|
|
| Pagina 103 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bartos schreef: Verbechio schreef: Welke inkomende transfers heeft Dender nu eigenlijk al gedaan? * Sebastien Dufoor: werd voor een seizoen gehuurd, met optie tot aankoop * Maxime Seminck ![]() Mis ik er eigenlijk nog? Mja, Steve Barbé (Roeselare), Norman Sylla (Ronse), Grégoire Neels (Tubize) en Mvemba (Tubize) ook. Het zijn nu niet bepaald de jongens die overlopen van ervaring in eerste klasse hé. juist Barbé was ik vergeten en van de andere wist ik het zelfs niet en tis zoals ge zegt, veel groots zit er niet tussen. Khad hunne site ne keer bekeken en vond enkel den transfer van Dufoor direct terug dermee _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 18 Jun 2007, 13:07 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
El Falco schreef: Komt Van hout al ni naar STVV, in elk geval hebben ze al wat nieuwe aangetrokken, of het versterkingen zullen zijn valt af te wachten... Kevin Van Dessel gaat naar STVV. Dikken transfer! _________________ es da ier e fistjen... |
| 18 Jun 2007, 13:31 |
|
|
Reserve
Verbechio schreef: Bartos schreef: Verbechio schreef: Welke inkomende transfers heeft Dender nu eigenlijk al gedaan? * Sebastien Dufoor: werd voor een seizoen gehuurd, met optie tot aankoop * Maxime Seminck ![]() Mis ik er eigenlijk nog? Mja, Steve Barbé (Roeselare), Norman Sylla (Ronse), Grégoire Neels (Tubize) en Mvemba (Tubize) ook. Het zijn nu niet bepaald de jongens die overlopen van ervaring in eerste klasse hé. juist Barbé was ik vergeten en van de andere wist ik het zelfs niet en tis zoals ge zegt, veel groots zit er niet tussen. Khad hunne site ne keer bekeken en vond enkel den transfer van Dufoor direct terug dermee wete wa ik zeg: armoei troef: als ge u daarmee gaat moeten redden
rekeninghouden met andere degradatiekandidaten:mechelen, moeskroen, cercle, stvv en lokeren dan gaje toch met andere spelers op de proppen moeten komen + het feit dat vanaf het nieuwe seizoen de laatste 2 rechtstreeks zakken. en dan, niet officiêel, tegen gba en anderlecht moeten starten,.... da wordt 34 matchkes achtervolgen. Let op mijn woorden: de 1ste 5 matchen geen 3 punten pakken en ge zult maar 2000 man in jullie "nieuw" stadion hebben + het feit dat fc altijd op zondag speelde en nu door belgacom verplicht wordt om zaterdagavond te sjotten; zal er niet veel volk op afkomen maar doe zo veder fc denderstinkers, we zullen weir wel lachen
eendracht4ever |
| 18 Jun 2007, 13:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
eendracht4ever schreef: Verbechio schreef: Bartos schreef: Verbechio schreef: Welke inkomende transfers heeft Dender nu eigenlijk al gedaan? * Sebastien Dufoor: werd voor een seizoen gehuurd, met optie tot aankoop * Maxime Seminck ![]() Mis ik er eigenlijk nog? Mja, Steve Barbé (Roeselare), Norman Sylla (Ronse), Grégoire Neels (Tubize) en Mvemba (Tubize) ook. Het zijn nu niet bepaald de jongens die overlopen van ervaring in eerste klasse hé. juist Barbé was ik vergeten en van de andere wist ik het zelfs niet en tis zoals ge zegt, veel groots zit er niet tussen. Khad hunne site ne keer bekeken en vond enkel den transfer van Dufoor direct terug dermee wete wa ik zeg: armoei troef: als ge u daarmee gaat moeten redden rekeninghouden met andere degradatiekandidaten:mechelen, moeskroen, cercle, stvv en lokeren dan gaje toch met andere spelers op de proppen moeten komen + het feit dat vanaf het nieuwe seizoen de laatste 2 rechtstreeks zakken. en dan, niet officiêel, tegen gba en anderlecht moeten starten,.... da wordt 34 matchkes achtervolgen. Let op mijn woorden: de 1ste 5 matchen geen 3 punten pakken en ge zult maar 2000 man in jullie "nieuw" stadion hebben + het feit dat fc altijd op zondag speelde en nu door belgacom verplicht wordt om zaterdagavond te sjotten; zal er niet veel volk op afkomen maar doe zo veder fc denderstinkers, we zullen weir wel lachen eendracht4ever Over Belgacom gesproken, Belgacom zou wel eens op de truitjes van Dender kunnen staan komend seizoen... |
| 18 Jun 2007, 14:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hebben die al geen (financiële) problemen genoeg
![]() _________________
|
| 18 Jun 2007, 14:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
