|
|
| Pagina 115 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
denderfan1 schreef: kzeg a dat er geen cent bij komt kan je nie lezen en de burgemeester heeft dat duidelijk gemaakt op een infovergadering kwoon ook in denderleeuw nu dus kzalt wel weten é en da van die lichten lach maar tegen eind vant seizoen hebben we een gloednieuw stadion dus maar alik geloof er elke dag minder van. Er zal ni veel van in huis komen, let erop. komen show verkopen dat ge Anderlecht ontvangt bij het seizoensbegin, maar daar wel hoogtewerkers voor nodig hebt om licht te hebben, ga da maar is aan ne serieuze mens vertellen. Ne gansen tijd geleden hebbek gehoord dat die masten klaarliggen. Op wa wordt er nog gewacht? Geld vant stad om de factuur te betalen wss. Khad nu wel verwacht dat er ni heel veel zou veranderen voor het seizoensbegin, maar dat er nog niets zou gedaan zijn
leeft maar nog ff verder op da wolksken, nu het nog kan succes ermee_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Jul 2007, 21:48 |
|
|
Nationale Ploeg
denderfan1 schreef: kzeg a dat er geen cent bij komt kan je nie lezen en de burgemeester heeft dat duidelijk gemaakt op een infovergadering kwoon ook in denderleeuw nu dus kzalt wel weten é en da van die lichten lach maar tegen eind vant seizoen hebben we een gloednieuw stadion dus maar alToen ik sprak over het falende drugsbeleid in dender city hebt ge nochtans benadrukt dat ge in Denderhoutem woont. Of zijt ge ineens verhuist om dichter tegen Camp Florent te wonen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 19 Jul 2007, 22:10 |
|
|
forumlegende |
Titus schreef: denderfan1 schreef: kzeg a dat er geen cent bij komt kan je nie lezen en de burgemeester heeft dat duidelijk gemaakt op een infovergadering kwoon ook in denderleeuw nu dus kzalt wel weten é en da van die lichten lach maar tegen eind vant seizoen hebben we een gloednieuw stadion dus maar alToen ik sprak over het falende drugsbeleid in dender city hebt ge nochtans benadrukt dat ge in Denderhoutem woont. Of zijt ge ineens verhuist om dichter tegen Camp Florent te wonen. drugs... IQ.... wa maket uit e jonges ![]() |
| 19 Jul 2007, 22:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
nonkel marcel schreef: Ten eerste, niet alles gaat naar FCD. Ook Terjoden-Welle heeft een mooi bedrag gekregen. De cultuurverenigingen zagen al 25 jaar achter een fuifzaal en als FC dan voorstelt in ons stadion een fuifzaal te bouwen, dan beginnen de buren te reclameren. Tis ewa gemakkelijk en simpel om alles op den FC te steken. Trouwens, al gezien hoeveel milj euro's er naar huisvesting en integratie gaat van "nieuwe Belgen" waarmee het volloopt in Denderleeuw? Niets tegen die mensen, maar ook dat geld zou voor andere dingen kunnen gebruikt worden. Den FC moet die lening trouwens tot de laatsten euro terugbetalen. Ten tweede, als het u niet aanstaat, kunt ge nog altijd verhuizen eh, der staat u blijkbaar toch nix aan in Denderleeuw. Erwin Lemmens heeft vanmorgen bij ons getekend. Hopelijk kan hij z'n niveau van vroeger terug bereiken. Al vond ik dat Jan dat niet slecht deed in doel. ten eersten mag ik u zeggen dat ik de volledige gemeenteraad gevolgd heb bij het toekennen van de subsidie (dus niet terugbetalen) en de lening (terugbetalen) in drie fases. er zullen twee commisies zijn die dit alles gaan controleren. en als ik zeg dat er ook aan andere dingen moet gedacht worden in denderleeuw, ben ik niet de enige die dat zeg, behalve supporters van dender zien dit niet in. open heeft trouwens tegengestemd en vlaams belang onthouding, omdat er van het burgermeester en schepen college geen duidelijkheid was over hun visie in verband met andere plannen die zouden worden gerealiseerd in hun 6 jaar. bv het heraanleggen van het dorpsplein in welle, het dorp zelf in denderleeuw. en in verband met terjoden welle is op dit ogenblik nog niets beslist, dit komt ter sprake bij de volgende gemeenteraad, want dit was ook een van de bedenkingen van de fractie van open vld. het antwoord hierop kwam van schepen van sport, dat ze nogmaals zullen gaan samen zitten met het bestuur, en de zelfde procedure zullen volgen zoals ze bij dender gedaan hebben. maar waarom kan het voor dender zo rap gaan, en bij terjoden welle vragen ze er al jaren achter. en over de fuifzaal die zou geplant geweest hebben in het vernieuwede stadium, maar wanner zou ze dan toegankelijk zijn, alleszins maar 1x in de 2 weken op zaterdag, mss wel atijd in de week, mar wie fuift er in de week, da ga al ni veel volk trekken ze. natuurlijk trekt een dender fan hun van dit alles niets aan, ze hebben hun geld voor een "stadium", maar spijtig genoeg is dit verloren geld! en hoe dit geld gefinancierd word, kan alleeen maar komen door de belastingsbetalen, ze hebben bij de gemeente oek ni op de lotto gewonne zenne ten tweede en of ik hier niet graag woon, het eerste wat ik dan later ook zal doen is verhuizen uit deze rendac gemeente. we hebben hier een gemeenteberstuur dat op nx trekt; al evenmin een voetbalploeg me iets van geschiedenis of een voetbalploeg die iets voorstelt en der is hier nx te beleven. _________________
