Derde Klasse B - Pagina 83 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 81 82 83 84 85 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
witzwet schreef:
Jeroen schreef:
witzwet schreef:
marcel schreef:
Vraag is wat Geel volgend seizoen nog zal voorstellen.

En wat heeft Dender zoal gekocht om iets voor te stellen in eerste...

Wa heeft dat daar nu mee te maken ? Ze hebben hun ploeg gehouden, en aangezien ze nog 2 maand hebben tot de start van de competitie hebben ze nog genoeg tijd hé

+ hun grootste strandjanet is vertrokken :D

Ja, suske, en wa is uw probleem...? Sorry hé seg

het stoort mij gewoon dat iedereen op Dender bezig is, terwijl die gasten toch wel goed bezig zijn. Als die spanjaarden meevallen kost hun dat genen euro, en met grote namen binnen te halen, daarmee ga je je niet redden in eerste hoor...

Een club met uitstraling en traditie zal het échter nooit worden, maar het werk dat daar geleverd wordt is toch niet slecht, spijtig dat de arrogantie er zo vanaf druipt in hun dorpje :D

06 Jun 2007, 9:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik denk dat ze toch wel gedacht hadden iets makkelijker spelers van groter kaliber te kunnen aantrekken eens ze in 1ste klasse zouden zitten.
En met een contract afhankelijk van het aantal punten gaat ge als degradatiekandidaat (of neo eersteklasser noem het lijk ge wilt) nu eenmaal niet zo een spelers aantrekken. Dat is geen kritiek, dat is een vaststelling. Tot hiertoe laten ze hun nog niet verleiden tot paniekreacties maar de vraag is hoe lang ze nog aan die verleiding kunnen weerstaan, NIEMAND wilt afgaan in eerste klasse.

06 Jun 2007, 10:27
Iendracht.be - beheer

Bomber schreef:
Jeroen schreef:

het stoort mij gewoon dat iedereen op Dender bezig is, terwijl die gasten toch wel goed bezig zijn.

SO? al vergeten dat daar vlagjes omhooghingen van "who the fuck is eendracht aalst?"

Ik schijt op dender jong al winnen ze de champions league

jommer, ik moet van die mannen ook ni weten, hun supporters zijn al te belachelijk, maar ik heb het gewoon over het bestuur, kritiek op hun aankoopbeleid is niet terecht vind ik..

Voor de rest hoop ik uit de grond van mijn hart dat da fusieploegske het in hun bol krijgt en hetzelfde als ons meemaakt. Dan zijn ze een fusieploeg zonder ziel die Failliet gaat ! :D

06 Jun 2007, 16:58

Bomber schreef:
Jeroen schreef:

het stoort mij gewoon dat iedereen op Dender bezig is, terwijl die gasten toch wel goed bezig zijn.

SO? al vergeten dat daar vlagjes omhooghingen van "who the fuck is eendracht aalst?"

Ik schijt op dender jong al winnen ze de champions league

gij *schijt dan ook wel op iedereen* he ;) :grijns:

06 Jun 2007, 23:00

laten we het er op houden dat hij *schijt had aan iedereen*

06 Jun 2007, 23:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Dimitri Cabareaux, heeft hier ook nog gespeeld, maar ni veel de kern gehaald denk ik, speelt komend seizoen voor Ronse, is ook al 34 jaar ondertussen...

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

07 Jun 2007, 0:50
Freak

Leeftijd: 42
we gaan duidelijk veel ex-spelers tegenkomen volgend seizoen

07 Jun 2007, 12:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
speelde inderdaad ni veel mee maar was dat niet grotendeels door blesureleed?In de matchen dat hij meespeelde herinner ik me hem wel als nen beenharde verdediger :D die niet makkelijk zen voetje terug trok

07 Jun 2007, 18:19

Website: http://www.iendracht.be
Gunni schreef:
speelde inderdaad ni veel mee maar was dat niet grotendeels door blesureleed?In de matchen dat hij meespeelde herinner ik me hem wel als nen beenharde verdediger :D die niet makkelijk zen voetje terug trok
als we diene een beetje aanpakken bij zijn terugkeer pakt hij garantie rood :grijns:
laat zich (te) makkelijk opnaaien, en is inderdaad beenhard.
't was wel nen sympathieke kerel (y)

07 Jun 2007, 19:08
Nationale Ploeg

Geel leidt bij de rust met 0-1 in Namen.
De heenwedstrijd werd door Geel gewonnen met 2-0.

