|
|
| Pagina 26 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
In de herhaling van het journaal nog is geluisterd naar Vandereycken, ik weir steke zot azek em bezig hoor
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 07 Jun 2007, 1:22 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
placietjen schreef: dan willen ze nog de competitie hervormen en kleiner maken om zo terug aan te sluiten bij de europese top nog meer in de zakken van de grote clubs om daarmee nog een blik argentijnen open te trekken zeker ? Want daarmee gaan we het wel doen ! Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Finland nog eigenlijk, gewoon doen waar ge goed in zijt... die mannen hebben body en gestalte en ze gebruiken dat. In België werd er al jaren als een groep geknokt voor elke bal en altijd waren we erbij ! Dan zijn er daar nekeer een paar spelers die iet of wat technisch aangelegd zijn en ze denken direkt dat ze de nieuwe Zidane gevonden hebben Pas op hé, maar we hebben verloren van spelers uit een van de meest hoogstaande competities van europa, elke club heeft daar een type abramovich die voor het geld zorgt ![]() Die Argentijnen geven tenminste een meerwaarde. Iets wat men van een Leko, Sa Pinto of Alex Da Silva moeilijk kan zeggen. Mag ik er even op wijzen dat er bij Anderlecht, buiten Leiva, vorige zomer heel goed is aangekocht geweest dus dat wij niet verantwoordelijk willen gesteld worden voor de achteruitgang van België. Als we dan eens een goeie Belg hebben, dan roepen ze hem niet op. Daarbij, als je Dembélé wou kopen, vroeg GBA veel te veel geld. Feit is dat overal de prijs opslaagt wanneer je spelers gaat kopen als topclub. Anderlecht zou 4 miljoen moeten betalen voor Sterchele en daarmee zou hij de duurste transfer ooit worden van RSCA . En waarschijnlijk gaat hij dan voor 2 miljoen naar Heerenveen ofzo. Het is gewoon zo dat elke jonge Belg zo snel mogelijk naar het buitenland wil en daar ligt het probleem voor de Belgische clubs. Poccognoli, Sonck vroeger, De Rijck (die nu trouwens weg mag bij Feyenoord _________________
|
| 07 Jun 2007, 8:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zaterdag zag je beterschap en een stap vooruit. Gisteren waren het minstens twee stappen achteruit. Slecht, slecht, slecht.
Den uil was inderdaad het hoogtepunt van de match. K denk wel ni da Stijnen schuld treft aan de eerste goal. De Man loopt uit positie, zodat Clement naar rechts gaat (en uitglijdt), De Man moet dan zijn positie centraal overpakken, maar blijft op rechts hangen en Simons laat zich veel te makkelijk uitspelen. |
| 07 Jun 2007, 8:54 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Smetje schreef: Zaterdag zag je beterschap en een stap vooruit. Gisteren waren het minstens twee stappen achteruit. Slecht, slecht, slecht. Den uil was inderdaad het hoogtepunt van de match. K denk wel ni da Stijnen schuld treft aan de eerste goal. De Man loopt uit positie, zodat Clement naar rechts gaat (en uitglijdt), De Man moet dan zijn positie centraal overpakken, maar blijft op rechts hangen en Simons laat zich veel te makkelijk uitspelen. Tja in de samenvatting was ik ook redelijk verschoten van Simons _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 07 Jun 2007, 9:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: Die Argentijnen geven tenminste een meerwaarde. Iets wat men van een Leko, Sa Pinto of Alex Da Silva moeilijk kan zeggen. Mag ik er even op wijzen dat er bij Anderlecht, buiten Leiva, vorige zomer heel goed is aangekocht geweest dus dat wij niet verantwoordelijk willen gesteld worden voor de achteruitgang van België. Als we dan eens een goeie Belg hebben, dan roepen ze hem niet op. Daarbij, als je Dembélé wou kopen, vroeg GBA veel te veel geld. Feit is dat overal de prijs opslaagt wanneer je spelers gaat kopen als topclub. Anderlecht zou 4 miljoen moeten betalen voor Sterchele en daarmee zou hij de duurste transfer ooit worden van RSCA . En waarschijnlijk gaat hij dan voor 2 miljoen naar Heerenveen ofzo. Het is gewoon zo dat elke jonge Belg zo snel mogelijk naar het buitenland wil en daar ligt het probleem voor de Belgische clubs. Poccognoli, Sonck vroeger, De Rijck (die nu trouwens weg mag bij Feyenoord Zij staan altijd op de eerste rij om te neuten dat het bergaf gaat, zelf iets ondernemen is echter veel te veel inspanning voor de mannen uit Brussel... talent wordt overal weggehaald (stel u voor dat er een talent doorbreekt bij een andere club De oplossing die Anderlecht ziet is het hervormen van de competitie ! Voila, moeilijker is het niet Laat mij niet lachen hé ség ! En eens de competitie is omgevormd -want hun zin zullen ze op den duur wel doordrijven - en we falen weer dan zoeken ze wel een nieuwe zondebok, bij voorkeur de kleine clubs die te hoge transferbedragen durven vragen Tsja als je de kleine clubs jarenlang hebt liggen tiraniseren en al hun jeugd jaar na jaar kwam wegpikken dan moet je de gevolgen maar dragen... ps: als ik zeg Anderlecht, bedoel ik ook Brugge, Genk , Gent, Standard ... _________________ If you never try, you'll never know Laatst gewijzigd door Bram op 07 Jun 2007, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Jun 2007, 12:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
