Artikels - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Jonges,geloof me een aandeel kan serieus in zen waarde stijgen en dat hij ongezien zou gefoefeld hebben da gelooft ge toch zelf ni eh,er zal wel andere reden zijn eh want als aandeelhouder kunt ge geen geld wegmoffelen ongezien!En we zullen wel horen wat er van aan de hand is zeker

05 Jul 2007, 21:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
nu verstaan ik uw redenering toch ook niet ze El Corredor :shock:
'k dacht dat gij toch boekhouder waard ? In ieder geval slaat ge de bal hier toch wel ressekes geweldig mis

05 Jul 2007, 22:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Cliff Mardulier in een interview met Sport/VoetbalMagazine

V: In een stadion met 5000 mensen hoor je de individuele supporters amper, maar als er 50 mensen langs de lijn staan, vang je elk woord op. Ik kan me voorstellen dat je het voorbije halfjaar geregeld op je tanden hebt moeten bijten.

A: Neen, toen had ik me er al over gezet. Er zijn natuurlijk elke week wel een paar mensen die 'Chinees' roepen, of 'Hij is weer omgekocht', maar dan antwoord ik gewoon met prestaties op het veld. Mijn plezantste match was op Eendracht Aalst, de ex-eersteklasser die dit jaar kampioen speelde. Ik werd de hele wedstrijd geviseerd maar we behaalden toch een mooie 1-1. Een van onze spitsen kreeg een doodschop en heel het stadion zong 'Het had de Cliff moeten wezen'. Mij maakt zoiets alleen maar sterker. Het is dan fijn om het een beetje mee te spelen en na de match naar die supporters te gaan en zo te doen (trekt met zijn wijsvingers zijn ogen tot spleetjes).

06 Jul 2007, 8:12
Freak

placietjen schreef:
nu verstaan ik uw redenering toch ook niet ze El Corredor :shock:
'k dacht dat gij toch boekhouder waard ? In ieder geval slaat ge de bal hier toch wel ressekes geweldig mis

ik weet natuurlijk ook wel da ge bij een ontslag als zaakvoerder de werkelijke waarde van het aandeel krijgt uitbetaald hé!!

Mor ik peis dat die andere 3 zaakvoerders hun boekhouding wel zo zullen gevoerd hebben dat die aandelen nie meer waard zijn dan het startkapitaal. Als ge vb het eerste jaar verlies draait, is uw aandeel ook nie veel waard hé.

ge hebt uw kennis van op school, maar in de praktijk gaat het er heeeeel anders aan toe zé. Foefelen tegen 100 per uur.

Sommige waardebepalingen van aandelen zijn echt vèr te lachen ein. Ge zult da wel nog tegenkomen van zodra ge zelf werkt op een boekhoudkantoor... :grijns:

08 Jul 2007, 9:57
Miss Forum 2009-2010

aangezien er in den topic stond dat hij maandag terug open ging is er misschien wel een reden voor het sluiten van de topic
we zullen het morgen dan wel horen denk ek

15 Jul 2007, 13:54
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
das op dat eendracht klacht tegen de wilde heeft in gedient ver contractbreuk

15 Jul 2007, 17:51
Freak

OPC059 schreef:

wat is da hier toch allemaal voor een soep?

Hoe zit het nu eigenlijk met den trainer weg of nie?

en waarom moeten alle die berichten weg?

15 Jul 2007, 18:57
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
El Corredor schreef:
OPC059 schreef:

wat is da hier toch allemaal voor een soep?

Hoe zit het nu eigenlijk met den trainer weg of nie?

en waarom moeten alle die berichten weg?

Zijn naam staat in elk geval op de site van Metallurg bij "trainers":

Патрик Де Вильде of in normale letterkes: Patrick de Wilde

Ik heb eens gegoogled naar wat Oekraïense artikels en op 15 juli meldt Jos Daerden heel duidelijk wat we allemaal al weten. Aalst wordt zelfs genoemd in het bewuste artikel. Voor diegene die het Russisch wat machtig zijn, op http://www.football-online.com.ua/index ... ws&id=4083 kan je het nalezen.

Effe snel snel de bewuste paragraaf vertalen:

"Je zal een nieuwe hulptrainer hebben?"

(Daerden): "Ja, ik zal geholpen worden door mijn landgenoot Patrick De Wilde. Hij is 42 jaar. Vroeger was hij voetballer, maar zijn laatste functie was trainer van de Belgische club Aalst. De laatste dagen heb ik met hem de details besproken en het is duidelijk dat hij me in de toekomst heel wat nuttige info kan schenken".

15 Jul 2007, 19:06
Miniem

Limpens tekende voor de club van zijn hart. Hij is er vergeten bij te zeggen dat hij deze clubs als eerste verliet toen ze in faling ging. Wat vergeet ne mens toch snel. Sorry maar ik heb geen goed gevoel in die man.

29 Jul 2007, 19:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
saegres schreef:
Limpens tekende voor de club van zijn hart. Hij is er vergeten bij te zeggen dat hij deze clubs als eerste verliet toen ze in faling ging. Wat vergeet ne mens toch snel. Sorry maar ik heb geen goed gevoel in die man.

Laat hem zich eerst bewijzen. Ik ben er wel degelijk van overtuigd dat dit de club van zijn hart is. Hij is nu trainer dus moeten we hem steunen en niet afbreken.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

29 Jul 2007, 19:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
saegres schreef:

Je moet dan ook eens bekijken in welke omstandigheden hij toen Aalst heeft verlaten,geef hem een kans op 2 wedstrijden kan je hem dan ook moeilijk beoordelen.

29 Jul 2007, 19:57
Scholier

derjuist wa oon't surfen op internet en kwam dit artikel tegen http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... D=VV1CNI88

mij viel er direct 1 ding op:

Karel Geraerts: 'Thomas Troch (ex-speler van Club, nu Eendracht Aalst, red.) woonde iets verderop en kwam soms 's avonds langs. Hey Karel, heb je nog een schnitzelke?(hilariteit) In plaats van chips aten wij schnitzels.'

beneiveld,beschonken, teveil bier gedronken
met de kop op den toeig in't cafei ligge ronken
teveil toxisch woter, verschrikkelijke koter
iejst kwamp de bedrinking, na est een verminking

30 Jul 2007, 0:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
:D
Nog zaterdagavond kreeg KV Turnhout het bezoek van Willebroek-Meerhof. De bezoekers trokken aan het langste eind. Al na zeven minuten zat Willebroek-Meerhof op rozen. Simon Glorieux en Kristof De Voeght zorgden voor de vroege voorsprong. De score zou niet meer wijzigen.

waar zouden ze het geleerd hebben :roll:

30 Jul 2007, 6:55
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

oilsjt schreef:
:D
Nog zaterdagavond kreeg KV Turnhout het bezoek van Willebroek-Meerhof. De bezoekers trokken aan het langste eind. Al na zeven minuten zat Willebroek-Meerhof op rozen. Simon Glorieux en Kristof De Voeght zorgden voor de vroege voorsprong. De score zou niet meer wijzigen.

waar zouden ze het geleerd hebben :roll:

Als ik hier alles wa goe heb gevolgd, Glorieux al ni op training :D

30 Jul 2007, 19:15
Vaste Waarde

int hln staat er interview van de voorzitter

01 Aug 2007, 17:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 497