|
|
| Pagina 7 van 12 |
[ 167 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
10u30 / 11u
|
| 21 Jun 2007, 11:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Jeroen schreef: the_red_ant69 schreef: ze zijn toch bezig met de voorbereidingen ... aan kerkhof Erembodegem staan al verkeersborden verboden doorgang, dus er zullen extra parkeerplaatsen aan duparc & schotte voorzien zijn En oudste zoon loopt bij Eendracht Aalst en de vrijdagtraining is toch integraal afgelast omdat er blijkbaar ook in osbroek opbouw voorzien is. Dat zal eerder voor de jaarmarkt in Erembodegem zijn denk ik (vanavond) neenee, t is aan t kerkhof in de richting van Aalst/Zeeberg dat het verboden doorgang is |
| 21 Jun 2007, 11:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
katrien (iendrachtlover) schreef: hoort hier wel nie bij, ma weet er iemand om welk uur just et vuurwerk is vanavond? (in erembodem) als ge op tijd zijt kunt ge de 5 pijlen nog zien |
| 21 Jun 2007, 13:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: 10u30 / 11u shit dan ist al gedaan |
| 21 Jun 2007, 13:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
the_red_ant69 schreef: Jeroen schreef: the_red_ant69 schreef: ze zijn toch bezig met de voorbereidingen ... aan kerkhof Erembodegem staan al verkeersborden verboden doorgang, dus er zullen extra parkeerplaatsen aan duparc & schotte voorzien zijn En oudste zoon loopt bij Eendracht Aalst en de vrijdagtraining is toch integraal afgelast omdat er blijkbaar ook in osbroek opbouw voorzien is. Dat zal eerder voor de jaarmarkt in Erembodegem zijn denk ik (vanavond) neenee, t is aan t kerkhof in de richting van Aalst/Zeeberg dat het verboden doorgang is ja kheb die ook al gezien, maar wat ik wel raar vind is dat die palen allemaal gebetoneerd zijn, en zo lijkt het mij voor altijd zo te zijn. wa ik wel raar zou vinden. ma waarom zouden ze die betoneren? _________________
|
| 21 Jun 2007, 21:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
michael0473 schreef: the_red_ant69 schreef: Jeroen schreef: the_red_ant69 schreef: ze zijn toch bezig met de voorbereidingen ... aan kerkhof Erembodegem staan al verkeersborden verboden doorgang, dus er zullen extra parkeerplaatsen aan duparc & schotte voorzien zijn En oudste zoon loopt bij Eendracht Aalst en de vrijdagtraining is toch integraal afgelast omdat er blijkbaar ook in osbroek opbouw voorzien is. Dat zal eerder voor de jaarmarkt in Erembodegem zijn denk ik (vanavond) neenee, t is aan t kerkhof in de richting van Aalst/Zeeberg dat het verboden doorgang is ja kheb die ook al gezien, maar wat ik wel raar vind is dat die palen allemaal gebetoneerd zijn, en zo lijkt het mij voor altijd zo te zijn. wa ik wel raar zou vinden. ma waarom zouden ze die betoneren? Ze gon der mss ienrichting van moaken hé ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 21 Jun 2007, 22:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
awel ja, da zou het logische zijn als ze gebetoneerd zijn, maar daar 1 richting van maken verstaak wel ni goe, das ne gansen toegangsweg dage kwijt zijt naar stad. mja tzal wel uitgepluisd zen zeker as ze da zoudn doen.
