|
|
| Pagina 114 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ten eerste, niet alles gaat naar FCD. Ook Terjoden-Welle heeft een mooi bedrag gekregen. De cultuurverenigingen zagen al 25 jaar achter een fuifzaal en als FC dan voorstelt in ons stadion een fuifzaal te bouwen, dan beginnen de buren te reclameren. Tis ewa gemakkelijk en simpel om alles op den FC te steken. Trouwens, al gezien hoeveel milj euro's er naar huisvesting en integratie gaat van "nieuwe Belgen" waarmee het volloopt in Denderleeuw? Niets tegen die mensen, maar ook dat geld zou voor andere dingen kunnen gebruikt worden. Den FC moet die lening trouwens tot de laatsten euro terugbetalen. Ten tweede, als het u niet aanstaat, kunt ge nog altijd verhuizen eh, der staat u blijkbaar toch nix aan in Denderleeuw.
Erwin Lemmens heeft vanmorgen bij ons getekend. Hopelijk kan hij z'n niveau van vroeger terug bereiken. Al vond ik dat Jan dat niet slecht deed in doel. |
| 19 Jul 2007, 11:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik had nochtans gehoord dat Terjoden-Welle geene frank ging zien van 't stad
_________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Jul 2007, 11:12 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mariner schreef: Ik had nochtans gehoord dat Terjoden-Welle geene frank ging zien van 't stad Da klopt, ma het protest was te groot en het gemeentebestuur heeft het herzien. Alleszins de inwoners van Denderleeuw zullen het voelen aan hun belastingen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Jul 2007, 13:55 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
witzwet schreef: Mariner schreef: Ik had nochtans gehoord dat Terjoden-Welle geene frank ging zien van 't stad Da klopt, ma het protest was te groot en het gemeentebestuur heeft het herzien. Alleszins de inwoners van Denderleeuw zullen het voelen aan hun belastingen. niks van er komt niets bij de belastingen bij
de gemeente heeft verzekerd dat de burgers geen cent extra moeten betalen en das officieel é _________________ fcv dender for ever |
| 19 Jul 2007, 16:11 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
denderfan1 schreef: witzwet schreef: Mariner schreef: Ik had nochtans gehoord dat Terjoden-Welle geene frank ging zien van 't stad Da klopt, ma het protest was te groot en het gemeentebestuur heeft het herzien. Alleszins de inwoners van Denderleeuw zullen het voelen aan hun belastingen. niks van er komt niets bij de belastingen bij de gemeente heeft verzekerd dat de burgers geen cent extra moeten betalen en das officieel é Waaw... officieel of wa? _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Jul 2007, 18:05 |
|
|
forumlegende |
denderfan1 schreef: witzwet schreef: Mariner schreef: Ik had nochtans gehoord dat Terjoden-Welle geene frank ging zien van 't stad Da klopt, ma het protest was te groot en het gemeentebestuur heeft het herzien. Alleszins de inwoners van Denderleeuw zullen het voelen aan hun belastingen. niks van er komt niets bij de belastingen bij de gemeente heeft verzekerd dat de burgers geen cent extra moeten betalen en das officieel é seg gastjen mij mokke woont in denderleeuw en kzen dor gepasseerd vandaag en wete wa aar ma zei toendak begon van over oeveel da da eigelijk wel ging kosten voor da stadion??? ze zei(exacte woorden):ahja daarmee da de belastingen ier ineens zo omhoog gaan gaan... dus blijkbaar toch belastingsverhoging? |
| 19 Jul 2007, 19:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
denderfan1 schreef: witzwet schreef: Mariner schreef: Ik had nochtans gehoord dat Terjoden-Welle geene frank ging zien van 't stad Da klopt, ma het protest was te groot en het gemeentebestuur heeft het herzien. Alleszins de inwoners van Denderleeuw zullen het voelen aan hun belastingen. niks van er komt niets bij de belastingen bij de gemeente heeft verzekerd dat de burgers geen cent extra moeten betalen en das officieel é dus ze kunnen méér geven zonder plotseling meer te innen of het op een ander te gaan halen? Enfin, in feite interesseert mij da genen bal ..... wat ik een veel leuker verhaal vindt is dat voor de eerste thuismatch blijkbaar vier hoogtewerkers moeten gehuurd worden om pleinverlichting op te zetten wegens paalkes niet klaar??????? ![]() |
| 19 Jul 2007, 19:01 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
kzeg a dat er geen cent bij komt kan je nie lezen en de burgemeester heeft dat duidelijk gemaakt op een infovergadering
kwoon ook in denderleeuw nu dus kzalt wel weten é
en da van die lichten lach maar tegen eind vant seizoen hebben we een gloednieuw stadion dus maar al_________________ fcv dender for ever |
| 19 Jul 2007, 20:55 |
|
|
forumlegende |
denderfan1 schreef: kzeg a dat er geen cent bij komt kan je nie lezen en de burgemeester heeft dat duidelijk gemaakt op een infovergadering kwoon ook in denderleeuw nu dus kzalt wel weten é en da van die lichten lach maar tegen eind vant seizoen hebben we een gloednieuw stadion dus maar alsinds wnr is denderhoutem denderleeuw
ok ok ik kan de vergissing begrijpe me die mannen hun IQ maja... |
| 19 Jul 2007, 21:02 |
|
|
forumlegende |
voor de duidelijkheid da was gewoon e grapken e
|
| 19 Jul 2007, 21:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Dries schreef: voor de duidelijkheid da was gewoon e grapken e Nee nee Driesken , de waarheid mag gezegd worden ![]() |
| 19 Jul 2007, 21:09 |
|
|
forumlegende |
Xander schreef: Dries schreef: voor de duidelijkheid da was gewoon e grapken e Nee nee Driesken , de waarheid mag gezegd worden ![]() hehe kwetet ma stelt da mijn potentiële toekomstige schoonouders da ier lezen:p:p |
| 19 Jul 2007, 21:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
denderfan1 schreef: kzeg a dat er geen cent bij komt kan je nie lezen en de burgemeester heeft dat duidelijk gemaakt op een infovergadering kwoon ook in denderleeuw nu dus kzalt wel weten é en da van die lichten lach maar tegen eind vant seizoen hebben we een gloednieuw stadion dus maar aljaja, we zijn al aan't geilen op u stadion ![]() |
| 19 Jul 2007, 21:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bomber schreef: belgianiron schreef: denderfan1 schreef: kzeg a dat er geen cent bij komt kan je nie lezen en de burgemeester heeft dat duidelijk gemaakt op een infovergadering kwoon ook in denderleeuw nu dus kzalt wel weten é en da van die lichten lach maar tegen eind vant seizoen hebben we een gloednieuw stadion dus maar aljaja, we zijn al aan't geilen op u stadion ![]() tza wel, zaterdag menne kodak al meepakken ze, het nou camp van belgie Zeg Denderfan, staan er al hoogtewerkers met spots op of moeten we allemaal een zaklamp meebrengen ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Jul 2007, 21:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
of kaarsen, altijd gezellig
|
| 19 Jul 2007, 21:46 |
|
| Pagina 114 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 711 Volgende |