Eerste klasse - Pagina 44 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Spotten of niet, Lokeren doet een ferm goei zaak!

En er zullen ongetwijfeld een aantal spelers volgen, ik denk bv aan een Stoica, Oloufade,...spelers die enkel tot hun recht komen onder Leekens.

31 Mei 2007, 12:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
ahja ? ferm goeie zaak ?

Leekens doet het al jaren goed, maar altijd zonder prijzen...
zelfs Standard doet het beter de laatste tijd.
En dan hebben we het nog niet over de prijs gehad, 't moet zijn eigen nu nog uitwijzen of er in Lokeren nog genoeg geld zal zijn om spelers mee te brengen... bovendien zijn ze in Gent ook niet achterlijk op dat gebied, die mannen laten hun ook niet doen hoor zie maar naar de soaps rond Mertens en De Ridder. Ik denk net dat het Gent is die de beste zaak doet ipv Lokeren, maar dat is dan mijn mening natuurlijk ;)

31 Mei 2007, 12:54
Rode kaart
Rode kaart

Standard, beter doen de laatsten tijd? Bij mijn weten wachten die ook al jàren op ne prijs. Leekens heeft er bij zowat elke ploeg die hij getraind heeft het maximum uitgehaald, zelfs bij de Rode Duivels. :fluit: :grijns: Hou Lokeren volgend seizoen maar in het oog: Leekens zal trouwens niet getekend hebben vooraleer de garantie gehad te hebben dat er serieuze versterkingen zullen bijkomen. Langs den andere kant begrijp ik Lambrecht toch niet al te goed: eerst zit hij aan te sturen op een fusie met Beveren, oa omdat hij het beu is om er geld te blijven inpompen, en nu neemt hij een peperdure trainer als Leekens aan en zal hij zijn get nog serieus mogen opentrekken voor versterking.

31 Mei 2007, 13:30
Ancien

Leeftijd: 45
Welverdiend voor De Witte! Een koekje van eigen deeg noemen ze zoiets. Ik heb er echt mijn plezier in.

Bij Lokeren blijkt toch ook opnieuw dat er effectief heel wat geld zit. Maar of ze daar ooit al goei spelers mee gekocht hebben, da's een ander zaak... (behalve Flipo dan...) :grijns:

31 Mei 2007, 13:30
Ancien

De zaak-Fellaini, da's dan weer welverdiend voor Standard waar ze hun goeie spelers nog liever buitenpesten dan er wat respect voor te tonen (Geraerts en nu dus Fellaini).

Ben eens benieuwd waar hij naartoe gaat. Hopelijk blijft hij nog een paar jaartjes in België. Zocht Anderlecht geen box-to-box-middenvelder? :grijns:

31 Mei 2007, 13:32
Rode kaart
Rode kaart

Tja, veel meer dan "boxen" doet die ook niet op een veld: ik vind hem serieus overroepen.

31 Mei 2007, 13:34
Ancien

marcel schreef:
Tja, veel meer dan "boxen" doet die ook niet op een veld

Heeft zich in de bekerfinale inderdaad nog maar 's bewezen als zijnde: een seriees verken!

31 Mei 2007, 13:35
Rode kaart
Rode kaart

boris clitoris schreef:
marcel schreef:

Heeft zich in de bekerfinale inderdaad nog maar 's bewezen als zijnde: een seriees verken!

Maar zat vakkundig in de zak van pater Clement!

31 Mei 2007, 13:37

marcel schreef:
boris clitoris schreef:
marcel schreef:

Maar zat vakkundig in de zak van pater Clement!
en dat moet toch wel een minimumvoorwaarde zijn om bij de RD te spelen: Clement voorbij raken :grijns:

Fellaini heeft natuurlijk het ideaal postuur voor een speler op zijn positie en kan wel tegen een balletje trappen maar er is toch nog heeeeeel veel werk aan. Maar Van Buyten is niet veel beter in mijn ogen en die heeft het puur op zijn carrure toch ook maar mooi tot bij Bayern geshot

31 Mei 2007, 13:53
Rode kaart
Rode kaart

Bayern speelde dan wel zowat z'n zwakste seizoen uit z'n rijke geschiedenis. :grijns:

31 Mei 2007, 14:19
forumlegende

Leeftijd: 69
Ja de revanche van lokeren t.o.v. gent mag er zijn.Weeral ne gangster bij in lokeren :mrgreen:

31 Mei 2007, 15:47
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

boris clitoris schreef:
De zaak-Fellaini, da's dan weer welverdiend voor Standard waar ze hun goeie spelers nog liever buitenpesten dan er wat respect voor te tonen (Geraerts en nu dus Fellaini).

Ben eens benieuwd waar hij naartoe gaat. Hopelijk blijft hij nog een paar jaartjes in België. Zocht Anderlecht geen box-to-box-middenvelder? :grijns:

Van mij mag hij direct ze. Maar dien Hutchinson dat ze volgen zal het hopelijk wel worden.

31 Mei 2007, 15:50

vanaf volgend seizoen weer 2 rechtstreekse zakkers uit 1ste nationale...

minder goed nieuws voor Dender, maar dat is toch eigenlijk een maatregel die niet meer dan normaal is... en op die manier heeft Lierse ALWEER hoerensjans gehad hé ség

03 Jun 2007, 13:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
placietjen schreef:
... en op die manier heeft Lierse ALWEER hoerensjans gehad hé ség

Lierse heeft de eindronde nog niet gewonnen, hé. De eerste twee matchen winnen is een heel goeie start, maar zeker geen garantie op succes. Antwerp en Mechelen zijn vermoedelijk immers wel een stuk beter dan een zwaar gehandicapt Kortrijk ...

03 Jun 2007, 15:26

Iendracht02 schreef:
placietjen schreef:
... en op die manier heeft Lierse ALWEER hoerensjans gehad hé ség

Lierse heeft de eindronde nog niet gewonnen, hé. De eerste twee matchen winnen is een heel goeie start, maar zeker geen garantie op succes. Antwerp en Mechelen zijn vermoedelijk immers wel een stuk beter dan een zwaar gehandicapt Kortrijk ...
Antwerp moet ongeveer alles al winnen om over te gaan... vrij onmogelijk denk ik.

't zal van KV moeten komen denk ik.

03 Jun 2007, 15:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 500