de Dendertopic - Pagina 133 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 131 132 133 134 135 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
snakesniffer schreef:
nonkel marcel schreef:
chunga schreef:
Al koopt ge nu nog 100 defensieve middenvelders en speelt ge tot me pasen alle dagen tegen Murcia der is hier gene mens die da een knijt interesseert jongen

Dat was ons na slechts 135 bladzijden over onze club hier wel al duidelijk. :lachen:

Enfin, afwachten welke meerwaarde Juanma en -vooral- Derijck zullen brengen. 't Bestuur doet toch een mooie inspanning. En nu zien dat we voor 31/08 nog een spits op de kop kunnen tikken. Henri voetbalt nog zoals 2 seizoenen geleden in 3de en van Dufoor verwacht ik niet te veel.

Inderdaad marcel, topic van 136! blz maar niemand die er hier in geïnteresseerd is. Sluiten deze boel en lul beetje over 3de klasse, pubers onder elkaar.

na 1ne post al rood eme :haha: :haha:

10 Aug 2007, 13:12
nieuw in de eerste ploeg

dubbelpost :oops:

10 Aug 2007, 13:12
Rode kaart
Rode kaart

Sommigen moeten daarvoor niet eens gepost hebben. :grijns:

10 Aug 2007, 13:30
nieuw in de eerste ploeg

nonkel marcel schreef:
Sommigen moeten daarvoor niet eens gepost hebben. :grijns:

idd :grijns:
ma kvin dagij et ier al lang uithoud ze :mrgreen:

10 Aug 2007, 13:49
Rode kaart
Rode kaart

Na zoveel jaar ken je wel de knepen van het vak (en de moderators :fluit: ). :grijns:

10 Aug 2007, 14:01
Vaste Waarde

snakesniffer schreef:
nonkel marcel schreef:
chunga schreef:
Al koopt ge nu nog 100 defensieve middenvelders en speelt ge tot me pasen alle dagen tegen Murcia der is hier gene mens die da een knijt interesseert jongen

Dat was ons na slechts 135 bladzijden over onze club hier wel al duidelijk. :lachen:

Enfin, afwachten welke meerwaarde Juanma en -vooral- Derijck zullen brengen. 't Bestuur doet toch een mooie inspanning. En nu zien dat we voor 31/08 nog een spits op de kop kunnen tikken. Henri voetbalt nog zoals 2 seizoenen geleden in 3de en van Dufoor verwacht ik niet te veel.

Inderdaad marcel, topic van 136! blz maar niemand die er hier in geïnteresseerd is. Sluiten deze boel en lul beetje over 3de klasse, pubers onder elkaar.

Oh, niet iedereen is NIET gëinteresseerd in jullie, ik kijk iedere week uit naar jullie nieuwe prestaties zowel op als naast het veld, vooral blijven voortdoen jongens! De laatste doet het licht uit............. als er al staat tegen dan natuurlijk........ :D

10 Aug 2007, 16:17
Knaap

CeltiC1919 schreef:
snakesniffer schreef:
nonkel marcel schreef:
chunga schreef:

Oh, niet iedereen is NIET gëinteresseerd in jullie, ik kijk iedere week uit naar jullie nieuwe prestaties zowel op als naast het veld, vooral blijven voortdoen jongens! De laatste doet het licht uit............. als er al staat tegen dan natuurlijk........ :D

me de aankoop van hun nieuwe superspelers gaat da natuurlijk terug ewa langer duren eer da ze die kunne aankopen e

10 Aug 2007, 17:22
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
ofwel doen gelijk me de cock, eerst zeggen dat em te duur is, dan zou em toch komen naar dender, maar nu blijkt daze em getest hebben en niet zou voldoen, ze mogen twel ver gaan wete zenne

10 Aug 2007, 17:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Deze topic heeft zoveel bladzijden omdat we is graag lachen eh. :D

Stel u voor dat het volgend weekend nogal winderig is dat die hoogtewerkers niet omhoog mogen.... :grijns:

10 Aug 2007, 17:38
Miniem

Casual1919 schreef:
Beerschot met zo'n speciale bus naar Dender. Wat een gekke sfeer na de match tussen die bussen ; http://www.youtube.com/watch?v=zOY43RCeHu0

Misschien een ideetje voor onze eerste verplaatsing of een van de volgende....

11 Aug 2007, 11:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
ne zwetzak schreef:
Casual1919 schreef:
Beerschot met zo'n speciale bus naar Dender. Wat een gekke sfeer na de match tussen die bussen ; http://www.youtube.com/watch?v=zOY43RCeHu0

Misschien een ideetje voor onze eerste verplaatsing of een van de volgende....

Ja waarom niet eigelijk. Eerste verplaatsing op zaterdagavond dus dat zou wel ideaal zijn !

11 Aug 2007, 11:58
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
mss ne pompier meepakken op verplaatsing en daar muziek op e zoals me carnaval of zoas me de kampioeneviering :grijns:

11 Aug 2007, 12:24
forumlegende

Leeftijd: 43
0 op 9 dreigt voor onze vrienden :no: van FCV Dender EH :shock: met de komst van Anderlecht volgende week.
Volgens mij hebben ze de titel van hun liedje al klaar: we keren tevreden terug :dans:

11 Aug 2007, 21:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
zalig om naar een ploeg te kijken in wit-zwarte kleuren eh,zonet weer genoten :grijns:

11 Aug 2007, 23:29
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Tenzij men in Denderleeuw tijdens de winterstop een paar échte transfers doet of tenzij de spelers die ze al hebben werkelijk goed zijn (en geen spelers in de zin van "hij kan wel iets, maar hij is niet constant genoeg, hij is fysiek niet sterk genoeg, hij is nog jong, hij mist nog matchritme, hij moet zich nog aanpassen, patati, patata ..."), denk ik dat ze een seizoen tegemoet gaan zoals wij in '91-'92: elke week "goed meespelen" maar negen keer op de tien wel het deksel op de neus ...

12 Aug 2007, 0:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 131 132 133 134 135 711