| Auteur |
Bericht |
|
Boris
Ancien
|
Dieje foto is geweldig!
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 26 Aug 2007, 22:57 |
|
 |
|
Gelbe_wand
Nationale Ploeg
|
das echt lachen he
jongens toch...
|
| 26 Aug 2007, 23:01 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
Fillou schreef: je bedoelt 0-3 voor STVV. Laat het ons hopen he.
@ salador: ik lees dat je het zonde vindt dat eendracht-fans tegen dender zijn. jij woont in heusden, logisch dat je de vete niet zo goed kan inschatten. Dit gaat niet over jaloezie. Het gaat vooral over het arrogante gezeik van de jongens en meisjes die al twee jaar fan zijn van een ploeg die leeft als samenraapsel van elke ploeg uit de buurt die wilde meewerken. Zonder te beseffen dat ze geen enkele eigen identitiet, laat staan gezamenlijke geschiedenis, hebben, komen ze zichzelf wél vergelijken en hebben ze arrogantie om zich te vergelijken en beter te voelen dan ons. Dat stoot ons voor de borst. Wij, 'n iendracht, zijn een schare fans die hun club door dik en dun, weer en wind steunen. Je hoort die "vrienden" van dender wel eens zeggen dat we met niet zo veel waren toen we in derde daar gingen spelen. Nou nou, eendracht had er meer supporters meer, dan dat afval van het vilbeluik nu in eerste meeneemt op verplaatsing. Dus, ook ginder achter in Heusden, fuck them! We kunnen alleen maar hopen dat ze volgend seizoen terug in tweede spelen en wij promoveren. Dan kunnen we hen eindelijk lik op stuk geven en tonen wie dé ploeg is in de denderstreek. Of het moet al binnen twee rondes in de beker gebeuren. Een verplaatsing naar rendac-town voor de beker ... ik denk dat we het niet mooier kunnen dromen....
Dergelijke reactie zegt voldoende en bewijst gewoon het grote gelijk van salvador (sterke reactie, man). Meer woorden maak ik daar niet meer aan vuil. Voor de rest hoop ik dat die onderlinge confrontaties nog zo lang mogelijk uitblijven, niet omdat ik schrik heb dat we zouden afgaan (na 4 matchen eerste ben ik dat ondertussen al gewoon), wel omdat ik dat gezeik rond die duels, die hier niemand nog iets zeggen na de 850 oefenduels van de voorbije jaren en het telkens weerkerend crapuleus gedrag van een deel van jullie sups, gewoon beu ben.
Wat de match van gisteren betreft: wie z'n kansen niet afmaakt, kan niet winnen. Cercle kwam erg gevleid op slag van rust op voorsprong en maakte het in de tweede helft eenvoudig af. 't Is na amper 4 speeldagen wel duidelijk wie het onderaan zal uitvechten. Dat er dit seizoen opnieuw 2 rechtstreeks zakken, vind ik de normaalste zaak van de wereld. Daar hoeven we het niet op te steken. Voor de rest was er gisteren idd weinig volk en sfeer van onze kant, zitplaatsen zijn niet bepaald sfeerbevorderend: al geeft de foto wel een vertekend beeld, aangezien die genomen werd op het moment dat er nog een deel aan de bar stond. Een schande voor het Belgisch voetbal is dit m.i. niet, aangezien 2/3de van eerste klasse nog geen 300 man meepakt. Voor ons is het aantal sups trouwens geen punt en om je te amuseren, hoef je ook niet met 5000 man te zijn. Ik hoef trouwens geen lessen te krijgen van iemand die de laatste 10 jaar meer op Brugge zat, dan in Aalst.
|
| 26 Aug 2007, 23:46 |
|
 |
|
Fillou
Nationale Ploeg
|
nonkel marcel schreef: Fillou schreef: Ik hoef trouwens geen lessen te krijgen van iemand die de laatste 10 jaar meer op Brugge zat, dan in Aalst.
aan jullie "song-arsenaal" te horen, ben ik trouwens niet de enige die wel al eens op de Club geweest is...
|
| 27 Aug 2007, 7:52 |
|
 |
|
El Falco
nieuw in de eerste ploeg
|
nonkel marcel schreef: Een schande voor het Belgisch voetbal is dit m.i. niet, aangezien 2/3de van eerste klasse nog geen 300 man meepakt.
