|
|
| Pagina 31 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
En ook voor het eerst in een nationale ploeg wordt er door de spelers vol trots over de fans gesproken. In de A-ploeg worden die straal genegeerd!
Hoe was de sfeer, Sven? Lombaerts was alleszins onder de indruk... _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Jun 2007, 11:35 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ister geen troosting tegen Engeland voor de 3de plaats?
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Jun 2007, 12:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: En ook voor het eerst in een nationale ploeg wordt er door de spelers vol trots over de fans gesproken. In de A-ploeg worden die straal genegeerd! Hoe was de sfeer, Sven? Lombaerts was alleszins onder de indruk... Het was SCHITTEREND! Tienduizend Belgen en alle Nederlanders die constant aan het brullen waren. Echt mooi! _________________
|
| 21 Jun 2007, 15:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: En ook voor het eerst in een nationale ploeg wordt er door de spelers vol trots over de fans gesproken. In de A-ploeg worden die straal genegeerd! Hoe was de sfeer, Sven? Lombaerts was alleszins onder de indruk... Het was SCHITTEREND! Tienduizend Belgen en alle Nederlanders die constant aan het brullen waren. Echt mooi! ik viel bijna uit mijn zetel als ik die tribune achter de goal bezig zag, wat een sfeer _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Jun 2007, 15:13 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Zo zie je dat de mensen echt snakken naar een nationale ploeg waar ze opnieuw voor de volle 100% kunnen achter staan...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Jun 2007, 15:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Zo zie je dat de mensen echt snakken naar een nationale ploeg waar ze opnieuw voor de volle 100% kunnen achter staan... Hela, onze nationale ploeg is er wel in geslaagd op eigen veld Kazachstan te bedwingen en een punt thuis te houden hé . |
| 21 Jun 2007, 15:59 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Zo zie je dat de mensen echt snakken naar een nationale ploeg waar ze opnieuw voor de volle 100% kunnen achter staan... Een nationale ploeg die goed presteert is nog altijd het beste om uw volk content te houden volgens mij. Gisteren op het Nederlandse radiojournaal: 'uit cijfers blijkt dat de lagere economie in de periode van 2002-2004 te wijten is aan het klimaat, de terreurdreiging en het slechte presteren van Oranje'. Eigenlijk schitterend als ge dat hoort. Gisteren ook: supporters van Standard, Brugge, Anderlecht, Cercle, Lokeren en nog vele andere op één en dezelfde tribune die de hele ploeg vooruit proberen stuwen. Dat zijn de dingen waarvoor je naar de nationale ploeg gaat. En dan mag je nog verliezen, maar als je ziet dat ze hun best doen en er hun kop voor leggen, wel dan ben ik trots dat ik voor de match de Brabanconne heb staan meebrullen!!! _________________
|
| 21 Jun 2007, 16:20 |
|
|
forumlegende
en van ... onzen iendracht want wij waren ook vertegenwoordigd daar in Arnhem.
Een prachtig stadion en accommodatie daar. Amai, daar kunnen wij hier enkel van dromen. Wanneer zal dat eindelijk is veranderen?? Ik vond de tweede helft van de Belgen echt wel van een hoog niveau. Enkel scoren lukt wat minder en de geslepen Serven hebben erg efficiënt gespeeld wat ook een kwaliteit is natuurlijk. De sfeer was zoals op den iendracht. Prachtig om te zien hoe 10.000 man(tienduizend!! dat is van op een WK geleden dat we met zoveel waren op verplaatsing) zich achter die jonge ploeg zet ! En de jonge duivels één groep kameraden?? Laat me niet lachen. Tijdens de opwarming raakten Ciman en een speler met halflang haar (ik weet echt nie wie dat was) bij na slaags ... |
| 22 Jun 2007, 10:03 |
|
|
Dani schreef: en van ... onzen iendracht want wij waren ook vertegenwoordigd daar in Arnhem. Een prachtig stadion en accommodatie daar. Amai, daar kunnen wij hier enkel van dromen. Wanneer zal dat eindelijk is veranderen?? Ik vond de tweede helft van de Belgen echt wel van een hoog niveau. Enkel scoren lukt wat minder en de geslepen Serven hebben erg efficiënt gespeeld wat ook een kwaliteit is natuurlijk. De sfeer was zoals op den iendracht. Prachtig om te zien hoe 10.000 man(tienduizend!! dat is van op een WK geleden dat we met zoveel waren op verplaatsing) zich achter die jonge ploeg zet ! En de jonge duivels één groep kameraden?? Laat me niet lachen. Tijdens de opwarming raakten Ciman en een speler met halflang haar (ik weet echt nie wie dat was) bij na slaags ... Gillet. Was voor te zeveren want dat zijn beste kameraden. _________________
|
| 22 Jun 2007, 10:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Dani schreef: en van ... onzen iendracht want wij waren ook vertegenwoordigd daar in Arnhem. Een prachtig stadion en accommodatie daar. Amai, daar kunnen wij hier enkel van dromen. Wanneer zal dat eindelijk is veranderen?? Ik vond de tweede helft van de Belgen echt wel van een hoog niveau. Enkel scoren lukt wat minder en de geslepen Serven hebben erg efficiënt gespeeld wat ook een kwaliteit is natuurlijk. De sfeer was zoals op den iendracht. Prachtig om te zien hoe 10.000 man(tienduizend!! dat is van op een WK geleden dat we met zoveel waren op verplaatsing) zich achter die jonge ploeg zet ! En de jonge duivels één groep kameraden?? Laat me niet lachen. Tijdens de opwarming raakten Ciman en een speler met halflang haar (ik weet echt nie wie dat was) bij na slaags ... Gillet. Was voor te zeveren want dat zijn beste kameraden. Gillet had er beter echt op geklopt, want Ciman moet toch zowat de zwakste speler van de selectie geweest zijn . Allé, tegen Nederland vond ik die alleszins ontstellend zwak. |
| 22 Jun 2007, 10:31 |
|
|
forumlegende
Geloof me, het was niet gespeeld maar menens .
Was die Mulemo er niet tussengekomen dan was het "patat" . |
| 22 Jun 2007, 10:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
jaren geleden?
zeker voor het EK in portugal de match holland-belgië in eindhoven ni gezien??? da was pas e fistjen!!! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Jun 2007, 20:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: jaren geleden? zeker voor het EK in portugal de match holland-belgië in eindhoven ni gezien??? da was pas e fistjen!!! ![]() da was erover, kotjen open
"ge kunt daar niks gon doen..." ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Jun 2007, 19:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
zelf begost dan nog e
en 5000 belge ma aant springe en aant roepe! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Jun 2007, 12:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
zwakkere start van dembele vonek, ma toch schone goal van em ze
mss ziter nog iets in in dees match _________________ Honour and Loyalty
|
| 22 Aug 2007, 20:57 |
|
| Pagina 31 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 242 Volgende |