|
|
| Pagina 36 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Indien hij tijdig (voor de "assist" van Alex vertrok) achter de lijn was gesprongen, dan was er van buitenspel ook geen sprake geweest. Dan had Boussoufa er, naast zijn jeugdzonde, er nog een gele kaart gratis bijgehad. Volgens mij zijn er héél veel spelers die het reglement niet volledig kennen...dat is triestig. Als hij ipv te staan slapen mee naar voor geschoven was met de rest van de ploeg, zoals dat meestal zelfs in het cafévoetbal keurig gedaan wordt na ne corner, dan was er van een goal geen sprake geweest . |
| 30 Aug 2007, 15:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
wind u zo ni op e mense, tis nu ni da onzen eendracht eeft verloren, toch?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 30 Aug 2007, 19:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Conclusie: te plat, te plat en nog is te plat. Er kan maar 3 man mee op het hoogste niveau (Zitka, Frutos en Biglia) en misschien nog een vierde (gun Polak wat tijd). En dan bedoel ik met meekunnen ook gewoon maar meelopen.
Als je met backs zit die ofwel in hun broek schijten als ze over de middenlijn komen (Deschacht) of een voorzet of tien nodig hebben voor er een goede komt (Wasilewski), tja dan kan je niet meer mee. Daarvoor twee verdedigende middenvelders (Biglia en Van Damme) en een box-to-box speler (die ik eigenlijk ook verdedigende middenvelder noem) die niets anders als proberen te recupereren... Hassan en Boussoufa zijn twee aanvallende mids, geen spitsen! Dat moet Frankie Vercauteren ook is beginnen in te zien. Vormcrisis of niet, zet Boussoufa (die al onzeker was) op de bank en zet Hassan achter twee pure spitsen... Maarja, langs de andere kant, met deze mentaliteit mag je nog in een perfecte opstelling spelen, als je zo onmondig bent in de zone van de waarheid dan verdien je het niet. Nu naar Rapid Wien. Niet veel bekende namen, maar ik ben op mijn hoede. De hapklare brokjes zijn eruit in Europa voor de Belgische ploegen. _________________
|
| 31 Aug 2007, 13:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Sven KSK Opwijk schreef: Conclusie: te plat, te plat en nog is te plat. Er kan maar 3 man mee op het hoogste niveau (Zitka, Frutos en Biglia) en misschien nog een vierde (gun Polak wat tijd). En dan bedoel ik met meekunnen ook gewoon maar meelopen. Als je met backs zit die ofwel in hun broek schijten als ze over de middenlijn komen (Deschacht) of een voorzet of tien nodig hebben voor er een goede komt (Wasilewski), tja dan kan je niet meer mee. Daarvoor twee verdedigende middenvelders (Biglia en Van Damme) en een box-to-box speler (die ik eigenlijk ook verdedigende middenvelder noem) die niets anders als proberen te recupereren... Hassan en Boussoufa zijn twee aanvallende mids, geen spitsen! Dat moet Frankie Vercauteren ook is beginnen in te zien. Vormcrisis of niet, zet Boussoufa (die al onzeker was) op de bank en zet Hassan achter twee pure spitsen... Maarja, langs de andere kant, met deze mentaliteit mag je nog in een perfecte opstelling spelen, als je zo onmondig bent in de zone van de waarheid dan verdien je het niet. Nu naar Rapid Wien. Niet veel bekende namen, maar ik ben op mijn hoede. De hapklare brokjes zijn eruit in Europa voor de Belgische ploegen. Op Deschacht moet niet veel commentaar gegeven worden, tis den enige dat nog wat regelmatig presteert ! |
| 31 Aug 2007, 14:53 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Conclusie: te plat, te plat en nog is te plat. Er kan maar 3 man mee op het hoogste niveau (Zitka, Frutos en Biglia) en misschien nog een vierde (gun Polak wat tijd). En dan bedoel ik met meekunnen ook gewoon maar meelopen. Als je met backs zit die ofwel in hun broek schijten als ze over de middenlijn komen (Deschacht) of een voorzet of tien nodig hebben voor er een goede komt (Wasilewski), tja dan kan je niet meer mee. Daarvoor twee verdedigende middenvelders (Biglia en Van Damme) en een box-to-box speler (die ik eigenlijk ook verdedigende middenvelder noem) die niets anders als proberen te recupereren... Hassan en Boussoufa zijn twee aanvallende mids, geen spitsen! Dat moet Frankie Vercauteren ook is beginnen in te zien. Vormcrisis of niet, zet Boussoufa (die al onzeker was) op de bank en zet Hassan achter twee pure spitsen... Maarja, langs de andere kant, met deze mentaliteit mag je nog in een perfecte opstelling spelen, als je zo onmondig bent in de zone van de waarheid dan verdien je het niet. Nu naar Rapid Wien. Niet veel bekende namen, maar ik ben op mijn hoede. De hapklare brokjes zijn eruit in Europa voor de Belgische ploegen. Op Deschacht moet niet veel commentaar gegeven worden, tis den enige dat nog wat regelmatig presteert ! In België akkoord, daar vond ik hem vorig seizoen trouwens sterk. Ik vind hem Europees gewoon niet goed genoeg. _________________
|
| 31 Aug 2007, 14:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Op Deschacht moet niet veel commentaar gegeven worden, tis den enige dat nog wat regelmatig presteert ![/quote]
Regelmatig ne foute pas bedoelde. |
| 31 Aug 2007, 14:58 |
|
|
forumlegende
Ze zouden beter investeren in jonge Belgen!!!!!!
