|
|
| Pagina 7 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Fillou schreef: Bartos schreef: saegres schreef: Nieuws van officiële site van Eendracht: De voorbereiding op het bekertreffen met Lyra verloopt niet geheel rimpelloos. Aalst-trainer Limpens miste op training Tim Aelbrecht (teen), Davy Claessens (hersenschudding), Cedric Boto (enkel), Kevin Goossens (knie) en Michaël Seminck (examens). Roel Vandenbrande (brandwonden) kreeg groen licht om te trainen doch sukkelt nu met de knie. En Kristof Vanbelle (in top-conditie.....maar weg!) Ik vind het ook spijtig dat Kristof weg is of weg gaat, maar ik hoop nu wel dat we daar niet bij elk bericht over de beschikbaarheid van de spelers en dergelijke terug gaan over beginnen zagen. Ook al besef ik dat dat niet simpel is als het uw eigen zoon betreft. ik krijg kriebels als ik het woord "beschikbaarheid" lees. Kan je daar dus een beetje zuiniger mee omgaan? Ik zal eens proberen met "mogelijkheid tot aanwezigheid" of zo . |
| 22 Aug 2007, 12:35 |
|
|
Reserve
Deze topic kan mss beter gesloten worden, Kristof krijgt een mooie kans aangeboden om bij een andere club in de basis te spelen, dat hij die grijpt en als blijkt dat hij een uitblinker is, komen de clubs vanzelf!Bedankt Kristof voor al wat je gedaan hebt voor de ploeg en club, het ga je goed!
|
| 22 Aug 2007, 12:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Fillou schreef: Bartos schreef: saegres schreef: Nieuws van officiële site van Eendracht: De voorbereiding op het bekertreffen met Lyra verloopt niet geheel rimpelloos. Aalst-trainer Limpens miste op training Tim Aelbrecht (teen), Davy Claessens (hersenschudding), Cedric Boto (enkel), Kevin Goossens (knie) en Michaël Seminck (examens). Roel Vandenbrande (brandwonden) kreeg groen licht om te trainen doch sukkelt nu met de knie. En Kristof Vanbelle (in top-conditie.....maar weg!) Ik vind het ook spijtig dat Kristof weg is of weg gaat, maar ik hoop nu wel dat we daar niet bij elk bericht over de beschikbaarheid van de spelers en dergelijke terug gaan over beginnen zagen. Ook al besef ik dat dat niet simpel is als het uw eigen zoon betreft. ik krijg kriebels als ik het woord "beschikbaarheid" lees. Kan je daar dus een beetje zuiniger mee omgaan? Dat is Franky Vercauteren zijn stopwoord, blijkbaar en ik word mottig als ik aan hem denk. Ik zal eens proberen met "mogelijkheid tot aanwezigheid" of zo . |
| 22 Aug 2007, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
@ Filou: Ge vergeet het woord "kwaliteit", dat is pas zijn stopwoord. Nuja, sinds hij ongeschoren op de cover van Het Nieuwsblad-Sportwereld is verschenen, kan ik ons moeder bij het gezaag over mijn ongeschoren status tenminste van een deftige argumentatie voorzien
@ Kenny: ta geule:-D _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 22 Aug 2007, 13:49 |
|
|
Miniem
Bartos schreef: Fillou schreef: Bartos schreef: saegres schreef: Nieuws van officiële site van Eendracht: De voorbereiding op het bekertreffen met Lyra verloopt niet geheel rimpelloos. Aalst-trainer Limpens miste op training Tim Aelbrecht (teen), Davy Claessens (hersenschudding), Cedric Boto (enkel), Kevin Goossens (knie) en Michaël Seminck (examens). Roel Vandenbrande (brandwonden) kreeg groen licht om te trainen doch sukkelt nu met de knie. En Kristof Vanbelle (in top-conditie.....maar weg!) Ik vind het ook spijtig dat Kristof weg is of weg gaat, maar ik hoop nu wel dat we daar niet bij elk bericht over de beschikbaarheid van de spelers en dergelijke terug gaan over beginnen zagen. Ook al besef ik dat dat niet simpel is als het uw eigen zoon betreft. ik krijg kriebels als ik het woord "beschikbaarheid" lees. Kan je daar dus een beetje zuiniger mee omgaan? Ik zal eens proberen met "mogelijkheid tot aanwezigheid" of zo . |
| 22 Aug 2007, 18:34 |
|
|
Miniem
