|
|
| Pagina 4 van 12 |
[ 167 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Fata Morgana, die hebben 2 jaar geleden hun laatste uitzending hier bij ons in Destelbergen opgenomen. Ik ben daarnaar gaan kijken en wat ik daar vooral van onthouden heb is hoe geweldig ge met televisie kunt manipuleren.
Het regende de dag van de opname dat het goot (heel typisch, was in het echte Woodstock ook zo, maar dat was geen van de sterren), de muziekinstallatie was niet voorzien op dat weer, de sfeer was "heel matig" en dan ben ik nog erg lief, niemand ging uit zijn kleren (was in het echte Woodstock wel anders, maar goed, dat was ook geeen opdracht voor een ster...). Ik geloof niet dat één van de opdrachten gelukt was want heel veel volk was er ook al niet, maar allez, Destelbergen kreeg toch 5 sterren. Sindsdien (en met nog een paar andere voorbeelden erbij, onder meer van Witte Raven) neem ik alles wat me op TV voor waar wordt verkocht met een paar kilo zout. Pure manipulatie... Ge kunt met wat cameragezwaai heel veel camoufleren, hoor... Maar allez, er zullen wel een paar mensen hun moment de gloire gehad hebben... |
| 18 Jun 2007, 22:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
miljaar wie zenne foto zie'k daar vanmorgen in de gazet staan ?Hij neemt de opdracht aan van de langste glijbaan,Marc De Tré
Diene ken ik,speelde bij een clubke bij mij in de competitie,nen beenharde verdediger die ni op zen mondje is gevallen
'k zen is benieuwd hoedat hij het er vanaf ga brenge,geen woorden maar daden eh markse ![]() _________________
|
| 19 Jun 2007, 7:16 |
|
|
Nationale Ploeg
als iemand leen kent, we hebben al een tekstje he!
de pasmans van in flikken ... tididididie die treis van kid koko ... tididididie van in tois dien'n alven dikken ... tididididie pakken zjiep en weir zen zjau ... tididididie oilsjt in de weir ver voif steiren ... tididididie ons stad komt op teivei ... tididididie weir kennen 't ons riskeiren ... tididididie want iederiejn doet mei! iejn, twieje, droi, vier zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor de zjiep spoeltj deir de strooten ... tididididie 't es ne plezanten boel ... tididididie weir kennen 't ons ni looten ... tididididie die steiren da's ons doel ... tididididie op een zjiep-gloiboon sleiren ... wooooooow mé een zjiepkist beirgskenaf ... yeeaaaaaah broin zjiep op aal aa kliejren ... tididididie bloost een zjiepbel effenaf! come oooonnnnn iejn, twieje, droi, vier, zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor e lieken zingen bloozen en springen iedr'iejn doe mei Oilsjt om zjiep olei! zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepebl alier zjiepbel zjiepebl zjiepbel aldoor ver een beis van geena lisaaaaaaaaa! |
| 19 Jun 2007, 7:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
lot schreef: kd'ke schreef: Leen Dierickx doet dus inderdaad mee, samen met nog een andere collega van mij. Zij nemen het lied voor hun rekening en ze zouden morgen komen filmen bij ons op school. Help! ze gaat da toch int oilsjters doen he ik eis dus een oilsjters lieken he Leen kennende zou dat wel in 't oilsjters kunnen zijn. Het is ook zij die samen met een hoop leerlingen het campagnelied van de politie voor alcoholpreventie op carnaval "wel goe nie bien" heeft geschreven en ingezongen. Maar ik zal het haar nog eens vragen straks. |
| 19 Jun 2007, 7:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Fillou schreef: als iemand leen kent, we hebben al een tekstje he! de pasmans van in flikken ... tididididie die treis van kid koko ... tididididie van in tois dien'n alven dikken ... tididididie pakken zjiep en weir zen zjau ... tididididie oilsjt in de weir ver voif steiren ... tididididie ons stad komt op teivei ... tididididie weir kennen 't ons riskeiren ... tididididie want iederiejn doet mei! iejn, twieje, droi, vier zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor de zjiep spoeltj deir de strooten ... tididididie 't es ne plezanten boel ... tididididie weir kennen 't ons ni looten ... tididididie die steiren da's ons doel ... tididididie op een zjiep-gloiboon sleiren ... wooooooow mé een zjiepkist beirgskenaf ... yeeaaaaaah broin zjiep op aal aa kliejren ... tididididie bloost een zjiepbel effenaf! come oooonnnnn iejn, twieje, droi, vier, zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor e lieken zingen bloozen en springen iedr'iejn doe mei Oilsjt om zjiep olei! zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepbel alier zjiepbel zjiepbel zjiepbel aldoor zjiepbel zjiepbel zjiepebl alier zjiepbel zjiepebl zjiepbel aldoor ver een beis van geena lisaaaaaaaaa! Ik zal het haar bezorgen... |
| 19 Jun 2007, 7:58 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
geslaagden tekst Geena'ken haddent gisteren ook aan mijn zuster gevraagd maar ze heeft ze vriendelijk wandelen gestuurd (kzen dus vant affront bespaard gebleven _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Jun 2007, 8:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik heb Leen de tekst gegeven en ze vond het super, maar blijkbaar mag het lied niet op de melodie van een bestaand liedje. Spijtig, want anders was deze tekst perfect geweest.