|
| 19 Jul 2007, 22:20 |
|
|
forumlegende |
michael0473 schreef: nonkel marcel schreef: Ten eerste, niet alles gaat naar FCD. Ook Terjoden-Welle heeft een mooi bedrag gekregen. De cultuurverenigingen zagen al 25 jaar achter een fuifzaal en als FC dan voorstelt in ons stadion een fuifzaal te bouwen, dan beginnen de buren te reclameren. Tis ewa gemakkelijk en simpel om alles op den FC te steken. Trouwens, al gezien hoeveel milj euro's er naar huisvesting en integratie gaat van "nieuwe Belgen" waarmee het volloopt in Denderleeuw? Niets tegen die mensen, maar ook dat geld zou voor andere dingen kunnen gebruikt worden. Den FC moet die lening trouwens tot de laatsten euro terugbetalen. Ten tweede, als het u niet aanstaat, kunt ge nog altijd verhuizen eh, der staat u blijkbaar toch nix aan in Denderleeuw. Erwin Lemmens heeft vanmorgen bij ons getekend. Hopelijk kan hij z'n niveau van vroeger terug bereiken. Al vond ik dat Jan dat niet slecht deed in doel. geen extra woorden meer nodig... ten eersten mag ik u zeggen dat ik de volledige gemeenteraad gevolgd heb bij het toekennen van de subsidie (dus niet terugbetalen) en de lening (terugbetalen) in drie fases. er zullen twee commisies zijn die dit alles gaan controleren. en als ik zeg dat er ook aan andere dingen moet gedacht worden in denderleeuw, ben ik niet de enige die dat zeg, behalve supporters van dender zien dit niet in. open heeft trouwens tegengestemd en vlaams belang onthouding, omdat er van het burgermeester en schepen college geen duidelijkheid was over hun visie in verband met andere plannen die zouden worden gerealiseerd in hun 6 jaar. bv het heraanleggen van het dorpsplein in welle, het dorp zelf in denderleeuw. en in verband met terjoden welle is op dit ogenblik nog niets beslist, dit komt ter sprake bij de volgende gemeenteraad, want dit was ook een van de bedenkingen van de fractie van open vld. het antwoord hierop kwam van schepen van sport, dat ze nogmaals zullen gaan samen zitten met het bestuur, en de zelfde procedure zullen volgen zoals ze bij dender gedaan hebben. maar waarom kan het voor dender zo rap gaan, en bij terjoden welle vragen ze er al jaren achter. en over de fuifzaal die zou geplant geweest hebben in het vernieuwede stadium, maar wanner zou ze dan toegankelijk zijn, alleszins maar 1x in de 2 weken op zaterdag, mss wel atijd in de week, mar wie fuift er in de week, da ga al ni veel volk trekken ze. natuurlijk trekt een dender fan hun van dit alles niets aan, ze hebben hun geld voor een "stadium", maar spijtig genoeg is dit verloren geld! en hoe dit geld gefinancierd word, kan alleeen maar komen door de belastingsbetalen, ze hebben bij de gemeente oek ni op de lotto gewonne zenne ten tweede en of ik hier niet graag woon, het eerste wat ik dan later ook zal doen is verhuizen uit deze rendac gemeente. we hebben hier een gemeenteberstuur dat op nx trekt; al evenmin een voetbalploeg me iets van geschiedenis of een voetbalploeg die iets voorstelt en der is hier nx te beleven. geen extra woorden meer nodig... ![]() |
| 19 Jul 2007, 22:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
michael0473 schreef: nonkel marcel schreef: Ten eerste, niet alles gaat naar FCD. Ook Terjoden-Welle heeft een mooi bedrag gekregen. De cultuurverenigingen zagen al 25 jaar achter een fuifzaal en als FC dan voorstelt in ons stadion een fuifzaal te bouwen, dan beginnen de buren te reclameren. Tis ewa gemakkelijk en simpel om alles op den FC te steken. Trouwens, al gezien hoeveel milj euro's er naar huisvesting en integratie gaat van "nieuwe Belgen" waarmee het volloopt in Denderleeuw? Niets tegen die mensen, maar ook dat geld zou voor andere dingen kunnen gebruikt worden. Den FC moet die lening trouwens tot de laatsten euro terugbetalen. Ten tweede, als het u niet aanstaat, kunt ge nog altijd verhuizen eh, der staat u blijkbaar toch nix aan in Denderleeuw. Erwin Lemmens heeft vanmorgen bij ons getekend. Hopelijk kan hij z'n niveau van vroeger terug bereiken. Al vond ik dat Jan dat niet slecht deed in doel. ten eersten mag ik u zeggen dat ik de volledige gemeenteraad gevolgd heb bij het toekennen van de subsidie (dus niet