de Dendertopic - Pagina 116 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 114 115 116 117 118 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 45
sjneer_fcd schreef:
Ma wemmen tege westerlo gisteren een goej match gespeelt, dus kemmer ng goejen hoop in, we zulle ni afgaan

Toen ik de 1-1 uitslag in de gazet zag, wist ik gewoon meteen dat men nu in Denderleeuw vertrouwen zou hebben in het behoud want ze hebben thuis 0-3 verloren van Club Brugge en thuis 1-1 gespeeld tegen Westerlo! :shock: Geweldig!

En dat ze tegen Anderlecht een vol huis willen, zonder afgebroken tribunes, daar moesten ze dan maar wat eerder aan gedacht hebben. Als je naar eerste wil, moet je er ook de nadelen bijnemen (bv. verbouwing tijdens topper). Maar daar kan Dender dan ook niks aan doen. Dit is volledig de schuld van de licentiecomissie! Waarvoor dient de licentie als ze toch gegeven wordt aan een ploeg die er niet aan voldoet? Door dat uitstel der werken zijn ze nu wel een maandenlange achterstand aan 't opbouwen.
En die hoogtewerkers... geloof me, het zal voldoende aan bod komen in de pers, op een lachwekkende manier. Nogal logisch ook...

20 Jul 2007, 7:56
Nationale Ploeg

ik denk ni dat er hier al één iemand al komen vertellen is dat we met 20 punten los kampioen gaan spelen.Wij beseffen maar al te goed dat we er niet gaan overlopen zoals vorig seizoen.
Van Gansewinckel kan misschien containers kome zetten waar ge van schaamte kunt inkruipen op het einde van het seizoen :grijns:

20 Jul 2007, 8:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
sjneer_fcd schreef:
ma denderleeuw eef ng vazeleive zo geen kans gad om hunne naam zoveel op tv te zien dus ga Dender voor.

Het is niet de naam van Denderleeuw die veel op tv zal komen, maar de naam van de rivier die er doorstroomt. Ah, en ook de naam van den dronkaard die er trainer is.

20 Jul 2007, 9:19
Rode kaart
Rode kaart

boris clitoris schreef:
En dat ze tegen Anderlecht een vol huis willen, zonder afgebroken tribunes, daar moesten ze dan maar wat eerder aan gedacht hebben. Als je naar eerste wil, moet je er ook de nadelen bijnemen (bv. verbouwing tijdens topper). Maar daar kan Dender dan ook niks aan doen. Dit is volledig de schuld van de licentiecomissie! Waarvoor dient de licentie als ze toch gegeven wordt aan een ploeg die er niet aan voldoet? Door dat uitstel der werken zijn ze nu wel een maandenlange achterstand aan 't opbouwen. En die hoogtewerkers... geloof me, het zal voldoende aan bod komen in de pers, op een lachwekkende manier. Nogal logisch ook...

Allez, ik zou graag je reactie eens lezen mocht VC2002 ooit nog eens in 1ste klasse geraken en jullie geen licentie zouden krijgen omdat er geen 5000 zitplaatsen zijn. :roll:

Geef een club eens de tijd om door te groeien, of denkt ge misschien dat ge op 2 maand tijd (waarbij ge dan nog es beperkt wordt door de bouwvergunning, bezwaarschriften, bouwverlof,...) een paleis kunt zetten. Als ge later zelf een huis zult bouwen, zult ge pas begrijpen hoe "evident" dat is. Wij kunnen de nodige waarborgen en bankgaranties voorleggen om aan alle vereisten te voldoen, 'k zie dus niet in wat het probleem is.

Jullie hebben trouwens jarenlang een licentie in 1ste gekregen, terwijl de schulden zich maar bleven opstapelen. Denk niet dat jullie op dat vlak commentaar op ons moeten hebben.

En ja, we spelen liever es tegen eersteklassers om te zien waar onze gebreken liggen: we kunnen ook tegen voetballers zonder contract spelen, met 10-0 winnen en denken dat we goed gespeeld hebben. :roll:

20 Jul 2007, 9:22
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
nonkel marcel schreef:
En ja, we spelen liever es tegen eersteklassers om te zien waar onze gebreken liggen: we kunnen ook tegen voetballers zonder contract spelen, met 10-0 winnen en denken dat we goed gespeeld hebben. :roll:

Je plaat blijft hangen.

20 Jul 2007, 9:52
Ancien

nonkel marcel schreef:
Allez, ik zou graag je reactie eens lezen mocht VC2002 ooit nog eens in 1ste klasse geraken en jullie geen licentie zouden krijgen omdat er geen 5000 zitplaatsen zijn. :roll:

Ik heb het niet alleen over de zitplaatsen, ik heb het eigenlijk vooral op de belachelijke hoogtewerkers die er zullen staan. Om 4 palen met verlichting te zetten, hebt ge toch geen 4 maand nodig, dacht ik

Citeer:
Jullie hebben trouwens jarenlang een licentie in 1ste gekregen, terwijl de schulden zich maar bleven opstapelen. Denk niet dat jullie op dat vlak commentaar op ons moeten hebben.

