|
|
| Pagina 6 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
so what, hij is gebleven, ook alst slecht ging met den eendracht...
| 20 Aug 2007, 22:24 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
voila Kristof is hier gebleve in de slechte tijden van den iendracht. HIj verdient de steun van ons allen!!
_________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 21 Aug 2007, 11:30 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
pfff, heb hier zo mijn eigen gedacht over, deze discussie kan enkel tot onrust leiden en ik blijf bij de volgende wijsheid: "elk verhaal heeft drie kanten, die van hen, die van hun én tenslotte de waarheid"
Tot nu heb ik nog maar één kant gehoord en daar zal het waarschijnlijk wel bij blijven. Op dit moment heeft Limpens volgens mij niets verkeerd gedaan (ok, het moet HARD zijn om dit als speler te horen maar hij zegt het tenminste, wat bij andere trainers vaak niet het geval is) Ik hoop dat Kristof - indien hij echt weg moet - de club zal vinden die bij hem hoort .......... |
| 21 Aug 2007, 18:11 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
CeltiC1919 schreef: pfff, heb hier zo mijn eigen gedacht over, deze discussie kan enkel tot onrust leiden en ik blijf bij de volgende wijsheid: "elk verhaal heeft drie kanten, die van hen, die van hun én tenslotte de waarheid" Tot nu heb ik nog maar één kant gehoord en daar zal het waarschijnlijk wel bij blijven. Ben het hier volledig mee eens. |
| 21 Aug 2007, 19:04 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Inderdaad, Limpens heeft niks verkeerd gedaan door tegen Van Belle te zeggen da hij weinig of geen speelkansen zal krijgen en da hij beter kan vertrekken. Maar als Kristof liever zelf blijft, ook al ist om op de bank te zitten of met de reserven te spelen, dan vind ik niet da ge iemand daarom naar de B-kern stuurt. En we gaan hem nog nodig hebben hoor, let op mijn woorden.
|
| 21 Aug 2007, 20:21 |
|
|
toevallige voorbijganger
Uit goede bron heb ik vernomen dat Kristof deze week tekent (moet) voor een andere club. Hij mocht zelfs van trainer Limpens niet deelnemen aan de wedstrijd van de beloften. Het ga je goed Kristof. We zullen je missen. En jij Limpens.....Ik hoop dat je niet meerdere slachtoffers maakt. Een voetballer is ook maar een mens.
|
| 22 Aug 2007, 7:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
davidds schreef: Uit goede bron heb ik vernomen dat Kristof deze week tekent (moet) voor een andere club. Welke club? _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Aug 2007, 9:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K heb gelezen dat Opstal interesse had. Maar meer weet ik niet.
|
| 22 Aug 2007, 9:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik hoop maar dat ze nu ni kristof laten gaan en dan in het tussenseizoen ergens ne zemel aantrekken die ge een halfjaar later weer moet laten gaan wegens niet goed genoeg maar waarschijnlijk wel een zwaardere loonlast was
| 22 Aug 2007, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Menskens,
Ik kan kort zijn. Ik vind de boodschap van Kristof, zeer openhartig, oprecht, maar vooral ook rationeel en keurig deontologisch verantwoord. In debatten over het hoe en waarom van zijn vertrek ga ik mij niet mengen. Een trainer maakt keuzes en zolang die goed uitvallen, zal daar geen haan over kraaien. Het siert Kristof dat hij den Eendracht trouw wil blijven, maar als eenentwintigjarige verdient hij kansen, en zal hij die wel krijgen. Het ziet er niet meteen naar uit dat dat bij Eendracht zal zijn, of men dat nu leuk vindt of niet, maar alleszins bedankt voor de jaren trouwe dienst en alle succes, hetzij in de B-kertn, hetzij bij een ander team. Mvg, Thomas _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 22 Aug 2007, 11:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
