|
|
| Pagina 142 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 140 141 142 143 144 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: . En ik ga dat met mijn zoon hopelijk later ook doen. Komt er mee naar hier he, ge moet dieje jongen ni direkt voor 't leven tekenen ![]() Daarmee dat ik er niet mee naar Aalst kom. Al dien alcohol ![]() _________________
|
| 20 Aug 2007, 20:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: . En ik ga dat met mijn zoon hopelijk later ook doen. Komt er mee naar hier he, ge moet dieje jongen ni direkt voor 't leven tekenen ![]() Daarmee dat ik er niet mee naar Aalst kom. Al dien alcohol ![]() pff, volgens mij ist omdant hier safir is en op den anderlecht champagne Vorige keer had ik toch koppijn na die oefenmatch Aalst-Opwijk. Of dat van de hoeveelheid of van het merk was, da weet ik ni _________________
|
| 20 Aug 2007, 20:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Vorige keer had ik toch koppijn na die oefenmatch Aalst-Opwijk. Of dat van de hoeveelheid of van het merk was, da weet ik ni ![]() |
| 20 Aug 2007, 20:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jan schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vorige keer had ik toch koppijn na die oefenmatch Aalst-Opwijk. Of dat van de hoeveelheid of van het merk was, da weet ik ni ![]() We hadden over deze materie toch iets meer deskundige uitleg van u verwacht hoor Jan . |
| 20 Aug 2007, 22:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Jan schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vorige keer had ik toch koppijn na die oefenmatch Aalst-Opwijk. Of dat van de hoeveelheid of van het merk was, da weet ik ni ![]() We hadden over deze materie toch iets meer deskundige uitleg van u verwacht hoor Jan .Tzal aan de hoeveelheid gelegen hebben, want ik was volledig in orde de volgende dag. |
| 20 Aug 2007, 23:03 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Dani schreef: Anderlecht overwinterde steevast in de Europese competities, is dit dan nu wel het geval? Ik heb overigens de match van Denderleeuw indertijd live meegemaakt toen ze Anderlecht uitschakelden. Laat ons niet vergeten dat Anderlecht toen in diepe crisis zat hoor ! Ik wou enkel benadrukken dat wij het grote Anderlecht, Standard, Brugge , .... van het kastje naar de muur speelden. Dat is wel iets anders dan 3x over de middellijn komen piepen met de hold-up methode (be-lach-e-lijk) 'k Weet nu niet of je het voetbal de laatste 10 jaar nog gevolgd hebt, maar niet alleen in Europa is de kloof tussen rijk en arm veel groter geworden, maar ook in België. Anderlecht mag dan op Europees vlak niets meer voorstellen, op nationaal vlak strijden ze met ongelijke middelen: Polak kost evenveel aan transfer als ons ganse budget samen. Voor zo'n club mag vermoeidheid of nen offday tegen een neo-eersteklasser geen excuus zijn, als ge ziet met wat voor een kern ze zitten. Maar allez, we zouden ze dus van 't kaske naar de muur moeten gespeeld hebben. Ik herinner me trouwens meer zware pandoeringen voor Aalst tegen die clubs, dan uitschieters. We hebben zaterdag trouwens wel wa meer gedaan dan 3x over de middellijn geweest, die jongen van Opwijk zal dat wel kunnen bevestigen. 't Kon evengoed nog 3-2 geweest zijn en we hebben ons zeker niet ingegraven, we waren enkel de eerste 20 minuten onder de indruk (met het gekende gevolg). |
| 21 Aug 2007, 10:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
nonkel marcel schreef: Dani schreef: Anderlecht overwinterde steevast in de Europese competities, is dit dan nu wel het geval? Ik heb overigens de match van Denderleeuw indertijd live meegemaakt toen ze Anderlecht uitschakelden. Laat ons niet vergeten dat Anderlecht toen in diepe crisis zat hoor ! Ik wou enkel benadrukken dat wij het grote Anderlecht, Standard, Brugge , .... van het kastje naar de muur speelden. Dat is wel iets anders dan 3x over de middellijn komen piepen met de hold-up methode (be-lach-e-lijk) 'k Weet nu niet of je het voetbal de laatste 10 jaar nog gevolgd hebt, maar niet alleen in Europa is de kloof tussen rijk en arm veel groter geworden, maar ook in België. Anderlecht mag dan op Europees vlak niets meer voorstellen, op nationaal vlak strijden ze met ongelijke middelen: Polak kost evenveel aan transfer als ons ganse budget samen. Voor zo'n club mag vermoeidheid of nen offday tegen een neo-eersteklasser geen excuus zijn, als ge ziet met wat voor een kern ze zitten. Maar allez, we zouden ze dus van 't kaske naar de muur moeten gespeeld hebben. Ik herinner me trouwens meer zware pandoeringen voor Aalst tegen die clubs, dan uitschieters. We hebben zaterdag trouwens wel wa meer gedaan dan 3x over de middellijn geweest, die jongen van Opwijk zal dat wel kunnen bevestigen. 't Kon evengoed nog 3-2 geweest zijn en we hebben ons zeker niet ingegraven, we waren enkel de eerste 20 minuten onder de indruk (met het gekende gevolg).Ik ben alvast tevreden met jullie puntendeling, kon niet beter zijn en ik gun jullie zelfs dit succesje
Wat Anderlecht betreft heb je trouwens meer dan gelijk... |
| 21 Aug 2007, 10:45 |
|
|
forumlegende
De eerste helft heeft dender 2x aan de goal van Zitka geweest en ik geloof ook 1 corner afgedwongen.
