|
|
| Pagina 86 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 84 85 86 87 88 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
marcel schreef: Elk heeft recht op zijn/haar mening eh, ik moet daar es goed mee lachen! Trouwens, de Morgen en sport... En het is nu niet dat jullie goed uit dat artikel komen eh, de boodschap aan jullie bestuur is ook duidelijk.Bovendien, op de redactie lacht iedereen met Hans Vandeweghe, de auteur van dienst: een zielig, gefrustreerd ventje zonder enige inhoud. En dat zijn dan de woorden van zijn collega's. ![]() Ik geloof u 100% ![]() |
| 19 Mei 2007, 14:47 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
marcel schreef: Ik ben heel goed geplaatst om zoiets over hem te "beweren". En voor de rest is het duidelijk waarom hij slechts bij De Morgen werkt en niet bij een échte sportkrant. Nu zouden er morgen eens zware problemen moeten zijn met die van den Antwerp, en ik zou het hem dan graag es willen zien uitleggen in de rechtbank. Dit is zuiver opruiende taal, zonder enige inhoud. Opruiende taal? daar hebben sommige van jullie supps al voor gezorgd op verschillende forums. Hoogstwaarschijnlijk wel pummeltjes die er morgen waarschijnlijk zelfs niet zullen zijn. Nu ja, in een ploeg waar ze hun eerste verlies wijten aan "te droog gras" kan je op alles een onderbouwde uitleg verwachten |
| 19 Mei 2007, 16:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
marcel schreef: Ik ben heel goed geplaatst om zoiets over hem te "beweren". En voor de rest is het duidelijk waarom hij slechts bij De Morgen werkt en niet bij een échte sportkrant. Nu zouden er morgen eens zware problemen moeten zijn met die van den Antwerp, en ik zou het hem dan graag es willen zien uitleggen in de rechtbank. Dit is zuiver opruiende taal, zonder enige inhoud. Mwoehaha. Ge wordt hilarischer met den dag |
| 19 Mei 2007, 17:35 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
Ik hoor hier zeggen door nen Dender-sup dat ze content zijn dat "Mayonaisa" (Munyaneza) terug komt. Eén van de snelste spitsen van 1ste klasse (zoniet de snelste)...wordt gezegd.
Naar mijn gedacht nie ne spits die potten gaat breken in 1ste klasse...maar wie ben ik ? _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 19 Mei 2007, 18:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
'k Ga hier nu serieus tegenwind krijgen he, maar 'k ga 't toch zeggen. Ook al sluit ik me aan bij wat er in dat artikel staat, het is geen artikel voor de gazet he. Zoiets lijkt geschreven door een supporter van een concurrent van Dender (hetzij sportief, hetzij streekgebonden)...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 19 Mei 2007, 18:36 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Vicky schreef: 'k Ga hier nu serieus tegenwind krijgen he, maar 'k ga 't toch zeggen. Ook al sluit ik me aan bij wat er in dat artikel staat, het is geen artikel voor de gazet he. Zoiets lijkt geschreven door een supporter van een concurrent van Dender (hetzij sportief, hetzij streekgebonden)... Vicky Nagels met koppen. Lijkt me eerder een afrekening uit frustratie. |
| 19 Mei 2007, 18:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
Vicky schreef: 'k Ga hier nu serieus tegenwind krijgen he, maar 'k ga 't toch zeggen. Ook al sluit ik me aan bij wat er in dat artikel staat, het is geen artikel voor de gazet he. Zoiets lijkt geschreven door een supporter van een concurrent van Dender (hetzij sportief, hetzij streekgebonden)... Vicky wel wa vicky schrijf vind ik ook wel, ik ben ook ni bepaald blij da dender naar 1ste gaat, en denk ook ni daze daar veel kunnen gaan doen, maar da krantenartikel is er toch wel een klein beetje over, ookal kloppen er wel een aantal dingen, maar ge kunt die toch op een heel andere manier verwoorden. _________________
|
| 20 Mei 2007, 0:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Een belachelijk slecht geschreven stuk, dat was het.
|
| 20 Mei 2007, 6:45 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
sportredactie stelt niets meer voor,nog minder dan vroeger,alle sportjournalisten zijn overgegaan naar HLN,zoals mijn zus,
ze belde mij om te vragen hoeveel volk wij meepakken op verplaatsing,spijtig genoeg voor een artikel dat zal volgen over Dender |
| 20 Mei 2007, 9:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ja, echt riooljournalistiek in mijn ogen.
Niet dat zoiets niet even goed in HLN zou kunnen verschijnen ze maar kom, Ik denk niet dat Dender op dit moment veel goodwill aan het creëren is, en de journalisten weten ook al bij wie ze moeten zijn voor een straffe uitspraken dus dat gaat nog beloven Ik denk eerlijk gezegd dat het niet lang zal duren eer er een soortgelijk interview in HLN zal verschijnen (met eens iets meer overwogen woordkeuzes dan wel). Ze kunnen maar beter een serieuze eeltlaag aanbrengen, tot hiertoe was het altijd positieve commentaar in de pers over het sympathieke denderleeuw aan de top in 2de klasse, maar eens bij de grote jongens kun je maar beter hopen dat je zo weinig mogelijk de pers haalt. 'k herinner mij nog een artikel over het EA met De Coninck aan het roer waarin we een kindercreche genoemd werden die 0 punten ging halen.... na een paar van zo een artikels wordt ge dat wel gewoon._________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Mei 2007, 9:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
alé dender eeft ng is gewonne, kmag et ier weer is horen thuis. das ier nu is iedere week ambras é davo me mijn broer. nu komt em thuis van de voetbal teerste wa der uit komt: ja op de manier daze vandaag gespeeld hebben gaan der veel eerste klassers kome zweten...
en altijd die andere commentaar op andere ploegen, echt ni te doen. _________________
|
| 20 Mei 2007, 17:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
zo onder den indruk was ik nie ze
als ek onder den indruk was dan wast van de mokkes van antwerp ![]() |
| 20 Mei 2007, 18:24 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
belgianiron schreef: zo onder den indruk was ik nie ze als ek onder den indruk was dan wast van de mokkes van antwerp ![]() was er wa sfeer??? |
| 20 Mei 2007, 18:26 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2007, 12:33 Berichten: 65 Locatie: welle |
Bericht dender antwerp
CeltiC1919 schreef: belgianiron schreef: zo onder den indruk was ik nie ze als ek onder den indruk was dan wast van de mokkes van antwerp ![]() was er wa sfeer??? bij antwerp ging het nog mo die dender joden nixken aja boeren eten boerenkool, en gaan naar de boerenschool, je dat hoort er allemaal bij op de boerderij!!!!!!! ANTIE FCDEH
iendracht oilsjt back to glory ![]() _________________
|
| 20 Mei 2007, 18:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ja sfeer was in orde
scheids was tegen rafc... ik blijf het zeggen..wa gaan die in eerste doen.... ![]() |
| 20 Mei 2007, 18:31 |
|
| Pagina 86 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 84 85 86 87 88 … 711 Volgende |