Artikels - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Reserve

is het mogelijk om deze eens online te zetten aub?

wij hebben editie pajottenland

eendracht4ever

01 Aug 2007, 18:19
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
oilsjt schreef:
:D
Nog zaterdagavond kreeg KV Turnhout het bezoek van Willebroek-Meerhof. De bezoekers trokken aan het langste eind. Al na zeven minuten zat Willebroek-Meerhof op rozen. Simon Glorieux en Kristof De Voeght zorgden voor de vroege voorsprong. De score zou niet meer wijzigen.

waar zouden ze het geleerd hebben :roll:

:Worship: :Worship:

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

01 Aug 2007, 22:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
OPC059 schreef:
int hln staat er interview van de voorzitter

Wat staat erin?

01 Aug 2007, 23:47
Vaste Waarde

Dat hij geen aandeelhouder meer is van L-door, maar dat da voor onze club geen gevolgen heeft.

01 Aug 2007, 23:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
En dat hij samen met een venoot een renovatiebedrijf heeft Devos en renovatie. Trouwens nieuwe sponsor van Aalst. De productie van L-door was spectaculair gestegen sinds zijn aanstelling als voorzitter. De Veirman heeft meteen ook ontslag genomen bij L-door, Troch blijft er werken.

Verder heeft l-door nog een contract voor 5 jaar met den iendracht wat ze gaan nakomen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

02 Aug 2007, 10:13
Vaste Waarde

Titus schreef:
En dat hij samen met een venoot een renovatiebedrijf heeft Devos en renovatie. Trouwens nieuwe sponsor van Aalst. De productie van L-door was spectaculair gestegen sinds zijn aanstelling als voorzitter. De Veirman heeft meteen ook ontslag genomen bij L-door, Troch blijft er werken.

Verder heeft l-door nog een contract voor 5 jaar met den iendracht wat ze gaan nakomen.

Voila ... en waar zijn al die praatjesmakers nu ?

Hopelijk kunnen we dit onderwerp nu ook definitief afsluiten en ons 200% concentreren op de voetbal.

Koen

03 Aug 2007, 14:48
Freak

Leeftijd: 45
Ajuin schreef:
Titus schreef:

Hopelijk kunnen we dit onderwerp nu ook definitief afsluiten en ons 200% concentreren op de voetbal.

Koen

zeg schoolmiester ... :dom: :shock:

03 Aug 2007, 15:47
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
El Corredor schreef:
Ajuin schreef:
Titus schreef:

Koen

zeg schoolmiester ... :dom: :shock:

tis wreed, wurtel :dom:

03 Aug 2007, 16:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
'k vind het ook belachelijk om nu nog te komen natrappen... iedereen was zich 200% op het sportieve aan het concentreren en met zo een post bereik je dus het tegenovergestelde.

bovendien waren er voor zover ik mij herinner enkel berichten dat Schots weg ging bij L-door. Berichten die dus achteraf blijken te kloppen.
De enigen die daar meer achter zochten waren onze buren uit Denderleeuw... als we ons daar in gaan beginnen opjagen zen we wel niet goed bezig :roll:

Het enige waar er hier op het forum enkele Aalst-supporters voor vreesden was welke invloed dat ging hebben op de club. Een normale reactie toch ?
Nu dat duidelijk werd hoe alles in elkaar zat en het verder ging evolueren komt gij af met zo een post... :hmm:

03 Aug 2007, 16:46
Reserve

zoals ik enkele weken geleden vermeld heb, klopt het plaatje.

Ik heb GEEN ENKELE aanwijzing gegeven(in pm) om de club te destabiliseren. Ik heb me enkel afgevraagd hoe de samenwerking tussen L-door en club ging verderlopen.

ach laten we den boel hierover sluiten, denken aan de toekomst. Achteraf gezien is het geen ramp en sommige mensen kregen hier den bibber op het lijf als ze aan de gevolgen dachten. een erfenis uit het recente verleden zeker ...

eendracht4ever

03 Aug 2007, 18:15
Freak

Leeftijd: 45
placietjen schreef:
'k vind het ook belachelijk om nu nog te komen natrappen... iedereen was zich 200% op het sportieve aan het concentreren en met zo een post bereik je dus het tegenovergestelde.

bovendien waren er voor zover ik mij herinner enkel berichten dat Schots weg ging bij L-door. Berichten die dus achteraf blijken te kloppen.
De enigen die daar meer achter zochten waren onze buren uit Denderleeuw... als we ons daar in gaan beginnen opjagen zen we wel niet goed bezig :roll:

Het enige waar er hier op het forum enkele Aalst-supporters voor vreesden was welke invloed dat ging hebben op de club. Een normale reactie toch ?
Nu dat duidelijk werd hoe alles in elkaar zat en het verder ging evolueren komt gij af met zo een post... :hmm:

sluit ik mij volledig bij aan...

04 Aug 2007, 17:38
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Altijd rustig blijven :fluit:

Kdoen da uk ;)

08 Aug 2007, 22:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Afbeelding

[ Stewards gezocht ]

--------------------------------------------------------------------------------

VC EA 2002 is momenteel op zoek naar een aantal stewards om het huidige team van stewards uit te breiden.

Indien je interesse toont, aarzel dan niet om veiligheidscoördinator Jurgen Rijdant te contacteren via [email protected].

niemand geinteresseerd ? :zat:

01 Sep 2007, 18:47
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Afbeelding

[ Stewards gezocht ]

--------------------------------------------------------------------------------

VC EA 2002 is momenteel op zoek naar een aantal stewards om het huidige team van stewards uit te breiden.

Indien je interesse toont, aarzel dan niet om veiligheidscoördinator Jurgen Rijdant te contacteren via [email protected].

niemand geinteresseerd ? :zat:

zeje zot... :mrgreen:

01 Sep 2007, 18:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
waar heb je dat bericht eigenlijk vandaan ? Ik zie dat niet staan op off. site ? Maar er zijn zo een paar dingen precies die bij mij ook niet meer werken aan die website... al die sponsors zijn precies weg ? Of is dat de bedoeling ? Die links naar jeugdsite enzo werken ook niet meer.

01 Sep 2007, 20:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 497