de Dendertopic - Pagina 141 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 139 140 141 142 143 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Gelukkig halen ze hun eerste puntje tegen Anderlecht, als er nu 1 ploeg was waartegen ze ne keer mochten stunten :grijns: :grijns:

20 Aug 2007, 11:25
Rode kaart
Rode kaart

Dani schreef:
Toen wij indertijd met 3-0 wonnen van Anderlecht dan kwamen ze met die uitslag goed weg.
En dat was dan tegen een Anderlecht van een ander kaliber dan Mark De Man en Wasilevski hoor! Maar met mannen zoals Marc Degryse, Zetterberg, Walem, ... kortom mannen die 10x beter zin dan een Boussouffa of een Hassan.

Proficiat met jullie puntje, jullie zijn 3x aan de goal van de (zwakke en inspiratieloze) tegenstrever geweest.
Volgende week gegarandeerd een pak rammel tegen Cercle. En dan geen congé meer ...

Bedankt. Je mag niet vergeten dat we RSCA al eens uit de beker gekegeld hebben. En toen speelden nog Scifo, Zetterberg. Dat waren toch ook geen sukkelaars.

20 Aug 2007, 11:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dani schreef:
Toen wij indertijd met 3-0 wonnen van Anderlecht dan kwamen ze met die uitslag goed weg.
En dat was dan tegen een Anderlecht van een ander kaliber dan Mark De Man en Wasilevski hoor! Maar met mannen zoals Marc Degryse, Zetterberg, Walem, ... kortom mannen die 10x beter zin dan een Boussouffa of een Hassan.

Proficiat met jullie puntje, jullie zijn 3x aan de goal van de (zwakke en inspiratieloze) tegenstrever geweest.
Volgende week gegarandeerd een pak rammel tegen Cercle. En dan geen congé meer ...
was 3-1 ;)

(Boffin scoorde nog tegen)

Of A'lecht toen van een ander kaliber was is trouwens twijfelachtig, europees stelden ze toen nog minder voor als nu. Ze waren in die periode wel quasi alleenheerser op de belgische markt.

Opvallend veel Dendervolk hier trouwens sinds vorige zaterdag... 't was geleden van ver voor de voorbereiding :roll:

De JP kan ik niet meer dan gelijk geven dat hij geniet van zijn moment de gloire, binnen 2 weken weten ze toch niet meer tegen wie hij dat 1e punt op 15 weer gehaald had

20 Aug 2007, 13:06
forumlegende

Anderlecht overwinterde steevast in de Europese competities, is dit dan nu wel het geval?

Ik heb overigens de match van Denderleeuw indertijd live meegemaakt toen ze Anderlecht uitschakelden.
Laat ons niet vergeten dat Anderlecht toen in diepe crisis zat hoor !

Ik wou enkel benadrukken dat wij het grote Anderlecht, Standard, Brugge , .... van het kastje naar de muur speelden.

Dat is wel iets anders dan 3x over de middellijn komen piepen met de hold-up methode (be-lach-e-lijk)

20 Aug 2007, 15:24
Scholier

Dat we tegen anderlecht geen 10 open kansen krijgen is normaal zeker..

Kweetni of ge de match gezien hebt, maar we brachten bij momenten zeker beter voetbal en iedereen wast erover eens da da punt ni gestolen is

20 Aug 2007, 15:46
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
da zouk toch oek ni zeggen dat het punt gestolen is, want als ge na 20 min 0-2 achterstaat, ist toch wel chapeau dage nog weerkomt naar 2-2. maar natuurlijk ge speelt op de goeie moment tegen anderlecht, omda ze nog ni vlot draaien, 1 keer binnen een maand ofzo, zal het al veel vlotter zen ze bij anderlecht.