| 21 Jun 2007, 23:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
michael0473 schreef: awel ja, da zou het logische zijn als ze gebetoneerd zijn, maar daar 1 richting van maken verstaak wel ni goe, das ne gansen toegangsweg dage kwijt zijt naar stad. mja tzal wel uitgepluisd zen zeker as ze da zoudn doen. Inderdaad, hebt het ook gedaan. Als ze daar een eenrichtingsstraat van zouden maken ... miljaar |
| 22 Jun 2007, 8:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
michael0473 schreef: awel ja, da zou het logische zijn als ze gebetoneerd zijn, maar daar 1 richting van maken verstaak wel ni goe, das ne gansen toegangsweg dage kwijt zijt naar stad. mja tzal wel uitgepluisd zen zeker as ze da zoudn doen. Misschien gon ze eindelijk isj on SCHOTTE beginnen hé dormee mss _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 22 Jun 2007, 12:47 |
|
|
Freak
ik vind gielj die fata morgana dinges dikker zjiever! t stad heeft geen geld om sportploegen te sponsoren. Maar pas ingezaaide terreinen laten ze wel voor een stom programma volledig kapotlopen. er zullen veel MTSA ploegen content zijn in september peis ik.
ook de lopers zullen het zaterdag zonder een dagje osbroek moeten doen. En moest ge van da schoitwoif Geena Lisa nog ne merci kroigen, mor da kan er uk nie af... enfin ik vind er niks aan, maar ben blijkbaar de enige. |
| 22 Jun 2007, 20:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
El Corredor schreef: ik vind gielj die fata morgana dinges dikker zjiever! t stad heeft geen geld om sportploegen te sponsoren. Maar pas ingezaaide terreinen laten ze wel voor een stom programma volledig kapotlopen. er zullen veel MTSA ploegen content zijn in september peis ik. ook de lopers zullen het zaterdag zonder een dagje osbroek moeten doen. En moest ge van da schoitwoif Geena Lisa nog ne merci kroigen, mor da kan er uk nie af... enfin ik vind er niks aan, maar ben blijkbaar de enige. Dan zijn we al met drie... Centrum Aalst mijden als de pest was mijn opdracht deze week, nog 1 dag te gaan en mijn "ster" is binnen |
| 22 Jun 2007, 20:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
k zen daarjust rond 18u eens met de gasten gaan kijken naar den osbroek ... k moet eerlijk zeggen, ik vond het daar verdacht stillekes, weinig volk aan t werk.
Maar die langste zeepglijbaan ter wereld, amaai zelle, als dat echt gaat werken, dat is vangen |
| 22 Jun 2007, 21:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
In mijn eerste gedacht had ik ook zoiets van 'Fata morgana, pfff', ma as ge dan ziet dat het toch wel serieus leeft geraakte ik toch wel redelijk geïnteresseerd. Ik had heel graag ook eens in den Osbroek gaan kijken maar ik zit al een gans weekend vast en deze week iedere dag heel laat moeten werken dus geen kans voor gehad, en ik vind het eigelijk echt spijtig. Zondag kijk ik zeker op tv.
|
| 22 Jun 2007, 21:04 |
|
|
ik zen dajust rond half 11 nog is naar den osbroek wiste kijken, en dan was er ng heel wat bedrijvigheid. die glijbaan zal echt de moeite waard zijn. en die kleren rond stad is toch ook wel is de moeite waart om te zien.
en voor de mensen die tegen zijn; ik vind dit nu juist is een heel goei gelehenheid om aan de mensen te laten zien da aalst heel wat meer is als carnaval. die oprachten brengt veel mensen dichter bij elkaar. ik vind het ongeloofelijk da zo iets kan. en dan zitten af te geven om geen geld over te hebben aan sportclubs, dit kan hun niet die massa's geld kosten hoor. mss zelfs nog opbrengen door plaatsgeld te vragen aan de hambugerskramen in de osbroek. en terreinen opnieuw ingezaaid op den osbroek??? mss net aan de goalen een beetje, maar voor de rest nx. anders staat daar nu al veel gras op ze na mijn goesting. kdenk dat dit enkel heel positief kan zijn voort stad, ook voor de midenstanders, alsook voor promotie van de stad en bijkomend toerisme. _________________
|
| 23 Jun 2007, 1:22 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Open jullie ogen voor de problemen van de maatschappij. Die spellekes zijn gewoon opium voor 't volk koest te houden.
|
| 23 Jun 2007, 10:45 |
|
| Pagina 7 van 12 |
[ 167 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 12 Volgende |