de Dendertopic - Pagina 81 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 79 80 81 82 83 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Zonet ook de gazet in de bus en man man wat een arrogantie.
Van mijn part mogen ze in eerste blijven eh manne,
maar enkel en alleen om zo een arrogante uitspraken, zou ik héél gelukkig zijn als djiepie de eerste weken paar keer goed pak rammel krijgen.
nen anderen normale mens die zou zich toch in zijn positie wat voorzichtiger uitspraken laten ontvallen ze.
Als ik da artikel las had ik direct zin om da vaneen te scheuren die gazet jonges toch.

Gisteren een berichtje gehad van ne maat van mij.Hij noemt zich Dendersupporter.Heeft dit jaar misschien 2 matchen gezien en weet alles over iedereen en nog wat in de club en zit al gans jaar te zeggen"als ze overgaan naar eerste ga ik geen enekele thuismatch missen.En nu zondag nog galamatchke meepikken :zot:
Ik stuur simpel antwoord terug;"nen echte supporter die mist ook geen enkele uitwedstrijd " :grijns:
"Ha, ge weet het" zegt em dan nog :zot:
Hij snaptte het precies ni goe :lachen:

15 Mei 2007, 7:15
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Ik heb vandemorgen ook de gazet gelezen en mijne koffie kwam er bijna weer uit...

Ik wil niks, maar dan ook niks afdoen aan de sportieve prestaties van de jongens van Dender, maar de uitspraken die JP doet... Ik heb maar 1 conclusie: hij is rijp voor Anderlecht! :grijns:

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

15 Mei 2007, 8:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik had deze morgen ook direct om mijn gazet door de ruit van den trein naar buiten te smijten :grijns: . Man man, de JP daar gaat het komend seizoen wa mee afgelachen worden zeg. Ok, knap wat ze gedaan hebben, maar zo nen dikke nek, daar kunnen ze zelfs in Anderlecht nog niet van dromen hé. Ik vraag me af of er ginder in Denderleeuw niemand is die Vandevelde kan beschermen tegen zichzelf, want die is sinds dit seizoen echt wel volledig het noorden kwijt. Zijn interviews zijn één langgerekte schreeuw van frustratie. Ze moeten bij Dender toch ook beseffen dat hij het imago van hun club, voor zover daar sprake van is, serieus beklad op deze manier.

15 Mei 2007, 9:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Ik had deze morgen ook direct om mijn gazet door de ruit van den trein naar buiten te smijten :grijns: . Man man, de JP daar gaat het komend seizoen wa mee afgelachen worden zeg. Ok, knap wat ze gedaan hebben, maar zo nen dikke nek, daar kunnen ze zelfs in Anderlecht nog niet van dromen hé. Ik vraag me af of er ginder in Denderleeuw niemand is die Vandevelde kan beschermen tegen zichzelf, want die is sinds dit seizoen echt wel volledig het noorden kwijt. Zijn interviews zijn één langgerekte schreeuw van frustratie. Ze moeten bij Dender toch ook beseffen dat hij het imago van hun club, voor zover daar sprake van is, serieus beklad op deze manier.
Hij heeft een dubbele agenda, dat kan toch niet anders? Hij moet op minimum van tijd Dender zo bekend mogelijk maken (of zichzelf). Wel slaagt daar in ieder geval in tot hiertoe.... iedereen heeft het ondertussen al over die zatte fles van Dender, vroeger waren wij dat alleen :grijns:

15 Mei 2007, 9:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Vicky schreef:
Ik wil niks, maar dan ook niks afdoen aan de sportieve prestaties van de jongens van Dender, maar de uitspraken die JP doet... Ik heb maar 1 conclusie: hij is rijp voor Anderlecht! :grijns:

Vicky

Hij is daar al geweest met De Mos, evenals bij Standard trouwens ...
Hier in Aalst werd VDV trouwens opgevolgd door Ceulemans. Als de geschiedenis zich herhaalt, leven ze bij Dender dus op hoop ...

15 Mei 2007, 10:34
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
boris clitoris schreef:
Citeer:
Persoons, onze draaischijf, onze Biglia, behoort tot de vijf beste middenvelders van België.

