|
|
| Pagina 32 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
effectief winst
3-2 seg 3 schone goals gezien en degelijk spel van de belgen... EINDELIJK |
| 22 Aug 2007, 22:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
Dries schreef: effectief winst 3-2 seg 3 schone goals gezien en degelijk spel van de belgen... EINDELIJK da vonek ook ze ma eigelijk ook een te vermijden tegengoal (de laatste dan) ma al bij al zeer goed spel van de belgen, tbegint is tijd te worden zeker ![]() _________________ Honour and Loyalty
|
| 22 Aug 2007, 22:54 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
eigenlijk weer typisch belgisch: als er niks meer te winnen of te verliezen valt beginnen ze goed te spelen
|
| 22 Aug 2007, 23:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: eigenlijk weer typisch belgisch: als er niks meer te winnen of te verliezen valt beginnen ze goed te spelen Uw reactie zal ook wel typisch Belgisch zijn zeker: het is nooit goed, altijd is er wel en reden om te zagen. Het was wel een wedstrijd tegen een ploeg voor wie er wel heel veel op het spel staat, hé; als ge u dan zo kunt opladen hebt ge dat niet slecht gedaan. En pas op, ik zie ook wel dat er nog heel veel werk aan de winkel is, het laatste kwart van de match wisten de Serviërs ineens weer dat ze konden voetballen en dan was het pompen of verzuipen voor onze duivelkes, en regelmatig meer verzuipen dan pompen. Maar toch: knappe prestatie met een jonge kern, er is weer hoop... |
| 23 Aug 2007, 10:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
salvador schreef: Citeer: eigenlijk weer typisch belgisch: als er niks meer te winnen of te verliezen valt beginnen ze goed te spelen Uw reactie zal ook wel typisch Belgisch zijn zeker: het is nooit goed, altijd is er wel en reden om te zagen. Het was wel een wedstrijd tegen een ploeg voor wie er wel heel veel op het spel staat, hé; als ge u dan zo kunt opladen hebt ge dat niet slecht gedaan. En pas op, ik zie ook wel dat er nog heel veel werk aan de winkel is, het laatste kwart van de match wisten de Serviërs ineens weer dat ze konden voetballen en dan was het pompen of verzuipen voor onze duivelkes, en regelmatig meer verzuipen dan pompen. Maar toch: knappe prestatie met een jonge kern, er is weer hoop... IK had gisteren net hetzelfde gedacht dan Salvador wat betreft reactie van Pieter. Ist slecht dan is er gekreft. Nu was het eens beter en dan is er ook gezaag en geklaag. Niet logisch als ge et mij vraagt. Ik ben ook al lang geen fan meer van de Rode Duivels maar nu stond de tv toch eens aan en ik moet zeggen, de eerste helft was |
| 23 Aug 2007, 11:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Pieter schreef: eigenlijk weer typisch belgisch: als er niks meer te winnen of te verliezen valt beginnen ze goed te spelen ik geef u groot gelijk jong ![]() |
| 23 Aug 2007, 11:49 |
|
|
forumlegende
Ongelooflijk waar wij Belgen die kritiek blijven halen. Gisteren een goede match gezien van de Belgen.
Servië zwak? Dat is dan wel degelijk door onze sterkte. Servië kon gisteren dé winnaar zijn in onze groep, dat wisten zij al voor aanvang van de wedstrijd. We waren de eerste 45 minuten gewoon beter en efficiënter. De tweede helft moet Servië komen en dat deed het ook. Logisch toch? Spijtig dat we niet veel meer klaarmaakten op de counter, alhoewel, het penalty-geval en het derde doelpunt waren 2 mooie tegenaanvallen. We hebben gisteren zéér goede dingen gezien maar volgende keer is het weer een andere match en zal er niet veel meer gezegd worden over deze want ... dat is iedereen alweer vergeten. We scoorden gisteren 3 goals tegen een van de stugste ploegen van Europa. Knap. We zijn vertrokken! |
| 23 Aug 2007, 13:32 |
|
|
forumlegende
Ongelooflijk waar wij Belgen die kritiek blijven halen. Gisteren een goede match gezien van de Belgen.
Servië zwak? Dat is dan wel degelijk door onze sterkte. Servië kon gisteren dé winnaar zijn in onze groep, dat wisten zij al voor aanvang van de wedstrijd. We waren de eerste 45 minuten gewoon beter en efficiënter. De tweede helft moet Servië komen en dat deed het ook. Logisch toch? Spijtig dat we niet veel meer klaarmaakten op de counter, alhoewel, het penalty-geval en het derde doelpunt waren 2 mooie tegenaanvallen. We hebben gisteren zéér goede dingen gezien maar volgende keer is het weer een andere match en zal er niet veel meer gezegd worden over deze want ... dat is iedereen alweer vergeten. We scoorden gisteren 3 goals tegen een van de stugste ploegen van Europa. Knap. We zijn vertrokken! |
| 23 Aug 2007, 13:33 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
Jan schreef: salvador schreef: Citeer: eigenlijk weer typisch belgisch: als er niks meer te winnen of te verliezen valt beginnen ze goed te spelen Uw reactie zal ook wel typisch Belgisch zijn zeker: het is nooit goed, altijd is er wel en reden om te zagen. Het was wel een wedstrijd tegen een ploeg voor wie er wel heel veel op het spel staat, hé; als ge u dan zo kunt opladen hebt ge dat niet slecht gedaan. En pas op, ik zie ook wel dat er nog heel veel werk aan de winkel is, het laatste kwart van de match wisten de Serviërs ineens weer dat ze konden voetballen en dan was het pompen of verzuipen voor onze duivelkes, en regelmatig meer verzuipen dan pompen. Maar toch: knappe prestatie met een jonge kern, er is weer hoop... IK had gisteren net hetzelfde gedacht dan Salvador wat betreft reactie van Pieter. Ist slecht dan is er gekreft. Nu was het eens beter en dan is er ook gezaag en geklaag. Niet logisch als ge et mij vraagt. Ik ben ook al lang geen fan meer van de Rode Duivels maar nu stond de tv toch eens aan en ik moet zeggen, de eerste helft was ik stel mij vragen bij de prestaties idd. Als ge tegen landen gelijk Kazakstan of Armenië er amper uitkomt en vervolgens tegen Servië wel een goede match speelt.... |
| 23 Aug 2007, 13:47 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
kmoet eerlijk zegge dat die prestatie ook vragen stelt bij mij. zo een winst tegen servië alle, kstel me neig vrage.
Maja we zulle ma blij zijn da we gewonne hebbe zeker? _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 23 Aug 2007, 14:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Kazachstan, Armenië en dergelijk zijn al lang niet mere de ontwikkelingslandjes van vroeger op voetbalgebied hoor. Bekijk de stand maar eens en bekijk tegen welke ploegen ze nog al punten hebben gepakt.
Het feit dat je daar niet meer tegen kan winnen is inderdaad erg, zeker gezien de plaats van waar ons voetbal toch komt. Maar je moet langs de andere kant kunnen aanvaarden dat de spoeling van belgisch talent enorm dun is, als je dan nog eens met langdurige blessures kampt en de jongere generatie nog niet voor de leeuwen wilt gooien. (Mirallas, Vermaelen, Lombaert etc.) dan kom je er idd niet. Als je dan moet spelen met een generatie die internationaal niets voorstelt en/of totaal geen interesse toont in de nationale ploeg (Goor, Clement, Mbo Mpenza, Emile Mpenza ...) dan wordt het gewoon onmogelijk. Ik hoop nu dat de nieuwe generatie nu rustig terug zich kan opwerken. De verwachtingen zijn nu zo laag dat ze eigenlijk de volgende wedstrijden zonder druk kunnen spelen. Hadden ze die jongens 1 of 2 jaar geleden reeds opgeroepen zoals Antheunis mee bezig was dan stonden we waarschijnlijk even ver dan vandaag maar was ook die generatie compleet verkloot omdat ze geen interesse meer zouden hebben in onze nationale ploeg. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Aug 2007, 14:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
katrien (iendrachtlover) schreef: kmoet eerlijk zegge dat die prestatie ook vragen stelt bij mij. Zolang gij maar geen vragen stelt bij de prestatie zeker ... |
| 23 Aug 2007, 14:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: kmoet eerlijk zegge dat die prestatie ook vragen stelt bij mij. Zolang gij maar geen vragen stelt bij de prestatie zeker ... _________________ Honour and Loyalty
|
| 23 Aug 2007, 14:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
zuzuby schreef: Bartos schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: kmoet eerlijk zegge dat die prestatie ook vragen stelt bij mij. Zolang gij maar geen vragen stelt bij de prestatie zeker ... ![]() |
| 23 Aug 2007, 14:49 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
ja idd:p sry e gasten:p
_________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 23 Aug 2007, 16:01 |
|
| Pagina 32 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 242 Volgende |