Premier League - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 87
 Premier League 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bomber schreef:
tis wel geen premier league mor alle

http://www.youtube.com/watch?v=VOocnhT8FPY

:sukkel: you stupid smelly south yorkshire twats!!!

15 Mei 2007, 18:32
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Afbeelding

Het nieuwe lettertype voor de Premier League volgend jaar.

06 Jun 2007, 17:25
Ancien

Leeftijd: 45
Eindelijk eens iets anders... Hoeveel jaren na elkaar was da nie 't zelfde lettertype...

07 Jun 2007, 10:28

boris clitoris schreef:
Eindelijk eens iets anders... Hoeveel jaren na elkaar was da nie 't zelfde lettertype...

Héééééééél lang. Maar toch vond ik het vorige mooier. Al ben ik voorstander van elke club gewoon met zijn eigen bedrukking te laten spelen.

07 Jun 2007, 15:33

Nog een roemrijke club die zich laat overnemen. Eerder gingen Liverpool, Chelsea, Man Utd en nog andere clubs in op een aanbod van een of andere rijke mens die wat speelgoed zoekt. Hopelijk gaat de ongelooflijk leuke sfeer er niet onder lijden:

Newcastle aanvaardt overnamebod Britse miljardair

Het bestuur van Newcastle United heeft het overnamebod van de Britse miljardair Mike Ashley aanvaard. Ashley heeft een slordige 134 miljoen pond (198 miljoen euro) veil voor de club uit de Engelse Premier League. Ashley is de stichter van de tijdschriftengroep Sports Direct. Hij kocht zich enkele weken geleden al voor een groot gedeelte (41,6 procent) in bij Newcastle. Freddy Sheperd, de huidige voorzitter van de Magpies, bezit 28 procent van de aandelen.

Engelse voetbalclubs zijn populair bij de investeerders. Dit jaar kochten de Amerikanen George Gillett Jr en Tom Hicks al Liverpool op, terwijl West Ham eind mei door een IJslands consortium werd opgekocht. (belga/hln)

07 Jun 2007, 16:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mja, uiteindelijk kijken de fans toch vooral naar wat er op het plein gebeurt en als diene gast ons een goei ploeg bezorgt, zult ge mij niet horen klagen. Bovendien is het nu niet bepaald dat we aan Shepherd ne goeie voorzitter verliezen hé.

07 Jun 2007, 17:41

Bartos schreef:
Mja, uiteindelijk kijken de fans toch vooral naar wat er op het plein gebeurt en als diene gast ons een goei ploeg bezorgt, zult ge mij niet horen klagen. Bovendien is het nu niet bepaald dat we aan Shepherd ne goeie voorzitter verliezen hé.

Das wel waar. In het begin waren ze bij Man U ook aan het klagen maar ik denk niet dat ze hun dat nu aantrekken :D

07 Jun 2007, 19:41
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
Héééééééél lang. Maar toch vond ik het vorige mooier. Al ben ik voorstander van elke club gewoon met zijn eigen bedrukking te laten spelen.

Ik ben daar ook voorstander van.
Het nieuwe lettertype trekt eigenlijk op nie veel...

07 Jun 2007, 19:42
Iendracht.be - beheer

Overigens wierf Newcastle vandaag Mark Viduka van Middlesbrough aan. Niet meer van de jongste, maar toch nog altijd ne sterken beer en elk seizoen goed voor zijn goalkes. Als ge daar ne rappe spits als Owen of Martins kunt naast zetten, moet het wel nog vuurwerk kunnen geven. Als iedereen blijft, lijken we voorin met Viduka, Owen, Martins en Ameobi wel sterk genoeg te zitten.

Wel vertrekt Scott Parker naar West Ham. Als vervanger komt enfant terrible Joey Barton van Man City naar Newcastle.

En ook de Israëlische verdediger Tal Ben Haim van Bolton zou heel waarschijnlijk naar Newcastle komen en er zijn vroegere manager vervoegen.

08 Jun 2007, 0:32
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Overigens wierf Newcastle vandaag Mark Viduka van Middlesbrough aan. Niet meer van de jongste, maar toch nog altijd ne sterken beer en elk seizoen goed voor zijn goalkes. Als ge daar ne rappe spits als Owen of Martins kunt naast zetten, moet het wel nog vuurwerk kunnen geven. Als iedereen blijft, lijken we voorin met Viduka, Owen, Martins en Ameobi wel sterk genoeg te zitten.

Wel vertrekt Scott Parker naar West Ham. Als vervanger komt enfant terrible Joey Barton van Man City naar Newcastle.

En ook de Israëlische verdediger Tal Ben Haim van Bolton zou heel waarschijnlijk naar Newcastle komen en er zijn vroegere manager vervoegen.

idd... welkom scott (speelt diene goe)

08 Jun 2007, 0:39
Ancien

belgianiron schreef:

Ik heb dat toch altijd ne zalige speler gevonden met een tomeloze inzet. Ik hoef u niet te vertellen hoe dat in Engeland geapprecieerd wordt hé, die inzet...
Was trouwens captain bij Newcastle. Spijtig dat ie vertrekt.

08 Jun 2007, 0:43
Nationale Ploeg

boris clitoris schreef:
belgianiron schreef:

Ik heb dat toch altijd ne zalige speler gevonden met een tomeloze inzet. Ik hoef u niet te vertellen hoe dat in Engeland geapprecieerd wordt hé, die inzet...

west ham kan er maar wel bij varen he :dans:

08 Jun 2007, 1:05
Iendracht.be - beheer

boris clitoris schreef:
belgianiron schreef:

Was niet bepaald onverdeeld populair bij Newcastle, vooral in de terugronde verloor hij veel krediet, eigenlijk net vooral omdat de fans niet altijd vonden dat hij er volledig voor ging. Hij is ook redelijk blessuregevoelig. Afwachten of we beter af zijn met Barton natuurlijk, maar niet iedereen vindt het alleszins erg in Newcastle dat Parker vertrokken is. Zijn probleem was volgens mij een beetje dat hij in een 4-4-2 defensief wat tekort komt (vooral qua kracht) om zuiver defensieve middenvelder te zijn en offensief wat technisch vernuft mist om zuiver offensieve middenvelder te spelen. Allé, da vind ik alleszins.

08 Jun 2007, 8:15
Freak

Leeftijd: 42
Diene Joey Barton, is da dienen die op ne ploegmaat geklopt heeft bij Man City?

08 Jun 2007, 8:25
Ancien

Verbechio schreef:
Diene Joey Barton, is da dienen die op ne ploegmaat geklopt heeft bij Man City?

Jep

Ze zullen het nooit leren bij Newcastle... In het verleden hadden ze al 'the fight of the year' tussen Bowyer en Dyer en nu pakken ze weer zo'n krapuleken aan... :roll:

08 Jun 2007, 9:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 87