Laatst gewijzigd door Jean op 07 Sep 2007, 13:08, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Sep 2007, 9:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
En Van Holsbeek maar zeggen dat een competitie met alleen maar topploegen goed zou zijn voor het Belgisch voetbal. Dan kan hij nog wat meer Argentijnen en Brazilianen gaan kopen en speelt er geen enkele Belg meer bij Anderlecht.
|
| 01 Sep 2007, 10:17 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
janos schreef: En Van Holsbeek maar zeggen dat een competitie met alleen maar topploegen goed zou zijn voor het Belgisch voetbal. Dan kan hij nog wat meer Argentijnen en Brazilianen gaan kopen en speelt er geen enkele Belg meer bij Anderlecht. . En dat er dan nog mensen zijn die effectief in die onzin geloven hé ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2007, 11:06 |
|
|
Jean schreef: Ze zouden verdomme al die marokanen en egyptenaren en polen en zo van het tweede knoopsgat terugsturen naar hun hol en jonge Belgen kopen!!!!!! Tweede knoopsgat? Wasyl heeft Anderlecht vorig jaar eindelijk stabiliteit achteraan gegeven en Hassan werd vorige Afrika Cup verkozen tot speler van het tornooi. En als ze Belgen willen kopen schiet de prijs de hoogte in. Anderlecht heeft deze zomer, naast Sterchele, geinformeerd naar twee Belgen. Ze vielen bijna achterover. Gillet (AA Gent) moest 2,5 miljoen kosten en Pocognoli (nu AZ) 3,5 . Dat is toch niet meer normaal? _________________
|
| 01 Sep 2007, 12:48 |
|
|
forumlegende
Jawel, beter daar in investeren dan in buitenlandse tweederangsvoetballers!
Laatst gewijzigd door Jean op 07 Sep 2007, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Sep 2007, 13:11 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Als Brugge dat kan (Daerden, Geraerts, Sterchele, Sonck), waarom zou Anderlecht dat dan niet kunnen?
_________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Sep 2007, 13:45 |
|
|
boris clitoris schreef: Als Brugge dat kan (Daerden, Geraerts, Sterchele, Sonck), waarom zou Anderlecht dat dan niet kunnen? Mja, ieder zijn ding. Buiten Sterchele ben ik al meer tevreden met onze transfers als met die van Brugge... _________________
|
| 01 Sep 2007, 13:50 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: Als Brugge dat kan (Daerden, Geraerts, Sterchele, Sonck), waarom zou Anderlecht dat dan niet kunnen? Mja, ieder zijn ding. Buiten Sterchele ben ik al meer tevreden met onze transfers als met die van Brugge... _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2007, 15:00 |
|
|
placietjen schreef: Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: Als Brugge dat kan (Daerden, Geraerts, Sterchele, Sonck), waarom zou Anderlecht dat dan niet kunnen? Mja, ieder zijn ding. Buiten Sterchele ben ik al meer tevreden met onze transfers als met die van Brugge... Als je de basisploegen bekijkt? _________________
|
| 01 Sep 2007, 17:56 |
|
| Pagina 36 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 161 Volgende |