Anderlecht heeft zeker niet veel meer kansen gehad onder impuls van een extreem zwakke Tchité. De tweede helft was een stormloop met vrije trappen en corners bij de vleet voor Anderlecht. Dender stelde aanvallend dus echt niets meer voor hé. Enkel de halve kans van Sylla die ei-zo-na de winninggoal scoorde. Met meer geluk dan kunde werd het 2-2 gelijkspel afgedwongen. Gezien het geklungel bij Anderlecht en de "sympathie" van de neutrale fans voor de kleine ploeg Dender, dat effectief ook een kleine ploeg is, werd het een verdiend gelijkspel genoemd. Tegen Cercle zal de belachelijke hold-up methode weliswaar geen punten opleveren. |
| 21 Aug 2007, 11:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Als je de match objectief bekijkt heeft Dender toch verdiend een punt gepakt. Op de eerste 20 minuten na waar ze geen bal raakten, hebben ze nooit ondergelegen en Anderlecht af en toe eens weggespeeld. Volgende week een andere match en het zou wel eens een belangrijke kunnen zijn, bij winst zijn ze vertrokken, bij verlies mag men toch van een slechte start spreken.
|
| 21 Aug 2007, 11:27 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 08 Aug 2007, 13:01 Berichten: 13 |
michael0473 schreef: sjneer_fcd schreef: Daar zouk mijn hand ni voor int vuur steken zeh. Als ze der uitliggen voor den champions league zal de vercauteren nog afzien denkek. Aan hun kwaliteit zal het ni liggen, maar de mentaliteit zat precies ni echt goed en als ze dan verliezen tegen fenerbahce zalt er ni op verbeteren. Trouwens diejen thereau, misschien moet em nog loskomen ma de zaterdag was da een scheet in een fles mja veel zal natuurlijk afhangen van de match tegen fenerbache... mja al te goeie transfers mm ze eigenlijk oek ni gedaan anderlecht. het effect vercautere zal ver uitgewerkt zijn. Vercauteren zal moeten winnen tegen Fenerbahce of het zal er stinken. Kunnen ze Bossie misschien terughalen. |
| 21 Aug 2007, 12:06 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
nonkel marcel schreef: Ik herinner me trouwens meer zware pandoeringen voor Aalst tegen die clubs, dan uitschieters. Dat krijgt ge dan met zo'n selectief geheugen... _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Aug 2007, 13:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: Ik herinner me trouwens meer zware pandoeringen voor Aalst tegen die clubs, dan uitschieters. Dat krijgt ge dan met zo'n selectief geheugen... Ik herinner me vooral de goals van Van Ankeren (en waarbij zijn schoenen dan gepikt werden) ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Aug 2007, 14:31 |
|
|
forumlegende
De ettelijke zeges thuis tegen Anderlecht, Brugge en Standard maar ook 2 (of 3?) uitzeges op Club Brugge niet te vergeten...
Ik herrinner me nog levendig de eerste matchen seizoen 1995-1996 waar we alles en iedereen wegspeelden en tenslotte op de 6de of 7de speeldag in Gent verloren voor een pak Aalstenaars ... Toen waren we een echte titelkandidaat ... al is dat met een sisser afgelopen .. ![]() |
| 21 Aug 2007, 14:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Markske schreef: Vercauteren zal moeten winnen tegen Fenerbahce of het zal er stinken. Kunnen ze Bossie misschien terughalen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Aug 2007, 14:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Mja, ik peis idd niet dat we in december veel punten zullen pakken, al kunnen de kaarten tegen dan weer anders liggen.
|
| 21 Aug 2007, 14:58 |
|
| Pagina 142 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 140 141 142 143 144 … 711 Volgende |