|
|
| Pagina 49 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
michael0473 schreef: Bakkie schreef: We zijn Arne kwijt,verder wens ik hier geen uitleg over te geven. ![]() spijtig ![]() idd, maja veel hoop haddek er toch nimeer op _________________ Honour and Loyalty
|
| 14 Mei 2007, 23:31 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: We zijn Arne kwijt,verder wens ik hier geen uitleg over te geven. ![]() Da meende ni. Het leek te evident dat het toch nog in orde zou komen.. Kzou dan toch graag 'ns weten wat er precies fout gelopen is, want 'k zag Arne vandeweek nog samen met Ewen en Seminck aan 't station lopen. |
| 15 Mei 2007, 0:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Dju,zullen niet overeengekomen zijn zeker op bepaalde zaken.
Maar kom,we mogen hier niet te lang blijven bij stilstaan,'t is 't einde van de wereld nu ook ni eh. _________________
|
| 15 Mei 2007, 7:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Jammer idd dat hij moet vertrekken, hij had er nochtans goede hoop in... Mja, we zullen het zonder Arne moeten doen volgend seizoen, ben wel bijna zeker dat we hem bij één van onze tegenstanders zullen tegenkomen...
|
| 15 Mei 2007, 7:54 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
zuzuby schreef: michael0473 schreef: Bakkie schreef: We zijn Arne kwijt,verder wens ik hier geen uitleg over te geven. ![]() spijtig ![]() idd, maja veel hoop haddek er toch nimeer op Zeer jammer, zowel sportief als extra-sportief _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 15 Mei 2007, 8:32 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59 Berichten: 194 Leeftijd: 39 Locatie: Koningslo (Vilvoorde) |
Bakkie schreef: We zijn Arne kwijt,verder wens ik hier geen uitleg over te geven. ![]() ****!! Achja _________________ Eendracht Aalst, the road to the cup! See you in May |
| 15 Mei 2007, 9:09 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
spijtige zaak. al moet ik toegeven dat ik er niet echt meer verwacht had dat het goed ging aflopen.
in elk geval bedankt arne en succes volgend seizoen. ik ben bijna zeker dat we jou volgend jaar op EA zullen zien, maar spijtig genoeg niet in het shirt van EA ![]() |
| 15 Mei 2007, 9:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tjah als er iemand weet wa er dan is misgelopen, let us know... Maar tzal aan hem ook wel gelegen hebben da ze ni tot een akkoord kwamen
| 15 Mei 2007, 9:42 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
El Falco schreef: tjah als er iemand weet wa er dan is misgelopen, let us know... Maar tzal aan hem ook wel gelegen hebben da ze ni tot een akkoord kwamen Toch even reageren, zonder advocaat van de duivel te spelen, of iemand te willen verdedigen, ge weet immers nooit wat er gebeurt, maar, ik kan mij in Arnes plaats wel voorstellen dat als een bestuur u eerst op de keien zet, dat ge bij een volgende onderhandeling uw huid duur verkoopt. Ze zouden van mijn part in die omstandigheden ook uit hun pijp mogen komen, als bestuur zijnde hoor. Tenslotte was het bestuur vragende partij of heb ik het verkeerd voor? Mvg, Ik _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 15 Mei 2007, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde
Mensen, vooraleer hier nog onwaarheden de wereld worden ingestuurd. Arne heeft mij vertrouwelijkerwijs gemaild.
Ik ga uiteraard niet in detail treden, maar zeker is dat Arne zelf geen zeggenschap heeft gehad in de onderhandelingen. De beslissing komt voort uit een gezamenlijke beslissing tussen bestuur en technische staf. (meerderheids-minderheidsprincipe) Ik hoop alleen dat hiermee de speculaties ophouden. Het is zinloos om het geweer te richten, noch op Arne zelf, noch op het bestuur, of op de technische staf. Arne zelf treft hier in alle geval geen enkele schuld en is hoewel teleurgesteld, geenszins rancuneus naar Eendracht en zijn supporters! Zeker is dat we niet alleen een prima speler, maar ook een schitterend mens aan Arne verliezen. Mvg, Ik _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 15 Mei 2007, 11:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ja is nogal logisch eh.. hij wou blijven, het bestuur twijfelde wrs door de reacties van de supps. Gelukkig is het geert de ridder die 3e en 4e kent en wij niet (op enkele forummers na
| 15 Mei 2007, 11:36 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Heel jammer voor Arne, maar ook voor de supporters. Na Berchem was er plots weer hoop dat hij kon blijven maar na de kampioenenviering vreesde ik weer serieus voor de zaak en met rede blijkbaar.
Zoals wheely komt te zeggen, Arne heeft hier zelf geen schuld aan, daar moet iedereen van overtuigd zijn maar het bestuur moet nu éénmaal harde beslissingen nemen en moeten daarom ook zeker niet aangevallen worden . Arne verdient een goeie nieuwe club en zal die zeker vinden. Welke club uit 3de (/4de of mss zelfs 2de ) wil zo iemand niet?
Hopelijk tot volgend seizoen! _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Mei 2007, 12:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Spijtig dat hij uiteindelijk ni mocht blijven. Gisteren had ik er weer hoop in.
|
| 15 Mei 2007, 19:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bakkie schreef: Aelbrecht gaat niet weg en maandag gaat Arne nog eens met het bestuur praten en ik durf er hier mijn vrouw (het is wel geen schone)op verwedden dat Arne zal blijven. Maandagavond weten we meer. Apropo ik ben net thuis van het Kampioenenbal pffffffff........het was weer zwaar hoor ik denk dat den Bomber als hij straks zal opstaan dat zijn kopke zeer zal doen,het was weer eens een nachtje en een ochtendtje. Slaaaaaaaaaaap welllllll De winnaar van mijn verloren weddingschap is Den Bomber hij mag het schaap vrijdag komen afhalen,verwittig me wel wanneer je hier zal zijn dat ik het in haar kotje kan steken. Nu hij toch geen lief meer heeft komt da schaap goed van pas he platte bezze _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Mei 2007, 20:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bjorn De Wilde mag weg bij GBA. Is dat geen optie voor ons ?
|
| 16 Mei 2007, 8:31 |
|
| Pagina 49 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 149 Volgende |