wheel's armée schreef: Meetskens, Ik kan kort zijn. Ik vind de boodschap van Kristof, zeer openhartig, oprecht, maar vooral ook rationeel en keurig deontologisch verantwoord. In debatten over het hoe en waarom van zijn vertrek ga ik mij niet mengen. Een trainer maakt keuzes en zolang die goed uitvallen, zal daar geen haan over kraaien. Het siert Kristof dat hij den Eendracht trouw wil blijven, maar als eenentwintigjarige verdient hij kansen, en zal hij die wel krijgen. Het ziet er niet meteen naar uit dat dat bij Eendracht zal zijn, of men dat nu leuk vindt of niet, maar alleszins bedankt voor de jaren trouwe dienst en alle succes, hetzij in de B-kertn, hetzij bij een ander team. Mvg, Thomas Hier kan ik het volledig mee eens zijn (behalve dan met het eerste woord van je tekst, dit heb ik dan ook aangepast |
| 22 Aug 2007, 11:44 |
|
|
Miniem
Nieuws van officiële site van Eendracht:
De voorbereiding op het bekertreffen met Lyra verloopt niet geheel rimpelloos. Aalst-trainer Limpens miste op training Tim Aelbrecht (teen), Davy Claessens (hersenschudding), Cedric Boto (enkel), Kevin Goossens (knie) en Michaël Seminck (examens). Roel Vandenbrande (brandwonden) kreeg groen licht om te trainen doch sukkelt nu met de knie. En Kristof Vanbelle (in top-conditie.....maar weg!) |
| 22 Aug 2007, 11:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
saegres schreef: Nieuws van officiële site van Eendracht: De voorbereiding op het bekertreffen met Lyra verloopt niet geheel rimpelloos. Aalst-trainer Limpens miste op training Tim Aelbrecht (teen), Davy Claessens (hersenschudding), Cedric Boto (enkel), Kevin Goossens (knie) en Michaël Seminck (examens). Roel Vandenbrande (brandwonden) kreeg groen licht om te trainen doch sukkelt nu met de knie. En Kristof Vanbelle (in top-conditie.....maar weg!) Ik vind het ook spijtig dat Kristof weg is of weg gaat, maar ik hoop nu wel dat we daar niet bij elk bericht over de beschikbaarheid van de spelers en dergelijke terug gaan over beginnen zagen. Ook al besef ik dat dat niet simpel is als het uw eigen zoon betreft. |
| 22 Aug 2007, 11:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: saegres schreef: Nieuws van officiële site van Eendracht: De voorbereiding op het bekertreffen met Lyra verloopt niet geheel rimpelloos. Aalst-trainer Limpens miste op training Tim Aelbrecht (teen), Davy Claessens (hersenschudding), Cedric Boto (enkel), Kevin Goossens (knie) en Michaël Seminck (examens). Roel Vandenbrande (brandwonden) kreeg groen licht om te trainen doch sukkelt nu met de knie. En Kristof Vanbelle (in top-conditie.....maar weg!) Ik vind het ook spijtig dat Kristof weg is of weg gaat, maar ik hoop nu wel dat we daar niet bij elk bericht over de beschikbaarheid van de spelers en dergelijke terug gaan over beginnen zagen. Ook al besef ik dat dat niet simpel is als het uw eigen zoon betreft. ik krijg kriebels als ik het woord "beschikbaarheid" lees. Kan je daar dus een beetje zuiniger mee omgaan? |
| 22 Aug 2007, 12:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Fillou schreef: Bartos schreef: saegres schreef: Nieuws van officiële site van Eendracht: De voorbereiding op het bekertreffen met Lyra verloopt niet geheel rimpelloos. Aalst-trainer Limpens miste op training Tim Aelbrecht (teen), Davy Claessens (hersenschudding), Cedric Boto (enkel), Kevin Goossens (knie) en Michaël Seminck (examens). Roel Vandenbrande (brandwonden) kreeg groen licht om te trainen doch sukkelt nu met de knie. En Kristof Vanbelle (in top-conditie.....maar weg!) Ik vind het ook spijtig dat Kristof weg is of weg gaat, maar ik hoop nu wel dat we daar niet bij elk bericht over de beschikbaarheid van de spelers en dergelijke terug gaan over beginnen zagen. Ook al besef ik dat dat niet simpel is als het uw eigen zoon betreft. ik krijg kriebels als ik het woord "beschikbaarheid" lees. Kan je daar dus een beetje zuiniger mee omgaan? ![]() |
| 22 Aug 2007, 12:09 |
|
| Pagina 6 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Volgende |