|
|
| Pagina 6 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Romario schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Trainer van Meldert is al ontslagen. Na de vroege uitschakeling in den beker??????? Ze wouden waarschijnlijk minstens de halve finale spelen ![]() Tis inderdaad heel vroeg om den trainer te ontslaan (al is dat in Meldert niet uitzonderlijk), maar deruit gaan tegen nen derde provincialer is nu wel ne serieuzen afgang natuurlijk. |
| 14 Aug 2007, 14:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
haha, Meldert
Roeckie zijne ex-trainer kan daar misschien terugkeren ? Al zou het misschien beter zijn dat une huidige trainer dat doet zeker ![]() |
| 14 Aug 2007, 15:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vorige oefenmatch zaten Hilaerts en De Pauw al op de bank (reden onbekend, maar wel dik tegen hun goesting naart schijnt) en die oefenmatchen waren allesbehalve goed genoeg voor de voorzitter.
Dan nog eens de uitschakeling in de beker (waarin ze tot de eersteklassers wouden geraken) erbij en de trainer is niet geslaagd. Meldert, altijd een soep! Ik zie zelfs Hilaerts nog geen 15 goals maken dit seizoen! _________________
|
| 14 Aug 2007, 15:56 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Vorige oefenmatch zaten Hilaerts en De Pauw al op de bank (reden onbekend, maar wel dik tegen hun goesting naart schijnt) en die oefenmatchen waren allesbehalve goed genoeg voor de voorzitter. Dan nog eens de uitschakeling in de beker (waarin ze tot de eersteklassers wouden geraken) erbij en de trainer is niet geslaagd. Meldert, altijd een soep! Ik zie zelfs Hilaerts nog geen 15 goals maken dit seizoen! isda hillaerts van londerzeel da daar nu speelt? zal toch ook wel centje gekost hebben da die daar nu speelt!? was die ni topscorer (dunnow hoe ge et schrijft?!) bij londerzeel?? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Aug 2007, 15:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
hansken schreef: was die ni topscorer (dunnow hoe ge et schrijft?!) bij londerzeel?? Topschutter? _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 14 Aug 2007, 16:03 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
hansken schreef: isda hillaerts van londerzeel da daar nu speelt? zal toch ook wel centje gekost hebben da die daar nu speelt!? was die ni topscorer (dunnow hoe ge et schrijft?!) bij londerzeel?? maakte der dan nie beter topschutter van? |
| 14 Aug 2007, 16:03 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vorige oefenmatch zaten Hilaerts en De Pauw al op de bank (reden onbekend, maar wel dik tegen hun goesting naart schijnt) en die oefenmatchen waren allesbehalve goed genoeg voor de voorzitter. Dan nog eens de uitschakeling in de beker (waarin ze tot de eersteklassers wouden geraken) erbij en de trainer is niet geslaagd. Meldert, altijd een soep! Ik zie zelfs Hilaerts nog geen 15 goals maken dit seizoen! isda hillaerts van londerzeel da daar nu speelt? zal toch ook wel centje gekost hebben da die daar nu speelt!? was die ni topscorer (dunnow hoe ge et schrijft?!) bij londerzeel?? Hilaert was inderdaad topschutter bij Londerzeel en over twee seizoenen topschutter van de lage reeksen. Kerel heeft, volgens de geruchten op 1 seizoen bij Meldert sowieso 2 miljoen oude Belgische franken. Of hij nu goed of slecht speelt, of hij nu speelt tout court of niet. Eigenlijk schandalig. _________________
|
| 14 Aug 2007, 16:08 |
|
|
Gaskonijn schreef: hansken schreef: was die ni topscorer (dunnow hoe ge et schrijft?!) bij londerzeel?? Topschutter? djeezes tword tijd dat school terug begint zelle :P _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Aug 2007, 16:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
hansken schreef: Gaskonijn schreef: hansken schreef: was die ni topscorer (dunnow hoe ge et schrijft?!) bij londerzeel?? Topschutter? djeezes tword tijd dat school terug begint zelle :P gemoe ni lache hansken is tenminste eeuwig trouw ![]() _________________ Honour and Loyalty
|
| 14 Aug 2007, 16:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
zuzuby schreef: hansken schreef: Gaskonijn schreef: hansken schreef: was die ni topscorer (dunnow hoe ge et schrijft?!) bij londerzeel?? Topschutter? djeezes tword tijd dat school terug begint zelle :P gemoe ni lache hansken is tenminste eeuwig trouw ![]() idd ![]() |
| 14 Aug 2007, 16:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: zuzuby schreef: hansken schreef: Gaskonijn schreef: hansken schreef: was die ni topscorer (dunnow hoe ge et schrijft?!) bij londerzeel?? Topschutter? djeezes tword tijd dat school terug begint zelle :P gemoe ni lache hansken is tenminste eeuwig trouw ![]() idd ![]() trouw aan het woord topscorer? ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 14 Aug 2007, 16:49 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
hansken schreef: djeezes tword tijd dat school terug begint zelle :P Het wordt inderdaad tijd... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Aug 2007, 21:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
placietjen schreef: haha, Meldert Roeckie zijne ex-trainer kan daar misschien terugkeren ? Al zou het misschien beter zijn dat une huidige trainer dat doet zeker ![]() Hehe ik denk het niet, tis ni seppe zijne beste kameraad en das nog zacht gezegd. |
| 14 Aug 2007, 23:36 |
|
|
boris clitoris schreef: hansken schreef: djeezes tword tijd dat school terug begint zelle :P Het wordt inderdaad tijd... ![]() das al verleden tijd voor mij
khad het op de leerkrachten hier, da ze ergens anders kunne gaan verbetere moetek mijnen van dale nimeer neffe mij leggen wil ik ier iet posten ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Aug 2007, 19:35 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
hansken schreef: boris clitoris schreef: hansken schreef: djeezes tword tijd dat school terug begint zelle :P Het wordt inderdaad tijd... ![]() das al verleden tijd voor mij ![]() khad het op de leerkrachten hier, da ze ergens anders kunne gaan verbetere moetek mijnen van dale nimeer neffe mij leggen wil ik ier iet posten ![]() da snappek nu nie ze ik moet altijd horen da leerkrachten veel te veel conge hebben als ik dan in mijne conge werk, dan ist nog nie goe |
| 15 Aug 2007, 19:58 |
|
| Pagina 6 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 95 Volgende |