terugbetalen) en de lening (terugbetalen) in drie fases. er zullen twee commisies zijn die dit alles gaan controleren. en als ik zeg dat er ook aan andere dingen moet gedacht worden in denderleeuw, ben ik niet de enige die dat zeg, behalve supporters van dender zien dit niet in. open heeft trouwens tegengestemd en vlaams belang onthouding, omdat er van het burgermeester en schepen college geen duidelijkheid was over hun visie in verband met andere plannen die zouden worden gerealiseerd in hun 6 jaar. bv het heraanleggen van het dorpsplein in welle, het dorp zelf in denderleeuw. en in verband met terjoden welle is op dit ogenblik nog niets beslist, dit komt ter sprake bij de volgende gemeenteraad, want dit was ook een van de bedenkingen van de fractie van open vld. het antwoord hierop kwam van schepen van sport, dat ze nogmaals zullen gaan samen zitten met het bestuur, en de zelfde procedure zullen volgen zoals ze bij dender gedaan hebben. maar waarom kan het voor dender zo rap gaan, en bij terjoden welle vragen ze er al jaren achter. en over de fuifzaal die zou geplant geweest hebben in het vernieuwede stadium, maar wanner zou ze dan toegankelijk zijn, alleszins maar 1x in de 2 weken op zaterdag, mss wel atijd in de week, mar wie fuift er in de week, da ga al ni veel volk trekken ze. natuurlijk trekt een dender fan hun van dit alles niets aan, ze hebben hun geld voor een "stadium", maar spijtig genoeg is dit verloren geld! en hoe dit geld gefinancierd word, kan alleeen maar komen door de belastingsbetalen, ze hebben bij de gemeente oek ni op de lotto gewonne zenne ten tweede en of ik hier niet graag woon, het eerste wat ik dan later ook zal doen is verhuizen uit deze rendac gemeente. we hebben hier een gemeenteberstuur dat op nx trekt; al evenmin een voetbalploeg me iets van geschiedenis of een voetbalploeg die iets voorstelt en der is hier nx te beleven. hehe komaan michael losgaan ![]() |
| 19 Jul 2007, 22:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
en tussen de piwi's
| 19 Jul 2007, 22:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
en tussen de piwi's
| 19 Jul 2007, 22:31 |
|
|
forumlegende |
Gunni schreef: en tussen de piwi's en de dubbelposten |
| 19 Jul 2007, 22:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: kem kompasje met deine jongen... dieje zitj dor na ochiere in denjerlieje tussen de drugsmaanen en de marcellekes hehe godweet wa zitj der dor nog allemoal? |
| 19 Jul 2007, 22:32 |
|
|
dubbelpost
![]() |
| 19 Jul 2007, 22:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: Bomber schreef: kem kompasje met deine jongen... dieje zitj dor na ochiere in denjerlieje tussen de drugsmaanen en de marcellekes hehe godweet wa zitj der dor nog allemoal? kpeis dawe nieens wille wete wa daar nog allemaal rondloopt _________________ Honour and Loyalty
|
| 19 Jul 2007, 22:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
alé mercie voor ulle kopmasie me mij
en ook voor de dubbelposten gelukkig wonen der in denderleeuw nog goei mensen oek é ![]() _________________
|
| 20 Jul 2007, 1:13 |
|
|
Scholier
michael0473 schreef: al evenmin een voetbalploeg me iets van geschiedenis of een voetbalploeg die iets voorstelt. meer als die van ullen toch.... en over die lichten en tstadion kunde blijve zeveren, veel verander da toch ni. Ze wille geen dinges verandere voor dammen tegen anderlecht gespeelt emmen omdazze dan e vol kot willen(we moeten ons geld toch ergens halen zouder ier wsl nen ajuin op antwoorden dus doenek et zelf). Tijn gaan ze twee tribunes bijzetn daarachter en opt eind vant seizoen normaal de rest doen (da leste zal pijzek wel ni doorgaan MOESTE we zakken). En over da geld da kan mij dus geen reet skiln aja, wemment en dast belangrijkste. Tis just dazze normaal vo welle iet gingen doen en ze ginge de brandweerkazerne renoveren of azoiet, feitelijk is da belangrijker aja, ma denderleeuw eef ng vazeleive zo geen kans gad om hunne naam zoveel op tv te zien dus ga Dender voor. Ale tkan mij ni skille vowa dat is, wemment aja. En aster iet is waar die van oilsjt ni op bezig moete zitten ist op financiele zakes Ma wemmen tege westerlo gisteren een goej match gespeelt, dus kemmer ng goejen hoop in, we zulle ni afgaan btw, gijln doet ama precies dagge me 20 punte los kampioen ga spelen in derde, eerst afwachten e mannekes, tka goe zen ma da wetje ng ni zeh bon kben benieuwd wa vo een reacties dak ga krijge |
| 20 Jul 2007, 1:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
aja
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 20 Jul 2007, 1:17 |
|
| Pagina 115 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 711 Volgende |