Kristof Vanbelle - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11
 Kristof Vanbelle 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
El Falco schreef:
Hoe kunde nu trouwens ne speler als Vanbelle "teveel" hebbe, de ket wilt zelfs met de reserven blijven spelen als em af en toe is mag invallen... waren ze allemaal maar zo!

wat heb je aan een speler die bij de reserven speelt?
af en toe invallen?ik denk als ze iets beslissen dat ze daar zich ook aan houden (arne-vandenbulcke)en dat we vanbelle niet meer bij de 16 zullen zien.

18 Aug 2007, 10:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Als het de bedoeling is om nog een speler te verkopen om een bijkomende echte linkermiddenvelder aan te trekken,zou ik toch in plaats van Kristof een andere speler laten vertrekken.Dan zou ik kiezen om Van Belle,Van Dender en Shabi te behouden en eventueel Claessens laten vertrekken.Let op,niet dat ik iets tegen Claessens heb hé,voor dat het hier zo begrepen wordt.
Want een echte zuivere linkermiddenvelder hebben we niet in de ploeg.

18 Aug 2007, 10:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Gunther schreef:
Als het de bedoeling is om nog een speler te verkopen om een bijkomende echte linkermiddenvelder aan te trekken,zou ik toch in plaats van Kristof een andere speler laten vertrekken.Dan zou ik kiezen om Van Belle,Van Dender en Shabi te behouden en eventueel Claessens laten vertrekken.Let op,niet dat ik iets tegen Claessens heb hé,voor dat het hier zo begrepen wordt.

Ik vond vorige zondag het duo Claessens - Van Dender anders heel geslaagd. Eens Shabi erop voor Claessens was het al een heel pak minder!

18 Aug 2007, 11:55
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
BVW schreef:
Gunther schreef:

Ik vond vorige zondag het duo Claessens - Van Dender anders heel geslaagd. Eens Shabi erop voor Claessens was het al een heel pak minder!

Ik vind een flank Van Dender-Claessens ook de beste oplossing.

18 Aug 2007, 11:58
Nationale Ploeg

Ja,ik zeg ni dat em ni goe is eh,maar als verdediger liever Van Belle houden,beter met het hoofd en als jonge gast toch chapeau toen ie kapitein was de ploeg sturen.'K em hem altijd al graag in de ploeg zien staan,en hopelijk zien we hem er in de toekomst nog in :D
Ma kom,we zien wel wat het wordt

18 Aug 2007, 14:02
forumlegende

Wat lees ik hier? Claessens geen zuivere linksmidden?
Hij is verdorie één van de beste linksmiddens van de reeks en vorig jaar toen hij out was kreeg de ploeg een terugval. Sommigen zagen liever de show van Glorieux die niks opbracht...
Claessens zal spelen, zeker weten en goed ook.

Als er nog een speler moet bijkomen is het centraal op t middenveld want er is geen oplossing als Couli of Ewen uitvallen.

18 Aug 2007, 14:08
nieuw in de eerste ploeg

Jean schreef:
Wat lees ik hier? Claessens geen zuivere linksmidden?
Hij is verdorie één van de beste linksmiddens van de reeks en vorig jaar toen hij out was kreeg de ploeg een terugval. Sommigen zagen liever de show van Glorieux die niks opbracht...
Claessens zal spelen, zeker weten en goed ook.

Als er nog een speler moet bijkomen is het centraal op t middenveld want er is geen oplossing als Couli of Ewen uitvallen.

Claessens is idd ne goeie speler , MAAR hij is spijtig genoeg iets te traag om op de flank te spelen. Maar hij is momenteel onze beste keuze op die positie.. Tegen de winterstop zullen we weten of er daar versterking nodig is , aan Claessens om het tegendeel te bewijzen....

18 Aug 2007, 14:34
Junior

Jean schreef:

Vind ik niet.
De Schutter speelde uitstekend tegen Hamme op het middenveld. Dessaer kan er ook spelen en ook Aelbrecht kan centraler.

De kern is breed genoeg, eventueel kan er met nieuwjaar nog iets bij.

19 Aug 2007, 10:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Telbar schreef:
Jean schreef:

Vind ik niet.
De Schutter speelde uitstekend tegen Hamme op het middenveld. Dessaer kan er ook spelen en ook Aelbrecht kan centraler.

De kern is breed genoeg, eventueel kan er met nieuwjaar nog iets bij.

idd, Deschutter is goed in de duels en voetbalt ook goed mee dus die kan je daar ook plaatsen, en Aelbrecht is van nature een centrale (aanvallende) mid dusja.