Fillou schreef: Bartos schreef: Fillou schreef: Bartos schreef: saegres schreef: Nieuws van officiële site van Eendracht: De voorbereiding op het bekertreffen met Lyra verloopt niet geheel rimpelloos. Aalst-trainer Limpens miste op training Tim Aelbrecht (teen), Davy Claessens (hersenschudding), Cedric Boto (enkel), Kevin Goossens (knie) en Michaël Seminck (examens). Roel Vandenbrande (brandwonden) kreeg groen licht om te trainen doch sukkelt nu met de knie. En Kristof Vanbelle (in top-conditie.....maar weg!) Twee jaar jonger als Kristof en zijn vader zijn. Je moet het maar doen hé Filouke. Ik vind het ook spijtig dat Kristof weg is of weg gaat, maar ik hoop nu wel dat we daar niet bij elk bericht over de beschikbaarheid van de spelers en dergelijke terug gaan over beginnen zagen. Ook al besef ik dat dat niet simpel is als het uw eigen zoon betreft. ik krijg kriebels als ik het woord "beschikbaarheid" lees. Kan je daar dus een beetje zuiniger mee omgaan? Dat is Franky Vercauteren zijn stopwoord, blijkbaar en ik word mottig als ik aan hem denk. Ik zal eens proberen met "mogelijkheid tot aanwezigheid" of zo . |
| 22 Aug 2007, 18:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
davidds schreef: Uit goede bron heb ik vernomen dat Kristof deze week tekent (moet) voor een andere club. Hij mocht zelfs van trainer Limpens niet deelnemen aan de wedstrijd van de beloften. Het ga je goed Kristof. We zullen je missen. En jij Limpens.....Ik hoop dat je niet meerdere slachtoffers maakt. Een voetballer is ook maar een mens. nogal logisch dat het uit goeie bron is. Ge zijt zijn pa of broer. Ge moogt gewoon doen ook ze. |
| 22 Aug 2007, 19:44 |
|
|
toevallige voorbijganger
rivelinho schreef: davidds schreef: Uit goede bron heb ik vernomen dat Kristof deze week tekent (moet) voor een andere club. Hij mocht zelfs van trainer Limpens niet deelnemen aan de wedstrijd van de beloften. Het ga je goed Kristof. We zullen je missen. En jij Limpens.....Ik hoop dat je niet meerdere slachtoffers maakt. Een voetballer is ook maar een mens. nogal logisch dat het uit goeie bron is. Ge zijt zijn pa of broer. Ge moogt gewoon doen ook ze. Goed geprobeerd Stijntje. |
| 22 Aug 2007, 19:57 |
|
|
Reserve
en toch blijf ik erbij:
na alles wat kristof bij ons bewezen heeft(hij is geen superspeler maar kan wel niveau 3de klasse aan denk ik) verdient deze speler om minstens bij de a-kern te behoren(wat niet wil zeggen bij de 1ste 11). als dit de keuze is van de trainer/bestuur dan moeten we dat respecteren. Het is dan aan de trainer/bestuur om goede resultaten neer te zetten met deze groep en eventueel een sterkere verdediger aan te trekken (dan kristof) naar de toekomst toe. En eerlijk gezegd als je als speler nu bij een andere ploeg een basistek wordt aangeboden, dan zou ik ook ni twijvelen om te vertrekken. De bal ligt nu in het kamp van de trainer/bestuur om goede resultaten neer te leggen zodoende ze deze (volgens mij foute) beslissing te nemen door Kristof te laten vertrekken want we gaan ALLE spelers de komende 10 maanden hard nodig hebben. eendracht4ever |
| 22 Aug 2007, 20:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Hier mijn mening over Kristof's mededeling:
1. Alvast zeer moedig van Kristof om op ons forum te reageren, waar sommigen zullen op neerkijken en dit als "minderwaardig" achten. Maar trek je daar niks van aan Kristof : dit is het recht van vrije meningsuiting en dit kan niemand je ontnemen. 2. Ik hoop en geloof erin dat je meent wat je schrijft. Het is alvast een edel principe. 