|
|
| Pagina 79 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Proficiat aan Dender! Maar verder interesseert het me niet, ik denk uitegezonderd van de topmatchen dat er ni te veel van hier naar Dender gaan zien. Ze vergelijken zich steeds met Roeselare en Westerlo, maar eerlijk gezegd zijn dit soort ploegen geen aanwinst voor eerste. Waarom willen ze minder ploegen in eerste?
|
| 14 Mei 2007, 10:22 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Ik ga er niet telang bij stilstaan, dat zullen we volgend seizoen met plezier nog genoeg kunnen doen...
verslag Vrt:" zo'n 1000 dender sups waren aanwezig"... Na Anderlecht dus nog nooit zoveel volk meegehad op verplaatsing |
| 14 Mei 2007, 10:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
marcel schreef: Het Belgisch voetbal kan mijn reet roesten, wij gaan verdiend naar 1ste klasse! Kampioeneuh! ![]() IK VIND DAT GIJ EEN ONBESCHOFT VENJE ZIJT,GELIEVE UW UITSPRAKEN OVER UW ROESTENDE REET TE RESERVEREN VOOR HET "DENDERSHIT-FORUM". _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Mei 2007, 10:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
suppo schreef: Ze vergelijken zich steeds met Roeselare en Westerlo, maar eerlijk gezegd zijn dit soort ploegen geen aanwinst voor eerste. Waarom willen ze minder ploegen in eerste? Roeselare en Westerlo speelden thuis wel voor 10000 toeschouwers in de matchen waarin ze de promotie (konden) binnen halen. In Denderleeuw was verleden week volgens de TV iets meer dan 3000 man en daarvoor moesten ze dan nog alle vrouwen gratis binnen laten. Ik denk trouwens dat Westerlo wel nog van een iets ander kaliber dan Roeselare. Westel won al een beker en staat inmiddels in die vele jaren Eerste Klasse wel quasi elk seizoen in de eerste helft van de rangschikking. Roeselare speelde een mooi eerste seizoen, maar dit jaar was het ook al een stukje minder en als ze het volgend seizoen aanvatten zoals ze dit jaar aan het eindigen zijn, kunnen ze wel eens de voornaamste concurrent van Dender worden. Ge kunt U een dag na het kampioenschap natuurlijk moeilijk gaan vergelijken met de (vele) ploegen die het ooit al geprobeerd hebben en die in één jaar glansloos ten onder zijn gegaan in Eerste. Dat is ook maar een logische reactie ... |
| 14 Mei 2007, 11:05 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
@ Iendracht02
Ah ik was in de veronderstelling dat ze die licentie wel al hadden. Ze willen hun stadion uitbreiden naar 8000 plaatsen heb ik gehoord (of ze dat ooit gaan volkrijgen is weer iets anders) en ze gaan eindelijk werk (moeten) maken van de verlichting (daar was vorig seizoen ook al sprake van maar veel is er niet van in huis gekomen). Wie dat allemaal gaat financieren, is voor mij een echt raadsel want het zijn grote investeringen! Och we zullen wel zien, interesseren doet mij da toch niet. Tis natuurlijk waar, zoals hier al genoeg gezegd is, dat zo een "club" geen aanwinst is voor 1ste klasse. Verder gaak er nix meer over zeggen, ze hebben hier al aandacht genoeg gekregen ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Mei 2007, 12:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Ze hebben wel een parking.
|
| 14 Mei 2007, 12:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
op msn begon er ier uk zo een dendergedrocht tegen mij
begintem ewa te zegge dawe gaan smeke om een fusie me dender , de zot
en dan probeert ij een lieke te make
"heden vandaag zing ik voor een fervent eendracht supporter ons clublied zodat hij overstapt naar de enige echte en hechte club: DENDER EH = Hip Hip Hoera, Dender gaat ervoor vandaag, Hip Hip Hoera, neen wij staan nooit te laag...Hip Hip Hoera, we zullen zegevieren, hip hip hoera...enz...":haha: Enige echte een hechte club vooral
asek em dan vraag oeveel keer datem al gaan zien is is zen antwoord : nog ni , maar in eerste wel ze! 1woord -> SUCCESSUPPORTERS !! genieter van zolang dat duurd ze _________________ Honour and Loyalty
|
| 14 Mei 2007, 15:28 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
ik ken er ook zo 2. dender hier en dender daar en dan hoeveel keer hebt ge ze al bezig gezien: toen ik daar in de jeugd speelde en gratis naar de matchen mocht gaan zien ben ik dikwijls geweest, maar de laatste jaren geraak ik er niet meer
![]() |
| 14 Mei 2007, 15:31 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik weet dat ik er, net zoals heel wat anderen, elke week sta en dat deze titel oververdiend is.
