|
|
| Pagina 35 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gijzegem Vaneigest schreef: Psies de match niet gezien ? in tegenstelling tot Anderlecht kreeg Ajax tot 15 minuten voor tijd diverse mogelijkheden om de 1-2 te maken, enkele uitstekende reddingen van de thuiskeeper waren nodig om Praag te redden van de uitschakeling...
over die Alex: die geeft anders ook wel de assist voor de 0-1 hé ! Daar is hij veel belangrijker dan bij de 0-2 die hij zelf scoort. @ Nuri: idd dat is nog het ergst van al, Van Holsbeek wou het tijdens de rust terug op een ander afschuiven de zielige mens. Ze kunnen niet mee omdat ze niet genoeg matchen op dit niveau spelen.... Hoe ge dat zelfs DURFT uit uw mond krijgen. Daarvoor moet ge meer dan pretentie hebben. _________________ If you never try, you'll never know Laatst gewijzigd door Bram op 30 Aug 2007, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Aug 2007, 11:07 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
michael0473 schreef: en @superjuin; uw post getuigt oek ni veel respect over een ploeg, as ge zo spreekt over elke ploeg waar ge ni moe van weten ten zeje goe bezig. ik vind dat trouwens zulke post zeker en vast niet thuishoren op een forum, da iedereen ier zen gedacht zegt daar kan ik mij in vinden, en dat da na een uitschakeling ni altijd positief is, daar kank mij ook vinden, maar gewoon verwijten op een forum gooien is al lang geen gedacht meer zeggen. Bwa, ik vond zijne post best wel grappig en kon mij er best wel in vinden... _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Aug 2007, 11:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Mja, Ajax was misschien niet indrukwekkend maar Praag uiteindelijk nog veel minder vond ik.
Als die keeper daar niet een aantal gemaakte goals uit zijn kot houdt gaat Ajax door, en daar zou Praag ook niks op te zeggen gehad hebben. |
| 30 Aug 2007, 11:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
rivelinho schreef: Mja, Ajax was misschien niet indrukwekkend maar Praag uiteindelijk nog veel minder vond ik. Als die keeper daar niet een aantal gemaakte goals uit zijn kot houdt gaat Ajax door, en daar zou Praag ook niks op te zeggen gehad hebben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Aug 2007, 11:12 |
|
|
forumlegende
@elfahem : was die goal dan zo moeilijk te maken?
Hij legt hem gewoon naast Zitka, vanin de grote backlijn in de goal. Zo worden er op de provinciale velden in Vlaanderen wekelijks doelpunten gescoord hoor !!! |
| 30 Aug 2007, 11:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
placietjen schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Psies de match niet gezien ? in tegenstelling tot Anderlecht kreeg Ajax tot 15 minuten voor tijd diverse mogelijkheden om de 1-2 te maken, enkele uitstekende reddingen van de thuiskeeper waren nodig om Praag te redden van de uitschakeling... ![]() Zeker en vast verdiende uitschakeling maar de kansen voor Ajax waren er wel, die heb ik bij Anderlecht niet gezien. |
| 30 Aug 2007, 11:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Dani schreef: @elfahem : was die goal dan zo moeilijk te maken? Hij legt hem gewoon naast Zitka, vanin de grote backlijn in de goal. Zo worden er op de provinciale velden in Vlaanderen wekelijks doelpunten gescoord hoor !!! Als ik naar Arnold kijk: ja. |
| 30 Aug 2007, 11:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Ik ben niet akkoord met uw bewering dat die Alex absolute top is. Gisteren hebben we hem gewoonweg niet gezien. Oké, hij maakt die tweede goal maar met alle respect: die trap ik er ook in hoor. Zo'n zee van ruimte en een zee van tijd. Ook de heenmatch onzichtbaar maar maakt wel de goal na een kanjer van een dekkingsfout. Conclusie : een belangrijke speler maar absoluut geen wereldtop. Die strooide daar anders wel met een aantal heerlijke passes hoor gisteren. Zoals hij ne keer of twee - drie blindelings Kezman de diepte instuurde, serieuze klasse vind ik toch. En uiteindelijk maken die mannen drie goals in totaal tegen Anderlecht, waarvan 2 van Alex zelf en de andere nen assist van Alex. |
| 30 Aug 2007, 11:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Met alle respect voor Mechelen en Lokeren, maar als ge tegen die ploegen slechts op een diefje kunt winnen, is het niet meer dan logisch dat ge het niet haalt tegen een uitgekookt Fenerbahçe. Ik zou ze een Europese subtopper noemen, no more, no less. De echte goeie Brazilianen die zijn een pak jonger en Roberto Carlos zette vorig jaar niet voor niets een stapje terug. Kezman kon geen potten breken bij Chelsea en trok dan maar naar Turkije, wat een etter is dat trouwens: altijd trekken, duwen en stampen.