omvormen van de competitie is weer eens een duidelijke signaal van hun dictatuur, ze willen de kleintjes zo rap mogelijk ten onder zien gaan
| 07 Jun 2007, 12:04 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
placietjen schreef: Ik stel Anderlecht niet volledig verantwoordelijk voor de ondergang van ons voetbal MAAR ! Zij staan altijd op de eerste rij om te neuten dat het bergaf gaat, zelf iets ondernemen is echter veel te veel inspanning voor de mannen uit Brussel... talent wordt overal weggehaald (stel u voor dat er een talent doorbreekt bij een andere club De oplossing die Anderlecht ziet is het hervormen van de competitie ! Voila, moeilijker is het niet Laat mij niet lachen hé ség ! En eens de competitie is omgevormd -want hun zin zullen ze op den duur wel doordrijven - en we falen weer dan zoeken ze wel een nieuwe zondebok, bij voorkeur de kleine clubs die te hoge transferbedragen durven vragen Tsja als je de kleine clubs jarenlang hebt liggen tiraniseren en al hun jeugd jaar na jaar kwam wegpikken dan moet je de gevolgen maar dragen... ps: als ik zeg Anderlecht, bedoel ik ook Brugge, Genk , Gent, Standard ... Er was één club die volop achter een BeNeliga stond, en ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het voorstel van een samengestelde competitie tussen België en Nederland een goede oplossing is. Hoger niveau, sowieso speel je dan zelf beter en het is aantrekkelijker om nieuwe spelers aan te kopen. Talent weg gehaald? Mja, buiten Legear is er niet veel talent weg geplukt bij andere clubs. De andere komen van regionale clubs of van spelers die ontevreden waren bij hun vorige clubs. Er is 1 club die heel aggresief recruteerd, net zoals PSV dat hier zelfs komt doen, en dat is Racing Genk. De laatste jaren kan je ook niet zeggen dat er niets uit de jeugd kwam. Deschacht (kwam wel laat van Lokeren), De Man (op zijn 13 van OH Leuven), Kompany, Vanden Borre, Lovre (al van zijn 14 hier en nu Groningen) zijn toch niet de minste namen en zijn (of waren) min of meer basis spelers. Zelfde met diegene die er nu staan aan te komen. Vadis Odjidja Ofoe is een 'rasechte' Gentenaar die al van kindsaf bij Paars-Wit speelt. Het verschil is dat buitenlandse clubs talent de kop zot laten maken. Eden Hazard ging normaal naar RSCA komen maar ineens kwam Lille op de proppen. Zelfde met Yves Makabu Makalambay (nu Chelsea), Floribert Ngalula Mbuyi (Man Utd) en nog anderen die RSCA heeft opgeleid en die ze dan komen wegplukken. Vroeger vond ik de kritiek op de jeugd van Anderlecht terecht en ook op het vlak van recrutering vond ik ze wat tekort schieten maar het gaat tenminste de goede richting uit. Jongeren moeten ook wel leren geduld hebben. Ze spelen niet bij de reserven van tweede, derde, vierde of zelfs sommige eersteklassers maar in een club waar er toch wel redelijk wat namen op hun plaats staan. Soetaers is het hier destijds samen met Sonko afgetrapt omdat in dat seizoen Goor, Stoica en Van Diemen hier rondlopen. Wel Soetaers mislukte grandioos bij Ajax en Edrissa Sonko speelt nu bij..., tja waar speelt die nu? Om maar te zeggen, buiten Maarten Martens, is nog geen enkel talent de laatste jaren ergens doorgebroken. En dan nog, Martens is steevast bij de zwakste in de toppers (ook al zie ik hem graag bezig). Ik weet dat ik nu mijn favoriete club wat verdedig maar niet alles wat al slecht is genoemd geweest bij Anderlecht, is ook slecht. _________________
|
| 07 Jun 2007, 15:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Er was één club die volop achter een BeNeliga stond, en ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het voorstel van een samengestelde competitie tussen België en Nederland een goede oplossing is. Hoger niveau, sowieso speel je dan zelf beter en het is aantrekkelijker om nieuwe spelers aan te kopen. Interessanter voor jullie wil je zeggen . |
| 07 Jun 2007, 15:59 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Er was één club die volop achter een BeNeliga stond, en ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het voorstel van een samengestelde competitie tussen België en Nederland een goede oplossing is. Hoger niveau, sowieso speel je dan zelf beter en het is aantrekkelijker om nieuwe spelers aan te kopen. Interessanter voor jullie wil je zeggen .Totaal niet. In België is Anderlecht praktisch elk jaar zeker van Champions League. In de BeNeliga zal dit zeker en vast de eerste jaren niet het geval zijn volgens mij. AZ en PSV en op sommige momenten Ajax staan, zeker in een systeem van 34 matchen, volgens mij altijd boven ons. _________________
|
| 07 Jun 2007, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Nooit discussiëren met Anderlecht supporters !!!
