gevel zie hangen. Dan roep ik altijd even "fuckers".

13 Mei 2007, 20:25
Freak

Leeftijd: 45
Fillou schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Vicky schreef:

Vicky

waarom zijn ze dan pas op de voorlaatste speeldag kampioen geworden en zijn ze uitgeschakeld voor de beker?

Anderlecht is verdiend kampioen, daar valt niet over te discussiëren. Als je gasten zoals biglia ziet huilen na zijn eerste doelpunt, dat is prachtige emotie waarvoor je als fan naar een Club gaat kijken. Zelfs Deschacht die de eerste ogenblikken even woorden te kort komt zijn knap.

Maar dan even later komt die hoogdravendheid waarom je als niet-fan die ploeg uit Brussel gaat haten, ineens weer boven. Vercauteren, Van Holsbeek, Deschacht, Bousouffa, noem ze maar op. En dan is het weer ineens kotsen geblazen, gaat de televisie uit en moet de fiollet hier thuis een paar snabben verdragen omdat ik een tijdje averecht loop. Gelukkig gaat dat met ouder worden steeds sneller over. Als ze er op tv niet te veel meer over lullen, is het tegen woensdag, donderdag wel over. Tenzij ik dan nog ergens aan paarswitte vlag aan een gevel zie hangen. Dan roep ik altijd even "fuckers".

sorry mor dei fantastische ploeg woar da goi ver woard, is gienj spelle beter hein.

sorry maar van ne birger maertens of balaban of blondelleken, doar komt moin haar van recht !!! :twisted: :twisted:

13 Mei 2007, 20:29

Fillou schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Vicky schreef:

Vicky

Dat we nu pas kampioen zijn is omdat Genk blijft aanklampen. We kunnen eindigen met 80 punten en dat is een mooi aantal punten. Als een ploeg kampioen speelt met straten voorsprong is het een saai seizoen, als een ploeg op het einde pas de titel pakt spreken ze van een onverdiende kampioen...

Biglia die huilde was schitterend. Als er 1 iemand is die, voor mij, de verpersoonlijking is van Anderlecht, dan is hij het wel. Al moet hij daarvoor iets arroganter worden :mrgreen:

Ik vind het wel chapeau dat RSCA heeft geantwoord op alle kritiek op het plein. Wat Genk deze week tentoon spreidde in de kranten was kinderachtig en onsportief. Die insinuaties vond ik erover maar het is blijkbaar bon ton om tegen Anderlecht te zijn. Vorig jaar Standard, dit jaar Genk, iedereen kampioen zolang het die van de hoofdstad ni zijn.

13 Mei 2007, 20:56
forumlegende

Leeftijd: 69
Volgende week staat er een tamelijk belangrijk matchke op het programma Lokeren-Lierse en Lokeren is al gered,wedden dat ze verliezen tegen Lierse om Beveren een hak te zetten.Orlans zal ook weeral geld ruiken de gangster.

13 Mei 2007, 21:11
forumlegende

Leeftijd: 38
Voor mij mag iedereen kampioen worden, behalve Brugge en Anderlecht. Waarom? Wel, ik heb niks tegen de spelers van beide ploegen (behalve dan Deschacht), maar wel tegen al die successupporters. 't Schoonste voorbeeld: vandaag op school, 'k was nog geen 5 minuten binnen of ik zie er daar enen met een truike van Anderlecht. 'k Heb hem gevraagd hoeveel matchen hij dit seizoen van Anderlecht gezien heeft. Het antwoord was: eentje. Maar pas op, "zijn" ploeg is kampioen he. Ne gansen dag een grote muil op tegen de jongens die supporteren voor Gent of Brugge of ... . DAAR krijg ik iets van!

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

14 Mei 2007, 15:05

Vicky schreef:
Voor mij mag iedereen kampioen worden, behalve Brugge en Anderlecht. Waarom? Wel, ik heb niks tegen de spelers van beide ploegen (behalve dan Deschacht), maar wel tegen al die successupporters. 't Schoonste voorbeeld: vandaag op school, 'k was nog geen 5 minuten binnen of ik zie er daar enen met een truike van Anderlecht. 'k Heb hem gevraagd hoeveel matchen hij dit seizoen van Anderlecht gezien heeft. Het antwoord was: eentje. Maar pas op, "zijn" ploeg is kampioen he. Ne gansen dag een grote muil op tegen de jongens die supporteren voor Gent of Brugge of ... . DAAR krijg ik iets van!

