|
|
| Pagina 9 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jan schreef: Verbechio schreef: Goe nieuws. gedaan met speculeren en de posts in de aard van "ik heb uit goeie bron vernomen dat ..." Met Troch erbij hebben wij ne schone, evenwichtige kern voor volgend seizoen, met ervaring en jeugd. Nu is er meer dan tijd genoeg om de nieuwe jonges (helft van de kern toch!) te integreren en er terug ne groep van te maken. Nu ist aan de Patrick hé ![]() Inderdaad nu is het aan Patrick en hij kan het,dat heeft hij in mijn ogen toch bewezen.Het eerste dat hij aan de nieuwelingen moet leren is........de zwerte maan die........... ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 29 Mei 2007, 21:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Het eerste dat hij aan de nieuwelingen moet leren is........de zwerte maan die........... ![]() Da zal wel gebeuren |
| 29 Mei 2007, 21:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
schitterend nieuws
Onze kern zit wel goe denk ik zenne. Nu kan ik binnen een dikke maand met een gerust hart op congé vertrekken
Nu aftellen naar de eerste wedstrijden,want das toch iets wa ne mens mist ze _________________
|
| 29 Mei 2007, 21:22 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Zeer goed werk van ons bestuur om troch te overtuigen nog een jaartje langer bij ons te blijven!
![]() _________________
|
| 29 Mei 2007, 21:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
zandbergske schreef: Zeer goed werk van ons bestuur om troch te overtuigen nog een jaartje langer bij ons te blijven! ![]() Inderdaad, wederom een dikke proficiat aan Geert & co ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Mei 2007, 21:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Alle twijfels zijn van de baan,Troch blijft Schitterend nieuws! Ik ben de eerste om toe te geven dat ik er totaal niet meer in geloofde. Het testen in holland, het in het ongewisse laten en daarbij het twijfelende antwoord op de veelgestelde vraag: "Blijft ge?" : "Normaal wel... we zien wel.." Beste aanvallende transfer!
Verder blijkt het transferplaatje rond te zijn. Prachtig werk van ons bestuur en zonder blessures en andere zware tegenslagen moet een top 5 zeker tot de mogelijkheden behoren. Wanneer startte de voorbereiding ook weer... ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 29 Mei 2007, 21:55 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
voila Troch is weer nen ajoin
hij had een clausule tot augustus om te kunnen vertrekken en heeft NU al beslist om te blijven de paniekzaaiers kunnen weer aan iets anders beginnen |
| 29 Mei 2007, 22:13 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik denk dat hij de juiste beslissing heeft genomen
waar zit hij beter dan bij den iendracht (op eersteklasser of top tweedeklassers misschien na) we kunnen op ons elan doorgaan volgend jaar... weinig ploegen die kampioenspelen die dat kunnen realiseren om met bijna dezelfde ploeg als vorig jaar te kunnen aanvatten in de reeks hoger dezelfde ploeg met al het vertrouwen en de winningmood kan er weer tegenaan, het vertrek van glorieux van holm en dugardeyn moet gezien de versterkingen min of meer zijn opgevangen lijkt mij laat het maar rap juli zijn |
| 30 Mei 2007, 8:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
goed nieuws, dat is een feit, als hij evenveel speelt als verlede jaar en met zoveel vuur dan komt het wel weer slim. Ik hoop alleen maar dat hij ons financieel niet teveel kost...
| 30 Mei 2007, 8:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
acrid schreef: voila Troch is weer nen ajoin hij had een clausule tot augustus om te kunnen vertrekken en heeft NU al beslist om te blijven de paniekzaaiers kunnen weer aan iets anders beginnen Dat is geen paniekzaaien hé,dat is gewoon uit ongerustheid om een goeie speler te verliezen.Zeg nu zelf dat het vééééle jaren geleden is dat we zo een voorlinie hadden en dat iedereen met gezond verstand weet wanneer er 1 schakel ontbreekt................ Gezonde ongerustheid is volgens mij een normale supportersreactie en geen paniek. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 30 Mei 2007, 8:46 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Gewoon even megeven dat ik het goed vind dat ie blijft. Voor beide partijen natuurlijk.
Maar euforie zal je me niet horen verkondigen : er zijn nog (zeer) goede EA spelers , die veel minder aandacht krijgen..... |
| 30 Mei 2007, 8:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
El Falco schreef: goed nieuws, dat is een feit, als hij evenveel speelt als verlede jaar en met zoveel vuur dan komt het wel weer slim. Ik hoop alleen maar dat hij ons financieel niet teveel kost... Ja, en dat ze nog een overschotje hebben om zijn contract met Nieuwjaar open te breken (als hij presteert natuurlijk), want anders kan hij na dit seizoen gratis weg. |
| 30 Mei 2007, 9:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
kweet ni voor hoe lang zijn contract nu is ofzo... hopelijk vangen we er wel nog geld voor als hij vertrekt... moest hij trouwens weer een seizoen hebben als dit jaar dan kan dat al met de winterstop, ook dit jaar was er al interesse voor hem dan
| 30 Mei 2007, 9:43 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
elfahem schreef: El Falco schreef: goed nieuws, dat is een feit, als hij evenveel speelt als verlede jaar en met zoveel vuur dan komt het wel weer slim. Ik hoop alleen maar dat hij ons financieel niet teveel kost... Ja, en dat ze nog een overschotje hebben om zijn contract met Nieuwjaar open te breken (als hij presteert natuurlijk), want anders kan hij na dit seizoen gratis weg. Zeer mooi dat Thomas blijft, want een gemotiveerde Troch blijft van goudwaarde voor deze ploeg, en dat zal hij ook wel blijven, maar laat ons afwachten hé zeg. Ik zou persoonlijk al dik tevreden zijn met een top 5, maar - dat is geen motie van wantrouwen of paniekzaaierij - wat doen we bijvoorbeeld als Ewen zou uitvallen? Ik blijf het zeer jammer vinden dat een jong talent als Delanghe niet KON gehouden worden. Ik herhaal, dit is geen aanval richting het puike werk van het bestuur, noch een motie van wantrouwen, maar ik stel vast dat er bijna voor elke positie een alternatief is, behalve...of heb ik het mis? Mvg, Thomas P.S.: En begin mij nu niet af te schieten hé, kzal de laatste zijn om kritiek te leveren op Geert & Co _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 30 Mei 2007, 9:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Schitterend dat Thomas blijft. Merci Thomas, merci bestuur.
K denk wel da we ne goeie kern hebben voor volgend seizoen. Ik kijk al uit naar de start van het seizoen. Om op de vraag van Wheels te antwoorden: ik denk dat Podevijn op de plaats van Ewen kan spelen, mocht die eens uitvallen. Ook Couliballi is voor het middenveld. |
| 30 Mei 2007, 9:53 |
|
| Pagina 9 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 Volgende |