|
|
| Pagina 67 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
est just marcel dagge goi libero van de reseirven van
DenjerliejehekelgemAutem gotj werren ? Maxim kan tein vér aaa d'ieten kastanjes oit vier oulen |
| 07 Jun 2007, 9:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik versta Max ook wel ergens ze... Ok, tis nu een ongelukkige keuze qua club, maar hij zal daar wel meer gezien worden dan bij ons bij de reserven he... Misschien is het voor hem ook beter dat hij zijn eigen persoon kan zijn, hier zal hij toch voor eeuwig en altijd "broer van..." zijn...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 07 Jun 2007, 10:17 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Ik versta Max ook wel ergens ze... Ok, tis nu een ongelukkige keuze qua club, maar hij zal daar wel meer gezien worden dan bij ons bij de reserven he... Misschien is het voor hem ook beter dat hij zijn eigen persoon kan zijn, hier zal hij toch voor eeuwig en altijd "broer van..." zijn... Vicky Totaal verkeerde keuze toch hoor. In plaats van een reekske te zakken, en daar mag hij dan misschien meespelen in de eerste ploeg (op zijn niveau). Maar neen, naar de reserven van nen eersteklasser... da's een ambitie waar ik nog nooit van gehoord had... _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Jun 2007, 10:19 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
marcel schreef: Tja, zijn broerke zou hier toch niet aan den bak komen zenne, maak je maar geen zorgen Ja want de ploeg die jullie nu hebben is wel top voor eerste hé, marcel... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Jun 2007, 10:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ik versta Max ook wel ergens ze... Ok, tis nu een ongelukkige keuze qua club, maar hij zal daar wel meer gezien worden dan bij ons bij de reserven he... Misschien is het voor hem ook beter dat hij zijn eigen persoon kan zijn, hier zal hij toch voor eeuwig en altijd "broer van..." zijn... Vicky Totaal verkeerde keuze toch hoor. In plaats van een reekske te zakken, en daar mag hij dan misschien meespelen in de eerste ploeg (op zijn niveau). Maar neen, naar de reserven van nen eersteklasser... da's een ambitie waar ik nog nooit van gehoord had... Ook waar... Maar ik denk dat hij meer kans heeft om "gezien" te worden bij de reserven van een eerste-klasser dan bij de eerste ploeg in vierde. Er zijn er maar weinig die van daar dan nog de stap zetten ze... Meestal blijf je daar dan hangen en daarvoor is Max nog wat jong vind ik... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 07 Jun 2007, 10:23 |
|
|
Vicky schreef: Maar ik denk dat hij meer kans heeft om "gezien" te worden bij de reserven van een eerste-klasser dan bij de eerste ploeg in vierde. Maar ik vraag me af, is het wel goed dat hij gezien wordt? Als hij dan eventueel niet meekan (hij komt uiteindelijk van de reserven van een vierdeklasser), word je beter niet gezien... _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Jun 2007, 10:26 |
|
|
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Maar ik denk dat hij meer kans heeft om "gezien" te worden bij de reserven van een eerste-klasser dan bij de eerste ploeg in vierde. Maar ik vraag me af, is het wel goed dat hij gezien wordt? Als hij dan eventueel niet meekan (hij komt uiteindelijk van de reserven van een vierdeklasser), word je beter niet gezien... Voor zoveel ik Max zien spelen heb (niet zo erg veel), denk ik toch dat hij beter kan dan 4e klasse ze... De tijd zal het uitwijzen he... Hij is ook nog maar 19 he (ale ja, hij moet het nog worden deze maand) Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 07 Jun 2007, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Wilde nekeer stoppen met diejen Max, want ofwel denkek dat het nen hond is ofwel diejen dikke flik van wittekerke
Tis Maxime Vicky
Vo de rest sja... spijtig want kvonnet ne goeie gast maja tis zijn keuze natuurlijk of hij er wil voor gaan ofni _________________
|
| 07 Jun 2007, 10:42 |
|
|
Volgens mij is't zelfs Maxim. Zonder "e"
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 07 Jun 2007, 10:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Volgens mij is't zelfs Maxim. Zonder "e" ![]() Vicky Awel ktwijfelde er ook aan, ma den enen typt maxim en den anderen maxime _________________
|
| 07 Jun 2007, 10:47 |
|
|
Stino schreef: Vicky schreef: Volgens mij is't zelfs Maxim. Zonder "e" ![]() Vicky Awel ktwijfelde er ook aan, ma den enen typt maxim en den anderen maxime Ik weet het ook ni zeker... Ik zeg altijd Max dus ja... Ma 'k gaat hem nekeer vragen, hij zal het wel het beste weten he
|
| 07 Jun 2007, 10:50 |
|
|
Vicky schreef: Stino schreef: Vicky schreef: Volgens mij is't zelfs Maxim. Zonder "e" ![]() Vicky Awel ktwijfelde er ook aan, ma den enen typt maxim en den anderen maxime Ik weet het ook ni zeker... Ik zeg altijd Max dus ja... Ma 'k gaat hem nekeer vragen, hij zal het wel het beste weten he ![]() Vicky Op zijnen msn staat maxim, dusja.. _________________
|
| 07 Jun 2007, 10:51 |
|
|
Stino schreef: Vicky schreef: Stino schreef: Vicky schreef: Volgens mij is't zelfs Maxim. Zonder "e" ![]() Vicky Awel ktwijfelde er ook aan, ma den enen typt maxim en den anderen maxime Ik weet het ook ni zeker... Ik zeg altijd Max dus ja... Ma 'k gaat hem nekeer vragen, hij zal het wel het beste weten he ![]() Vicky Op zijnen msn staat maxim, dusja.. Ah ja, daaraan had ik het ook kunnen weten... Ni aan gedacht... Ma khad dus toch gelijk he!
|
| 07 Jun 2007, 10:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
't is Maxine
|
| 07 Jun 2007, 11:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
elfahem schreef: 't is Maxine Toch niet, het is MAXIME
Btw de spelersfiches zijn aangepast op de officiële site _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 07 Jun 2007, 12:29 |
|
| Pagina 67 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 149 Volgende |