|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
Kristof, chapeau dat je dit kwam zeggen.
We blijven je steunen en achter je staan en ik hoop dat we je toch ondanks wat Limpens zegt je vlug terug in de A- kern mogen verwelkomen. Zo nen iendrachter kunnen we nie missen en je blijft voor altijd in onze harten. _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 17 Aug 2007, 14:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Op de positie van Van Belle zit je inderdaad met een luxeprobleem en als Limpens de andere beter vindt moet hij die opstellen, hij is uiteindelijk trainer en beslist. Maar in een kern van 19 spelers iemand naar de B-kern sturen omda hij nie wil verterekken vind ik er toch ver over zelle. Da wil zeggen da ge er 18 over houdt waarvan ge er elke week 15 moet hebben. Wetende da Goossens en ook Shabi tegenvallen momenteel houde er 16 over. Er mogen er nie veel gekwetst of geschorst zijn he zo of ge kunt juniors op de bank zetten gelijk verleden jaar. De kern was nu eindelijk breder en nu sturen ze nen idealen back-up naar de B-kern. Sorry, maar da snap ik nie. En langs den andere kant kan ik mij ook nie voorstellen da Limpens op eigen houtje kan en mag beslissen om zomaar iemand naar de B-kern te sturen omda hij nie weg wil, dus bestuur???
Ik weet trouwens meer over Limpens zijn verleden als trainer want ik maakte hem zelf nog mee ma ik ga daar heel bewust nie over uitweiden om hier nie nog meer voor- en tegenstanders te creëren. In alle geval, ik hoop da Kristof alsnog bij de A-kern mag blijven, hij zal zich ongetwijfeld inzetten en positief opstellen. En in het andere geval, veel succes gewenst bij je volgende club. |
| 17 Aug 2007, 15:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
zwawi schreef: En langs den andere kant kan ik mij ook nie voorstellen da Limpens op eigen houtje kan en mag beslissen om zomaar iemand naar de B-kern te sturen omda hij nie weg wil, dus bestuur??? Dat was ook mijn gedacht... |
| 17 Aug 2007, 15:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
zwawi schreef: Ik weet trouwens meer over Limpens zijn verleden als trainer want ik maakte hem zelf nog mee ma ik ga daar heel bewust nie over uitweiden om hier nie nog meer voor- en tegenstanders te creëren. Door niets te zeggen, heb je alles toch maar mooi gezegd. |
| 17 Aug 2007, 16:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: Eerst even over de situatie. Ok, het is beter dat de trainer eerlijk tegen Kristof zegt dat hij geen vaste waarde zal zijn, maar de speler in kwestie dan zegt dat hij zich via een goeie mentaliteit terug in de ploeg wil trachten te knokken, kan je je toch afvragen waar het dan nodig voor is om hem naar de B-kern te verbannen hé. Soit, das mijn mening toch. En dan even naar Kristof toe, echt chapeau man dat ge dat hier zelf komt uitklaren. Het toont ook wat voor nen echten Eendrachter ge zijt dat ge ondanks deze situatie toch voorlopig op den Eendracht wilt blijven en proberen terug te vechten. Ik ben altijd ne fan van u geweest en uw aandeel in onzen titel vorig seizoen zullen we niet gauw vergeten, dat meen ik. Ook als ge uiteindelijk zou weggaan, zult ge altijd bijzonder welkom blijven op den Eendracht. Groetjes, Bart (van Black & White, ge kent me wel) Volledig akkoord hiermee. K vind het echt triestig dat Vanbelle, die er als echte Eendrachter altijd staat en die zich neerlegt bij een invallersstatuut, niet bij de A-kern kan blijven . 19 man is echt ni zo veel. Vorig jaar hadden we nauwelijks blessures of schorsingen, maar wie zegt dat het dit jaar niet anders is. K vind het laag om hem naar de B-kern te sturen. Geen kritiek op anderen, maar wat heeft bv. nen De Schutter (k weet, hij is polyvalenter) al meer bewezen dan Kristof?