En uiteraard zal het volgend seizoen niet eenvoudig worden en we hoeven ons ook niet te spiegelen aan andere ploegen (en al zeker geen onrealistische ambities uitspreken, behoud is goed gewerkt), maar ons bestuur is erg goed bezig en ik geloof wel dat we geen mal figuur zullen slaan...Eerste klasse, man man, kan het niet geloven. |
| 14 Mei 2007, 15:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zuzuby schreef: en dan probeert ij een lieke te make "heden vandaag zing ik voor een fervent eendracht supporter ons clublied zodat hij overstapt naar de enige echte en hechte club: DENDER EH = Hip Hip Hoera, Dender gaat ervoor vandaag, Hip Hip Hoera, neen wij staan nooit te laag...Hip Hip Hoera, we zullen zegevieren, hip hip hoera...enz...":haha: Da lieke heeft u over de schreef getrokken vantiennegen . |
| 14 Mei 2007, 15:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marcel schreef: Ik weet dat ik er, net zoals heel wat anderen, elke week sta en dat deze titel oververdiend is. Niks tegen u dan ook, maar als er vandaag tegen mij beginnen (en niet den bawa, want diene slaapt zijn roes uit vandaag ) dat ik hen proficiat moet wensen terwijl ze dit seizoen nog geen enkele keer gaan zien zijn en dan fier verkondigen dat ze zondag gaan zien tegen Antwerp en dat ze erna serieus den titel gaan vieren (in dat laatste geval zelfs o.a. iemand die in zijn hele leven nog maar tweemaal naar Dender gaan zien is en dan nog voor den beker tegen Cercle en Anderlecht dit seizoen), daar word ik gewoon mottig van, echt waar. |
| 14 Mei 2007, 15:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
idd
ij eeft dan nog nen hoop onzin verkocht ze
Goossens G. zegt: wacht maar af, hoe dender nu speelt, halen we top 10 of top 5, misschien zelfs europees (beker) wacht maar af, we zullen er ni zo rap uitgaan zenne, ge zou nog is kunnen verschieten...µ Davie /\ Keep on Dreaming < C > /\ Liesje zegt: voor dage iets zegt zorg er dan voor dage naar dender ga zien aja_________________ Honour and Loyalty
|
| 14 Mei 2007, 15:42 |
|
|
zuzuby schreef: idd ij eeft dan nog nen hoop onzin verkocht ze ![]() Goossens G. zegt: wacht maar af, hoe dender nu speelt, halen we top 10 of top 5, misschien zelfs europees (beker) wacht maar af, we zullen er ni zo rap uitgaan zenne, ge zou nog is kunnen verschieten...µ Davie /\ Keep on Dreaming < C > /\ Liesje zegt: voor dage iets zegt zorg er dan voor dage naar dender ga zien ajaDiene klapt al van Europees . Diene jongen moeten ze een programma op den tv geven, echt waar . |
| 14 Mei 2007, 15:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik heb ze op RSCA zien spelen en als ze enkele gerichte aankopen doen, zie ik ze niet zakken. Ze voetballen vrank en vrij en het is denk ik de enige Belgische ploeg die op RSCA probeerde te voetballen.
Laatst gewijzigd door Sven KSK Opwijk op 14 Mei 2007, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Mei 2007, 15:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bartos schreef: Da lieke heeft u over de schreef getrokken vantiennegen .Als dat U niet over de schreef trekt, dan moet ge vooral eens op hun website de echte versie afspelen. Dan wordt ge pas over de schreef getrokken ... |
| 14 Mei 2007, 15:45 |
|
| Pagina 79 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 711 Volgende |