Ze komen gewoon Europees tekort en hebben met Van Damme en Wasilewski, Deschacht jongens lopen die van achteruit toch te weinig opbouwende kwaliteiten hebben. Ik ben nooit echt wild geweest van die Tchité, op zijn snelheid na toch een veel te grillige voetballer. Boussoufa, goed voor België, maar het gaat duidelijk iets te snel. Waarom denken jullie dat Hassan bleef vorig jaar Mbt Ajax: inderdaad, het is een pak minder, maar mocht die bal van Stam er zijn ingegaan. Het is gewoon een feit dat de beste Nederlandse talenten momenteel bij Real of elders in het Zuid-Europa vertoeven. Hou die Drenthe (ex-Feyenoord) maar in het oog. De bewierookte Belgische Ajacieden konden dan toch ook het tij niet keren. Vermaelen gaat me daar flagrant in de fout en vorig jaar tegen Kopenhagen was ook hij al de zondebok. Men moet die Nederlandse suprematie toch een stuk gaan relativeren hoor. Om nu te zeggen dat Van Basten al grootse dingen deed met Oranje So long, Thomas _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 30 Aug 2007, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Aug 2007, 11:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
elfahem schreef: Dani schreef: @elfahem : was die goal dan zo moeilijk te maken? Hij legt hem gewoon naast Zitka, vanin de grote backlijn in de goal. Zo worden er op de provinciale velden in Vlaanderen wekelijks doelpunten gescoord hoor !!! Als ik naar Arnold kijk: ja. mja, als ge naar Arnold kijkt |
| 30 Aug 2007, 11:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Belgie hinkt gewoon achter en onze ohhhh zo grote voetbaltoppers schieten gewoonweg tekort op europees niveau.Er lopen hier in belgie een pak spelers rond die bij de echte europese toppers een job kunnen krijgen als terreinverzorger,truitjeswasser of onderhoudswerkman(met alle respect voor die jobs)maar voetballer???????????
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 30 Aug 2007, 12:38 |
|
|
forumlegende
Een assist van Alex? Een assist van Boussoufa ja !
Wat die daar doet is echt prof-onwaardig, gewoonweg dom. Als iemand bij ons in derde provinciale zoiets doet, dan haalt die de rust niet eens. |
| 30 Aug 2007, 12:39 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31 Berichten: 186 Locatie: Aartselaar |
Vooral het plan om buiten de lijnen te gaan staan en dan de hand op te steken, was gewoonweg geniaal
|
| 30 Aug 2007, 14:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
wouter schreef: Vooral het plan om buiten de lijnen te gaan staan en dan de hand op te steken, was gewoonweg geniaal Het zal minder vermoeiend zijn om twee meter achteruit dan tien meter vooruit te lopen zeker . |
| 30 Aug 2007, 14:55 |
|
|
forumlegende
Indien hij tijdig (voor de "assist" van Alex vertrok) achter de lijn was gesprongen, dan was er van buitenspel ook geen sprake geweest. Dan had Boussoufa er, naast zijn jeugdzonde, er nog een gele kaart gratis bijgehad. Volgens mij zijn er héél veel spelers die het reglement niet volledig kennen...dat is triestig.
|
| 30 Aug 2007, 15:40 |
|
| Pagina 35 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 161 Volgende |