3. Toch mag je niet verwachten dat er aan sentimentele selecties moet worden gedaan in het voetbal. Hoe intens jij ook je uiterste best doet of je bedoelingen allerbest zijn. Elke speler heeft zijn grens wat betreft zijn mogelijkheden en talent. Vorig jaar was het niveau. probleeloos kampioen in 4de klasse worden. Dit jaar mikken we op een promotieplaats in derde en als het meevalt gaan we zo verder hogerop. Hiervoor zijn de knapste spelers nodig van de reeks: De lat ligt hoog. Het is een vergelijkend examen. En het principe telt hierbij dat de besten moeten spelen. Ben jij dat Kristof, dan verwachten we van Luc Limpens dat hij jou opstelt. Zijn er anderen die beter zijn, dan is het normaal dat die spelen. Het is de ploeg en het eindresultaat dat uiteindelijk telt voor trainer, club en supporters. Hoe sympathiek wij jou ook vinden. Jij bent niet met de club getrouwd. Wij supporters wel!. Als jij morgen een andere en betere werkgever tegenkomt zal jij ook Eendracht verlaten , en dat nemen wij jou absoluut niet kwalijk. Zolang dit op een eerlijke en faire én realistische manier geschiedt: en dat jij ook door de trainer niet onrechtvaardig wordt behandeld. Als jij jouw talent nog wat opkrikt en dit op het veld opnieuw bewijst zal jij zeker niet in de B-kern terechtkomen, ik geloof evenzeer in de rechtschapenheid van jou, als van Luc Limpens, Luc heeft immers ook een doelstelling waar te maken tegenover bestuur en supporters. En hij is ook een man met een sterk eergevoel, Ik hoop van harte dat JIJ met de 11 besten mag aantreden. |
| 24 Aug 2007, 1:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Hier mijn mening over Kristof's mededeling:
1. Alvast zeer moedig van Kristof om op ons forum te reageren, waar sommigen zullen op neerkijken en dit als "minderwaardig" achten. Maar trek je daar niks van aan Kristof : dit is het recht van vrije meningsuiting en dit kan niemand je ontnemen. 2. Ik hoop en geloof erin dat je meent wat je schrijft. Het is alvast een edel principe. 3. Toch mag je niet verwachten dat er aan sentimentele selecties moet worden gedaan in het voetbal. Hoe intens jij ook je uiterste best doet of je bedoelingen allerbest zijn. Elke speler heeft zijn grens wat betreft zijn mogelijkheden en talent. Vorig jaar was het niveau. probleeloos kampioen in 4de klasse worden. Dit jaar mikken we op een promotieplaats in derde en als het meevalt gaan we zo verder hogerop. Hiervoor zijn de knapste spelers nodig van de reeks: De lat ligt hoog. Het is een vergelijkend examen. En het principe telt hierbij dat de besten moeten spelen. Ben jij dat Kristof, dan verwachten we van Luc Limpens dat hij jou opstelt. Zijn er anderen die beter zijn, dan is het normaal dat die spelen. Het is de ploeg en het eindresultaat dat uiteindelijk telt voor trainer, club en supporters. Hoe sympathiek wij jou ook vinden. Jij bent niet met de club getrouwd. Wij supporters wel!. Als jij morgen een andere en betere werkgever tegenkomt zal jij ook Eendracht verlaten , en dat nemen wij jou absoluut niet kwalijk. Zolang dit op een eerlijke en faire én realistische manier geschiedt: en dat jij ook door de trainer niet onrechtvaardig wordt behandeld. Als jij jouw talent nog wat opkrikt en dit op het veld opnieuw bewijst zal jij zeker niet in de B-kern terechtkomen, ik geloof evenzeer in de rechtschapenheid van jou, als van Luc Limpens, Luc heeft immers ook een doelstelling waar te maken tegenover bestuur en supporters. En hij is ook een man met een sterk eergevoel, Ik hoop van harte dat JIJ met de 11 besten mag aantreden. |
| 24 Aug 2007, 1:36 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