Vicky

Dat trek je natuurlijk aan als je topclub bent. Is van Standard, Brugge, Genk,... helemaal hetzelfde. Ik doe praktisch nooit een truitje aan als ze winnen. Als ze verliezen daarentegen stap ik 9 kansen op 10 de dag erna thuis buiten met een shirt van Anderlecht. Ik ben pas supporter geworden in 1997-1998 en toen moest je niet voor Anderlecht worden omdat ze succes hadden :-) .

14 Mei 2007, 15:12
nieuw in de eerste ploeg

Vicky schreef:

Vicky

ken da, de zaterdag zittek same me den Belgianiron int stad en we zien er dor uk me un truike en sjaalkes, tsss.. nen echte supporter zou dan op de kampioeneviering zitte, manee die zaten op een terras in Oilsjt

14 Mei 2007, 15:14

En oh my god, tijdens de match zeker 5 minuten aan een stuk en iedereen deed mee (jaja, zelfs in Anderlecht) met een geweldig nummer.

Een stuk uit Ring Of Fire (het Tétététététététéééé-stuk dus :D ) . Staat een filmke op de officiele site (rsca.be) en dan champions (op 2 minuten en 57 seconden). Dit filmpje was van na de match maar tijdens was het beter :D

14 Mei 2007, 20:20
Freak

Leeftijd: 42
Gisterenavond wast vergadering in Beveren over de fusie. Lokeren zou klaar zijn en ook in Beveren zou er een meerderheid zijn voor fusie (noodgedwongen). Woensdag geeft Beveren meer uitleg. Normaal zou alles in orde moeten zijn vandaag bij den bond maar deze termijn zou uitgesteld kunnen worden.

Lokeren en Beveren zouden volgend seizoen in het zwart-blauw-geel spelen en afwisselend in Lokeren en Beveren ( :roll: ). Ik heb gehoord dat als de fusie doorgaat, er volgend seizoen maar 17 ploegen in 1ste zouden zijn. Of het klopt weet ik niet en hoe het dan met die eindronde in 2de zit, durf ik ook niet te zeggen.

afwachten zeker

ps over Anderlecht: heel erg interesseren doet mij dit niet en langs ne kant had ik wel liever Genk zien kampioenspelen, maar met het oog op Europa is het voor ons beter dat Anderlecht de grootste kans op CL krijgt, allee das mijn idee. De minst slechte oplossing dus :D

Laatst gewijzigd door Verbechio op 15 Mei 2007, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Mei 2007, 12:15
Reserve

Verbechio schreef:
Gisterenavond wast vergadering in Beveren over de fusie. Lokeren zou klaar zijn en ook in Beveren zou er een meerderheid zijn voor fusie (noodgedwongen). Vandaag geeft Beveren meer uitleg. Normaal zou alles in orde moeten zijn vandaag bij den bond maar deze termijn zou uitgesteld kunnen worden.

Lokeren en Beveren zouden volgend seizoen in het zwart-blauw-geel spelen en afwisselend in Lokeren en Beveren ( :roll: ). Ik heb gehoord dat als de fusie doorgaat, er volgend seizoen maar 17 ploegen in 1ste zouden zijn. Of het klopt weet ik niet en hoe het dan met die eindronde in 2de zit, durf ik ook niet te zeggen.

afwachten zeker

Even het gastenboek van lokeren eens bekeken. Die mannen peizen dat den almachtigen Orlans gekant is tegen fusie. aamaai men oeiren...hoe goedgelovig kunt ge zijn. Diene gast zit ondertussen evenver me Lokeren as me ons indertijd, op de rand van den afgrond. Hij heeft nu wel een goe manneken gevonden me Lambrecht om uit het vizier te blijven van de supporters daar.

15 Mei 2007, 12:30
Ancien

Leeftijd: 45
Ze hebben daar zo al geen volk meer op de tribunes, volgend seizoen worden dat er NOG minder!

En altijd die kleuren van beide clubs willen samengooien, man man man... Als je dan fusioneert, ben je dan niet beter dat je met een propere lei begint en een volledig nieuwe kleur kiest?

Kijk naar Zulte Waregem, da trekt toch op geen kloten?! Dender toch ook toen het in zwart-blauw-rood speelde?

15 Mei 2007, 12:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 500