20 km van Brussel - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 345 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 23
 20 km van Brussel 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 45
boris clitoris schreef:
Zonet van rivelinho vernomen dat hij NIET meeloopt zondag. Hij was gaan lopen maar de pijn stak opnieuw op en hij is op tijd gestopt, om erger te voorkomen...

Zeer spijtig, maar 't is nu wel ne goeie moment om die knie te laten behandelen zodat ge der volgende keer wel kunt bijzijn, in grote vorm, rive!

de rive wilt gewoon mee naar Boom :fluit:

24 Mei 2007, 21:22
Ancien

rivelinho schreef:
In elk geval Boris, ik ga zondag voor u duimen. Onder de 1u45 moet lukken. go for it!

We zien wel. Eigenlijk maakt het me niet uit aangezien mijn doel bij mijn inschrijving was 'de 20km uitlopen'. Als dat met een goeie tijd is, mooi meegenomen! Is dat in 2u, zal ik toch nog content zijn da 'k hem uitgelopen heb.
Alles zal afhangen van twee factoren:
- het weer
- goeie dag of niet?

24 Mei 2007, 21:33
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
acrid schreef:
boris clitoris schreef:
Zonet van rivelinho vernomen dat hij NIET meeloopt zondag. Hij was gaan lopen maar de pijn stak opnieuw op en hij is op tijd gestopt, om erger te voorkomen...

Zeer spijtig, maar 't is nu wel ne goeie moment om die knie te laten behandelen zodat ge der volgende keer wel kunt bijzijn, in grote vorm, rive!

de rive wilt gewoon mee naar Boom :fluit:

dat is geen optie...
Het is dit weekend het eetfestijn van onze carnavalgroep, en dus bij afwezigheid in Brussel word ik daar opgeëist.
Ideaal voor de boom-reizigers trouwens, tis in het stadion van den eendracht ;-)

25 Mei 2007, 17:35
Ancien

Voila, ben thuis, gedoucht, veel water gedronken, goe geboeft, ...

Ben gefinisht op 1u45 wat goed is voor een 7890ste plaats van de 28000! Ben enorm content over m'n prestatie! Het ging heel goed, behalve de fameuze laatste 3km die goe omhoog gaan, da's echt wel dodelijk, maar daar moogt ge gewoon nie kraken of de voorgaande 17km zijn voor niets geweest. Heb daar dan ook goed stand gehouden...

Voor de rest, een hele belevenis toch, als je voor de eerste keer meeloopt. Heel veel volk langs de kant, heel veel muziekgroepjes, de aanmoedigingen van de mensen langs de kant waren op bepaalde momenten zeer welkom, vooral die laatste 3km dus.

In 't begin loopt iedereen precies op 't zelfde tempo, alles geven dus! En dan na 3km zie je der al die nie meer kunnen en moeten stoppen. Beetje onderschat waarschijnlijk... :roll:

Er liepen er redelijk veel van m'n werk ook mee, waaronder twee afgetrainde lopers (lopen ook marathons) en ik zie daarnet dat die mannen nog achter mij gearriveerd zijn. Dat wordt lachen morgen op 't werk! :grijns:

27 Mei 2007, 19:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Sterke prestatie!

Had uwen uitslag reeds gevolgd via link op nieuwsblad.be ;-) Morgen is er zelfs een filmken dacht ik...

27 Mei 2007, 20:15
Ancien

BVW schreef:
Sterke prestatie!

Had uwen uitslag reeds gevolgd via link op nieuwsblad.be ;-) Morgen is er zelfs een filmken dacht ik...

Da filmke wilde nie zien! :grijns: Echt bijten op 't leste...

Trouwens, nog efkes mijn eigen quoten de dato 14 maart:
boris clitoris schreef:
Met minder dan 2u00 ben ik meer dan content!

:dans: :boris:

en sebiet ne welverdiende... :zat:

27 Mei 2007, 20:17
forumlegende

Leeftijd: 69
boris clitoris schreef:
Voila, ben thuis, gedoucht, veel water gedronken, goe geboeft, ...

Ben gefinisht op 1u45 wat goed is voor een 7890ste plaats van de 28000! Ben enorm content over m'n prestatie! Het ging heel goed, behalve de fameuze laatste 3km die goe omhoog gaan, da's echt wel dodelijk, maar daar moogt ge gewoon nie kraken of de voorgaande 17km zijn voor niets geweest. Heb daar dan ook goed stand gehouden...