Daar hebde gelijk in Marcel, jullie zijn dan ook ni de enige club die een schande is voor het Belgische voetbal, maar jullie blijven wel nummer 1
Hplk was het een troost zaterdag, dat als jullie naar huis reden mss konden dromen van 'licht in de duisternis' nu ik toch heb vernomen dat da het ginder ver geplaceerd gaat zijn 
| 27 Aug 2007, 10:34 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
Ik zag zaterdagavond in de verte toch al wat licht, maar 't was dat van de rode lantaarn. 
|
| 27 Aug 2007, 10:52 |
|
 |
|
Bram
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Website: http://www.iendracht.be
|
ondertussen nog keer de groeten overmaken aan de Piwi...
noste jaar dezen tijd komen we u weer terroriseren hé 
_________________ If you never try, you'll never know
|
| 27 Aug 2007, 10:53 |
|
 |
|
Bram
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Website: http://www.iendracht.be
|
michael0473 schreef: tes toch ni omda ge is me dender lacht dage al jaloers zet. alsk nu zie hoe onzen iendracht speelt kunde gewoon ni jaloers zen op dender, ook al spelen ze mss in 1ste. als iendracht zo blijft spelen, maak me da echt wel ni uit ze da da nu in 3de is. tes terug enorm plezant om te gaan kijken als ze goe spelen. en dender ze staan verdiend in eerste nationale maar ze gaan het heel erg moeilijk hebben, als we davo al neke ni moge lachen moest iedereen dat met Dender lacht jaloers zijn, dan is gans België jaloers jong. En zo een vaart zal het voorlopig niet lopen dachtek ?
Voor de rest denk ik dat hun bestuur het hun ook al dik beklaagt heeft dat ze de stap gezet hebben.
_________________ If you never try, you'll never know
|
| 27 Aug 2007, 11:12 |
|
 |
|
the_red_ant69
Nationale Ploeg
|
Efkes mijn 'klak van Iendracht' supporter afzetten en zuiver als voetballiefhebber kijkend:
ondanks de beperkte middelen en spelerspotentieel vind ik nu wel (enkel afgaande op TV beelden) dat er in Dender dan toch nog meer voetballend vermogen zit dan in pakweg Sint Truiden en Bergen. Je kan wel na 4 matchen merken : er ontbreekt echt wel een opportunist ala Thiebaut van voor.
|
| 27 Aug 2007, 12:10 |
|
 |
|
El Falco
nieuw in de eerste ploeg
|
nonkel marcel schreef: Ik zag zaterdagavond in de verte toch al wat licht, maar 't was dat van de rode lantaarn. 
Das niks, da gaat goe bij ulle truikes 
| 27 Aug 2007, 13:14 |
|
 |
|
malder
nieuw in de eerste ploeg
WLM: [email protected]
|
the_red_ant69 schreef: Efkes mijn 'klak van Iendracht' supporter afzetten en zuiver als voetballiefhebber kijkend:
ondanks de beperkte middelen en spelerspotentieel vind ik nu wel (enkel afgaande op TV beelden) dat er in Dender dan toch nog meer voetballend vermogen zit dan in pakweg Sint Truiden en Bergen. Je kan wel na 4 matchen merken : er ontbreekt echt wel een opportunist ala Thiebaut van voor.
Ik denk eerlijk gezegd dat Dender nog een goede kans maakt op redding als je het voetbal van Brussels bekijkt. Sint-Truiden zal wel verbeteren eens Vanhoudt terug speelklaar raakt. Het zal voor Dender hopen worden dat er ook nog een andere ploeg onderaan blijft steken. Mechelen misschien?
|
| 27 Aug 2007, 15:34 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
Mechelen heeft m.i. meer inhoud als ploeg dan ons, maar ze kunnen niet scoren en we weten allemaal waar zo'n ploeg eindigt.
1 plaats boven ons...... 
|
| 27 Aug 2007, 15:42 |
|
 |
|
Dries
forumlegende
WLM: [email protected]
|
ah ge wetet ten toch marcel
|
| 27 Aug 2007, 16:32 |
|
 |
|
Gunther
Nationale Ploeg
|
Brussels zulle ze zeker achter hun kunnen houden,k denk da die héél weinig punten gaan pakke ze
| 27 Aug 2007, 18:05 |
|
 |
|
El Falco
nieuw in de eerste ploeg
|
ast er iets is wa ge van de marcel ni kunt zeggen, dan ist dant nen uil is... hij eeft immers het licht gezien 
| 27 Aug 2007, 18:06 |
|
|