pattaboem schreef: Hier mijn mening over Kristof's mededeling: 1. Alvast zeer moedig van Kristof om op ons forum te reageren, waar sommigen zullen op neerkijken en dit als "minderwaardig" achten. Maar trek je daar niks van aan Kristof : dit is het recht van vrije meningsuiting en dit kan niemand je ontnemen. 2. Ik hoop en geloof erin dat je meent wat je schrijft. Het is alvast een edel principe. 3. Toch mag je niet verwachten dat er aan sentimentele selecties moet worden gedaan in het voetbal. Hoe intens jij ook je uiterste best doet of je bedoelingen allerbest zijn. Elke speler heeft zijn grens wat betreft zijn mogelijkheden en talent. Vorig jaar was het niveau. probleeloos kampioen in 4de klasse worden. Dit jaar mikken we op een promotieplaats in derde en als het meevalt gaan we zo verder hogerop. Hiervoor zijn de knapste spelers nodig van de reeks: De lat ligt hoog. Het is een vergelijkend examen. En het principe telt hierbij dat de besten moeten spelen. Ben jij dat Kristof, dan verwachten we van Luc Limpens dat hij jou opstelt. Zijn er anderen die beter zijn, dan is het normaal dat die spelen. Het is de ploeg en het eindresultaat dat uiteindelijk telt voor trainer, club en supporters. Hoe sympathiek wij jou ook vinden. Jij bent niet met de club getrouwd. Wij supporters wel!. Als jij morgen een andere en betere werkgever tegenkomt zal jij ook Eendracht verlaten , en dat nemen wij jou absoluut niet kwalijk. Zolang dit op een eerlijke en faire én realistische manier geschiedt: en dat jij ook door de trainer niet onrechtvaardig wordt behandeld. Als jij jouw talent nog wat opkrikt en dit op het veld opnieuw bewijst zal jij zeker niet in de B-kern terechtkomen, ik geloof evenzeer in de rechtschapenheid van jou, als van Luc Limpens, Luc heeft immers ook een doelstelling waar te maken tegenover bestuur en supporters. En hij is ook een man met een sterk eergevoel, Ik hoop van harte dat JIJ met de 11 besten mag aantreden. ik vind dat in vetgedrukt niet echt passen... je kan niet vanuit kristof zijn gedachten spreken, daarvoor moet je kristof vanbelle heten, niemand anders kan dat: en het is niet omdat je speler bent ipv supporter dat je minder begaan bent met de club, dat is meestal zo, maar niet per definitie... ik kan mij voorstellen dat kristof wél vergroeid is met de club. nu los van voorgaande post mijn visie: ik vind het jammer dat kristof vertrekt... iedereen heeft de mond vol over talenten... maar een talent laten rijpen zit er blijkbaar niet in...ik steun het bestuur in al wat ze doen, maar dit is de eerste keer dat ik wel spijt heb over een beslissing die wordt genomen. kristof speelde een schitterend seizoen met weliswaar een aantal mindere wedstrijden, maar zo zijn er nog he... ik begrijp dat de concurrentie groot is geworden, maar ik vind toch dat we puur sportief zeker en vast nog op kristof hadden kunnen rekenen. Ik geloof trouwens heel oprecht dat hij kan uitgroeien tot een hele sterke verdediger. in dat opzicht vind ik het einde van kristof als voetballer bij aalst een hele spijtige zaak conclusie ik hoop 4 zaken: 1) dat aalst hem aan kant zet omwege van louter financiele /strategische overwegingen 2) dat ze zo eerlijk zijn geweest hem dat op een eerlijke manier te zeggen 3) dat kristof hierdoor ni te zeer aan zijn capaciteiten gaat twijfelen... want ook hij kan perfect meedraaien in dit eendracht of in derde en misschien ooit hogerop. voor alle duidelijkheid: ik ga niet op basis van enkele beslissingen van het bestuur die niet meteen de mijne zouden zijn, de werkwijze van het bestuur op een of andere manier gaan bekritiseren. ik heb nog altijd het volste vertrouwen in alle geledingen van onze club, en ik vergeet hierbij niet wat voor een schitterende inhaalbeweging we doormaken. |
| 24 Aug 2007, 13:36 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: K heb gelezen dat Opstal interesse had. Maar meer weet ik niet. Kristof zou inderdaad getekend hebben bij Opstal. Veel succes Kristof !!! |
| 24 Aug 2007, 15:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ik kom net thuis van vakantie en dit slaat bij mij in als een bom. Ik ben nu doodmoe (ganse dag gereden)en hoop te kunnen slapen. Morgen ga ik hierover mijn gedacht eens zeggen. Zoveel is zeker! Dit verdient iemand als Kristof (een heel goeie vriend van mij) niet, zeker niet de manier waarop.