khoop ook da het een strontseizoen wordt voor dender, maar tis nog wel efkes, kzou nog ni te vroeg beginne juichen, waregem 2of3 seizoenen geleden was toch ook ne vogel voor de kat?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Jun 2007, 16:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
hansken schreef: khoop ook da het een strontseizoen wordt voor dender, maar tis nog wel efkes, kzou nog ni te vroeg beginne juichen, waregem 2of3 seizoenen geleden was toch ook ne vogel voor de kat? Waregem ne vogel voor de kat? Ik denk niet dat Waregem in alle prognoses ook maar ergens in de buurt kwam van de degradatieplaatsen toen. Met spelers als Leleu, Sergeant, Meert, Matthys, De Brul en Mathieu Verschuere zat daar toch serieus wat eersteklasse ervaring ook hé. Roeselare is een ander paar mouwen, die waren wel ne vogel voor de kat en verrasten serieus. |
| 18 Jun 2007, 16:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
De eerste twee matchen van Dender zijn ook in orde
Eerst thuis tegen de Beerschot en dan naar Anderlecht... ![]() |
| 18 Jun 2007, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
da wil niks zeggen eh,wij stuurden Anderlecht in de eerste match van het nieuwe seizoen is met 3-1 naar huis
Maar als ge van in het begin op kop staat in het klassement verwacht ge toch als bestuur da ge de prijzen al moet kennen eh als ze al wa bezig waren met een eventueel seizoen in eerste. En wat betreft de versterkingen denk ik toch ook dat er nog iets zal moeten bijkomen zenne,want Barbé is ook al vaak gekwetst eh _________________
|
| 18 Jun 2007, 17:18 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gunni schreef: da wil niks zeggen eh,wij stuurden Anderlecht in de eerste match van het nieuwe seizoen is met 3-1 naar huis Maar als ge van in het begin op kop staat in het klassement verwacht ge toch als bestuur da ge de prijzen al moet kennen eh als ze al wa bezig waren met een eventueel seizoen in eerste. En wat betreft de versterkingen denk ik toch ook dat er nog iets zal moeten bijkomen zenne,want Barbé is ook al vaak gekwetst eh volgens mij zijn ze een aantal belangrijke spelers kwijt en is daar op zen zachtst gezegd genen beteren in de plaats gekomen. Met wat ze daar nu hebben, ziet het er idd niet echt goe uit (en laten we eerlijk zijn, wij zouden ze graag zien afgaan in 1ste ).
Tzou wel best kunnen dat ze het zwaar onderschat hebben (vnl ook op financieel gebied). En van 3de direct doorstomen naar 1ste is nog iets anders dan wat wij gaan doen van 4de naar 2de _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 18 Jun 2007, 18:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik denk toch ook dat Dender door de mand zal vallen hoor en dat heeft niets te maken met het feit dat we dat allemaal willen... Dat is realiteit...
Kijk, 't is aan Dender he: ze zullen in iedere prognose wel bij de degradatiekandidaten staan dus verliezen kunnen ze niet, alleen winnen! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 18 Jun 2007, 18:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
the_red_ant69 schreef: denk dat je met Dender, Lokeren, Cercle, Roeselare, Bergen en STVV de 6 degradatiekandidaten kent Da zijn meer als zes ploegen e _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 18 Jun 2007, 18:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Spijtig hé moest denjer zakken
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 18 Jun 2007, 18:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Spijtig hé moest denjer zakken Zij zakken en wij stijgen en het is weer zover ... Ik denk dat er hier een heel pak echt uitkijken naar de eerst volgende ontmoeting met Dender (geen oefenmatchen). Velen willen wraak voor de laatste nederlaag en de daaropvolgende commentaar van de Dendersupporters. Tzal voenken geven me dunkt _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Jun 2007, 19:06 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Of Dender financiëel vingertsjoepkes verbranden en moeten zakken naar derde en wij overgaan? (haasje - over)
We zullen ze dan wel uit den beker wippen ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 18 Jun 2007, 19:14 |
|
| Pagina 103 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 711 Volgende |