Biglia, Hassan, Fellaini,Defour, ... Persoons? :zot:

15 Mei 2007, 11:46
Rode kaart
Rode kaart

JP zit inderdaad niet verlegen voor een paar cassante uitspraken. Hij heeft er dit seizoen ook een paar gedaan richting Mechelen en Antwerp, waarbij ik me toch ook vragen bij stelde, maar ik moet hem op steeds meer punten gelijk geven. Antwerp en Mechelen hebben er alles aan gedaan om ons te destabiliseren, op gelijk welke manier. Naar volgend seizoen zou ik wel wat voorzichtiger zijn in mijn uitspraken als trainer, succes is iets dat erg vergankelijk is, zeker in voetbal. Langs de andere kant siert het hem dat hij zich niet wegsteekt, hij is ambitieus en hij mag dat ook: de laatste 2 seizoenen speelde hij immers kampioen, en in toch niet de gemakkelijkste omstandigheden. Dat hij graag een pint drinkt, weet iedereen, ik veronderstel dat iedereen dat wel es doet, maar zijn prestaties als trainer doorheen de jaren, zijn om U tegen te zeggen. Bovendien is het een echte sfeermaker en heeft hij ervoor gezorgd dat spelers, trainers, sups en bestuur een hecht blok vormen. Dat is zijn grote verdienste en misschien wel de sleutel van het succes.

Nu afwachten wat de licentiecommissie beslist....Ben op alles voorbereid.

15 Mei 2007, 11:53
Rode kaart
Rode kaart

malder schreef:
boris clitoris schreef:
Citeer:
Persoons, onze draaischijf, onze Biglia, behoort tot de vijf beste middenvelders van België.

Biglia, Hassan, Fellaini,Defour, ... Persoons? :zot:

Een wat overdreven uitspraak, maar Persoons is een steengoede speler met een serieuze progressiemarge. Persoonlijk vind ik hem beter dan Vanderhaeghe, maar of hij dezelfde carriere zal maken, groot vraagteken.En of het met ons zal zijn, nog groter vraagteken.

15 Mei 2007, 11:56
Ancien

marcel schreef:
Een wat overdreven uitspraak, maar Persoons is een steengoede speler met een serieuze progressiemarge. Persoonlijk vind ik hem beter dan Vanderhaeghe, maar of hij dezelfde carriere zal maken, groot vraagteken.En of het met ons zal zijn, nog groter vraagteken.

Het is zoals ik zeg, Persoons is zeker een hele goeie, maar JP alstublieft, blijf van de bollen en zie alles een beetje in z'n context. Hij speelt al jaren in de lagere afdeling, hoe kan je dan de vergelijking maken met eersteklasse-middenvelders?! :huh:

Kijk naar Thiebaut: niet goed genoeg voor eerste klasse, maar in tweede wel bij de betere.

Ik vrees voor jullie, dat de sportieve prestaties komend seizoen maar bijzaak zullen worden, en dat iedereen jullie gewoon zal uitlachen om jullie zatte kloek...

15 Mei 2007, 12:42

marcel schreef:
JP zit inderdaad niet verlegen voor een paar cassante uitspraken. Hij heeft er dit seizoen ook een paar gedaan richting Mechelen en Antwerp, waarbij ik me toch ook vragen bij stelde, maar ik moet hem op steeds meer punten gelijk geven. Antwerp en Mechelen hebben er alles aan gedaan om ons te destabiliseren, op gelijk welke manier. Naar volgend seizoen zou ik wel wat voorzichtiger zijn in mijn uitspraken als trainer, succes is iets dat erg vergankelijk is, zeker in voetbal. Langs de andere kant siert het hem dat hij zich niet wegsteekt, hij is ambitieus en hij mag dat ook: de laatste 2 seizoenen speelde hij immers kampioen, en in toch niet de gemakkelijkste omstandigheden. Dat hij graag een pint drinkt, weet iedereen, ik veronderstel dat iedereen dat wel es doet, maar zijn prestaties als trainer doorheen de jaren, zijn om U tegen te zeggen. Bovendien is het een echte sfeermaker en heeft hij ervoor gezorgd dat spelers, trainers, sups en bestuur een hecht blok vormen. Dat is zijn grote verdienste en misschien wel de sleutel van het succes.