20 Aug 2007, 16:30
Scholier

Daar zouk mijn hand ni voor int vuur steken zeh. Als ze der uitliggen voor den champions league zal de vercauteren nog afzien denkek. Aan hun kwaliteit zal het ni liggen, maar de mentaliteit zat precies ni echt goed en als ze dan verliezen tegen fenerbahce zalt er ni op verbeteren. Trouwens diejen thereau, misschien moet em nog loskomen ma de zaterdag was da een scheet in een fles

20 Aug 2007, 16:33
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
sjneer_fcd schreef:
Daar zouk mijn hand ni voor int vuur steken zeh. Als ze der uitliggen voor den champions league zal de vercauteren nog afzien denkek. Aan hun kwaliteit zal het ni liggen, maar de mentaliteit zat precies ni echt goed en als ze dan verliezen tegen fenerbahce zalt er ni op verbeteren. Trouwens diejen thereau, misschien moet em nog loskomen ma de zaterdag was da een scheet in een fles

mja veel zal natuurlijk afhangen van de match tegen fenerbache... mja al te goeie transfers mm ze eigenlijk oek ni gedaan anderlecht. het effect vercautere zal ver uitgewerkt zijn.

20 Aug 2007, 16:35
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

nonkel marcel schreef:
Bedankt voor je reactie!

Wat vond je van Polak? Die gast z'n transfer kost evenveel als ons ganse budget samen. :zot: 'k Vond hem bijzonder zwak.

Ik zag die bal van Sylla er nog ingaan, jammer genoeg kon hij er niet genoeg kracht meer aan geven en kon Zitka er alsnog aan. Voor 't zelfde geld echter nog bijna 2-3 in blessuretijd...

Polak is een goede speler maar hij heeft gewoon Biglia nodig, punt uit. Als je een draver als Goor hebt staan naast u terwijl gij van voor naar achter moet crossen dan kunt ge niks forceren. Maarja, Heilige Frankie heeft dit precies niet door :mrgreen:

20 Aug 2007, 17:06
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Sven KSK Opwijk schreef:
Wat ik erg vind, is dat Anderlecht ineenstuikt als Biglia er niet bij is. Tel daar nog is de onbeschikbaarheid bij van een paar spelers (Frutos en Pareja) en het niveau van hun vervangers (Goor, die zijn beste positie is bank links, en Mark, van Stormvogels Haasrode, De Man), dan weet ge het wel. Soit doet er niet toe, het is onacceptabel om op Dender punten te laten liggen als topclub.

Vooral dat laatste.
Tegen een ploeg als Dender kunt ge Anderlecht zijnde toch nooit excuses inroepen van blessures, spelers die niet op hun allerbeste plaats speelden...
Het enige waar het aan scheelde en scheelt en ook vorige jaren al : mentaliteit.

Ik versta echt niet wie daar kan voor supporteren. In een match als zaterdag wordt ge als Anderlecht supporter toch gewoon uitgelachen?
Dat dat één keer gebeurt tot daar aan toe... maar op Lokeren, in Mechelen, ... en vorige jaren ook.
Met alle respect he Sven, maar in mijn ogen moet ge wel grandioos gek zijn van daar geld aan te geven of voor te supporteren.

20 Aug 2007, 19:19

rivelinho schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Wat ik erg vind, is dat Anderlecht ineenstuikt als Biglia er niet bij is. Tel daar nog is de onbeschikbaarheid bij van een paar spelers (Frutos en Pareja) en het niveau van hun vervangers (Goor, die zijn beste positie is bank links, en Mark, van Stormvogels Haasrode, De Man), dan weet ge het wel. Soit doet er niet toe, het is onacceptabel om op Dender punten te laten liggen als topclub.

Vooral dat laatste.
Tegen een ploeg als Dender kunt ge Anderlecht zijnde toch nooit excuses inroepen van blessures, spelers die niet op hun allerbeste plaats speelden...
Het enige waar het aan scheelde en scheelt en ook vorige jaren al : mentaliteit.

Ik versta echt niet wie daar kan voor supporteren. In een match als zaterdag wordt ge als Anderlecht supporter toch gewoon uitgelachen?
Dat dat één keer gebeurt tot daar aan toe... maar op Lokeren, in Mechelen, ... en vorige jaren ook.
Met alle respect he Sven, maar in mijn ogen moet ge wel grandioos gek zijn van daar geld aan te geven of voor te supporteren.

