Eerste klasse - Pagina 50 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
the_red_ant69 schreef:
klopt inderdaad, dit "anti" of "provocerend" zal je bij hen bijna nooit terug vinden en das iets waar men bij ons nog iets kan van leren
enorm veel respect voor de fans van Kv maar dat is toch wel gezever ze. En wij zijn trouwens ook niet de enige ploeg waarmee Kv in de clinch ligt.... Hoeveel hebben ze er zelf niet ? Lierse, Racing, wij en vant jaar zal het er tegen Dender ook wel tegen zitten. Als het er op aan komt zullen ze daar toch de kaart Maes trekken ze. Oké dat heeft allemaal wel zijn charmes maar
zeggen dat ze niet Anti of provocerend zijn is er wel ewa over. Dat wil wel niet zeggen dat ze vijandig zijn (al durf ik zelfs dat betwijfelen als je nog maar eens de cijfers van het aantal sv's ziet per club).
Maar zoals overal wordt er altijd het beste van gezien zeker ?
En op Aalst is het eerder de traditie om enorm zelfkritisch te zijn

Laatst gewijzigd door Bram op 28 Aug 2007, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Aug 2007, 20:51
Vaste Waarde

Bomber schreef:
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
Ik begin trouwens gans die hype rond KV Mechelen wat beu te raken...

bwah, zemmen sjans da se uytterhoeven gehad hebben é, wat ik gewoon wil zeggen is dat ze sfeer kunnen maken, ni meer, ni minder....

Jaja kversta u wel, kben dan ook ni op u bezig he, maar op de media...

ik pak da ook zo niet op zelle :D

28 Aug 2007, 20:54
Ancien

Leeftijd: 45
the_red_ant69 schreef:
klopt inderdaad, dit "anti" of "provocerend" zal je bij hen bijna nooit terug vinden

Amai, indertijd op Aalst zongen ze ALLEEN maar "anti" en "provocerend". Maar bon, dat zijn velen hier (spijtig genoeg) precies al vergeten :hmm:

29 Aug 2007, 10:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Hoe het nu is vind ik het heel goed bij ons, maar vanaf we weer tegen een deftige tegenstander met ook een aanhang spelen, zal dat provoceren en over en weer scanderen er weer bij zijn.. Maar kvind dat niet erg hoor !

29 Aug 2007, 10:23
Ancien

Jeroen schreef:
Hoe het nu is vind ik het heel goed bij ons, maar vanaf we weer tegen een deftige tegenstander met ook een aanhang spelen, zal dat provoceren en over en weer scanderen er weer bij zijn.. Maar kvind dat niet erg hoor !

Volledig akkoord! Alles dat onzen iendracht vooruit kan helpen (zelfs al is dat dan de tegenstander mentaal kapot maken) moet kunnen!

29 Aug 2007, 10:51
Scholier

In de krant stond nochtans da de supporters van Mechelen met plateau's, waar ge drank kunt opzetten, smeten naar de scheidsrechter telkens hij en 'foute' beslissing nam. Als da ni provocerend is :huh:

29 Aug 2007, 11:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Jeusie schreef:
In de krant stond nochtans da de supporters van Mechelen met plateau's, waar ge drank kunt opzetten, smeten naar de scheidsrechter telkens hij en 'foute' beslissing nam. Als da ni provocerend is :huh:

Int verleden was het toch ook dikwijls mis tussen Aalst en KVM .. Dus niet provoceren die gasten ?

29 Aug 2007, 11:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Jeusie schreef:

Toen die lijnrechter dat ene doelpunt afkeurde wegens buitenspel zag je dat hij een hele douche bier of iets anders over zich kreeg. Wie smijt er nu alcohol weg :zot: :zot:

29 Aug 2007, 12:12
Ancien

En wees gerust dat het daar op 't straat ook af en toe eens patat is.
Dus die ophemeling van de KVM-supporters mag echt wel gaan stoppen...

29 Aug 2007, 12:44
Vaste Waarde

In Aalst moogde verdorie nog ni met één pintje op tribune en daar zitte ze me ganse plateau's!

29 Aug 2007, 13:26

Romario schreef:
Jeusie schreef:

Toen die lijnrechter dat ene doelpunt afkeurde wegens buitenspel zag je dat hij een hele douche bier of iets anders over zich kreeg. Wie smijt er nu alcohol weg :zot: :zot:
dat vind ik toch ook, dat ze met die plateaus smijten tot daar aan toe, maar toch niet met dat bier ! :no:

terbij: hoeveel hebben we vorig jaar niet gelezen in de krant of op de website hoe een gesel het kan zijn om tegen ons te spelen puur omdat de supporters achter EA en soms een beetje tegen hun zijn :engel:. 'k weet niet meer wie het was die het ooit eens in een interview op deze site zei ('k geloof Kristof Sas) tegen Aalst spelen was altijd een gesel, nu ik er bij speel maakt het mij juist sterker.

Vorig jaar vond ik de match op Bornem bv. zo een match waarin we de ploeg er eens door kunnen sleuren hebben: Bornem aan de bal: één en al fluitconcert, Ea geeft een pas en iedereen zweept de ploeg op. Een paar combinaties later prikt Glorieux hem tegen de netten. ZALIG zo een doelpunt !

29 Aug 2007, 13:42
Nationale Ploeg

placietjen schreef:
Romario schreef:
Jeusie schreef:

dat vind ik toch ook, dat ze met die plateaus smijten tot daar aan toe, maar toch niet met dat bier ! :no:

terbij: hoeveel hebben we vorig jaar niet gelezen in de krant of op de website hoe een gesel het kan zijn om tegen ons te spelen puur omdat de supporters achter EA en soms een beetje tegen hun zijn :engel:. 'k weet niet meer wie het was die het ooit eens in een interview op deze site zei ('k geloof Kristof Sas) tegen Aalst spelen was altijd een gesel, nu ik er bij speel maakt het mij juist sterker.

Vorig jaar vond ik de match op Bornem bv. zo een match waarin we de ploeg er eens door kunnen sleuren hebben: Bornem aan de bal: één en al fluitconcert, Ea geeft een pas en iedereen zweept de ploeg op. Een paar combinaties later prikt Glorieux hem tegen de netten. ZALIG zo een doelpunt !

supporters onderschatten vaak zelf de macht die van hen uitstraalt. Niet alleen in het intimideren van de tegenstander, maar vooral in het aanmoedigen van de eigen spelers. De ploeg opzwepen, geeft hen vleugels ... dat zie je bij momenten heel duidelijk.

29 Aug 2007, 14:05

'k hoor het diene kerel van Lyra vant weekend ook nog zeggen op TV Oost: enkele van onze spelers waren onder de indruk van de sfeer :shock: . Ge kunt gaan peizen :grijns:

29 Aug 2007, 18:15
Reserve

placietjen schreef:
'k hoor het diene kerel van Lyra vant weekend ook nog zeggen op TV Oost: enkele van onze spelers waren onder de indruk van de sfeer :shock: . Ge kunt gaan peizen :grijns:

idd, want de echte sfeer is er niet als de staantribune niet open is. Hoe ge het draait of keert, als den iendracht de sups mee hebben dan horen de tegenstanders wel degelijk goed wat we zingen of roepen.

29 Aug 2007, 19:16
Junior

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Wesley is A Bruges Boy :D :dans:

31 Aug 2007, 12:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 500