Laat dit een lesje zijn ![]() _________________
|
| 07 Jun 2007, 16:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Er was één club die volop achter een BeNeliga stond, en ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het voorstel van een samengestelde competitie tussen België en Nederland een goede oplossing is. Hoger niveau, sowieso speel je dan zelf beter en het is aantrekkelijker om nieuwe spelers aan te kopen. Interessanter voor jullie wil je zeggen .Totaal niet. In België is Anderlecht praktisch elk jaar zeker van Champions League. In de BeNeliga zal dit zeker en vast de eerste jaren niet het geval zijn volgens mij. AZ en PSV en op sommige momenten Ajax staan, zeker in een systeem van 34 matchen, volgens mij altijd boven ons. In het systeem dat ze voor de BeNe-liga voor ogen hadden, zou de hoogst geklasseerde ploeg van het land dat niet de kampioen afvaardigt ook minstens voorronde van de CL spelen. |
| 07 Jun 2007, 16:11 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Er was één club die volop achter een BeNeliga stond, en ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het voorstel van een samengestelde competitie tussen België en Nederland een goede oplossing is. Hoger niveau, sowieso speel je dan zelf beter en het is aantrekkelijker om nieuwe spelers aan te kopen. Interessanter voor jullie wil je zeggen .Totaal niet. In België is Anderlecht praktisch elk jaar zeker van Champions League. In de BeNeliga zal dit zeker en vast de eerste jaren niet het geval zijn volgens mij. AZ en PSV en op sommige momenten Ajax staan, zeker in een systeem van 34 matchen, volgens mij altijd boven ons. In het systeem dat ze voor de BeNe-liga voor ogen hadden, zou de hoogst geklasseerde ploeg van het land dat niet de kampioen afvaardigt ook minstens voorronde van de CL spelen. Ik dacht gelezen te hebben dat Anderlecht dit had veranderd in hun tweede voorstel. Mits een algemene (lees: voor alle ploegen) stijging van de TV-gelden. _________________
|
| 07 Jun 2007, 16:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
De Man van OHL ???
Vraag het is aan Frank raes; "Mark De Man,ja jah,de man van Stormvogels Haasrode " en zo gaat dat in iedere wedstrijd waarvan Frank de verslaggeviing verzorgt van Anderlecht
Heb ik da gisteren gemist zeg tijdens de verslaggeving,toen wist ik dat het Poslpoel was want het werd niet vermeld _________________
|
| 07 Jun 2007, 18:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
acrid schreef: denk nie dat we direct op beterschap mogen verwachten nie bij de nationale ploeg en ook nie bij de clubs Zolang de mentaliteit niet verandert niet... Ge moogt nog een slechte ploeg hebben, met een goeie mentaliteit, met te vechten voor nen bal, en er verdorie uwe kop voor te leggen kunt ge ook al heel veel bereiken, maar als dat er ook niet is, dan is het resultaat zoals het nu is... |
| 07 Jun 2007, 19:03 |
|
|
Gunni schreef: De Man van OHL ??? Vraag het is aan Frank raes; "Mark De Man,ja jah,de man van Stormvogels Haasrode " en zo gaat dat in iedere wedstrijd waarvan Frank de verslaggeviing verzorgt van Anderlecht ![]() Heb ik da gisteren gemist zeg tijdens de verslaggeving,toen wist ik dat het Poslpoel was want het werd niet vermeld Awel ja, van Stormvogels naar OHL. 'Mark De Man van Stormvogels Haasrode. Hij is snel, maar zijn pa, de F16-piloot, is nog sneller.' _________________
|
| 07 Jun 2007, 19:41 |
|
| Pagina 26 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 242 Volgende |