Godverrrr.... _________________
|
| 24 Aug 2007, 23:40 |
|
|
superjuin schreef: pattaboem schreef: Hier mijn mening over Kristof's mededeling: 1. Alvast zeer moedig van Kristof om op ons forum te reageren, waar sommigen zullen op neerkijken en dit als "minderwaardig" achten. Maar trek je daar niks van aan Kristof : dit is het recht van vrije meningsuiting en dit kan niemand je ontnemen. 2. Ik hoop en geloof erin dat je meent wat je schrijft. Het is alvast een edel principe. 3. Toch mag je niet verwachten dat er aan sentimentele selecties moet worden gedaan in het voetbal. Hoe intens jij ook je uiterste best doet of je bedoelingen allerbest zijn. Elke speler heeft zijn grens wat betreft zijn mogelijkheden en talent. Vorig jaar was het niveau. probleeloos kampioen in 4de klasse worden. Dit jaar mikken we op een promotieplaats in derde en als het meevalt gaan we zo verder hogerop. Hiervoor zijn de knapste spelers nodig van de reeks: De lat ligt hoog. Het is een vergelijkend examen. En het principe telt hierbij dat de besten moeten spelen. Ben jij dat Kristof, dan verwachten we van Luc Limpens dat hij jou opstelt. Zijn er anderen die beter zijn, dan is het normaal dat die spelen. Het is de ploeg en het eindresultaat dat uiteindelijk telt voor trainer, club en supporters. Hoe sympathiek wij jou ook vinden. Jij bent niet met de club getrouwd. Wij supporters wel!. Als jij morgen een andere en betere werkgever tegenkomt zal jij ook Eendracht verlaten , en dat nemen wij jou absoluut niet kwalijk. Zolang dit op een eerlijke en faire én realistische manier geschiedt: en dat jij ook door de trainer niet onrechtvaardig wordt behandeld. Als jij jouw talent nog wat opkrikt en dit op het veld opnieuw bewijst zal jij zeker niet in de B-kern terechtkomen, ik geloof evenzeer in de rechtschapenheid van jou, als van Luc Limpens, Luc heeft immers ook een doelstelling waar te maken tegenover bestuur en supporters. En hij is ook een man met een sterk eergevoel, Ik hoop van harte dat JIJ met de 11 besten mag aantreden. ik vind dat in vetgedrukt niet echt passen... je kan niet vanuit kristof zijn gedachten spreken, daarvoor moet je kristof vanbelle heten, niemand anders kan dat: en het is niet omdat je speler bent ipv supporter dat je minder begaan bent met de club, dat is meestal zo, maar niet per definitie... ik kan mij voorstellen dat kristof wél vergroeid is met de club. nu los van voorgaande post mijn visie: ik vind het jammer dat kristof vertrekt... iedereen heeft de mond vol over talenten... maar een talent laten rijpen zit er blijkbaar niet in...ik steun het bestuur in al wat ze doen, maar dit is de eerste keer dat ik wel spijt heb over een beslissing die wordt genomen. kristof speelde een schitterend seizoen met weliswaar een aantal mindere wedstrijden, maar zo zijn er nog he... ik begrijp dat de concurrentie groot is geworden, maar ik vind toch dat we puur sportief zeker en vast nog op kristof hadden kunnen rekenen. Ik geloof trouwens heel oprecht dat hij kan uitgroeien tot een hele sterke verdediger. in dat opzicht vind ik het einde van kristof als voetballer bij aalst een hele spijtige zaak conclusie ik hoop 4 zaken: 1) dat aalst hem aan kant zet omwege van louter financiele /strategische overwegingen 2) dat ze zo eerlijk zijn geweest hem dat op een eerlijke manier te zeggen 3) dat kristof hierdoor ni te zeer aan zijn capaciteiten gaat twijfelen... want ook hij kan perfect meedraaien in dit eendracht of in derde en misschien ooit hogerop. voor alle duidelijkheid: ik ga niet op basis van enkele beslissingen van het bestuur die niet meteen de mijne zouden zijn, de werkwijze van het bestuur op een of andere manier gaan bekritiseren. ik heb nog altijd het volste vertrouwen in alle geledingen van onze club, en ik vergeet hierbij niet wat voor een schitterende inhaalbeweging we doormaken. Waarom zou mijn mening ongepast zijn? Ik heb alle sympathie voor Kristof, maar we moeten realist blijven. Elk jaar zie je hetzelfde scenario : geliefde spelers vertrekken die ons aan nauw het hart lagen omdat we ze beter leerden kennen en/of omdat ze onzen Iendracht mee hielpen aan de resultaten. Nieuwelingen komen eraan, die we het jaar ervoor misschien hebben uitgejouwd omdat ze tijdens een match onze tegenstander waren , maar dan ineens worden ze onze lievelingen...(vb. Shabi) Zo zit het voetbalwereldje nu eenmaal in elkaar. Zo zijn wij supporters... Wij zijn met onzen Eendracht getrouwd: en wie voor Eendracht speelt : zijn onze helden : die verkrijgen onze koorzang! Transfereren diezelfde spelers naar een tegenstander, dan jouwen we ze volgende wedtsrijd alweer deftig uit... (vb. Gilles De Bilde...). Zijn wij supporters, dan zo 'menselijk'of 'begripvol' voor de spelers ? - Een supporter blijft een supporter en het blijft hem gelijk wie in ons team speelt, als de resultaten maar schitteren voor onze club. En een speler blijft een speler, ook al is hij diep in zijn hart supporter van Iendracht, als hij een contract aanvaard van een andere club denkt hij ook maar op zijn portemoney en zijn toekomst. |
| 25 Aug 2007, 0:36 |
|
| Pagina 7 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 11 Volgende |