Ja sorry, met evenveel respect, ik denk hetzelfde bij iedereen die voor Club Brugge, Standard, Genk, Antwerp, Aalst en zoveel andere ploegen is en niet van Anderlecht supporter is.

Dan noemt men fan zijn. Als ik naar het Constant Van den Stock stadion ga, dan kijk ik daar naar uit. Die trappen nemen, uw zitje innemen, de count-down, spelersafroeping, veel geluk, maar daartegen over staan het vele verdriet die ik al heb meegemaakt. Eens je gehuild hebt om een "onbelangrijk" iets als een voetbalclub, dan ben je daaraan verknocht. De overwinning tegen Man Utd, de 5-1 afstraffing die we Brugge gaven, het onterechte verlies en de daaraangekoppelde uitschakeling in Munchen, het afscheid van Zetterberg... Wenen als een klein kind en trots zijn.

Trots zijn op die paars-witte shirts. Trots zijn telkens 'Anderlecht Champion' weerklinkt. Trots zijn bij elk doelpunt. Trots zijn op de spelers die ontegensprekelijk bij de beste zijn in België. Kortom, trots zijn dat je supporter bent van één van de mooiste clubs met de grootste faam in België.

Dan neem je er een gelijkspel tegen godbetert Dender bij hoor, of een moeilijke match tegen Mechelen en Lokeren. Het is niet goed, dat ontkent niemand. Maar ééns de mayonaise pakt, zoals vorig jaar vanaf speeldag 25 ofzo (wat veel te laat was), dan staat er geen maat op RSCA en daar ben ik zeker van.

20 Aug 2007, 19:34
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Sven KSK Opwijk schreef:
Ja sorry, met evenveel respect, ik denk hetzelfde bij iedereen die voor Club Brugge, Standard, Genk, Antwerp, Aalst en zoveel andere ploegen is en niet van Anderlecht supporter is.

Dan noemt men fan zijn.

mja, ge hebt ergens wel een punt.
Ik zou het zelf echter nooit kunnen opbrengen om voor een 'grote' ploeg te supporteren, vandaar mss het onbegrip.

20 Aug 2007, 19:49
Nationale Ploeg

fan zijt ge maar van één ploeg, ge kunt wel sympathie hebben voor een andere club zoals ik voor west-ham, ma echte clubliefde is er alleen voor mijn stad OILSJT :Worship:

20 Aug 2007, 19:57

Bomber schreef:
rivelinho schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Dan noemt men fan zijn.

mja, ge hebt ergens wel een punt.
Ik zou het zelf echter nooit kunnen opbrengen om voor een 'grote' ploeg te supporteren, vandaar mss het onbegrip.

ja, al die verschillende dialecten door elkaar, ni weten wie der 5 stoelen voor of naast u zit,...

Vorig jaar tegen genk gaan zien voor den beker alst 6-0 was ofzo, om 12u waren de cafékes dor al toe,... ongeloeifelijk.

Dat duurt een beetje, maar na een tijd kent ge daar ook wel wa volk ze :-) . En ja die cafékes, ik ga toch ook direct naar huis na een match. Daarmee dat ik misschien nog meer uitkijk naar matchen van Opwijk :D

@Rivelinho: dat is nu eenmaal niks da ge kiest. Dat is al zo vanaf ik 12 was en ik voor mijn verjaardag mee 'mocht' naar Anderlecht is naar een training kijken. Dat stadion (leeg), Zetterberg die mij vastnam voor de foto, mijn enige Belgische voetballer op dat moment die ik al kende van toen ik klein was (Scifo),... Het werd door mijn pa met de paplepel in gegeven en ja, da gaat er ni uit. En ik ga dat met mijn zoon hopelijk later ook doen.

20 Aug 2007, 19:59
nieuw in de eerste ploeg

belgianiron schreef:
fan zijt ge maar van één ploeg, ge kunt wel sympathie hebben voor een andere club zoals ik voor west-ham, ma echte clubliefde is er alleen voor mijn stad OILSJT :Worship:

idd, da vinek er uk van :Worship:

20 Aug 2007, 19:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 139 140 141 142 143 711