Allemaal waar, en net als hier kunnen jullie het ook niet maken om JP aan de deur te zetten na zo een seizoen(en). Maar of het een goede zaak is om de trainer te houden zal nog moeten blijken. 't is gelijk ik al zei op de post van Sven ook: met vrank en vrij voetbal zal het in 1ste niet lukken.

15 Mei 2007, 13:14
Nationale Ploeg

marcel schreef:

De JP,mijne pa heeft hem als trainer weten te beginnen bij Ninove :grijns: Daar ware ze hem rap beu om verscheidene reden :grijns:
persoons heeft die al bijgetekend?Die zou in onderhandeling zijn met andere ploeg?
Maar wat betreft de licentie Marcel;als Lierse met veel gefoefel steeds weer een licencie krijgt(eerst geen geld en weet ik wa allemaal en nu al plannen voor nieuw stadion ineens) zult ge wel gene schrik moeten hebben zeker :zot:

15 Mei 2007, 17:15
Rode kaart
Rode kaart

Persoons naar KVM, remember? (al is dat nog steeds niet officieel bevestigd, maar het zou me niet verbazen).

Wat de licentie betreft, gingen ze dit jaar strenger zijn (Roeselare had beloftes gedaan ivm verbouwingen en die blijkbaar niet nagekomen). Vandaar mijn vrees. Lierse mag doen wat het wil, die ontsnappen toch altijd. We zullen zien of ze bij den bond daadwerkelijk met 2 maten en 2 gewichten werken.

15 Mei 2007, 17:20
Rendac-supporter

Iendracht02 schreef:
piwi from FCD schreef:
kleine nuance: het jaar dat roeselare promoveerde van 2 de naar 1ste hadden ze een gemiddeld aantal toeschouwers ergens tss de 800 en de 1000. Informeer je eerst is goed he

Piwi'ke, leest gij eerst eens goed, hé. Na iets meer dan 20 jaar supporterschap en (live) voetbalinteresse ben ik wel al wat geïnformeerd ...
Ik schreef: "In de matchen waarin ze de promotie (KONDEN) AFDWINGEN speelden ze voor 10000 toeschouwers ..." en dat is enkel en alleen de waarheid, want dat heb ik namelijk met mijn eigen ogen in Roeselare gezien.
In de vorige thuismatch van FC Dender, waarin ze de kampioenstitel konden binnen halen, waren er, en dat zijn geen Aalsterse maar wel Sporza-bronnen, "iets meer dan 3000 mensen" en alle vrouwen die in staat zijn om een bon van Internet af te drukken, mochten dan nog gratis binnen.
Ik geef het niet graag toe, maar we kunnen er nu eenmaal al een tweetal jaar absoluut niet meer om heen: op sportief vlak zijn jullie op dit moment veruit onze meerdere. Op vlak van grootte van supportersschare blijft Dender echter maar een povere club. Daar kan je ook moeilijk om heen. Nu zondag, nu alles volledig gespeeld is, zal er in Dender misschien eindelijk eens volk zijn ...

op roeselare was er zeker geen 10000 man. daar ben ik 100 % zeker van, maar soit.
En over toeschouwersaantallen kunnen we nog jaren blijven zagen. uiteindelijk staan wij er en dat is hetgeen telt. Met alle respect voor jullie ploeg en zen supporters.

15 Mei 2007, 17:29
Nationale Ploeg

Hij zal afwachten zeker of KV nog promoveert via eindronde.
Den bond die zal nu al met 2 maten en gewichten werken zeker :grijns: Maar ze sturen toch al ne controleur naar Lokeren,vader tegen zoon Muslin en Lokeren blij dat Beveren weg is uit 1ste :fluit:

15 Mei 2007, 17:32

Als er vandaag geen beslissing meer valt zou dat wel eens int voordeel van Dender kunnen zijn...

15 Mei 2007, 17:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 79 80 81 82 83 711