Jullie hadden toen ook commentaar op ons... Daarover hebben jullie nu nog steeds commentaar op ons... Maar owee als er eens iets op het almachtige Dender wordt gezegd

I.p.v. altijd onze fouten en gebreken uit het verleden op te rakelen, moeten jullie dringend eens naar jullie eigen ploeg kijken met een kritisch oog.

Citeer:

Ten eerste: het was 3-0
Ten tweede: wij zijn geen eersteklasser en moeten dus ook niet de ene na de andere oefenmatch tegen eersteklassers spelen
Ten derde: daar ging mijn opmerking totaal niet over. Het ging erover dat velen onder jullie (ik wil niet veralgemenen) nu weer gaan denken dat het behoud (bij wijze van overdrijven) al binnen is omdat jullie '1 op 6' halen thuis tegen Brugge en thuis tegen Westerlo

20 Jul 2007, 9:56
Rode kaart
Rode kaart

Onze laatste thuismatch was op 20 mei, de competitie herbegint op 4 augustus: dat zijn dus geen 4 maanden, verre van zelfs. In die periode moest er nog een bouwvergunning aangevraagd worden, waardoor we nog eens een maand hebben verloren (tot eind juni kon er een bezwaarschrift ingediend worden, en kon er niets gebeuren), en daar dan nog es het bouwverlof bij en ge zult misschien ook wel beseffen hoe "evident" het is om "4 palen met verlichting te zetten". Die hoogtewerkers, tja, dat is een verre van ideale situatie, maar als Belgacom -in tegenstelling tot de KBVB- persé wil dat we vanaf speeldag 1 verlichting hebben, dan moet het maar zo.

Ik ben trouwens den eersten om mijn eigen club te bekijken met een kritisch oog, maar ik vind dat er de voorbije jaren uitstekend werk geleverd is. Bij eerste klasse komen er nu evenwel nen hoop zaken en verplichtingen kijken, en aangezien we maar een kleine club zijn is het verre van evident om voor alles in ene keer een oplossing te vinden. We doen wat we kunnen.

Niemand beweert dat we ons dit seizoen met de vingers in de neus zullen redden, het zal bijzonder zwaar worden, maar op basis van wat ik zag tegen Club (den eersten helft, met zowat onze typeploeg) en tegen Westerlo, geef ik de criticasters die beweren dat we geen schijn van kans maken, voorlopig ongelijk.

20 Jul 2007, 10:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
nonkel marcel schreef:
Onze laatste thuismatch was op 20 mei, de competitie herbegint op 4 augustus: dat zijn dus geen 4 maanden, verre van zelfs. In die periode moest er nog een bouwvergunning aangevraagd worden, waardoor we nog eens een maand hebben verloren (tot eind juni kon er een bezwaarschrift ingediend worden, en kon er niets gebeuren), en daar dan nog es het bouwverlof bij en ge zult misschien ook wel beseffen hoe "evident" het is om "4 palen met verlichting te zetten". Die hoogtewerkers, tja, dat is een verre van ideale situatie, maar als Belgacom -in tegenstelling tot de KBVB- persé wil dat we vanaf speeldag 1 verlichting hebben, dan moet het maar zo.

Ik ben trouwens den eersten om mijn eigen club te bekijken met een kritisch oog, maar ik vind dat er de voorbije jaren uitstekend werk geleverd is. Bij eerste klasse komen er nu evenwel nen hoop zaken en verplichtingen kijken, en aangezien we maar een kleine club zijn is het verre van evident om voor alles in ene keer een oplossing te vinden. We doen wat we kunnen.

Niemand beweert dat we ons dit seizoen met de vingers in de neus zullen redden, het zal bijzonder zwaar worden, maar op basis van wat ik zag tegen Club (den eersten helft, met zowat onze typeploeg) en tegen Westerlo, geef ik de criticasters die beweren dat we geen schijn van kans maken, voorlopig ongelijk.

Ik geef het niet graag toe, maar ik denk eerlijk gezegd ook wel dat Dender zich gaat redden. Er zijn nu eenmaal nog zwakkere ploegen in eerste. Ik denk hierbij aan Cercle, ze zijn toch wel verzwakt (Grondin en Mutavdiz weg) en Snelders is nu ook geen versterking om over naar huis te schrijven eh.

Met de sterke fysieke verdedigers van Tubize (Neels (kapitein trouwens) en M'Vemba) en daarbij counterspitsen zoals Stuckens en die Sylla zie ik ze -weliswaar niet met de vingers in de neus- zich redden.

Ik denk eerder dat het seizoen erna (de bevestiging) zwaar wordt voor Dender.

Dat er een goed bestuur is in Dender moet ik , opnieuw met tegenzin, erkennen. Als je ziet waar Gies ze heeft gebracht. Ze waren op sterven na dood tot Van Roy en De Doncker het overpakten. Deze hebben met nuchtere en goedkope aankopen (zie dit seizoen) Dender weer een nieuw elan gegeven. Bovendien zijn Van Roy en De Doncker twee kapitaalkrachtige figuren.