Kristof, we steunen u. Blijf er voor gaan en k ben er van overtuigd dat je zeker zal terugkomen. Weet dat het grootste deel van de supporters 1000% achter u staan. En alvast bedankt voor alles wat ge voor den Iendracht gedaan hebt. Kristof is nen ajoin olé olé. Mocht de situatie voor nieuwjaar niet keren, hoop ik dat ze Kristof uitlenen. Op een ander een paar maandjes spelen en volgend seizoen nog sterker terugkomen. |
| 17 Aug 2007, 17:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Zondag kunnen we onze steun aan Kristof overmaken door zen naam te scanderen en kristof is nen ajoin olé olé
| 17 Aug 2007, 17:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gunther schreef: Zondag kunnen we onze steun aan Kristof overmaken door zen naam te scanderen en kristof is nen ajoin olé olé Dat vind ik een heel goed idee. K hoop dat iedereen dit ziet zitten. Kristof is nen ajoin olé olé. |
| 17 Aug 2007, 17:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Eerst even over de situatie. Ok, het is beter dat de trainer eerlijk tegen Kristof zegt dat hij geen vaste waarde zal zijn, maar de speler in kwestie dan zegt dat hij zich via een goeie mentaliteit terug in de ploeg wil trachten te knokken, kan je je toch afvragen waar het dan nodig voor is om hem naar de B-kern te verbannen hé. Soit, das mijn mening toch. En dan even naar Kristof toe, echt chapeau man dat ge dat hier zelf komt uitklaren. Het toont ook wat voor nen echten Eendrachter ge zijt dat ge ondanks deze situatie toch voorlopig op den Eendracht wilt blijven en proberen terug te vechten. Ik ben altijd ne fan van u geweest en uw aandeel in onzen titel vorig seizoen zullen we niet gauw vergeten, dat meen ik. Ook als ge uiteindelijk zou weggaan, zult ge altijd bijzonder welkom blijven op den Eendracht. Groetjes, Bart (van Black & White, ge kent me wel) hier kan ik mij ongelofelijk perfect in vinden. |
| 17 Aug 2007, 18:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
het kan goed zijn dat ons bestuur nog een transfer wil doen, maar dat er eerst iemand moet vertrekken.op de midden links hebben we buiten claessens niemand meer.glorieux is nog altijd nie vervangen en van shabi
zullen ze nu ook wel gezien hebben dat het meer ne back is.een speler in de b kern zetten.daar zijn we niets mee, we gebruiken hem niet en moeten hem blijven betalen.ik denk dat een transfer het beste zal zijn zowel voor ons als voor van belle,hoe spijtig het ook is voor die jongen. |
| 17 Aug 2007, 18:14 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
ik zal ook uit volle borst mee zingen want Kristof is nen echte eendrachter, wij zullen hem nog nodig hebben dit seizoen.
_________________ Op naar 2 de klas |
| 17 Aug 2007, 18:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Inderdaad, Kristof verdient da de ganse tribune meezingt!
De miserie begint trouwens al. Vandenbrande en Boto out, Nguekam en Dessaer twijfelachtig voor zondag. Stel nu eens da ze alle 4 nie spelen, dan houde er vijftien over. Neem er Van Belle nog af en ge hebt al enen te weinig op de bank... Zo ruim is een kern van 19 spelers echt nie se. |
| 18 Aug 2007, 6:58 |
|
|
Miniem
De teksten die ik hier lees bewijzen ECHT hoe de supporters meeleven met de club en hun spelers.
Ik was zelf trainer en speelde vele jaren in Nationale, maar een supporterskern als deze van "den Iendracht" heb ik toch nooit meegemaakt.Er zijn geen woorden voor...of toch: Klasse, pure Klasse. Jullie verdienen een fantastisch seizoen met er boven op de kampioenstitel. Vanaf nu geldt ook voor mij: Iendracht for ever... |
| 18 Aug 2007, 9:10 |
|
|
Miniem
witteken schreef: het kan goed zijn dat ons bestuur nog een transfer wil doen, maar dat er eerst iemand moet vertrekken.op de midden links hebben we buiten claessens niemand meer.glorieux is nog altijd nie vervangen en van shabi zullen ze nu ook wel gezien hebben dat het meer ne back is.een speler in de b kern zetten.daar zijn we niets mee, we gebruiken hem niet en moeten hem blijven betalen.ik denk dat een transfer het beste zal zijn zowel voor ons als voor van belle,hoe spijtig het ook is voor die jongen. Ik zou er nog een stuk of vijf, zes bijhalen, ..............en ja waarom, geen trainer bijkopen. kwestie om zeker te zijn |
| 18 Aug 2007, 9:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
saegres schreef: witteken schreef: het kan goed zijn dat ons bestuur nog een transfer wil doen, maar dat er eerst iemand moet vertrekken.op de midden links hebben we buiten claessens niemand meer.glorieux is nog altijd nie vervangen en van shabi zullen ze nu ook wel gezien hebben dat het meer ne back is.een speler in de b kern zetten.daar zijn we niets mee, we gebruiken hem niet en moeten hem blijven betalen.ik denk dat een transfer het beste zal zijn zowel voor ons als voor van belle,hoe spijtig het ook is voor die jongen. Ik zou er nog een stuk of vijf, zes bijhalen, ..............en ja waarom, geen trainer bijkopen. kwestie om zeker te zijn grappig.we hebben nu eenmaal te veel verdedigers en op de midden links hebben we niets over.als dit de bedoeling is wat ik denk dan vind ik dat zeer verstandig van ons bestuur. |
| 18 Aug 2007, 9:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hoe kunde nu trouwens ne speler als Vanbelle "teveel" hebbe, de ket wilt zelfs met de reserven blijven spelen als em af en toe is mag invallen... waren ze allemaal maar zo!
| 18 Aug 2007, 10:02 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |