|
|
| Pagina 33 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
katrien (iendrachtlover) schreef: ja idd:p sry e gasten:p sorry waarom mss? |
| 23 Aug 2007, 16:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: ja idd:p sry e gasten:p sorry waarom mss? alven _________________ Honour and Loyalty
|
| 23 Aug 2007, 16:27 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bartos schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: kmoet eerlijk zegge dat die prestatie ook vragen stelt bij mij. Zolang gij maar geen vragen stelt bij de prestatie zeker ... Haha en nog stom blijven doen e |
| 23 Aug 2007, 16:54 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik wist niet wat er gebeurde
Soit, sterke prestatie van ons jonge spitsenduo met daar in steun nog eens Defour bij, man man man. Drie klasbakken bijeen. Als je dan ziet dat zelfs Goor een goeie match speelde (kan iemand zijn vorige nog herinneren ?) dan weet je wel dat iedereen gisteren er eens zin in had. Zo een Kompany zien spelen, met de zekerheid dat hij af en toe kan gaan door middel van steun van Simons en Mudingayi, dat is toch gewoon . Natuurlijk kom je op het einde nog wat onder druk te staan maar dan staat ineens Moussa Dembélé nog eens op en voila, tis geflikt.
Echt, ik was weer fier dat ik daar lag met mijn shirt van de Belgen aan _________________
|
| 23 Aug 2007, 17:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik wist niet wat er gebeurde Soit, sterke prestatie van ons jonge spitsenduo met daar in steun nog eens Defour bij, man man man. Drie klasbakken bijeen. Als je dan ziet dat zelfs Goor een goeie match speelde (kan iemand zijn vorige nog herinneren ?) dan weet je wel dat iedereen gisteren er eens zin in had. Zo een Kompany zien spelen, met de zekerheid dat hij af en toe kan gaan door middel van steun van Simons en Mudingayi, dat is toch gewoon . Natuurlijk kom je op het einde nog wat onder druk te staan maar dan staat ineens Moussa Dembélé nog eens op en voila, tis geflikt.Echt, ik was weer fier dat ik daar lag met mijn shirt van de Belgen aan Begin niet gelijk dienen commentator e ik denk dat dienen van onderbroek mogen veranderen is na de match ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 23 Aug 2007, 17:47 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Gaskonijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik wist niet wat er gebeurde Soit, sterke prestatie van ons jonge spitsenduo met daar in steun nog eens Defour bij, man man man. Drie klasbakken bijeen. Als je dan ziet dat zelfs Goor een goeie match speelde (kan iemand zijn vorige nog herinneren ?) dan weet je wel dat iedereen gisteren er eens zin in had. Zo een Kompany zien spelen, met de zekerheid dat hij af en toe kan gaan door middel van steun van Simons en Mudingayi, dat is toch gewoon . Natuurlijk kom je op het einde nog wat onder druk te staan maar dan staat ineens Moussa Dembélé nog eens op en voila, tis geflikt.Echt, ik was weer fier dat ik daar lag met mijn shirt van de Belgen aan Begin niet gelijk dienen commentator e ik denk dat dienen van onderbroek mogen veranderen is na de match ![]() Ja, Frank Raes kan er wel iets van dat is waar. Maar ik weet ook dat Kompany dat niet allemaal kan doen als hij niet voldoende steun en rugdekking krijgt, wat ook normaal is. Maar laat ons eerlijk zijn, hij is uitzonderlijk. _________________
|
| 23 Aug 2007, 17:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: Maar laat ons eerlijk zijn, hij is uitzonderlijk. Maar om al even eerlijk te zijn: ik denk dat gij minstens even uitzonderlijk zijt... Citeer: Echt, ik was weer fier dat ik daar lag met mijn shirt van de Belgen aan Ik denk zelfs dat ge UNIEK zijt, om na de voorbije jaren, naar België (zesde in zijn voorrondegroep EK) tegen Servië te kijken in je shirt van de Belgen... Proficiat! |
| 23 Aug 2007, 19:43 |
|
|
salvador schreef: Citeer: Maar laat ons eerlijk zijn, hij is uitzonderlijk. Maar om al even eerlijk te zijn: ik denk dat gij minstens even uitzonderlijk zijt... Citeer: Echt, ik was weer fier dat ik daar lag met mijn shirt van de Belgen aan Ik denk zelfs dat ge UNIEK zijt, om na de voorbije jaren, naar België (zesde in zijn voorrondegroep EK) tegen Servië te kijken in je shirt van de Belgen... Proficiat! Ik doe dit altijd. Ik ben fier om Belg te zijn en ik zal dat altijd aantonen. Hoe slecht ze ook spelen, ik blijf kijken op TV, soms live, en nochtans zeg ik elke keer dat het de laatste keer zal zijn _________________
|
| 24 Aug 2007, 18:50 |
|
|
forumlegende
Belg zijn? Dat bestaat niet, dat is geen volk met een eigenheid. België mag nu stoppen. Leve republiek Vlaanderen!!
|
| 24 Aug 2007, 20:01 |
|
|
Jean schreef: Belg zijn? Dat bestaat niet, dat is geen volk met een eigenheid. België mag nu stoppen. Leve republiek Vlaanderen!! Mja, ok dan. _________________
|
| 24 Aug 2007, 20:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Jean schreef: Belg zijn? Dat bestaat niet, dat is geen volk met een eigenheid. België mag nu stoppen. Leve republiek Vlaanderen!! Kleuren: geel-zwart zeker? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Aug 2007, 11:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht nieuwe sponsor RD
Dit verdient zoch wel een topic:
De Morgen schreef: Hamburg Mannheimer nieuwe sponsor voetbalbond De voetbalbond heeft een nieuwe hoofdsponsor, en daar hoorde aan de Houba de Strooperlaan een feestje bij. Verzekeraar Hamburg Mannheimer is de kersverse partner. "Ik ben een fiere voorzitter, dat mag ook al eens." François De Keersmaecker zal nooit een grote demagoog worden, maar aan vermakende zelfspot ontbreekt het de man toch niet. Hij noemde gisteren "een belangrijke dag" en stelde in één adem de naam van zijn nieuwe partner voor. Hamburg Mannheimer ondertekende een overeenkomst met de voetbalbond voor twee seizoenen, met de bedoeling om daar in 2009 nog twee jaar bij te doen. De verzekeringsmaatschappij bezorgt de voetbalbond zo een extra financiële injectie van 250.000 euro per jaar, het bedrag dat ook de andere hoofdsponsors neertelden. De verzekeraar wil vooral zijn klanten en medewerkers een gezellige voetbalavond bezorgen. De naambekendheid verhogen komt pas op de tweede plaats, al zullen ze het niet nalaten om af en toe eens goed op te vallen. Hamburg Mannheimer plant alvast een speciale actie tijdens de volgende thuismatch van de Rode Duivels, op zaterdag 13 oktober tegen Finland. Een grote roze olifant moet dan een nieuw product promoten in het Koning Boudewijnstadion. Voor de Rode Duivels is de match tegen Finland nog verre toekomst. Eerst volgt de oefenwedstrijd van vrijdag tegen Club Brugge en dan natuurlijk de EK-kwalificatie-interland van volgende week woensdag in Kazachstan. Gisteren trainde de nationale ploeg één keer in Tubeke. Daarbij een vrij lang oefenpartijtje met elf tegen elf. De ploeg die aan de oefenpot begon, was het team dat won van Servië, met Fellaini op de plaats van Mudingayi. Die laatste was er immers nog niet. Samen met Vanden Borre arriveerde hij pas na de middag. Daniel Van Buyten was er 's ochtends al bij. De kern van 24 traint vandaag compleet.
... een grote roze olifant als de Jan gaat kijken, dan zal hij eens niet liegen als hij zegt roze olifantjes gezien te hebben ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Sep 2007, 15:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Een zekere JP uit de buurt van Denderleeuw zou nu al gespot zijn rond het Boudewijnstadion.
|
| 12 Sep 2007, 15:58 |
|
|
forumlegende |
ze staan terwijl 1-2 voor tegen kazachstan aan de rust
|
| 12 Sep 2007, 17:50 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dries schreef: ze staan terwijl 1-2 voor tegen kazachstan aan de rust Stond het in den Intersport ook op misschien?
Sorry, dit mocht ik niet laten liggen... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Sep 2007, 17:54 |
|
| Pagina 33 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 242 Volgende |