Om nog eens weer te komen op dat geld van de gemeente. Er zijn inderdaad belangrijkere dingen waar een gemeentebestuur z'n geld zou moeten insteken. Maar ik denk dat niemand hier zal ontkennen dat moesten wij geld van tstad krijgen dat we dat met onze twee handen zouden aanpakken. Niet dat dit ooit zou gebeuren, want de stadskas is nu al zo leeg als iet ze hebben voor niks nog geld laat staan voor de sportclubs.

Ach ik begrijp de reacties hier wel. Het doet bij mij ook pijn om te zien dat wij in Derde zitten en Dender in eerste, maar we moeten eerlijk blijven.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

20 Jul 2007, 10:46
Ancien

nonkel marcel schreef:
Onze laatste thuismatch was op 20 mei, de competitie herbegint op 4 augustus: dat zijn dus geen 4 maanden, verre van zelfs. In die periode moest er nog een bouwvergunning aangevraagd worden, waardoor we nog eens een maand hebben verloren (tot eind juni kon er een bezwaarschrift ingediend worden, en kon er niets gebeuren), en daar dan nog es het bouwverlof bij en ge zult misschien ook wel beseffen hoe "evident" het is om "4 palen met verlichting te zetten".

Dat bouwverlof maakt toch niks uit om 4 palen met verlichting te zetten? Ik veronderstel dat ze, na de match tegen Anderlecht, de klus wel zullen klaren in twee weken tijd (tegen de volgende thuismatch). Waarom kan dat nu dan niet in twee weken tijd?

20 Jul 2007, 10:58
Ancien

Titus schreef:
Er zijn nu eenmaal nog zwakkere ploegen in eerste. Ik denk hierbij aan Cercle, ze zijn toch wel verzwakt (Grondin en Mutavdiz weg) en Snelders is nu ook geen versterking om over naar huis te schrijven eh.

Met de sterke fysieke verdedigers van Tubize (Neels (kapitein trouwens) en M'Vemba) en daarbij counterspitsen zoals Stuckens en die Sylla zie ik ze -weliswaar niet met de vingers in de neus- zich redden.

Hier sla je de bal wel volledig mis hoor. Ik denk dat je een vergelijking maakt die er eigenlijk geen is.
Pakweg Snelders en Iachtchouk hebben toch pakken meer eerste-klasse-ervaring dan pakweg Neels en Sylla, die nota bene nog nooit in eerste speelden

Ze zullen inderdaad goeie spelers gekocht hebben, misschien wel de betere van 2de klassen, maar ze spelen komend seizoen wel in eerste klasse hoor. En er is nog altijd een heel groot verschil.

20 Jul 2007, 11:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
als ge een miljoen en half subsidie krijgt van een gemeente is het toch maar normaal dat er kritiek komt langs alle kanten zeker ? Dat hebben wij ook gehad toen ze vant stad nog maar gratis ons gras kwamen afrijden. Toen waren er ook mannen van Agalev die op hun achterste poten stonden dat dat met geld uit de stadskas gebeurde.

't is zoals Boris zegt: wij hebben indertijd als eerste ploeg enorm veel hoongelach over ons gekregen (en misschien wel met reden), ondertussen is er wel al veel gebeurd... de ploegskes die op de eerste rij stonden om te lachen zijn ondertussen zelf kopje onder, ofwel onderdeel van een fusieclub.
Bij Dender(leeuw/monde/windeke/houtem) blijven ze echter de calimero-houding aanhouden.
Waarschijnlijk gemakshalve omdat het daar op dit moment ook niet loopt gelijk ze het allemaal op hadden vooraf.

20 Jul 2007, 11:03
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
sjneer_fcd schreef:
bon kben benieuwd wa vo een reacties dak ga krijge

Uwen eerste post en kvind u al ne lul

Dat valt nog mee, ik had nog niet eens gepost. :snif: :grijns:

20 Jul 2007, 12:08
Freak

Leeftijd: 42
FC Dender heeft geen akkoord bereikt
met Timothy Derijck. De verdediger van
Feyenoord (ex-Anderlecht) is te duur,
weten HLN & HNB. De Fransman Farid Kha-
led Kharroubi kreeg een voorstel. Erwin
Lemmens tekent vrijdag voor drie jaar.

Derijck had wel een serieuze aanwinst geweest maar zoals verwacht valt hij te duur uit. Den tijd begint toch stilaan te dringen.

20 Jul 2007, 12:12
Rode kaart
Rode kaart

Zou tekenen bij Standard of Monaco. :zot: :zot:

20 Jul 2007, 12:13
forumlegende

Zeg Marcel, dei 4 verlichtingspaulen gojje dei kinnen
droin, zo da den Standaard oek ewwa licht kreigt ?
't es mor da'k vinj da de Standaard Lieje dor oek regt op eit.

20 Jul 2007, 14:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 114 115 116 117 118 711