19 Aug 2007, 12:28
Freak

de situatie met van belle kan alle kanten uit:

- als limpens de competitie slecht begint dan gaat er meer kritiek komen.
- het is sjiek van Van Belle dat hij hem wil inzetten en in de B-kern wil spelen, maar als nen trainer het voor u niet heeft, dan moet ge doen wat ge wilt, dan speelt ge NOOIT meer. het was voor ons, supporters, al duidelijk dat Van Belle niet gaat spelen.
- Wat Van Belle (vind hem persoonlijk nu geen topspeler) minder heeft dan sommige andere spelers, vraag ik mij wel af.
- het is niet alleen limpens die dit beslist, ook het Bestuur.

- en waar ik mij vorig jaar en ook nu weer dit jaar dood aan erger is dat dergelijke zaken NOOIT op de officiële site komen. Er mag precies nooit kwaad gezegd worden. Bij dergelijke gebeurtenissen mag het bestuur gerust wat uitleg geven zé.

19 Aug 2007, 14:17
Vaste Waarde

El Corredor schreef:

- het is sjiek van Van Belle dat hij hem wil inzetten en in de B-kern wil spelen, maar als nen trainer het voor u niet heeft, dan moet ge doen wat ge wilt, dan speelt ge NOOIT meer. het was voor ons, supporters, al duidelijk dat Van Belle niet gaat spelen.
- Wat Van Belle (vind hem persoonlijk nu geen topspeler) minder heeft dan sommige andere spelers, vraag ik mij wel af.

- en waar ik mij vorig jaar en ook nu weer dit jaar dood aan erger is dat dergelijke zaken NOOIT op de officiële site komen. Er mag precies nooit kwaad gezegd worden. Bij dergelijke gebeurtenissen mag het bestuur gerust wat uitleg geven zé.

En welke uitleg dienen ze dan te geven ? Vooreerst lijkt me dit wel degelijk interne keuken. Het is enkel Kristof die hier op het forum zijn kant van het verhaal heeft verteld. Als er daadwerkelijk een beslissing is dat Kristof ofwel verhuist naar een andere ploeg, ofwel daadwerkelijk in de B-kern zit, zal dat wel gemeld worden.

19 Aug 2007, 14:23
Freak

Ajuin schreef:
El Corredor schreef:

En welke uitleg dienen ze dan te geven ? Vooreerst lijkt me dit wel degelijk interne keuken. Het is enkel Kristof die hier op het forum zijn kant van het verhaal heeft verteld. Als er daadwerkelijk een beslissing is dat Kristof ofwel verhuist naar een andere ploeg, ofwel daadwerkelijk in de B-kern zit, zal dat wel gemeld worden.

Ajuin = bestuurslid

19 Aug 2007, 14:32
forumlegende

Leeftijd: 43
Juist ajuin, als er een beslissing is zal het gemeld worden maar blijkbaar zal Kristof niet meer geselecteerd worden als hij niet wil vertrekken, is dat dan geen beslissing?

19 Aug 2007, 14:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
mja ik vind langs de andere kant: dan moet ge ook niet op de site zetten dat Shabi niet bij de kern zit omdat hij een half uur te laat op de afspraak verscheen. Trek dan de lijn en hou er u aan niet de eene keer wel en de andere keer niet wanneer het u uit komt, zo achterlijk om dat niet te zien zijn we nu ook weer niet. Om werkelijk alle interne keuken te gaan melden dat is inderdaad te zot, we zijn nog altijd niet den Anderlecht.

19 Aug 2007, 15:34
Scholier

Leeftijd: 40
De ene vindt het sjik dat Kristof zijn verhaal hier uit de doeken doet, maar ik stel me hierbij tovh de vraag of dit geen poging is om gewoon de sympathie van de supporters te winnen? Misschien is het beter voor Kristof om andere oorden op te zoeken, waar hij dan wel in de basis kan staan. Ik ben er zeker van dat de Aalsterse supporters dit zullen begrijpen. Toch even een rechtzetting: Kristof speelt niet van zijn 12 jaar bij Eendracht Aalst. Hij is pas bij Aalst begonnen bij de provinciale scholieren, dat is dus rond 16-17 jaar. Daarvoor speelde hij bij Lombeel Liedekerke. Dus die 12 jaar is lichtjes overdreven :grijns:

20 Aug 2007, 19:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11