|
| 19 Jun 2007, 12:34 |
|
|
Nationale Ploeg
kd'ke schreef: Ik heb Leen de tekst gegeven en ze vond het super, maar blijkbaar mag het lied niet op de melodie van een bestaand liedje. Spijtig, want anders was deze tekst perfect geweest. oei, jammer! Het had wel leuk geweest, natuurlijk. Ze mag altijd een mailtje sturen (best langs http://www.gazetajoin.be) als ze toch nog wat tekst nodig heeft. Maar géén gedoe met camera's en zo he ... |
| 19 Jun 2007, 12:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Citeer: Bubbels in Aalst Tegen aanstaande zaterdag, 23/6, moet de markt van Aalst klaar gestoomd worden voor Fata Morgana. De stad Aalst ging de uitdaging van Mark Thijsmans, 'de Pasmans' aan om Aalst om te toveren in een stad vol schuim en bubbels. De verschillende sterren hopen we dus te halen, maar 1tje zeker in het bijzonder: het zeepbellenlied met de 100 wasborden. Samen met een collega heb ik die opdracht op mij genomen. Het lied dat komt in orde maar de de wasborden is nog niet zo eenvoudig. Daarom bij deze een algemene oproep om op zoek te gaan naar wasborden! Doorzoek jullie zolder, vraag het aan ouders, grootouders,... Stuur deze mail naar gans jullie mailbox door want de ster willen we halen. En natuurlijk hopelijk tot zaterdag. Leen en Annelies |
| 19 Jun 2007, 14:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Nog een chance dat die leerkrachten tijd genoeg hebben om zich daar allemaal mee bezig te houden hé
. |
| 19 Jun 2007, 14:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Nog een chance dat die leerkrachten tijd genoeg hebben om zich daar allemaal mee bezig te houden hé .Elaba, pas op wat je zegt hé. Of ge moogt komen helpen verbeteren! |
| 19 Jun 2007, 14:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
kd'ke schreef: Bartos schreef: Nog een chance dat die leerkrachten tijd genoeg hebben om zich daar allemaal mee bezig te houden hé .Elaba, pas op wat je zegt hé. Of ge moogt komen helpen verbeteren! Krijg ik dan ook twee maanden verlof daarna ? |
| 19 Jun 2007, 14:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: kd'ke schreef: Bartos schreef: Nog een chance dat die leerkrachten tijd genoeg hebben om zich daar allemaal mee bezig te houden hé .Elaba, pas op wat je zegt hé. Of ge moogt komen helpen verbeteren! Krijg ik dan ook twee maanden verlof daarna ?Als we dan ook van loon wisselen |
| 19 Jun 2007, 14:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
kd'ke schreef: Bartos schreef: kd'ke schreef: Bartos schreef: Nog een chance dat die leerkrachten tijd genoeg hebben om zich daar allemaal mee bezig te houden hé .Elaba, pas op wat je zegt hé. Of ge moogt komen helpen verbeteren! Krijg ik dan ook twee maanden verlof daarna ?Als we dan ook van loon wisselen hehe |
| 19 Jun 2007, 16:28 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
dubbelpost
Laatst gewijzigd door Sven KSK Opwijk op 19 Jun 2007, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Jun 2007, 16:43 |
|
| Pagina 4 van 12 |
[ 167 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 12 Volgende |