Voor de rest, een hele belevenis toch, als je voor de eerste keer meeloopt. Heel veel volk langs de kant, heel veel muziekgroepjes, de aanmoedigingen van de mensen langs de kant waren op bepaalde momenten zeer welkom, vooral die laatste 3km dus.

In 't begin loopt iedereen precies op 't zelfde tempo, alles geven dus! En dan na 3km zie je der al die nie meer kunnen en moeten stoppen. Beetje onderschat waarschijnlijk... :roll:

Er liepen er redelijk veel van m'n werk ook mee, waaronder twee afgetrainde lopers (lopen ook marathons) en ik zie daarnet dat die mannen nog achter mij gearriveerd zijn. Dat wordt lachen morgen op 't werk! :grijns:

Proficiat met uw prestatie,bij mij was het zèèr slecht,ik heb daar een patat van de hamer gekregen zo rond de 11km en daarne een klop op de tervurenlaan.Mijn tijd was 2h11m maar ik heb een excuus hé ik wordt in september 51jaar. :grijns:

27 Mei 2007, 21:35
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Proficiat aan alle lopers!!!

27 Mei 2007, 21:36
Ancien

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Proficiat met uw prestatie,bij mij was het zèèr slecht,ik heb daar een patat van de hamer gekregen zo rond de 11km en daarne een klop op de tervurenlaan.Mijn tijd was 2h11m maar ik heb een excuus hé ik wordt in september 51jaar. :grijns:

Achja, als ik jouw leeftijd zal hebben zal ik al content zijn da 'k de 20km kan uitlopen! Dus al bij al ook van jou toch een knappe prestatie, zelfs al ben je beter gewend... :goe:

27 Mei 2007, 21:57
Miniem

Leeftijd: 38
Proficiat met de geleverde prestatie he Boris! :goe:

28 Mei 2007, 9:25
forumlegende

Steven Van Nieuwenhove (uit de P Daensstraat Aalst--mijn broers enige zoon ) ,
was 28 ste in 1 uur 07 min dus pakweg 19km/uur.
Sterk jongen !!!!
vanwege uw nonkel Jowwan
(nb dit zal wel de eerste Oilsjteneer zijn zeker ???)

28 Mei 2007, 10:32
Freak

jowwan schreef:
Steven Van Nieuwenhove (uit de P Daensstraat Aalst--mijn broers enige zoon ) ,
was 28 ste in 1 uur 07 min dus pakweg 19km/uur.
Sterk jongen !!!!
vanwege uw nonkel Jowwan
(nb dit zal wel de eerste Oilsjteneer zijn zeker ???)

ja ik ken hem ook , ze hebben hem op een brancard na de meet weggedaan!!

voor de rest was het weer een goeie kutorganisatie in brussel, wat een stelletje amateurs zeg.

de verslaggever wist nie da de eerste binnen was.
wachttijden tot 7 minuten om over de chipmatten te komen.
rode kruis die medailles moesten uitdelen
...

en zo kan ik nog efkes doorgaan!!

28 Mei 2007, 11:10
Ancien

Onbegrijpelijk eigenlijk! Ze maken de finish 15x smaller dan de start! Logisch dat alles opstopt aan de finish. Ik kon nog net tot over de meet, op de matten, en daar stond het stil... Maar er waren inderdaad mensen die gewoon 5 tot 10 minuten moesten aanschuiven om over de meet te kunnen. Droef!

Da ze da gewoon 5x breder maken en de uitdeling van de medailles 25meter verder zetten, en probleem opgelost...

28 Mei 2007, 18:21
Ancien

El Corredor schreef:
ze hebben hem op een brancard na de meet weggedaan!!

Toch gezond hé, sporten... :grijns:

28 Mei 2007, 23:35
forumlegende

Leeftijd: 69
boris clitoris schreef:
Onbegrijpelijk eigenlijk! Ze maken de finish 15x smaller dan de start! Logisch dat alles opstopt aan de finish. Ik kon nog net tot over de meet, op de matten, en daar stond het stil... Maar er waren inderdaad mensen die gewoon 5 tot 10 minuten moesten aanschuiven om over de meet te kunnen. Droef!

Da ze da gewoon 5x breder maken en de uitdeling van de medailles 25meter verder zetten, en probleem opgelost...

Ik heb mijn hartslagmeter afgezet bij het binnenkomen op 2h04m en op de 20km site sta ik met een tijd van 2h11h.Dus gelijk heb je want voor mij stond er daar een massa om over die matten te lopen dat ik,zoals je zelf ziet,7 min heb verloren. :snif:

29 Mei 2007, 10:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 345 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 23