10 Jun 2007, 17:02

Bomber ga zien zeker?

iets 'het vetrmelden waard' ginder?

10 Jun 2007, 19:55
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
twas gezelig in namen :grijns:

10 Jun 2007, 20:47

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Vandaag heeft de rechtbank van kortgeding de klacht van derdeklasser Namen behandeld. De rechtbank heeft de beslissing van de KBVB om tweedeklasser Verbroedering Geel in beroep alsnog een licentie toe te kennen opgeschort tot het einde van de maand.

Union Namen, dat in de eindrondefinale twee keer verloor van Geel, hoopt om alsnog via de positie van Verbroedering Geel promotie af te dwingen naar tweede klasse. Indien Geel geen licentie krijgt mag de verliezend finalist, in dit geval Namen, in de plaats van de winnaar promoveren.

Geel kreeg in eerste instantie geen licentie voor tweede klasse maar kreeg die wel in beroep. Volgens Namen mag je in beroep geen documenten meer aan het dossier toevoegen hetgeen Geel wel zou hebben gedaan en de KBVB hierdoor zijn eigen reglementen tegenspreekt. Geel zou in het laatste trimester van het jaar 2006 bovendien het afbetalingsplan aan de RSZ en de BTW niet opgevolgd hebben.

Een derde puntje waar de Waalse club zich op heeft toegelegd is dat de beslissing van het beroepscomité door slechts drie personen werd genomen terwijl die commissie uit zeven personen bestaat. Meester Misson, die de rechten van Namen voor zijn rekening neemt, twijfelt daardoor aan de onpartijdigheid van de commissie en vroeg de beslissing van de KBVB uit te stellen tot de zaak helemaal wordt onderzocht.

Voortzetting van het hele gebeuren gaat door op 31 juli, twee weken voor de start van de competitie in tweede klasse. Namen stelt voor om eventueel met negentien clubs aan te treden in tweede klasse, met zowel Geel als Namen. [BA]

16 Jul 2007, 21:36
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:
Vandaag heeft de rechtbank van kortgeding de klacht van derdeklasser Namen behandeld. De rechtbank heeft de beslissing van de KBVB om tweedeklasser Verbroedering Geel in beroep alsnog een licentie toe te kennen opgeschort tot het einde van de maand.

Union Namen, dat in de eindrondefinale twee keer verloor van Geel, hoopt om alsnog via de positie van Verbroedering Geel promotie af te dwingen naar tweede klasse. Indien Geel geen licentie krijgt mag de verliezend finalist, in dit geval Namen, in de plaats van de winnaar promoveren.

Geel kreeg in eerste instantie geen licentie voor tweede klasse maar kreeg die wel in beroep. Volgens Namen mag je in beroep geen documenten meer aan het dossier toevoegen hetgeen Geel wel zou hebben gedaan en de KBVB hierdoor zijn eigen reglementen tegenspreekt. Geel zou in het laatste trimester van het jaar 2006 bovendien het afbetalingsplan aan de RSZ en de BTW niet opgevolgd hebben.

Een derde puntje waar de Waalse club zich op heeft toegelegd is dat de beslissing van het beroepscomité door slechts drie personen werd genomen terwijl die commissie uit zeven personen bestaat. Meester Misson, die de rechten van Namen voor zijn rekening neemt, twijfelt daardoor aan de onpartijdigheid van de commissie en vroeg de beslissing van de KBVB uit te stellen tot de zaak helemaal wordt onderzocht.

Voortzetting van het hele gebeuren gaat door op 31 juli, twee weken voor de start van de competitie in tweede klasse. Namen stelt voor om eventueel met negentien clubs aan te treden in tweede klasse, met zowel Geel als Namen. [BA]

ja watte :roll:

16 Jul 2007, 22:04

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
In onderling overleg hebben RC Mechelen en Axel Vergeylen een einde gemaakt aan de samenwerking. De 28-jarige middenvelder ontpopte zich vorig seizoen nochtans tot een vaste waarde in het Oscar Van Kesbeeckstadion.

Vergeylen kwam in 2006 over van Willebroek Meerhof. Hij liep in een van zijn eerste wedstrijden voor groen-wit een scheidsrechter omver wat voor heel wat commotie zorgde. De scheidsrechter stelde een verslag op, aan de hand van videobeelden werd Vergeylen gelukkig vrijgesproken. Voordien was hij actief bij Oud-Heverlee Leuven, Union, Denderleeuw en AA Gent.

26 Jul 2007, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 81 82 83 84 85 103